Şimdi Ara

2016 YENİ KASA TİGUAN SU ALIYOR (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
2
Favori
14.591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kocatepe K kullanıcısına yanıt
    Bu ülkede kavga,gürültü mahkeme olmadan bu işlemleri kolaylıkla yapılacak günleri görürmüyüz acaba?
  • Sahtekarlığı tescil edilmiş bir firmadan otomobil alıp sorun çıkınca çözüm beklemek pek akıllıca değil. Allah alana, alacak olana akıl ve vicdan versin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • caner91 kullanıcısına yanıt
    peki hic bir türlü sorun çözülemiyo ise ne oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogz_gny

    Bu ülkede kavga,gürültü mahkeme olmadan bu işlemleri kolaylıkla yapılacak günleri görürmüyüz acaba?


    İnşallah görürüz. Bu firmalar hukuk sistemindeki boşlukları kullanmayı çok iyi biliyorlar. Ancak medyanın da en az hukuk sistemi kadar etkili olduğunu unutuyorlar. Almanya Ceosuna, Almanya müşteri ilişkileri bölümüne elektronik posta yolladım. Bakalım bunlar mahkeme yoluna gitmeden çözecekler mı sorunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem1907

    peki hic bir türlü sorun çözülemiyo ise ne oluyor

    Tüketici haklarına göre aynı sorunun 2'den fazla olması durumunda yenisini talep etme hakkınız var. Ancak firmalar örnek teşkil edip de sorun yaşayan kişilerle muhatap olmamak için bu talepleri karşılamıyorlar. Avukatımla yaptığım görüşmeye göre mahkeme iki türlü karar veriyormuş: ilki onarım talebi ki zaten tamiri mümkün değil, o halde yenisi ile değiştirilmesi kararı çıkıyormuş. Benim durumuma bakılırsa yeni aracı kesin alırız diyor. Tabi biraz uzun sürecek. Pek de önemli değil hem örnek teşkil edip aynı durumdakilere cesaret vermiş olurum hem de paramı kimseye yedirmemiş olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aaguler

    Sahtekarlığı tescil edilmiş bir firmadan otomobil alıp sorun çıkınca çözüm beklemek pek akıllıca değil. Allah alana, alacak olana akıl ve vicdan versin.

    Benzin döküp yakmamı mı tavsiye ediyorsun yani? Allah akıl vermiş ki burada ne yapılabilir diye fikir alışverişi yapıyoruz ve allah yine vicdan vermiş ki sana veya başka bir vatandaşa fabrikasyon hatası olan aracı ruhu bile duymadan en az 160000 tl ye satabileceğim aracımı satmayıp hukuk mücadelesi veriyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avicdan -- 28 Aralık 2017; 22:58:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cem1907 C kullanıcısına yanıt
    Bunu bende bilmiyorum. Genelleme yaparak cevap vermek istemem. Ama dacia nın bize yaptığı, "araçtaki sorunun çözüm arayışı devam etmektedir" yazılı kaşeli servis formuyla sorunlu aracı teslim etmek oldu. Mecbur dava açtık, bekliyoruz. Sanırım kurumsallık, müşteri memnuniyeti kavramları burada devreye giriyor...

    Fiat'ta aldığımız sıfır ticari araç boyalı çıkınca 4. gün aracın değişim yapılacağının haberi geldi.

    Forumda mercedes in uzattıkça uzattığı ayıplı araç dava konusu da mevcut. Bu yüzsüzlük seviyesine gelmiş, insanları mağdur etme oyununu oynatan distribütör firma mı, üretici mi bilemiyorum. Şuanda mevcut düzende işler büyürse tek çözüm dava. Yada paranız çoksa medyayı çağırıp aracı yakacaksınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caner91

    Bunu bende bilmiyorum. Genelleme yaparak cevap vermek istemem. Ama dacia nın bize yaptığı, "araçtaki sorunun çözüm arayışı devam etmektedir" yazılı kaşeli servis formuyla sorunlu aracı teslim etmek oldu. Mecbur dava açtık, bekliyoruz. Sanırım kurumsallık, müşteri memnuniyeti kavramları burada devreye giriyor...

    Fiat'ta aldığımız sıfır ticari araç boyalı çıkınca 4. gün aracın değişim yapılacağının haberi geldi.

    Forumda mercedes in uzattıkça uzattığı ayıplı araç dava konusu da mevcut. Bu yüzsüzlük seviyesine gelmiş, insanları mağdur etme oyununu oynatan distribütör firma mı, üretici mi bilemiyorum. Şuanda mevcut düzende işler büyürse tek çözüm dava. Yada paranız çoksa medyayı çağırıp aracı yakacaksınız


    Almanya'ya yolladığım maile cevap gelince sorunun üretici mi yoksa distribütör mü olduğunu anlayacağım. Ayrıca bir sonraki aşamada ulusal medyaya çıkarmayı planlıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avicdan -- 28 Aralık 2017; 23:3:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabi yakmadan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle saçmalık olamaz. Arabanın onarılmasını istemekle en başta hatayı siz yapmışsınız, o su bir kere arabanın içerisine sızdı mı onun belası bitmez.

    Bunlar elektronik aksamı bol olan makinalar, o sızan su eminim küçük erişilemeyecek yerlerde hapsolmuştur ve halen zarar veriyordur. Kronik bir sorun edğil anlaşılan ancak bu sorun ileride sizin başınıza çok çok daha beter dertler açacaktır. Hani bu kaportada boya çıkması falan değil, içeri aldığı suyun aracın elektronik aksamını etkilemesi, bu kabul edilemez bir şey, göze kötü gözükmesini bırakın siz sıfır kilometre aracınızı daha iki sene olmadan korka korka binecekseniz sıfır araç almanın mantığı nerede kaldı ?

    Valla böyle bir durum benim başıma gelse heralde arabayla vw galerisine camdan dalıp alın arabanızı başınıza çalın demek gelir. Hani bazılarında boya çıkıyor, ona bi yere kadar eyvallah, sonuçta arabanın dinamiklerini bozacak bir şey değil, görüntü olarak da rahatsız etmez ama bu çok farklı bir olay.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avicdan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Experimentation

    Sunroof hep sorun ya sevmiyorum

    Sorun cam tavandan kaynaklanmıyor. Sağ ön çamurluk içinde metal parçaların birleşim yerinden motor kısmındaki soketlere su kaçıyor.

    İnşallah çözersiniz ne diyeyim, bu ülkede rezalet çıkarmayınca kimse suratına bakmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avicdan kullanıcısına yanıt
    dava ne kadar sürer belli olmaz ama, kesin kazanırsınız. Çünkü 3 den fazla aynı hatayı vermiş. Avukatınıza hatırlatın, hatalar seyir halinde iken oluyor diyerek tazminat davası da açsın.
    Bu arada golf7 de ilk çıktığında ön yolcu koltuğunun altında su birikiyor şikayetleri,
    yeni polo dan da aynı şikayet geçen gün konusu vardı.
    bir de tiguan eklendi. Acaba yeni modelin ilk üretiminde robotik kollar ilk kaynakları yada, silikonları hatalı mı yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 29 Aralık 2017; 14:13:50 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    dava ne kadar sürer belli olmaz ama, kesin kazanırsınız. Çünkü 3 den fazla aynı hatayı vermiş. Avukatınıza hatırlatın, hatalar seyir halinde iken oluyor diyerek tazminat davası da açsın.
    Bu arada golf7 de ilk çıktığında ön yolcu koltuğunun altında su birikiyor şikayetleri,
    yeni polo dan da aynı şikayet geçen gün konusu vardı.
    bir de tiguan eklendi. Acaba yeni modelin ilk üretiminde robotik kollar ilk kaynakları yada, silikonları hatalı mı yapıyor.

    Servis robotik kollardan kaynaklandığını söyledi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oraya tok kapı sesi çıkaran fitil koymamışlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.sikayetvar.com/volkswagen-dogus-otonun-fabrikasyon-hatali-araci



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avicdan -- 29 Aralık 2017; 18:46:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avicdan kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam var mı bir gelişme?
  • Almanya'ya mail attım cevaben yetkili biz değiliz ama iletişime geçtik sizinle daha iyi ilgilenilecek dediler. Tabi araç serviste 12 gün kaldı. Bu süreçte birkaç kez yapılmış ancak sonuç alınamayınca Doğuş Oto merkezden mühendis geldi ve şimdilik sorunu çözdüler. Doğuş oto 25 gündür teklif vermek için arayacak ama nafile. Haftasonu buralar yağışlı bakalım ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avicdan

    Almanya'ya mail attım cevaben yetkili biz değiliz ama iletişime geçtik sizinle daha iyi ilgilenilecek dediler. Tabi araç serviste 12 gün kaldı. Bu süreçte birkaç kez yapılmış ancak sonuç alınamayınca Doğuş Oto merkezden mühendis geldi ve şimdilik sorunu çözdüler. Doğuş oto 25 gündür teklif vermek için arayacak ama nafile. Haftasonu buralar yağışlı bakalım ne olacak.
    benim araçta da aynı sorun oldu. servise bıraktım bugün. 2 hafta kalması gerektiğini söylediler. sizin aracın son durumu nedir? sorun halloldu mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avicdan

    Almanya'ya mail attım cevaben yetkili biz değiliz ama iletişime geçtik sizinle daha iyi ilgilenilecek dediler. Tabi araç serviste 12 gün kaldı. Bu süreçte birkaç kez yapılmış ancak sonuç alınamayınca Doğuş Oto merkezden mühendis geldi ve şimdilik sorunu çözdüler. Doğuş oto 25 gündür teklif vermek için arayacak ama nafile. Haftasonu buralar yağışlı bakalım ne olacak.
    Hocam konuyu takip ediyorum. Son durum nedir. Çözüldü mü problem?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.