Şimdi Ara

2016 MODEL YENİ KASA TİGUAN =ANA KONU= (318. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.522
Cevap
200
Favori
1.112.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 316317318319320
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altınkaya

    Benzinin içindeki o maddeler benzinin kötü etkisini(yanma-yanmaya bağlı paslanma-benzin artığı...) nötralize edici maddeler.benzin yokki pistonlarda vs zarar olsun?
    Mantık olarak act siz 4 silindir de de 100bin km de aynı patlama yaşanıyor. Actli 4 silindirde de 100bin km de 2 silindir de aynı. kalan 2 silindirde az patlama oluyor.yani siz actli de kapanmayan 2 silindire fazla yük biniyor gibi yorum yapmışsınız öyle bir durum söz konusu değil aynı yük biniyor. Onu anlatmaya çalışıyorum ? Act li deki tek fark yakıt farkı? Km olarak aynı hesap gidiyor hepsi.performanstan da ödün vermiyor .bana göre çok mantıklı bir sistem.siz almak istemiyorsanız almayın o kişisel tercih.ama ikinci elde de act değerini bulacaktır.

    Aynen dediğiniz gibi @altınkaya hocam. Tiguan'ın en çok satılan motoru 1.4 TSI ACT.

    Çok güzel açıklamışsınız Altınkaya hocam 2. ve 3. silindirlerin, 1. ve 4. silindirlerden daha uzun ömürlü olmasını sağlar bu. 2. ve 3. silindir daha az aşındı diye neden sorun çıksın. Ayrıca VW mühendisleri bunu düşünüp silindirleri ona göre üretiyorlar.

    ACT Motor'un Audi'de kullanılmasına gerek yok. En ucuzu 200.000 TL olan Premium araçlardan birini alan adamın yakıt tasarrufunu o kadar düşüneceğini sanmıyorum.

    Yakıt tasarrufu isteyip Premium alanlar zaten Dizel motor alıyor ve yine tasarruf ediyorlar. Dizelde ACT zaten yok.

    7 Senedir VW Grubunda Volkswagen, Skoda, Seat, Audi A3 gibi araçlarda bulunan bir teknoloji. Şimdiye kadar bu motorla rahat 300.000-400.000 KM'leri devirmiş kullanıcılar vardır. Yılda 100-150.000 KM yapan tanıdıklarım var. Sorunu çıksa şimdiye kadar çoktan duymuştuk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 16 Nisan 2017; 15:8:3 >




  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Vw grubunda manuel act li araç varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osus3535

    Vw grubunda manuel act li araç varmı?

    VW Passat B8 1.4 TSI ACT 150 PS Manuel



    Trendline

    Comfortline

    Highline

    SuperB'de de olmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 16 Nisan 2017; 17:35:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    ACT siz 125 HP
    ACT li 150 HP
    FARKI
    11.000,00 TL

    aradaki bana göre azımsanmayacak 11 bin tl, 25 hp ve act nin sağlayacağı tasarruf için değer mi değmez mi bu şekilde de değerlendirmek lazım, tabi bu fark passatlar için geçerli, tiguanda böyle bi kıyaslama mümkün değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osus3535


    ACT siz 125 HP
    ACT li 150 HP
    FARKI
    11.000,00 TL

    aradaki bana göre azımsanmayacak 11 bin tl, 25 hp ve act nin sağlayacağı tasarruf için değer mi değmez mi bu şekilde de değerlendirmek lazım, tabi bu fark passatlar için geçerli, tiguanda böyle bi kıyaslama mümkün değil.

    50 tork daha güçlü.

    100 KM'de 0,5-1 litre daha az yakıt tüketimi.



    Passat'ta normalde böyle bir ACT farkı yok.



    Vergi diliminden dolayı böyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tiguan'da 1.4 TSI 125 PS ile 1.4 TSI ACT 150 PS arasındaki fiyat farkı DSG farkı sayılır. ACT'nin farkı çok yok.



    Performans'ta ACT motor ağırlık avantajından dolayı 2.0 TDI 150 PS 4 Motion'dan bile 0-100'de 0.1 sn daha hızlı. Maksimum hızları aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: altınkaya

    Benzinin içindeki o maddeler benzinin kötü etkisini(yanma-yanmaya bağlı paslanma-benzin artığı...) nötralize edici maddeler.benzin yokki pistonlarda vs zarar olsun?
    Mantık olarak act siz 4 silindir de de 100bin km de aynı patlama yaşanıyor. Actli 4 silindirde de 100bin km de 2 silindir de aynı. kalan 2 silindirde az patlama oluyor.yani siz actli de kapanmayan 2 silindire fazla yük biniyor gibi yorum yapmışsınız öyle bir durum söz konusu değil aynı yük biniyor. Onu anlatmaya çalışıyorum ? Act li deki tek fark yakıt farkı? Km olarak aynı hesap gidiyor hepsi.performanstan da ödün vermiyor .bana göre çok mantıklı bir sistem.siz almak istemiyorsanız almayın o kişisel tercih.ama ikinci elde de act değerini bulacaktır.

    Aynen dediğiniz gibi @altınkaya hocam. Tiguan'ın en çok satılan motoru 1.4 TSI ACT.

    Çok güzel açıklamışsınız Altınkaya hocam 2. ve 3. silindirlerin, 1. ve 4. silindirlerden daha uzun ömürlü olmasını sağlar bu. 2. ve 3. silindir daha az aşındı diye neden sorun çıksın. Ayrıca VW mühendisleri bunu düşünüp silindirleri ona göre üretiyorlar.

    ACT Motor'un Audi'de kullanılmasına gerek yok. En ucuzu 200.000 TL olan Premium araçlardan birini alan adamın yakıt tasarrufunu o kadar düşüneceğini sanmıyorum.

    Yakıt tasarrufu isteyip Premium alanlar zaten Dizel motor alıyor ve yine tasarruf ediyorlar. Dizelde ACT zaten yok.

    7 Senedir VW Grubunda Volkswagen, Skoda, Seat, Audi A3 gibi araçlarda bulunan bir teknoloji. Şimdiye kadar bu motorla rahat 300.000-400.000 KM'leri devirmiş kullanıcılar vardır. Yılda 100-150.000 KM yapan tanıdıklarım var. Sorunu çıksa şimdiye kadar çoktan duymuştuk.



    Dediğiniz gibi, problem silindir çeperlerinin farklı aşınmasına mütakip farklı patlama etkileri sebebiyle dengesiz motor çalışması.
    Bir motorun teknik verileride ne der; 14/1 veya daha farklı sıkıştırma oranı, bu ne demektir püskürtülen hava yakıt karışımı oranı 1 ise 14 katı sıkıştırılarak patlama sağlanır. Bir motor rektefiye olduğunda sekman öncekine göre bir miktar buyuk takılır. Çünkü motor çeperide buyumuştur. Yani yanma odasının hacmi artmıştır. Burada olduğu gibi ACT motorda farklı aşınmalar sebebiyle değişen yanma odaları hacmi, farklı patlama güçlerine sebep olacak buda sarsıntı ve vuruntuya sebep olacak titreşimde yan etkisi. Yani ilk zamanlarda hissedilmeyen devreye girme, devreden çıkma hissi km arttıkça hissedilir olacaktır.
    Şu vw mühensileri bunu düşünmüşlerdir ama açıklaması yok hiçbiryer. Bu olay için şu önlemi aldık diyen hiçbirşey göremiyorum ben.

    ACT 140 ps audi a3 de kullanılmaktadır. Audi a4 de neden yok diyorum konu hala audi de kullanılmamasına geliyor.

    En ucuzu 200 bin tl premiumdan bahsetmişsiniz. Geçen hafta 2016 model sıfır km a4 1.4 tsi 151 bin tlye bulunabiliyordu. Ben bu aracın ne kadar yaktığına bakarım. Tiguan highline ile aynı para.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: altınkaya

    Benzinin içindeki o maddeler benzinin kötü etkisini(yanma-yanmaya bağlı paslanma-benzin artığı...) nötralize edici maddeler.benzin yokki pistonlarda vs zarar olsun?
    Mantık olarak act siz 4 silindir de de 100bin km de aynı patlama yaşanıyor. Actli 4 silindirde de 100bin km de 2 silindir de aynı. kalan 2 silindirde az patlama oluyor.yani siz actli de kapanmayan 2 silindire fazla yük biniyor gibi yorum yapmışsınız öyle bir durum söz konusu değil aynı yük biniyor. Onu anlatmaya çalışıyorum ? Act li deki tek fark yakıt farkı? Km olarak aynı hesap gidiyor hepsi.performanstan da ödün vermiyor .bana göre çok mantıklı bir sistem.siz almak istemiyorsanız almayın o kişisel tercih.ama ikinci elde de act değerini bulacaktır.

    Aynen dediğiniz gibi @altınkaya hocam. Tiguan'ın en çok satılan motoru 1.4 TSI ACT.

    Çok güzel açıklamışsınız Altınkaya hocam 2. ve 3. silindirlerin, 1. ve 4. silindirlerden daha uzun ömürlü olmasını sağlar bu. 2. ve 3. silindir daha az aşındı diye neden sorun çıksın. Ayrıca VW mühendisleri bunu düşünüp silindirleri ona göre üretiyorlar.

    ACT Motor'un Audi'de kullanılmasına gerek yok. En ucuzu 200.000 TL olan Premium araçlardan birini alan adamın yakıt tasarrufunu o kadar düşüneceğini sanmıyorum.

    Yakıt tasarrufu isteyip Premium alanlar zaten Dizel motor alıyor ve yine tasarruf ediyorlar. Dizelde ACT zaten yok.

    7 Senedir VW Grubunda Volkswagen, Skoda, Seat, Audi A3 gibi araçlarda bulunan bir teknoloji. Şimdiye kadar bu motorla rahat 300.000-400.000 KM'leri devirmiş kullanıcılar vardır. Yılda 100-150.000 KM yapan tanıdıklarım var. Sorunu çıksa şimdiye kadar çoktan duymuştuk.



    Dediğiniz gibi, problem silindir çeperlerinin farklı aşınmasına mütakip farklı patlama etkileri sebebiyle dengesiz motor çalışması.
    Bir motorun teknik verileride ne der; 14/1 veya daha farklı sıkıştırma oranı, bu ne demektir püskürtülen hava yakıt karışımı oranı 1 ise 14 katı sıkıştırılarak patlama sağlanır. Bir motor rektefiye olduğunda sekman öncekine göre bir miktar buyuk takılır. Çünkü motor çeperide buyumuştur. Yani yanma odasının hacmi artmıştır. Burada olduğu gibi ACT motorda farklı aşınmalar sebebiyle değişen yanma odaları hacmi, farklı patlama güçlerine sebep olacak buda sarsıntı ve vuruntuya sebep olacak titreşimde yan etkisi. Yani ilk zamanlarda hissedilmeyen devreye girme, devreden çıkma hissi km arttıkça hissedilir olacaktır.
    Şu vw mühensileri bunu düşünmüşlerdir ama açıklaması yok hiçbiryer. Bu olay için şu önlemi aldık diyen hiçbirşey göremiyorum ben.

    ACT 140 ps audi a3 de kullanılmaktadır. Audi a4 de neden yok diyorum konu hala audi de kullanılmamasına geliyor.

    En ucuzu 200 bin tl premiumdan bahsetmişsiniz. Geçen hafta 2016 model sıfır km a4 1.4 tsi 151 bin tlye bulunabiliyordu. Ben bu aracın ne kadar yaktığına bakarım. Tiguan highline ile aynı para.

    Biraz yabancı kaynakları araştırsanız rahatlıkla bulabilirsiniz. 7 yıldır kullanılıyor böyle bir sorun hiçbir araçta olmadı diyoruz ama hala anlamak istemiyorsunuz. Bizlerin düşünebildiği bir durumu mühendisler niçin düşünemesin. Kaç kez belirttim ACT motorlar bir sürü 300-400.000 KM'leri devirenler var. 7 yıldır bir sorunları duyulmadı. Hala ısrar ediyorsunuz.

    Bu konu hakkında bize ve dokümanlara güvenmiyorsanız, ancak Wolfsburg'a VW fabrikasına gidip net bilgiye ulaşabilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben act ile ilgili yeterince açıklama yaptım arkadaşlar daha da açıklama yapmıycam.Türkiye de de satışlardan görülen o ki hakettiği değeri aldı.işe yaramayacak olsa vw neden act takayım diye uğraşsın zaten düz motorları da peynir ekmek gibi satılıyor.ben 1.4 tsi ACT dsg kullanıyorum gayet te memnunum .doğru eleştirilere evet ama act konusunda fol yok yumurta Yok eleştirmek anlamsız.



    doğmamış çocuğa don biçmeye gerek yok.saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altınkaya

    Ben act ile ilgili yeterince açıklama yaptım arkadaşlar daha da açıklama yapmıycam.Türkiye de de satışlardan görülen o ki hakettiği değeri aldı.işe yaramayacak olsa vw neden act takayım diye uğraşsın zaten düz motorları da peynir ekmek gibi satılıyor.ben 1.4 tsi ACT dsg kullanıyorum gayet te memnunum .doğru eleştirilere evet ama act konusunda fol yok yumurta Yok eleştirmek anlamsız.



    doğmamış çocuğa don biçmeye gerek yok.saygılar

    +1903

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ACT için 100 km de 0.5 lt az yaktığını ve yılda 20 000 km yol yaptığımızı düşünürsek yılda yüz litre(yaklaşık 500 tl) tasarruf anlamına gelir.4 yılda 2 000 tl yapar.Bunun için ACT alınmaz ama asıl tercih edilme sebebi arada ciddi performans farkının olması.ACT motor neredeyse 2.0 dizel motorun performansını veriyor,ben işin o kısmının önemsenmesi gerektiğini düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim araç da 1.4 manuel. 1.4 dsg act pahalı olduğu için bunu tercih ettim. Vw Almanya sitesine bakarsanız 1.5 TSI ların halihazırda ACT ile geldiğini görebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nevzat1117

    Arkadaşlar benim araç da 1.4 manuel. 1.4 dsg act pahalı olduğu için bunu tercih ettim. Vw Almanya sitesine bakarsanız 1.5 TSI ların halihazırda ACT ile geldiğini görebilirsiniz.

    @djkubi hocam konuya bekleniyorsunuz.



    1.5 TSI'da da ACT teknolojisi mevcutmuş. Gördüğünüz gibi kullanılmaya devam ediliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 16 Nisan 2017; 22:26:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Özgür097

    ACT için 100 km de 0.5 lt az yaktığını ve yılda 20 000 km yol yaptığımızı düşünürsek yılda yüz litre(yaklaşık 500 tl) tasarruf anlamına gelir.4 yılda 2 000 tl yapar.Bunun için ACT alınmaz ama asıl tercih edilme sebebi arada ciddi performans farkının olması.ACT motor neredeyse 2.0 dizel motorun performansını veriyor,ben işin o kısmının önemsenmesi gerektiğini düşünüyorum.

    Aynen öyle hocam. ACT motor ile 2.0 TDI'ın maksimum hızları aynı. 0-100 Hızlanmalarda ACT 0.1 sn daha hızlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar istanbul da cam film yaptıran var mı? tavsiye edeceğiniz bir yer var mı?
  • Ben act konusunda PES dedim sefa gelsin hoş gelsin vatana millete hayırlı olsun devlet daha çok ötv kazansın ,

    ben zaten aracı alırken act falan çok ilgilenmedim

    act dsg li araçlarda ve 15 bin tl pahalı olduğu için direk eledim, ileride bakarız artık kısmet diyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: altınkaya

    Benzinin içindeki o maddeler benzinin kötü etkisini(yanma-yanmaya bağlı paslanma-benzin artığı...) nötralize edici maddeler.benzin yokki pistonlarda vs zarar olsun?
    Mantık olarak act siz 4 silindir de de 100bin km de aynı patlama yaşanıyor. Actli 4 silindirde de 100bin km de 2 silindir de aynı. kalan 2 silindirde az patlama oluyor.yani siz actli de kapanmayan 2 silindire fazla yük biniyor gibi yorum yapmışsınız öyle bir durum söz konusu değil aynı yük biniyor. Onu anlatmaya çalışıyorum ? Act li deki tek fark yakıt farkı? Km olarak aynı hesap gidiyor hepsi.performanstan da ödün vermiyor .bana göre çok mantıklı bir sistem.siz almak istemiyorsanız almayın o kişisel tercih.ama ikinci elde de act değerini bulacaktır.

    Aynen dediğiniz gibi @altınkaya hocam. Tiguan'ın en çok satılan motoru 1.4 TSI ACT.

    Çok güzel açıklamışsınız Altınkaya hocam 2. ve 3. silindirlerin, 1. ve 4. silindirlerden daha uzun ömürlü olmasını sağlar bu. 2. ve 3. silindir daha az aşındı diye neden sorun çıksın. Ayrıca VW mühendisleri bunu düşünüp silindirleri ona göre üretiyorlar.

    ACT Motor'un Audi'de kullanılmasına gerek yok. En ucuzu 200.000 TL olan Premium araçlardan birini alan adamın yakıt tasarrufunu o kadar düşüneceğini sanmıyorum.

    Yakıt tasarrufu isteyip Premium alanlar zaten Dizel motor alıyor ve yine tasarruf ediyorlar. Dizelde ACT zaten yok.

    7 Senedir VW Grubunda Volkswagen, Skoda, Seat, Audi A3 gibi araçlarda bulunan bir teknoloji. Şimdiye kadar bu motorla rahat 300.000-400.000 KM'leri devirmiş kullanıcılar vardır. Yılda 100-150.000 KM yapan tanıdıklarım var. Sorunu çıksa şimdiye kadar çoktan duymuştuk.



    Dediğiniz gibi, problem silindir çeperlerinin farklı aşınmasına mütakip farklı patlama etkileri sebebiyle dengesiz motor çalışması.
    Bir motorun teknik verileride ne der; 14/1 veya daha farklı sıkıştırma oranı, bu ne demektir püskürtülen hava yakıt karışımı oranı 1 ise 14 katı sıkıştırılarak patlama sağlanır. Bir motor rektefiye olduğunda sekman öncekine göre bir miktar buyuk takılır. Çünkü motor çeperide buyumuştur. Yani yanma odasının hacmi artmıştır. Burada olduğu gibi ACT motorda farklı aşınmalar sebebiyle değişen yanma odaları hacmi, farklı patlama güçlerine sebep olacak buda sarsıntı ve vuruntuya sebep olacak titreşimde yan etkisi. Yani ilk zamanlarda hissedilmeyen devreye girme, devreden çıkma hissi km arttıkça hissedilir olacaktır.
    Şu vw mühensileri bunu düşünmüşlerdir ama açıklaması yok hiçbiryer. Bu olay için şu önlemi aldık diyen hiçbirşey göremiyorum ben.

    ACT 140 ps audi a3 de kullanılmaktadır. Audi a4 de neden yok diyorum konu hala audi de kullanılmamasına geliyor.

    En ucuzu 200 bin tl premiumdan bahsetmişsiniz. Geçen hafta 2016 model sıfır km a4 1.4 tsi 151 bin tlye bulunabiliyordu. Ben bu aracın ne kadar yaktığına bakarım. Tiguan highline ile aynı para.

    Biraz yabancı kaynakları araştırsanız rahatlıkla bulabilirsiniz. 7 yıldır kullanılıyor böyle bir sorun hiçbir araçta olmadı diyoruz ama hala anlamak istemiyorsunuz. Bizlerin düşünebildiği bir durumu mühendisler niçin düşünemesin. Kaç kez belirttim ACT motorlar bir sürü 300-400.000 KM'leri devirenler var. 7 yıldır bir sorunları duyulmadı. Hala ısrar ediyorsunuz.

    Bu konu hakkında bize ve dokümanlara güvenmiyorsanız, ancak Wolfsburg'a VW fabrikasına gidip net bilgiye ulaşabilirsiniz.


    Yabancı kaynaklar ve ülkemiz dahil konuyu takip ediyorum. Tsi motorların arıza oranını yüksek olduğu bir iki araştırmayla hemen ortaya çıkmaktadır. Bizim düşünemediğimizi mühendisler gayet güzel dşünüyorlar. Emisyon skandalı ay gibi, güneş gibi ortadayken vw mühendislerine neden güveniyorsunuz anlamış değilim.
    Size güvenmediğimi daha önceki mesajlarımda çok net biçimde dile getirmiştim. Gereğinden fazla vw savunuculuğunuz var.Objektif olmanızı tavsiye ederim. Tsİ sadece wolsburgdan mı çıkıyor. Zaten elini kolunu sallayan fabrikaya girebiliyordur eminim.
    Otomotiv üreten bir şirkette çalışıyorum fabrika nedir gayet iyi bilirim. Şunuda belirteyim 1.6tdi tiguan sahibiyim wolsburgda yapılanlardan. Bizzat gidip fabrikadan teslim aldım. parasınıda kapıdaki güvenlikçilere ödedim. Mark cinsinden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: nevzat1117

    Arkadaşlar benim araç da 1.4 manuel. 1.4 dsg act pahalı olduğu için bunu tercih ettim. Vw Almanya sitesine bakarsanız 1.5 TSI ların halihazırda ACT ile geldiğini görebilirsiniz.

    @djkubi hocam konuya bekleniyorsunuz.



    1.5 TSI'da da ACT teknolojisi mevcutmuş. Gördüğünüz gibi kullanılmaya devam ediliyor.

    Vallahi bizim iktidarda bana göre pek iyi değil ama kullanmaya devam ediyoruz. OLan bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: altınkaya

    Benzinin içindeki o maddeler benzinin kötü etkisini(yanma-yanmaya bağlı paslanma-benzin artığı...) nötralize edici maddeler.benzin yokki pistonlarda vs zarar olsun?
    Mantık olarak act siz 4 silindir de de 100bin km de aynı patlama yaşanıyor. Actli 4 silindirde de 100bin km de 2 silindir de aynı. kalan 2 silindirde az patlama oluyor.yani siz actli de kapanmayan 2 silindire fazla yük biniyor gibi yorum yapmışsınız öyle bir durum söz konusu değil aynı yük biniyor. Onu anlatmaya çalışıyorum ? Act li deki tek fark yakıt farkı? Km olarak aynı hesap gidiyor hepsi.performanstan da ödün vermiyor .bana göre çok mantıklı bir sistem.siz almak istemiyorsanız almayın o kişisel tercih.ama ikinci elde de act değerini bulacaktır.

    Aynen dediğiniz gibi @altınkaya hocam. Tiguan'ın en çok satılan motoru 1.4 TSI ACT.

    Çok güzel açıklamışsınız Altınkaya hocam 2. ve 3. silindirlerin, 1. ve 4. silindirlerden daha uzun ömürlü olmasını sağlar bu. 2. ve 3. silindir daha az aşındı diye neden sorun çıksın. Ayrıca VW mühendisleri bunu düşünüp silindirleri ona göre üretiyorlar.

    ACT Motor'un Audi'de kullanılmasına gerek yok. En ucuzu 200.000 TL olan Premium araçlardan birini alan adamın yakıt tasarrufunu o kadar düşüneceğini sanmıyorum.

    Yakıt tasarrufu isteyip Premium alanlar zaten Dizel motor alıyor ve yine tasarruf ediyorlar. Dizelde ACT zaten yok.

    7 Senedir VW Grubunda Volkswagen, Skoda, Seat, Audi A3 gibi araçlarda bulunan bir teknoloji. Şimdiye kadar bu motorla rahat 300.000-400.000 KM'leri devirmiş kullanıcılar vardır. Yılda 100-150.000 KM yapan tanıdıklarım var. Sorunu çıksa şimdiye kadar çoktan duymuştuk.



    Dediğiniz gibi, problem silindir çeperlerinin farklı aşınmasına mütakip farklı patlama etkileri sebebiyle dengesiz motor çalışması.
    Bir motorun teknik verileride ne der; 14/1 veya daha farklı sıkıştırma oranı, bu ne demektir püskürtülen hava yakıt karışımı oranı 1 ise 14 katı sıkıştırılarak patlama sağlanır. Bir motor rektefiye olduğunda sekman öncekine göre bir miktar buyuk takılır. Çünkü motor çeperide buyumuştur. Yani yanma odasının hacmi artmıştır. Burada olduğu gibi ACT motorda farklı aşınmalar sebebiyle değişen yanma odaları hacmi, farklı patlama güçlerine sebep olacak buda sarsıntı ve vuruntuya sebep olacak titreşimde yan etkisi. Yani ilk zamanlarda hissedilmeyen devreye girme, devreden çıkma hissi km arttıkça hissedilir olacaktır.
    Şu vw mühensileri bunu düşünmüşlerdir ama açıklaması yok hiçbiryer. Bu olay için şu önlemi aldık diyen hiçbirşey göremiyorum ben.

    ACT 140 ps audi a3 de kullanılmaktadır. Audi a4 de neden yok diyorum konu hala audi de kullanılmamasına geliyor.

    En ucuzu 200 bin tl premiumdan bahsetmişsiniz. Geçen hafta 2016 model sıfır km a4 1.4 tsi 151 bin tlye bulunabiliyordu. Ben bu aracın ne kadar yaktığına bakarım. Tiguan highline ile aynı para.

    Biraz yabancı kaynakları araştırsanız rahatlıkla bulabilirsiniz. 7 yıldır kullanılıyor böyle bir sorun hiçbir araçta olmadı diyoruz ama hala anlamak istemiyorsunuz. Bizlerin düşünebildiği bir durumu mühendisler niçin düşünemesin. Kaç kez belirttim ACT motorlar bir sürü 300-400.000 KM'leri devirenler var. 7 yıldır bir sorunları duyulmadı. Hala ısrar ediyorsunuz.

    Bu konu hakkında bize ve dokümanlara güvenmiyorsanız, ancak Wolfsburg'a VW fabrikasına gidip net bilgiye ulaşabilirsiniz.


    Yabancı kaynaklar ve ülkemiz dahil konuyu takip ediyorum. Tsi motorların arıza oranını yüksek olduğu bir iki araştırmayla hemen ortaya çıkmaktadır. Bizim düşünemediğimizi mühendisler gayet güzel dşünüyorlar. Emisyon skandalı ay gibi, güneş gibi ortadayken vw mühendislerine neden güveniyorsunuz anlamış değilim.
    Size güvenmediğimi daha önceki mesajlarımda çok net biçimde dile getirmiştim. Gereğinden fazla vw savunuculuğunuz var.Objektif olmanızı tavsiye ederim. Tsİ sadece wolsburgdan mı çıkıyor. Zaten elini kolunu sallayan fabrikaya girebiliyordur eminim.
    Otomotiv üreten bir şirkette çalışıyorum fabrika nedir gayet iyi bilirim. Şunuda belirteyim 1.6tdi tiguan sahibiyim wolsburgda yapılanlardan. Bizzat gidip fabrikadan teslim aldım. parasınıda kapıdaki güvenlikçilere ödedim. Mark cinsinden.

    Öncelikle TSI motorların kronik arızası mevcut değildir. Her motorun arıza çıkarma ihtimali nasıl mevcutsa TSI motorların da arıza çıkarma ihtimalleri o kadardır.



    Emisyon durumu sadece VW'de yok diğer tüm markalarda da olduğu ortaya çıktı ama nedense VW'ninki daha çok duyuldu. VW Emisyon olayının amacı biraz farklı.



    Ayrıca TSI'larda emisyon sıkıntısı yok. Sadece EA 189 kodlu Jetta'da ve Caddy'de bulunan dizelde mevcuttu. Konunun bununla da bir ilgisi yok.



    Wolfsburg'da VW'nin çok güzel müzeleri vb. yerleri mevcut gidip gezebilirsiniz. Aracı almadan benimle iletişime geçseniz size özel indirim yapmaya çalışırdım. Genel merkezden.

    Bana objektif olmayı önermişsiniz fakat burada marka savunuculuğu yapmıyoruz farkındaysanız. Tiguan'ın bir motoru hakkında konuşuyoruz. Ben hiç bir motorun kötü olduğunu iddia etmedim.

    Ama sizin TDI sahibi olup TSI'yı yermeniz manidar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 16 Nisan 2017; 22:53:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: altınkaya

    Benzinin içindeki o maddeler benzinin kötü etkisini(yanma-yanmaya bağlı paslanma-benzin artığı...) nötralize edici maddeler.benzin yokki pistonlarda vs zarar olsun?
    Mantık olarak act siz 4 silindir de de 100bin km de aynı patlama yaşanıyor. Actli 4 silindirde de 100bin km de 2 silindir de aynı. kalan 2 silindirde az patlama oluyor.yani siz actli de kapanmayan 2 silindire fazla yük biniyor gibi yorum yapmışsınız öyle bir durum söz konusu değil aynı yük biniyor. Onu anlatmaya çalışıyorum ? Act li deki tek fark yakıt farkı? Km olarak aynı hesap gidiyor hepsi.performanstan da ödün vermiyor .bana göre çok mantıklı bir sistem.siz almak istemiyorsanız almayın o kişisel tercih.ama ikinci elde de act değerini bulacaktır.

    Aynen dediğiniz gibi @altınkaya hocam. Tiguan'ın en çok satılan motoru 1.4 TSI ACT.

    Çok güzel açıklamışsınız Altınkaya hocam 2. ve 3. silindirlerin, 1. ve 4. silindirlerden daha uzun ömürlü olmasını sağlar bu. 2. ve 3. silindir daha az aşındı diye neden sorun çıksın. Ayrıca VW mühendisleri bunu düşünüp silindirleri ona göre üretiyorlar.

    ACT Motor'un Audi'de kullanılmasına gerek yok. En ucuzu 200.000 TL olan Premium araçlardan birini alan adamın yakıt tasarrufunu o kadar düşüneceğini sanmıyorum.

    Yakıt tasarrufu isteyip Premium alanlar zaten Dizel motor alıyor ve yine tasarruf ediyorlar. Dizelde ACT zaten yok.

    7 Senedir VW Grubunda Volkswagen, Skoda, Seat, Audi A3 gibi araçlarda bulunan bir teknoloji. Şimdiye kadar bu motorla rahat 300.000-400.000 KM'leri devirmiş kullanıcılar vardır. Yılda 100-150.000 KM yapan tanıdıklarım var. Sorunu çıksa şimdiye kadar çoktan duymuştuk.



    Dediğiniz gibi, problem silindir çeperlerinin farklı aşınmasına mütakip farklı patlama etkileri sebebiyle dengesiz motor çalışması.
    Bir motorun teknik verileride ne der; 14/1 veya daha farklı sıkıştırma oranı, bu ne demektir püskürtülen hava yakıt karışımı oranı 1 ise 14 katı sıkıştırılarak patlama sağlanır. Bir motor rektefiye olduğunda sekman öncekine göre bir miktar buyuk takılır. Çünkü motor çeperide buyumuştur. Yani yanma odasının hacmi artmıştır. Burada olduğu gibi ACT motorda farklı aşınmalar sebebiyle değişen yanma odaları hacmi, farklı patlama güçlerine sebep olacak buda sarsıntı ve vuruntuya sebep olacak titreşimde yan etkisi. Yani ilk zamanlarda hissedilmeyen devreye girme, devreden çıkma hissi km arttıkça hissedilir olacaktır.
    Şu vw mühensileri bunu düşünmüşlerdir ama açıklaması yok hiçbiryer. Bu olay için şu önlemi aldık diyen hiçbirşey göremiyorum ben.

    ACT 140 ps audi a3 de kullanılmaktadır. Audi a4 de neden yok diyorum konu hala audi de kullanılmamasına geliyor.

    En ucuzu 200 bin tl premiumdan bahsetmişsiniz. Geçen hafta 2016 model sıfır km a4 1.4 tsi 151 bin tlye bulunabiliyordu. Ben bu aracın ne kadar yaktığına bakarım. Tiguan highline ile aynı para.

    Biraz yabancı kaynakları araştırsanız rahatlıkla bulabilirsiniz. 7 yıldır kullanılıyor böyle bir sorun hiçbir araçta olmadı diyoruz ama hala anlamak istemiyorsunuz. Bizlerin düşünebildiği bir durumu mühendisler niçin düşünemesin. Kaç kez belirttim ACT motorlar bir sürü 300-400.000 KM'leri devirenler var. 7 yıldır bir sorunları duyulmadı. Hala ısrar ediyorsunuz.

    Bu konu hakkında bize ve dokümanlara güvenmiyorsanız, ancak Wolfsburg'a VW fabrikasına gidip net bilgiye ulaşabilirsiniz.


    Yabancı kaynaklar ve ülkemiz dahil konuyu takip ediyorum. Tsi motorların arıza oranını yüksek olduğu bir iki araştırmayla hemen ortaya çıkmaktadır. Bizim düşünemediğimizi mühendisler gayet güzel dşünüyorlar. Emisyon skandalı ay gibi, güneş gibi ortadayken vw mühendislerine neden güveniyorsunuz anlamış değilim.
    Size güvenmediğimi daha önceki mesajlarımda çok net biçimde dile getirmiştim. Gereğinden fazla vw savunuculuğunuz var.Objektif olmanızı tavsiye ederim. Tsİ sadece wolsburgdan mı çıkıyor. Zaten elini kolunu sallayan fabrikaya girebiliyordur eminim.
    Otomotiv üreten bir şirkette çalışıyorum fabrika nedir gayet iyi bilirim. Şunuda belirteyim 1.6tdi tiguan sahibiyim wolsburgda yapılanlardan. Bizzat gidip fabrikadan teslim aldım. parasınıda kapıdaki güvenlikçilere ödedim. Mark cinsinden.

    Öncelikle TSI motorların kronik arızası mevcut değildir. Her motorun arıza çıkarma ihtimali nasıl mevcutsa TSI motorların da arıza çıkarma ihtimalleri o kadardır.



    Emisyon durumu sadece VW'de yok diğer tüm markalarda da olduğu ortaya çıktı ama nedense VW'ninki daha çok duyuldu. VW Emisyon olayının amacı biraz farklı.



    Ayrıca TSI'larda emisyon sıkıntısı yok. Sadece EA 189 kodlu Jetta'da ve Caddy'de bulunan dizelde mevcuttu. Konunun bununla da bir ilgisi yok.



    Wolfsburg'da VW'nin çok güzel müzeleri vb. yerleri mevcut gidip gezebilirsiniz. Aracı almadan benimle iletişime geçseniz size özel indirim yapmaya çalışırdım. Genel merkezden.

    Bana objektif olmayı önermişsiniz fakat burada marka savunuculuğu yapmıyoruz farkındaysanız. Tiguan'ın bir motoru hakkında konuşuyoruz. Ben hiç bir motorun kötü olduğunu iddia etmedim.

    Ama sizin TDI sahibi olup TSI'yı yermeniz manidar.







    Şimdi piston kran vuruntulu çalışan bi dünya böyle işlem gören tsi var. Facebook sayfalarında fatura dahil mevcuttur. Alacağınız aracın facebook sayfasını takip ediniz.

    Konumuz vw olduğu için vw nin emisyon skandalından bahsediyorum işte burada marka fanatikliğiniz ortaya çıkıyor. Amacı farklı olan amaç nedir merka ettim.
    Ben tsilarda emisyon sıkıntısı var demedim. Zaten yok. Türkiyedeki jetta ve caddylerde mevcuttu dışarıda çok daha fazlası mevcut. 2,0tdilar 3,0tdilar.
    Konumuzun bununla olan alakası emisyon skandalının ortaya çıkma sebebi. Hatırlayacak olursak; egzos emisyon testine giren araç arka veya tekerlerin ve direksiyonun dönmedğini anlayıp emisyonu düşük tutup bir şekilde yasal sınırlarda emisyon çıkmasını sağlıyordu. Birde demişler aynı testi araç giderken yapalım, bir bakıyorlar sonuçlar farklı hemde öyle az buz değil neredeyse 4 katı. Sonra ne oldu vw durumu bir açıklamayla kabul etti, yani durum resmileşti ardından bir kaç kelle koptu tabi. Motor kontrol ünitesini ben yapmadım mühendiler yaptı, sonuçta onlarda insan neden gözüm kapalı güveneyim. Neden tsi act lerde çakalık yapmadıklarına inanayım.
    Bende bu yüzden Emisyon skandalından sonra üretilmiş adblue katkılı 1.6tdi tercih ettim.
    İndirim konusuna girmiyorum ötv muhafiyeti diyorum geçiyorum. 5 sene binicez sorunsuz olması lazım. Ve tdi bana tsi dan daha güvenilir geliyor.
    Marka savunuculuğu yapptığınızı düşünüyorum çünkü hiçbirşeye kötü dediğinizi görmedim. Bu vw 1.6fsi larda sattı millete şimdi nerde 2 elde gören kaçıyor.
    tsi act ye karşı olan düşüncelerim tdi alma sebebimdir. Bobin yok buji yok ucuz mazot var :)




  • 
Sayfa: önceki 316317318319320
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.