< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhaba CVT iyidir. Toyota'nın benzinlileri ve hibritleri CVT kullanır. Fakat ruhsuzdur. Vites geçişi yoktur. Hızlanması çok iyi değildir. Gaz tepkileri gecikmelidir. Fakat sonsuz orana sahip olduğu için her oranda motor gayet güzel tepki verir. Ben şahsen çift kavrama severim. Allah bu DSG'nin....... Bunun yüzünden diğer çift kavramalı şanzımanların da namusuna laf geldi. 100 dgs bir EDC etmez benim gözümde. EDC, DCT, Powershift. Bunlar da çift kavrama ve gayet te güzel çalışıyor. |
|
_____________________________
Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.
|
|
Hibritlerde cvt yok, hatta bildiğimiz manada bir şanzıman da yok. ecvt sadece isimlendirme, görevi elektrik motoru yapıyor. Hissiyatı cvt'ye benzer < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Alabiliyorsaniz 1.8 hybrid alın. 1.2 olanlar da kasnak, şanzıman,bilya vs bir sürü parça varken hybrid olanda herşey eletrikli sistem. Ne kadar az mekanik parça o kadar az arıza demektir. E cvt diye geçer ama esasında araçta kavrama olmadığı için şanzıman kısmı baş agritmaz. Dsg ve powershiftten uzak dur. Ha gücün yetiyorsa evinde şarj imkanın varsa hiç bunlara bakma git yeni model y juniper bak. 5-6 aya piyasaya girecek. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İmza metni...
|
|
1.8 olanı alın 1.2 üretimden kalktı. Hb si tasarım olarak çok şık bağımsız süspansiyonla da iyi yol tutuşu olan araç Gayet iyi tercih olur. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
söz bilmezsen sükut eyle seni adam sansınlar
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Alimle sohbet et , alırsın mertebe; cahille sohbet etme, dönersin merkebe !
|
|
1.8 hybrid tercih etmek daha mantıklı olur. ayrıca 1.2 milyon bütçe ile 2019-2020 4. nesil hybrid Toyota almak yerine 1.25-1.35 milyon arası bir bütçe ile 2023 model 5. nesil hybrid tercih etmek daha mantıklı olur. 5. nesilde motor şanzıman ve bataryada ciddi iyileştirmeler var. bununla birlikte 5. nesilde acc ve şerit takip vs güvenlik donanımları daha verimli çalışıyor. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
Test videolarını da izleyin. Ona göre karar verin bence. Bu videoda toyota corolla 1.8 hybrid dream e-cvt 2021 modeli ile birlikteyiz. toyota corolla 1.8 hybrid hız testi ve yakıt tüketimi hakkında merak ettiklerinizi pov sürüş eşliğinde göstermeye çalıştım. hybrid araba nasıl çalışır merak edenler için faydalı olacağını düşünüyorum.
İNSTAGRAM : https://www.instagram.com/kranemre/ https://www.youtube.com/watch?v=wt2NAlr2uakTrendyol Mağaza Linki: https://www.trendyol.com/magaza/m-m-1010710
Arkadaşlar herkese selamlar, öncelikle kanala abone olup videoyu beğenirseniz sevinirim. Kanalın büyümesi için desteklerinize ihtiyacım var.
Instagramda 54oguzhanyildirim hesabına hepinizi beklerim orada 84.8 bin kişiyiz. https://www.youtube.com/watch?v=wutYoHGvOHU&t=80s |
|
_____________________________
Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.
|