Şimdi Ara

2016 YENİ KASA TİGUAN SU ALIYOR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
2
Favori
14.625
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun

    Benzer bir şekilde Hatalı üretim volkswagen transporter aracı iade eden vatandaşımız

    Yılın tüketicisi Ödülü'nü Aldı

    izlediği yol ile ilgili bilgi alabilirsiniz

    http://www.iha.com.tr/haber-otomotiv-devi-ile-savasti-yilin-bilincli-tuketicisi-oldu-448817/

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • allah kimseye fabrika sorunlu araba nasip etmesin çok zor durum
    inşallah yakın zamanda sorunuz çözülür
  • loutrec_ kullanıcısına yanıt
    avicdan kullanıcısına yanıt
    Bu konuda tecrübeniz yok ise insanları da yanıltmayın lütfen. Türkiye de yaşıyoruz. Sanıyor musunuz ki, sizin dediğiniz gibi arkadaş blöf yapsa, aman durun yapmayın etmeyin deyip showroomdan hemen sıfır bir araç vereceklerini?

    Öncelikle konu sahibi arkadaşa geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Kendi sıfır aracımdaki problemden dolayı Dacia'ya dava açmış biri olarak naçizane önerilerim olacak. Bu zamana kadar yapılan işlemlerin servis kayıtları zaten sizde olmalıdır. Eğer ki yok ise onları muhakkak almaya çalışın, dava durumunda delil olarak kullanılacak. Şu anda mevcut sorun için servise gittiğinizde, "işlem yapmayacaksak, belge veremeyiz diyeceklerdir". Yine de şansınızı deneyin ama kesinlikle servistekilere kötü söz, kaba kuvvet tarzı olaylara girişmeyin. Çünkü size verecekleri cevaplar dayanılır türden olmayacaktır. Yapmanız gereken avukatınız aracılığıyla ihtarname çekmek olacaktır. Çünkü siz resmi bir işlem başlatmadan, doğuştan kimse sizi aramayacak. Gittisi geldisi derken ihtarnameye 15-20 gün içinde cevap alırsınız. Bu süre içerisinde aracı kullanmamanız daha uygun olur. Eğer ki ihtarnameye olumsuz yanıt alırsanız dava hakkınızı kullanabilirsiniz. Bu sürede kendi aracınızı kullanmayıp, aynısından kiralayıp kullanırsanız, davayı kazandığınız takdirde, ikinci bir dava açarak araç kiralama masraflarınızı da geri alabilirsiniz. Eskiden davalar 1-2 yıl içerisinde bitiyormuş fakat kendi davamdan tecrübe ettiğim 2-3 senede de bitmeyecek gibi, çünkü duruşmalar için çok ileri tarihler veriliyor. Hukuk sistemi çok kötü durumda...

    Sabrınız varsa, hakkımı yedirmem arkadaş diyorsanız, süreç anlattığım gibi, Allah kolaylıklar versin. Yok bu süreç beni yıpratır diyorsanız, bir şans daha verin firmaya tamir etmeye çalışsınlar. Fakat aynı servise değil, bu sefer farklı bir yetkili servise gidin derim. Çünkü gittiğiniz yerdekilerin ustalığı belli ki sizin sorununuzu çözmeye yetmeyecek...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caner91

    Bu konuda tecrübeniz yok ise insanları da yanıltmayın lütfen. Türkiye de yaşıyoruz. Sanıyor musunuz ki, sizin dediğiniz gibi arkadaş blöf yapsa, aman durun yapmayın etmeyin deyip showroomdan hemen sıfır bir araç vereceklerini?

    Öncelikle konu sahibi arkadaşa geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Kendi sıfır aracımdaki problemden dolayı Dacia'ya dava açmış biri olarak naçizane önerilerim olacak. Bu zamana kadar yapılan işlemlerin servis kayıtları zaten sizde olmalıdır. Eğer ki yok ise onları muhakkak almaya çalışın, dava durumunda delil olarak kullanılacak. Şu anda mevcut sorun için servise gittiğinizde, "işlem yapmayacaksak, belge veremeyiz diyeceklerdir". Yine de şansınızı deneyin ama kesinlikle servistekilere kötü söz, kaba kuvvet tarzı olaylara girişmeyin. Çünkü size verecekleri cevaplar dayanılır türden olmayacaktır. Yapmanız gereken avukatınız aracılığıyla ihtarname çekmek olacaktır. Çünkü siz resmi bir işlem başlatmadan, doğuştan kimse sizi aramayacak. Gittisi geldisi derken ihtarnameye 15-20 gün içinde cevap alırsınız. Bu süre içerisinde aracı kullanmamanız daha uygun olur. Eğer ki ihtarnameye olumsuz yanıt alırsanız dava hakkınızı kullanabilirsiniz. Bu sürede kendi aracınızı kullanmayıp, aynısından kiralayıp kullanırsanız, davayı kazandığınız takdirde, ikinci bir dava açarak araç kiralama masraflarınızı da geri alabilirsiniz. Eskiden davalar 1-2 yıl içerisinde bitiyormuş fakat kendi davamdan tecrübe ettiğim 2-3 senede de bitmeyecek gibi, çünkü duruşmalar için çok ileri tarihler veriliyor. Hukuk sistemi çok kötü durumda...

    Sabrınız varsa, hakkımı yedirmem arkadaş diyorsanız, süreç anlattığım gibi, Allah kolaylıklar versin. Yok bu süreç beni yıpratır diyorsanız, bir şans daha verin firmaya tamir etmeye çalışsınlar. Fakat aynı servise değil, bu sefer farklı bir yetkili servise gidin derim. Çünkü gittiğiniz yerdekilerin ustalığı belli ki sizin sorununuzu çözmeye yetmeyecek...


    Sansını denemesinde ne zarar var? Zaten dava açmayı düşünüyorsa dik durması gerektiğini söylememde ne tür bir yanıltma olabilir. Birşeyler yasamissin ama bu, sadece senin dogruyu bildigini gostermez. Zaten becerebilmis olsaydin dava acmadan aracini degistirmis olurdun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avicdan


    quote:

    Orijinalden alıntı: dr20mouse

    Eğer fabrikasyon hata varsa hocam volkswagen almanya ile görüşün durumu anlatan belgeleri de yollayın yapılan işlemlerle ilgili resim çekip atın. Aracınız yenisiyle değişim istediğinizi söyleyin. Burada ki şeref yoksunları para cepte kalsın diye 40 takla atarlar aracı satarken pahalı satmasını da bilirler.

    Zaten buradakilerin müşteriyle olan bağları arabayı alınca bitiyor. Fabrikaya yollamak üzere bir yazı hazırladım ingilizceye tercüme ettiriyorum. Üreticilerin prensip sahibi olduklarını düşünüyorum inşallah da öyledir.

    Hocam fabrikasyon hataysa ilgilenirler diye düşünüyorum özellikle fabrikasyon hata olduğunu bildirin. Burada ki distribütörden gereken ilgiyi görmedim de diyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Geçmiş olsun

    Benzer bir şekilde Hatalı üretim volkswagen transporter aracı iade eden vatandaşımız

    Yılın tüketicisi Ödülü'nü Aldı

    izlediği yol ile ilgili bilgi alabilirsiniz

    http://www.iha.com.tr/haber-otomotiv-devi-ile-savasti-yilin-bilincli-tuketicisi-oldu-448817/

    Ödül alsa ne olur? Haberi okumadınız mı?

    Buna rağmen hala çözüm sunmamışlar ve hiçbir şekilde yeni araç vermeyecekler. Ve bunu bilen bakanlar da ancak ödül verir. Madem böyle bir sorun var ödül vereceğine konuyu ilgili birimlere aktarıp çözüm istesene! Komedi resmen.

    Konunun sahibine gelince. İstediğiniz kadar dava açın. Uğraştığınızla kalırsınız. Türkiye'de bozuk arabaya sıfır araba verildiği nerde görülmüş?




  • loutrec_ kullanıcısına yanıt
    "Aracın yenisi ile değiştirip değiştirmeyeceklerini sorun ve beklemek istemediğinizi söyleyin, yarına kadar cevap gelmediği taktirde dava açacağınızı ve bu konuyu basına yansıtacağınızı söyleyin. Dediklerimi harfiyen yaparsanız Ertesi gün size verecekleri yeni aracınızla kazasız sürüşler dilerim."

    Şu cümleler dik durmak demek mi? Benim anladığım arkadaş biraz baskı yapsa, ertesi gün yeni aracını alıp gidecek. Ama kazın ayağı öyle değil, sizin dediğiniz gibi kolay olsaydı bu işler tüketici mahkemeleri 6-8 ay sonrasına gün vermezdi. Amacım da size bilmişlik taslamak değil. Bu tarz bir şey sizinde başına gelebilir, amacım yol göstermek. Sizin mesajınız arkadaşı umutlandırıp yanıltabilir.

    Kırdıysam kusura bakmayın, umarım böyle bir durumla karşılaşmazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    Uretim surecinde terslik olur su alir normaldir tamir edilirde su alabilecek bolgeye sensor koymak nasil bir mihendisliktir cozemedim.

    Bana su alamayacak bir yer söyler misiniz ?
  • geçmiş olsun.
    caddy lerde benzer su alma problemleri vardı.
    hukuki süreç başlatın bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    Uretim surecinde terslik olur su alir normaldir tamir edilirde su alabilecek bolgeye sensor koymak nasil bir mihendisliktir cozemedim.

    Bana su alamayacak bir yer söyler misiniz ?

    Araba faunus olmadigina gore su almayacak yeri yok.

    Benim kastettigim sunroif, kapi fitili, kaput fitili vs gibi zamanla ozelligini yitirip su gecirebilecek bolgelerdeki su yoluna sensor konulmasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3. Kalite vw araçlar bize gelirse böyle olur .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konu ile alakasız ama diyelimki arac bantdan sorunlu cıktı bayi bunu kabul etse ureticiye deseki su aracda sorun var biz her yolu denedik sorun devam ediyor gibisinden uretici neden arac vermesin yada ulkemizde ki distribitörler ucuza mi aliyo bu sorunlu araclarida bu kadar vatandasa zulmediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW pişmanlıktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    Servise girdiğinizde sorunun yazdığı bir rapor alın. Raporun imzalı olmasına dikkat edin. Kendilerine tamirat istemediğinizi, aracın yenisi ile değiştirmek istediğinizi ısrarla söylelin. Onlar basit tamiratla sorun yaşamayacağınız konusunda baskıcı davranacaklardır. Ancak kabul etmeyin. Aracın yenisi ile değiştirip değiştirmeyeceklerini sorun ve beklemek istemediğinizi söyleyin, yarına kadar cevap gelmediği taktirde dava açacağınızı ve bu konuyu basına yansıtacağınızı söyleyin. Dediklerimi harfiyen yaparsanız Ertesi gün size verecekleri yeni aracınızla kazasız sürüşler dilerim.



    Vurdum tekmeyi girdim komutanın odasına. Ne ya böyle hergün içtima içtima, yetti artık! dedim.
    Komutan bi sakin ol evladım kızma gel otur şöyle dedi , ondan sonra yola geldi.






  • Premium tok kapı sesli araçtan sonra amfibik araç yapmış adamlar işte...Hem karada gidiyor,hem suda...

    Şaka bir yana,arkadaşın sorununa gerçekten üzüldüm...Dünyanın parasını ver,aracına su girsin...İnşallah yenisiyle değişim yaparlar...

    Fakat bazı arkadaşların değindiği gibi ülkemiz ne yazık ki her alanda büyük irtifa kaybetti son 15 yılda...Ve bu da bir şekilde bizleri vuruyor ve vuracak da...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D@rbeli M@tk@p -- 28 Aralık 2017; 10:22:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53


    quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    Servise girdiğinizde sorunun yazdığı bir rapor alın. Raporun imzalı olmasına dikkat edin. Kendilerine tamirat istemediğinizi, aracın yenisi ile değiştirmek istediğinizi ısrarla söylelin. Onlar basit tamiratla sorun yaşamayacağınız konusunda baskıcı davranacaklardır. Ancak kabul etmeyin. Aracın yenisi ile değiştirip değiştirmeyeceklerini sorun ve beklemek istemediğinizi söyleyin, yarına kadar cevap gelmediği taktirde dava açacağınızı ve bu konuyu basına yansıtacağınızı söyleyin. Dediklerimi harfiyen yaparsanız Ertesi gün size verecekleri yeni aracınızla kazasız sürüşler dilerim.



    Vurdum tekmeyi girdim komutanın odasına. Ne ya böyle hergün içtima içtima, yetti artık! dedim.
    Komutan bi sakin ol evladım kızma gel otur şöyle dedi , ondan sonra yola geldi.




    Bayileri komutan, kendini emir eri gördüğn sürece senin yapabileceğin pek bir şey yok malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sunroof hep sorun ya sevmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lafta SUV ama icine su aliyor lada niva alin su yerden yuksek b sinifi kırması araclari alacaginiza. en azindan su alinca icinde bozulacak bir donanim olmaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Experimentation

    Sunroof hep sorun ya sevmiyorum

    Sorun cam tavandan kaynaklanmıyor. Sağ ön çamurluk içinde metal parçaların birleşim yerinden motor kısmındaki soketlere su kaçıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cem1907 C kullanıcısına yanıt
    Öyle bir şey yok hocam. Bayinin yapabileceği pek bir çözüm yok arabanın parasını cebinden vermek dışında ki hiç bir bayi buna yanaşmaz. Üretici firmanın ülke içinde bu tarz sorunlara müdahale etmeleri için uzman ekipleri var. Bu vatandaşlar, bu tarz sorunların çözümü için bayi ve yetkili teknik servislere çözüm önerisi sunarlar. Söz hakkı onlardadır. Gerekirse üretici ile iletişime geçerler. Biz bu arabayla uğraştık, bu olmuyor, yenisini verin demeleri söz konusu değil, çünkü o sorunu çözmek için maaş alıyorlar. Bu adamların da çözemediği sorunlara üretici firma çözüm önerisi sunar, üretim merkezinden mühendis gönderir vs. Türkiye'yi farklı kılan ise ya distribütörlerin rahatlığından ya da üreticilerin rahatlığından dolayı tüm bu bahsettiğim çözüm yolları denenip yine de başarısız olunduğunda genellikle müşteri mağdur ediliyor. Çünkü hakkınızı aramak isteseniz mahkemelerde sürüneceksiniz, bunu çok iyi bildiklerinden işi hep yokuşa sürüyorlar...




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.