Şimdi Ara

#2014#LISANS MEZUNLARI KPSS GK-GY GRUBU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
943
Cevap
25
Favori
51.372
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    763 Mesaj
    Arkadaşlar herkese selam,
    Bu sene için alımlar 75 binden 40 bine mi düştü hala anlamış değilim bilgi sahibi olan arkadaşlar bilgi verebilirlermi ? Ona göre vazgeçmeyi planlıyorum. Kursuda iptal edeceğim.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3060 Mesaj
    Yine 70 bin alınacak. Fakat bunun 40 bin civarı kpss ile alınacak. Diğer kısım polis doktor vs.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    763 Mesaj
    Desene neredeyse 1 milyon kişinin girdiği sınavda neredeyse hiç şansımız olmayacak. Gereksiz vakit kaybı
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    191 Mesaj
    alımlar 2014 te olmaz da 2015 de olur seçimler varya
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    763 Mesaj
    Sizce artarmı bu sayı yoksa böyle kalırmı ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2064 Mesaj
    Elinde eğitim videosu olan arkadaşlar pm atabilir mi?
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj
    +++++



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sayko13 -- 31 Ekim 2013; 20:22:38 >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj
    ++++++++++++



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sayko13 -- 31 Ekim 2013; 20:22:11 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    578 Mesaj
    arkadaşlar iktisat ve hukuk videoları var mı elimizde?
    |
    |
    _____________________________
  • mrb elimde kpss 2014 elit yayınları genel kültür genel yetenek (yeni müfredat) görsel eğitim seti var.geçen hafta aldım isteyen arkadaşlarla paylaşmak isterim cüzii bi miktar ile . (230 gb) ayrıca aynı setin 2014 eğitim bilimleri de var . yine atlas yayınları gk gy ve görüntülü dersane gk gy de elimde var isteyen arkadaşlarla paylaşabilirim. dersaneye gitmeye inanın gerek yok hd kalite yayınla evinizden izleyebilirsiniz.http://www.elitkpssdvd.com/egitim-seti/elit-kpss-genel-kultur-genel-yetenek-egitim-seti-tum-dersler set bu videolarını izleyebilirsiniz. telimee mesaj atabilirsiniz 0505 583 73 88 ankaradaysanız elden teslim edebilirim
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3068 Mesaj
    arkaşalar mrb kafama takılan bir konu var tşkrlerrr

    1-kpss pazar sabah oturumu işletme mezununa ne getirir.
    2-ctesi sabah oturumu sonucu ile memur olabiliyoruz pazar sabahki oturum sadece müfettiş vs. gibi ekstradan sınav başvurularındamı hesaplanır. düz memurluk seçerken pazar sabahki oturum puanı hesaplanırmı.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    uzaktanegitim.com diye bir site var uzaktan KPSS kursu veriyor. İncelemeye değer bir sistem.
    |
    |
    _____________________________
    Semekdar
  • Yarbay
    3160 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercio7

    PEGEM'den aldım set bugün geldi. Artık çalışmalara başlayabilirim :) Bu arada video link alan arkadaşlar bana da p.m. ile gönderebilirlerse sevinirim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercio7

    PEGEM'den aldım set bugün geldi. Artık çalışmalara başlayabilirim :) Bu arada video link alan arkadaşlar bana da p.m. ile gönderebilirlerse sevinirim.

    nasıl hocam memnunmusun pegemden ?
    _____________________________
    vitesi çat diye 4"e taktım debriyajı kontrollüce bırakmaya başladım. direksiyonu çok hafif sola kırdım bu araba düşen motor devrini kompanze edebilmek için gaza çok kontrollü ufak dokunuşlarda bulundum.vitesi çat diye 4"e taktım araba birden ok gibi uzadı bi sağ şeride geçtim bir anda 210 gibi bi süratle önüne geçtim 5 e attım. vitesi çat diye 4"e taktım hızım 100"e ya düştü ya düşmedi derken sağ ön tekerlek bir çukura düştü aman yarabbim araba en küçük civatasına kadar sallandı
  • Yüzbaşı
    633 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: YEK

    Elinde eğitim videosu olan arkadaşlar pm atabilir mi?
    quote:

    Orijinalden alıntı: YEK

    Elinde eğitim videosu olan arkadaşlar pm atabilir mi?

    pm
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    707 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jjuuddaass

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercio7

    PEGEM'den aldım set bugün geldi. Artık çalışmalara başlayabilirim :) Bu arada video link alan arkadaşlar bana da p.m. ile gönderebilirlerse sevinirim.

    nasıl hocam memnunmusun pegemden ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: jjuuddaass

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercio7

    PEGEM'den aldım set bugün geldi. Artık çalışmalara başlayabilirim :) Bu arada video link alan arkadaşlar bana da p.m. ile gönderebilirlerse sevinirim.

    nasıl hocam memnunmusun pegemden ?

    Ben memnunum bolca açıklama var. Sayısal mezunuyum, sözel çok sıkar beni ama sıkılmıyorum şuan. Mat. ve Geo. çok basitten girmiş o yönden biraz garipsedim ancak kitabın başına yazmışlar Sözel öğrenciler baz alınarak hazırlanmıştır diye.

    Kısacası iyi diyebilirim. Anlayarak ilerliyorum.
    _____________________________




  • Binbaşı
    1878 Mesaj
    Dersanelerin denemleri ne zaman başlıyor? Hangilerine girmek lazım?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    537 Mesaj
    Bence İhtiyacın konu anlatımlı setini alın. Soru bankalarını da. Tarih soru bankaları: yargı, yediiklim, beyazkalem,data(2. kitabı), coğrafya(uzman kariyer, murat, yediiklim), matematik:antrenmanlarla mat- geometri(eğer mat ve geometriniz çok kötü değilse 2. bölüömlerini alın=, tek ağaç yayınları, şekil yetenek-mantık.
    |
    |
  • Yarbay
    3336 Mesaj
    Bizim hoca türkçe için ales kaynaklarını önerdi. Oradan çözün düzenli bir şekilde diye.
    Aklınızda bulunsun yani :)
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1897 Mesaj
    Bana kalırsa işi belirleyen dersanenin tarama testleri ve deneme sınavları.Sınavda çıkacaksa bunları çözmek yeterli.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3160 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercio7

    quote:

    Orijinalden alıntı: jjuuddaass

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercio7

    PEGEM'den aldım set bugün geldi. Artık çalışmalara başlayabilirim :) Bu arada video link alan arkadaşlar bana da p.m. ile gönderebilirlerse sevinirim.

    nasıl hocam memnunmusun pegemden ?

    Ben memnunum bolca açıklama var. Sayısal mezunuyum, sözel çok sıkar beni ama sıkılmıyorum şuan. Mat. ve Geo. çok basitten girmiş o yönden biraz garipsedim ancak kitabın başına yazmışlar Sözel öğrenciler baz alınarak hazırlanmıştır diye.

    Kısacası iyi diyebilirim. Anlayarak ilerliyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercio7

    quote:

    Orijinalden alıntı: jjuuddaass

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercio7

    PEGEM'den aldım set bugün geldi. Artık çalışmalara başlayabilirim :) Bu arada video link alan arkadaşlar bana da p.m. ile gönderebilirlerse sevinirim.

    nasıl hocam memnunmusun pegemden ?

    Ben memnunum bolca açıklama var. Sayısal mezunuyum, sözel çok sıkar beni ama sıkılmıyorum şuan. Mat. ve Geo. çok basitten girmiş o yönden biraz garipsedim ancak kitabın başına yazmışlar Sözel öğrenciler baz alınarak hazırlanmıştır diye.

    Kısacası iyi diyebilirim. Anlayarak ilerliyorum.

    tamam hocam teşekkürler bende alıcam o yüzden sordum ve yorumundan sora almaya karar verdim
    |
    |
    _____________________________
    vitesi çat diye 4"e taktım debriyajı kontrollüce bırakmaya başladım. direksiyonu çok hafif sola kırdım bu araba düşen motor devrini kompanze edebilmek için gaza çok kontrollü ufak dokunuşlarda bulundum.vitesi çat diye 4"e taktım araba birden ok gibi uzadı bi sağ şeride geçtim bir anda 210 gibi bi süratle önüne geçtim 5 e attım. vitesi çat diye 4"e taktım hızım 100"e ya düştü ya düşmedi derken sağ ön tekerlek bir çukura düştü aman yarabbim araba en küçük civatasına kadar sallandı




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
üniversite
kolayoto.com
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,688
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.