Şimdi Ara

2016 YENİ KASA TİGUAN SU ALIYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
2
Favori
14.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2016 yılında aldığım 1.4 TSI Highline DSG Tiguan aracımı 1 yıl boyunca severek kullandım. Bu zevkim 2 ay öncesine kadar sürdü. yağmur yağdıktan sonra ABS,ESP, Hava Yastığı, Park Pilotu, Elektromekenik el freni, Lastik Basınç Göstergesi gibi birçok hata verdi. Servise gittim, gerilim düşük geldiği için beyin korumaya almış dediler. 1 hafta sonra aynı hataları verdi tekrar servise gittim cam tavanın kenarındaki oluklar tıkanmış ESP sensörüne su kaçıp, sokette oksitlenme yapmış dediler. Aradan 1 hafta geçti yine aynı sorun. Çekiciyle servise götürdüm yaklaşık 1 hafta serviste kaldı araç. Fabrikasyon bir hata olduğunu söylediler. Üretim bandında iken robotik kolların çektiği macunda boşluklar kalmış ama sorunu giderdik kesinlikle sorun olmaz artık dediler. yapılan işlemi inceledim kaputu kaldırınca yapılan işlem insanın gözüne batıyor. Çamurluğu söküp su geçen yere siyah silikon çekmişler yani günü kurtarma adına saçma sapan işlem yapmışlar buna da tamam dedik tek sorun çözülsün istedik. Ancak 3 gün önce biraz yağmur yağdı aynı sorun tekrarladı. Servise gidiyorum resmen benimle dalga geçiyorlar. Bu sefer kesin çözecez sorun kalmayacak diyorlar da kimi kandırıyorlar. Serviste birçok kişiyle konuştum birinin dediği birini tutmuyor. Doğuş otoyu arıyorum muhatap bulamıyorum. Lafa gelince çok iyi, biz her zaman müşterimizin arkasındayız diyorlar ancak aracın parasını ödeyip teslim alınca sizinle işleri bitiyor. Araç yapılsa bile ne zaman arıza yapacağı belli değil işin açığı bu araçta can güvenliğim yok çünkü su alma sorunu fabrikasyon olduğu için yapılan işlemler yüzeysel kalıyor ve kalıcı çözüm olmuyor. Doğuş otodan yeni araç talebinde bulundum 3 gündür lutfedip arayacaklar. Talebimin olumsuz karşılanması durumunda hukuki süreç başlatıp misliyle değiştirilmesini talep edecem.







  • Merhaba

    Bu tip üretim kaynaklı problemlerde sunulan çözümler çok acı... üretim esnasında robot kolun çektiği yalıtkan ve yapışkan malzeme ile servisteki az yetişmiş çırağın çekeceği siyah silikonun çok farkı var.

    Araç 2016 model. GARANTİ KAPSAMINDA.

    Araçta daha önce o bölgeden kaza vs yoksa Yetkili servisin direkt distribütör ile iletişime geçip mağduriyeti gidermesi gerekir. Ancak söz konusu firmanın geçmişteki yaklaşımları bu beklentiyi sıfırlıyor.

    Bence zaman kaybetmeden yasal yollara başvurun. Hukuki süreci başlatın. Serviste yapılan her işin iş emri ve raporlarını elinizde bulundurun. Belgesiz araç teslim etmeyin.

    geçmiş olsun.
    Benzin döküp yakmamı mı tavsiye ediyorsun yani? Allah akıl vermiş ki burada ne yapılabilir diye fikir alışverişi yapıyoruz ve allah yine vicdan vermiş ki sana veya başka bir vatandaşa fabrikasyon hatası olan aracı ruhu bile duymadan en az 160000 tl ye satabileceğim aracımı satmayıp hukuk mücadelesi veriyorum.
  • Merhaba

    Bu tip üretim kaynaklı problemlerde sunulan çözümler çok acı... üretim esnasında robot kolun çektiği yalıtkan ve yapışkan malzeme ile servisteki az yetişmiş çırağın çekeceği siyah silikonun çok farkı var.

    Araç 2016 model. GARANTİ KAPSAMINDA.

    Araçta daha önce o bölgeden kaza vs yoksa Yetkili servisin direkt distribütör ile iletişime geçip mağduriyeti gidermesi gerekir. Ancak söz konusu firmanın geçmişteki yaklaşımları bu beklentiyi sıfırlıyor.

    Bence zaman kaybetmeden yasal yollara başvurun. Hukuki süreci başlatın. Serviste yapılan her işin iş emri ve raporlarını elinizde bulundurun. Belgesiz araç teslim etmeyin.

    geçmiş olsun.
  • Hocam; öncelikle geçmiş olsun.

    Yeni bir aracın başına gelebilecek en kötü şeylerden birisi başınıza gelmiş.



    Servisin o bölgeyi komple sökerek çıplak kasa haline getirip çözüm üretmesi gerekli. Yoksa sorununuz çözülmez. Tabi bu işlem de bir sürü sorunu beraberinde getirir. Aracınız garantili olduğu için değişim talep etmek gerekir. Zira araçla uğraşılmış ancak çözüm üretilememiş. Eğer firma bu talebinizi red ederse (-ki edecek) hukuki yollara başvurmalısınız.



    Daha önceki araçlarımdan birinde vardı benzer bir sorun. Bagaja su alıyordu ve şiddetli yağmurlarda stepne havuzu su doluyordu. Araç garantili idi. Servis, ustalar hiç kimse bu soruna çare bulamadı. Öyle öyle satıldı gitti araç.



    Geçmiş olsun tekrar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarın sabah ihtarname yollayacak avukatım. Bakalım sonuç ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun zor bir süreç sizi bekliyor ama sakın geri adım atmayın yapılan işlemleri servisten belgelendirip alın ve en kısa sürece yasal işlemleri başlatın yazıj o kadar para verip sıfır araçta bu sorunları yaşamak üzücü.Bu konuda şu arkadaşın görüşlerine kulak verelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu takip edelim.



    Fabrikasyon hatası varsa bence müşteri memnuniyeti çercevesinde bile değişmesi lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı düşüncedeyim. 3 gündür Doğuş otodan aranmayı bekliyorum. Ben aradığımda ise sizinle daha önce ilgilenen şu kişi arayacak deniyor ancak arayan soran yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avicdan -- 27 Aralık 2017; 17:43:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Böyle boş arkadaşlardan tavsiye almak yerine avukatınızla hareket edin. En iyisini onlar bilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servise girdiğinizde sorunun yazdığı bir rapor alın. Raporun imzalı olmasına dikkat edin. Kendilerine tamirat istemediğinizi, aracın yenisi ile değiştirmek istediğinizi ısrarla söylelin. Onlar basit tamiratla sorun yaşamayacağınız konusunda baskıcı davranacaklardır. Ancak kabul etmeyin. Aracın yenisi ile değiştirip değiştirmeyeceklerini sorun ve beklemek istemediğinizi söyleyin, yarına kadar cevap gelmediği taktirde dava açacağınızı ve bu konuyu basına yansıtacağınızı söyleyin. Dediklerimi harfiyen yaparsanız Ertesi gün size verecekleri yeni aracınızla kazasız sürüşler dilerim.
  • Servis savuşturup yollamış beyin korumaya alınca vag grubunda aracı çalıştırmazsınız en az 30 dakika başıma eksperde meydana geldi bu olay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok sabırlı insansınız. ben olsam tahammül edemem
  • Buraya yazana kadar noter kanaliyla acilan servis kayitlarinin numaralari ve kanitlarinla istedigin cozumu ve hukuki haklarini belirten bir metin ile noterden ihtarname cek bir nushanin noterde saklanmasi ve aps ile gonderilmesini iste. 150 200 lira harcarsin en fazla ama sorunun direk cozulur.@avicdan

    Muhattaplarin gittigin yetkili servis arabayi satan firma (faturalandiran) ve distributor fitma@avicdan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 27 Aralık 2017; 18:18:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim fikirleriniz için yarın ilk iş servis kayıtlarını almak olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sinirden masayı öptm, bu iş yurt dışında olsa bu kardeşimiz bu kadar mağdur edilir miydi? Ne zaman bu ülkede gerçek sıkıntıları tartışıp çözmeye çalışacağız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • " Servise gittim" den sonrasını okumadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uretim surecinde terslik olur su alir normaldir tamir edilirde su alabilecek bolgeye sensor koymak nasil bir mihendisliktir cozemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer fabrikasyon hata varsa hocam volkswagen almanya ile görüşün durumu anlatan belgeleri de yollayın yapılan işlemlerle ilgili resim çekip atın. Aracınız yenisiyle değişim istediğinizi söyleyin. Burada ki şeref yoksunları para cepte kalsın diye 40 takla atarlar aracı satarken pahalı satmasını da bilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    Geçmiş olsun. Böyle boş arkadaşlardan tavsiye almak yerine avukatınızla hareket edin. En iyisini onlar bilir.

    Sen inanılmaz dolusun maşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr20mouse

    Eğer fabrikasyon hata varsa hocam volkswagen almanya ile görüşün durumu anlatan belgeleri de yollayın yapılan işlemlerle ilgili resim çekip atın. Aracınız yenisiyle değişim istediğinizi söyleyin. Burada ki şeref yoksunları para cepte kalsın diye 40 takla atarlar aracı satarken pahalı satmasını da bilirler.

    Zaten buradakilerin müşteriyle olan bağları arabayı alınca bitiyor. Fabrikaya yollamak üzere bir yazı hazırladım ingilizceye tercüme ettiriyorum. Üreticilerin prensip sahibi olduklarını düşünüyorum inşallah da öyledir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle geçmiş olsun, bir arkadaşım fiat marka sıfır araç almıştı çözülemeyen sorunlar vardı, en son garantili araca yüklü bir ücret istediler. sonrasında genel müdürlüğe; basını çağırıp benzin döküp yakacam deyince işler değişti. :)) ekstra bir çok işlemi bile ücretsiz yaptılar.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.