Şimdi Ara

2014 polo mu 2018 i20 mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
2.014
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İlk defa araç alıcam malum fiyatlardan sıfır araç almak benim için mümkün değil elimde iki seçenek var biri polo 1.4 TDI 2014 comfortline 30 bin km de diğeri hyundai i20 1.4 CRDi 2018 style 37 bin km siz olsanız hangisini seçerdiniz ikisinin fiyatı aynı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • İ20 alırdım çünkü polo 3 pistonlu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2014 şirket aracım 1.2 TDI poloydu arabada 3 kişi varken klima açıkken araba geri gitmeye başladı iyi araştırın  

  • Baktığım 1.4


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i20 de cam tavan varsa kesinlikle i20. Polodan ic hacim ve bagaj olarakta daha genis.

    İ20 nin kotu yanlari cok sert bi arac suspansiyon koymayi unutmuslar diye dalga geciyoduk, arkada oturanlar asiri rahatsiz oluyordu kasis veya bozuk yollardan gecerken. Polo daha konforludur.

    Arada 4 yas fark olmasi i20 yi one cikariyor. Dedigim gibi cam tavan da varsa i20 derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cam tavan yok i20 de


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor güçleri benzer, kaliteleri benzer B sınıfı araç. Birbirlerine karşı bariz üstünlükleri yok. Biraz kişisel tercihler devreye giriyor.

    O dönem i20, bence Polo'ya göre çok daha yakışıklı duruyor. 4 yaş daha genç olmasından da mütevellit, ben i20 alırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mokali Amca -- 3 Mayıs 2022; 19:10:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokturkparlakk kullanıcısına yanıt

    Hocam polonun o 1.4 tdi cus motoru biraz karışık mesela turbo sökülecek motor iniyor. Ben mesela o kasa poloda mümkünse 1.6 tdi alırdım ama yaşı genç olduğu için i20 de mantıklı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mokali Amca kullanıcısına yanıt

    Şahsen 250-300 bin arasında iki havayastikli arac almam. Lakin sözlerinize katılmak mümkün degil;


    polonun on göğsünde kullanılan malzeme golf ve passattaki ile aynı. Ustelik bu malzeme radyo ekranının yanına kadar iniyor.


    polonun kapıları full kumaş kaplı. ustelik kaplamalar ile süslenmiş.


    kullanilan deri malzemeler ve kumanda ekipmanları diğer üst sınıf modeller ile aynı olduğu icin b sınıfının üzerinde. Hatırladığım kadarıyla el freni bile deri. Bu sınıfta başka yoktur heralde.


    motor konusunda ise hyundai’ in dizeli sağlamlığı ile meşhur olduğu kadar yakıtının fazlalığı ile de meşhur. Polodan hem fazla yakar, hem performans olarak zayıf olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    Eğer iki hava yastığı var ise kesinlikle haklısınız ama sanki Polo'da da 2 hava yastığı kullanılmıştı diye duymuştum emin değilim.


    Yani kapı üstünde olan 1 metrelik kumaştan çok daha önemli bir konu bu hava yastigi. Golf 5 var hocam, kapı kumaş döşeme. 4 kapı da ayrı ayrı sarkıyor. Bazen öyle şeyler dert olabiliyor böyle alt sınıf araçlarda.


    Benim demek istediğim evet bazı yerler biraz daha yumuşak ama onu da 4 5 sene yaşlı olmasıyla kapatıyor. Aynı model aynı yıl aynı para olsa Polo derim ama hava yastığı olayına gelmeden i20 derim bu şartlarda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014 polo da 2 hava yastığı var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mokali Amca kullanıcısına yanıt

    O dönemin polosunda 2 havayastigi mevcut. Sadece gt donanımda 4 hava yastığı var. Perde havayastigi yok.


    i20 de ise günümüzde bile halen devam edecek şekilde sadece en üst donanımda 6 havayastigi mevcut. Kalanında 2 havayastigi.


    italyada bindiğim ic ve dış donanımdan anladigim kadarıyla alt donanım olduğunu düşündüğüm ilk kasa i20 de 6 havayastigi mevcuttu. Turkiye’ ye bu şekilde davranmaları çok kötü.


    siz kapı döşemelerinin sarkmasından şikayetçisiniz, ben moovdan kiraladığım clioda kapıda kumaş olmadığı icin sadece 2 saatlik kullanımda bile dirseğimi ağrıtmasından.


    eskiyince kötü oluyor mantıgi ile bakarsanız daciadan başka araba almamak lazım.


    ayrica modelli arac tavsiyenize karşı çıkmıyorum, hatta duruma bağlı olarak yeniye en yakın aracın alınmasını savunurum. Ben, Polo ile i20’ nin arasında fark yok demenize itiraz ediyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Poloyu ve fabia yi bilen biri olarak konu sahibi arkadaşa fabia tavsiye ederim.

    Eger poloda makyaj ile süspansiyona ayar çekilmedi ise fabia suspansiyon olarak daha iyi bir arac. Polo çok yumuşak ve yana yatma eğilimi fazla.

    Polonun fabiaya göre avantajları biraz daha iyi yalitim, kapılarda ve on göğüste daha iyi malzeme.

    Fabianin avantajları ise ciddi donanım farkı ve yan hava yastıkları. Yukarıda da dediğim gibi fabiada yumuşak bir arac ama yana yatma eğilimi daha iyi.

    Surus pozisyonu ve surus önemli ise hiçbirine bulaşmayın fiesta alın. Bu araçlarla surus olarak ciddi fark var. Lakin bu araçta 2 hava yastıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabiki polo 2018 olsaydı konuyu bile açmaz gider polo alırdım ama işte 2014 olunca yine de aklım poloda ama bazı kişiler 2018 i20 al demişlerdi dedim foruma yazıp diğer insanların da fikrini alayım kararsızım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine vag bakıyorsanız 1.4 dizele para vermek yerine modele km dusuklugune para verin. Çünkü dizelde elde edeceğiniz senede 2-3 bin lirayı bulmayacak tasarruf MTV farkı, dizelin arıza yasama ihtimali ve dizelin satarken belki 200 bini devirmiş olacağı icin yaşanacak değer kaybı ile yok olur.

    Ustelik 2 aracın dizelinde de kazik yeme ihtimali yuksek.

    Değmez b sınıfında dizel almaya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiesta 1.0 ile uzun yol yapılır mı peki


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Veya polo 1.0 TSI


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hem fiestada olan 1.0 ecoboost, hem poloda olan 1.0 tsi yahut 1.2 tsi turbofan sahip olduğu için benzer güçteki eski tip atmosferik motorlardan çok daha atiktir. Yakıtı zorlanmadan hızlandığı için makuldür.

    Dizel aracıda yürüten turbodur.

    Yani uzun yolda bayılma vs olmasın çok fazla vites düşürmeden yokuş çıkabileyim, klima, yük vs etkilemesin diyorsanız turbo araçlara yöneleceksiniz.

    Sizin baktığınız 1.4 tdi nin konduğu kasada olan 1.0 motor tsi değildir. Bazı satıcılar turbolu yazmış olabilir.

    Özellikle ibizada hem 1.0 turbosuz, hem 1.0 turbolu var. Satıcılar turbosuz mpi diye geçen motorları, turbolu tsi motor gibi satmaya çalışmaktadır. Ona dikkat etmeniz lazım. Turbosuz 1.0 şehiriçinde bile sıkıntı. Ayrıca gitmediği için gaza çok basarsınız çok yakar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @ARES007 verdiğin bilgilerden dolayı teşekkür ederim ama yinede tercihim i20 den yana olacak çünkü il dışına çok çıkıyorum üstüne araba değiştirmek istemiyorum alayım 100 bine kadar binerim maksimum ondan sonra otomatik araba almayı planlıyorum nasipse ailem bazen kalabalık olabiliyor ve bagajı tıka basa doldururlar diye tahmin ediyorum perşembe sabahı arabaya bakmaya gidicem tanıdık birisi temiz kullanmış arabayı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düşünmeden i20 alın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HemşireZED -- 3 Mayıs 2022; 23:40:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.