Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

2016 YENİ KASA TİGUAN SU ALIYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı, 4 Masaüstü Kullanıcı
74
Cevap
3
Favori
5.690
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    49 Mesaj
    2016 yılında aldığım 1.4 TSI Highline DSG Tiguan aracımı 1 yıl boyunca severek kullandım. Bu zevkim 2 ay öncesine kadar sürdü. yağmur yağdıktan sonra ABS,ESP, Hava Yastığı, Park Pilotu, Elektromekenik el freni, Lastik Basınç Göstergesi gibi birçok hata verdi. Servise gittim, gerilim düşük geldiği için beyin korumaya almış dediler. 1 hafta sonra aynı hataları verdi tekrar servise gittim cam tavanın kenarındaki oluklar tıkanmış ESP sensörüne su kaçıp, sokette oksitlenme yapmış dediler. Aradan 1 hafta geçti yine aynı sorun. Çekiciyle servise götürdüm yaklaşık 1 hafta serviste kaldı araç. Fabrikasyon bir hata olduğunu söylediler. Üretim bandında iken robotik kolların çektiği macunda boşluklar kalmış ama sorunu giderdik kesinlikle sorun olmaz artık dediler. yapılan işlemi inceledim kaputu kaldırınca yapılan işlem insanın gözüne batıyor. Çamurluğu söküp su geçen yere siyah silikon çekmişler yani günü kurtarma adına saçma sapan işlem yapmışlar buna da tamam dedik tek sorun çözülsün istedik. Ancak 3 gün önce biraz yağmur yağdı aynı sorun tekrarladı. Servise gidiyorum resmen benimle dalga geçiyorlar. Bu sefer kesin çözecez sorun kalmayacak diyorlar da kimi kandırıyorlar. Serviste birçok kişiyle konuştum birinin dediği birini tutmuyor. Doğuş otoyu arıyorum muhatap bulamıyorum. Lafa gelince çok iyi, biz her zaman müşterimizin arkasındayız diyorlar ancak aracın parasını ödeyip teslim alınca sizinle işleri bitiyor. Araç yapılsa bile ne zaman arıza yapacağı belli değil işin açığı bu araçta can güvenliğim yok çünkü su alma sorunu fabrikasyon olduğu için yapılan işlemler yüzeysel kalıyor ve kalıcı çözüm olmuyor. Doğuş otodan yeni araç talebinde bulundum 3 gündür lutfedip arayacaklar. Talebimin olumsuz karşılanması durumunda hukuki süreç başlatıp misliyle değiştirilmesini talep edecem.



    _____________________________
    Hayat bir hikaye gibidir, ne kadar uzun olduğu değil ne kadar güzel olduğu önemlidir.

    Seneca




  • Merhaba

    Bu tip üretim kaynaklı problemlerde sunulan çözümler çok acı... üretim esnasında robot kolun çektiği yalıtkan ve yapışkan malzeme ile servisteki az yetişmiş çırağın çekeceği siyah silikonun çok farkı var.

    Araç 2016 model. GARANTİ KAPSAMINDA.

    Araçta daha önce o bölgeden kaza vs yoksa Yetkili servisin direkt distribütör ile iletişime geçip mağduriyeti gidermesi gerekir. Ancak söz konusu firmanın geçmişteki yaklaşımları bu beklentiyi sıfırlıyor.

    Bence zaman kaybetmeden yasal yollara başvurun. Hukuki süreci başlatın. Serviste yapılan her işin iş emri ve raporlarını elinizde bulundurun. Belgesiz araç teslim etmeyin.

    geçmiş olsun.

    Sahtekarlığı tescil edilmiş bir firmadan otomobil alıp sorun çıkınca çözüm beklemek pek akıllıca değil. Allah alana, alacak olana akıl ve vicdan versin.

    loutrec_ kullanıcısına yanıt
    @loutrec_ demiş ki;

    Mesajı Yerinde Gör



    Vurdum tekmeyi girdim komutanın odasına. Ne ya böyle hergün içtima içtima, yetti artık! dedim.
    Komutan bi sakin ol evladım kızma gel otur şöyle dedi , ondan sonra yola geldi.


  • Yarbay
    7946 Mesaj
    Merhaba

    Bu tip üretim kaynaklı problemlerde sunulan çözümler çok acı... üretim esnasında robot kolun çektiği yalıtkan ve yapışkan malzeme ile servisteki az yetişmiş çırağın çekeceği siyah silikonun çok farkı var.

    Araç 2016 model. GARANTİ KAPSAMINDA.

    Araçta daha önce o bölgeden kaza vs yoksa Yetkili servisin direkt distribütör ile iletişime geçip mağduriyeti gidermesi gerekir. Ancak söz konusu firmanın geçmişteki yaklaşımları bu beklentiyi sıfırlıyor.

    Bence zaman kaybetmeden yasal yollara başvurun. Hukuki süreci başlatın. Serviste yapılan her işin iş emri ve raporlarını elinizde bulundurun. Belgesiz araç teslim etmeyin.

    geçmiş olsun.
    _____________________________
    Fikrin kadar varsın!
  • Yüzbaşı
    604 Mesaj
    Hocam; öncelikle geçmiş olsun.

    Yeni bir aracın başına gelebilecek en kötü şeylerden birisi başınıza gelmiş.



    Servisin o bölgeyi komple sökerek çıplak kasa haline getirip çözüm üretmesi gerekli. Yoksa sorununuz çözülmez. Tabi bu işlem de bir sürü sorunu beraberinde getirir. Aracınız garantili olduğu için değişim talep etmek gerekir. Zira araçla uğraşılmış ancak çözüm üretilememiş. Eğer firma bu talebinizi red ederse (-ki edecek) hukuki yollara başvurmalısınız.



    Daha önceki araçlarımdan birinde vardı benzer bir sorun. Bagaja su alıyordu ve şiddetli yağmurlarda stepne havuzu su doluyordu. Araç garantili idi. Servis, ustalar hiç kimse bu soruna çare bulamadı. Öyle öyle satıldı gitti araç.



    Geçmiş olsun tekrar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    49 Mesaj
    Yarın sabah ihtarname yollayacak avukatım. Bakalım sonuç ne olacak.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Hayat bir hikaye gibidir, ne kadar uzun olduğu değil ne kadar güzel olduğu önemlidir.

    Seneca
  • Yarbay
    5637 Mesaj

    Geçmiş olsun zor bir süreç sizi bekliyor ama sakın geri adım atmayın yapılan işlemleri servisten belgelendirip alın ve en kısa sürece yasal işlemleri başlatın yazıj o kadar para verip sıfır araçta bu sorunları yaşamak üzücü.Bu konuda şu arkadaşın görüşlerine kulak verelim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: Kragen
    _____________________________
  • Binbaşı
    1034 Mesaj
    Konuyu takip edelim.



    Fabrikasyon hatası varsa bence müşteri memnuniyeti çercevesinde bile değişmesi lazım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    49 Mesaj
    Aynı düşüncedeyim. 3 gündür Doğuş otodan aranmayı bekliyorum. Ben aradığımda ise sizinle daha önce ilgilenen şu kişi arayacak deniyor ancak arayan soran yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avicdan -- 27 Aralık 2017; 17:43:16 >
    |
    |
    _____________________________
    Hayat bir hikaye gibidir, ne kadar uzun olduğu değil ne kadar güzel olduğu önemlidir.

    Seneca
  • Binbaşı
    1092 Mesaj

    Geçmiş olsun. Böyle boş arkadaşlardan tavsiye almak yerine avukatınızla hareket edin. En iyisini onlar bilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    defiant82 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1664 Mesaj
    Servise girdiğinizde sorunun yazdığı bir rapor alın. Raporun imzalı olmasına dikkat edin. Kendilerine tamirat istemediğinizi, aracın yenisi ile değiştirmek istediğinizi ısrarla söylelin. Onlar basit tamiratla sorun yaşamayacağınız konusunda baskıcı davranacaklardır. Ancak kabul etmeyin. Aracın yenisi ile değiştirip değiştirmeyeceklerini sorun ve beklemek istemediğinizi söyleyin, yarına kadar cevap gelmediği taktirde dava açacağınızı ve bu konuyu basına yansıtacağınızı söyleyin. Dediklerimi harfiyen yaparsanız Ertesi gün size verecekleri yeni aracınızla kazasız sürüşler dilerim.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1870 Mesaj
    Servis savuşturup yollamış beyin korumaya alınca vag grubunda aracı çalıştırmazsınız en az 30 dakika başıma eksperde meydana geldi bu olay



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    760 Mesaj
    çok sabırlı insansınız. ben olsam tahammül edemem
    |
    |
    _____________________________
    lє เlคђє เllคllคђ ๓ยђค๓๓є๔єภ гєรยlยllคђ
  • Yarbay
    2700 Mesaj

    Buraya yazana kadar noter kanaliyla acilan servis kayitlarinin numaralari ve kanitlarinla istedigin cozumu ve hukuki haklarini belirten bir metin ile noterden ihtarname cek bir nushanin noterde saklanmasi ve aps ile gonderilmesini iste. 150 200 lira harcarsin en fazla ama sorunun direk cozulur.@avicdan

    Muhattaplarin gittigin yetkili servis arabayi satan firma (faturalandiran) ve distributor fitma@avicdan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 27 Aralık 2017; 18:18:34 >
    |
    |
    Bahsedilenler: avicdan
    _____________________________
  • Çavuş
    49 Mesaj
    Teşekkür ederim fikirleriniz için yarın ilk iş servis kayıtlarını almak olacak.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Hayat bir hikaye gibidir, ne kadar uzun olduğu değil ne kadar güzel olduğu önemlidir.

    Seneca
  • Yarbay
    18088 Mesaj
    Sinirden masayı öptm, bu iş yurt dışında olsa bu kardeşimiz bu kadar mağdur edilir miydi? Ne zaman bu ülkede gerçek sıkıntıları tartışıp çözmeye çalışacağız?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    260 Mesaj
    " Servise gittim" den sonrasını okumadım.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    "I'm the best there is at what I do but what I do best isn't very nice"
  • Yarbay
    3080 Mesaj
    Uretim surecinde terslik olur su alir normaldir tamir edilirde su alabilecek bolgeye sensor koymak nasil bir mihendisliktir cozemedim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ida
    lumix g3
    lumix 14-42
    konica hexanon 50 mm f:1.7
    vivitar 35 mm f:2.8
  • Yarbay
    9611 Mesaj
    Eğer fabrikasyon hata varsa hocam volkswagen almanya ile görüşün durumu anlatan belgeleri de yollayın yapılan işlemlerle ilgili resim çekip atın. Aracınız yenisiyle değişim istediğinizi söyleyin. Burada ki şeref yoksunları para cepte kalsın diye 40 takla atarlar aracı satarken pahalı satmasını da bilirler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    5637 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    Geçmiş olsun. Böyle boş arkadaşlardan tavsiye almak yerine avukatınızla hareket edin. En iyisini onlar bilir.

    Sen inanılmaz dolusun maşallah



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    49 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dr20mouse

    Eğer fabrikasyon hata varsa hocam volkswagen almanya ile görüşün durumu anlatan belgeleri de yollayın yapılan işlemlerle ilgili resim çekip atın. Aracınız yenisiyle değişim istediğinizi söyleyin. Burada ki şeref yoksunları para cepte kalsın diye 40 takla atarlar aracı satarken pahalı satmasını da bilirler.

    Zaten buradakilerin müşteriyle olan bağları arabayı alınca bitiyor. Fabrikaya yollamak üzere bir yazı hazırladım ingilizceye tercüme ettiriyorum. Üreticilerin prensip sahibi olduklarını düşünüyorum inşallah da öyledir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hayat bir hikaye gibidir, ne kadar uzun olduğu değil ne kadar güzel olduğu önemlidir.

    Seneca
  • Binbaşı
    1541 Mesaj
    öncelikle geçmiş olsun, bir arkadaşım fiat marka sıfır araç almıştı çözülemeyen sorunlar vardı, en son garantili araca yüklü bir ücret istediler. sonrasında genel müdürlüğe; basını çağırıp benzin döküp yakacam deyince işler değişti. :)) ekstra bir çok işlemi bile ücretsiz yaptılar.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
google reklamları
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,374
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.