Şimdi Ara

2011 1.4 Symbol - 2010 Fiorino Emo

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2011 Clio Symbol
    Benzin
    10000 KM
    1.4 Expression + konfor paketi
    ABS
    Çift hava yastığı
    Sis farı
    Alaşım Jant
    Digital Klima
    MP3 CD çalar
    4 cam elektrikli

    2010 Fiorino Emotion
    Dizel
    30000 KM
    1.3 Multijet
    ABS ESP
    Hız sabitleyici
    4 hava yastığı
    Sis farı
    Alaşım Jant
    MP3 CD çalar
    Ön camlar elektrikli arkalar kelebek
    Park Sensörü

    Fiyatlar aynı gibi çok cüzii bir fark var... Kararsız kaldım ne dersiniz?

    Not: Yılda 9000 KM Şehir içi 6000 KM Şehirler arası yol yapıyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CanTuran -- 22 Aralık 2011; 1:53:38 >



  • 2008 fio kullanıyorum ki aracım en boş modellerinden. emotion ise gayet mükemmel bir araç. esp ve asr olmasıda bu araç için gayet güzel. + olarak 4 hava yastığı yandan alınacak darbelere karşı bşr önlem ki zaten kapıların içinde darbe emici çelik kuşaklar var.
    45 lt deposu var ışık yakana kadar full depo ile 750 800 km görülebiliyor şehir içinde.

    cliodan 2 farkı var yazdıklarınızda. fiorinoda djital klima ve 4 cam otomatiği yok o kadar geri kalan özelliklerin daha fazlası var. özellikle diğer araçlara tepeden bakmak güzel bir duygu görüş alanı gayet güzel.
  • esp+4 hava yastigi ve secmeyi dusunebilecek kadar d buraya yazmissiniz.. bence fioriono.. ticari ruhsatli mi arac?
  • Hiç düşünmeden Fiorino'yu seçerdim. Motoru dizeş ve Symbol'e göre çok daha fazla güvenlik donanımına sahip. Ayrıca Symbol 10 yıldan fazladır aynı kasayı kullanıyor. Alınacak araba değil benim gözümde.
  • Fiorino
  • fiorino uzunyolda şehir içinde kullandım çok güzel bir araç arka koltuk pek konforlu sayılmaz ama şöför için sıkıntı yok kesinlikle symbol e karşı seçerdim. Yakıtıda uygun
  • Bencede Fiorino. Dizel olmasını geçtim, donanımı zengin. Zaten Dizel olması da en büyük avantaj.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Bencede Fiorino. Dizel olmasını geçtim, donanımı zengin. Zaten Dizel olması da en büyük avantaj.
    fiorino
  • Çok teşekkürler verdiğiniz cevaplar için.
    Cuma kısmetse aracımın devrini verip parasını alacağım. Bugün de Fiorino'nun sahibiyle görüşeceğim şu yadıklarınızdan sonra.
    Hayırlısıyla alırım Fiorino'yu, detayları da paylaşırım.
    İyi forumlar hepinize...
  • fionun arkası dar eğer uzun boyluysanız arkadaki yolcular için çok sıkıntı olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    fionun arkası dar eğer uzun boyluysanız arkadaki yolcular için çok sıkıntı olur

    hocam nabtınız allah aşkına 1.85 boy ve 115 kiloyum ne diz mesafesinde ne de boy mesafesinde sorunum olmadı .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    fionun arkası dar eğer uzun boyluysanız arkadaki yolcular için çok sıkıntı olur

    hocam nabtınız allah aşkına 1.85 boy ve 115 kiloyum ne diz mesafesinde ne de boy mesafesinde sorunum olmadı .

    doblo fiodan daha uzun ve ben 1.90 boyundayım arkamda kimse oturmak istemiyor çok dar olduğundan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    fionun arkası dar eğer uzun boyluysanız arkadaki yolcular için çok sıkıntı olur

    hocam nabtınız allah aşkına 1.85 boy ve 115 kiloyum ne diz mesafesinde ne de boy mesafesinde sorunum olmadı .

    doblo fiodan daha uzun ve ben 1.90 boyundayım arkamda kimse oturmak istemiyor çok dar olduğundan

    ben genelde bayağı keyfime düşkün olduğum için mümkün oldukça geri çekyiroum ki bacak boyum normalden cidden fazla. sorun çıkarmadılar. ama nedeni şuda olabilir, fiorinonun oturma yüksekliği ile ayak yüksekliği arasındaki yükseklik doblodan daha fazla bu da yayılmayı engellediği için mesafe sorun olmuyor dicemde sırf bunun için az önce denedim. kendi sürüş pozisyonumu ayarlayıp tam arkaya oturdum. ciddi anlamda yayılabildim ki fazlası da koltuğa uzanmak olur

    ama bide şöyle bişi var doblonun uzunluğu burun ve bagaj yani. fiorinoda symboldaki kadar bagaj bile yoktur o derece yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozn.Onl -- 22 Aralık 2011; 14:47:53 >




  • Symbol bn olsam dandik araclar yapan Fıatı almam
  • Tabiki Fiorino.. Bikere dizel.

    Ama unutmayinki ruhsatta kamyonet diye geçiyor bu araçlar.. 80-90 km yi aştığınızda sorun yaşarsınız,1. köprüden geçemezsiniz.. Falan filan..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    fionun arkası dar eğer uzun boyluysanız arkadaki yolcular için çok sıkıntı olur

    hocam nabtınız allah aşkına 1.85 boy ve 115 kiloyum ne diz mesafesinde ne de boy mesafesinde sorunum olmadı .

    doblo fiodan daha uzun ve ben 1.90 boyundayım arkamda kimse oturmak istemiyor çok dar olduğundan

    ben genelde bayağı keyfime düşkün olduğum için mümkün oldukça geri çekyiroum ki bacak boyum normalden cidden fazla. sorun çıkarmadılar. ama nedeni şuda olabilir, fiorinonun oturma yüksekliği ile ayak yüksekliği arasındaki yükseklik doblodan daha fazla bu da yayılmayı engellediği için mesafe sorun olmuyor dicemde sırf bunun için az önce denedim. kendi sürüş pozisyonumu ayarlayıp tam arkaya oturdum. ciddi anlamda yayılabildim ki fazlası da koltuğa uzanmak olur

    ama bide şöyle bişi var doblonun uzunluğu burun ve bagaj yani. fiorinoda symboldaki kadar bagaj bile yoktur o derece yani

    şimdi foto çekip koyacağım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    fionun arkası dar eğer uzun boyluysanız arkadaki yolcular için çok sıkıntı olur

    hocam nabtınız allah aşkına 1.85 boy ve 115 kiloyum ne diz mesafesinde ne de boy mesafesinde sorunum olmadı .

    doblo fiodan daha uzun ve ben 1.90 boyundayım arkamda kimse oturmak istemiyor çok dar olduğundan

    ben genelde bayağı keyfime düşkün olduğum için mümkün oldukça geri çekyiroum ki bacak boyum normalden cidden fazla. sorun çıkarmadılar. ama nedeni şuda olabilir, fiorinonun oturma yüksekliği ile ayak yüksekliği arasındaki yükseklik doblodan daha fazla bu da yayılmayı engellediği için mesafe sorun olmuyor dicemde sırf bunun için az önce denedim. kendi sürüş pozisyonumu ayarlayıp tam arkaya oturdum. ciddi anlamda yayılabildim ki fazlası da koltuğa uzanmak olur

    ama bide şöyle bişi var doblonun uzunluğu burun ve bagaj yani. fiorinoda symboldaki kadar bagaj bile yoktur o derece yani

     2011 1.4 Symbol - 2010 Fiorino Emo

    resim kalitesi vasatın altında

    bide acaba çok mu yayılıyorum şoför koltuğuna




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    fionun arkası dar eğer uzun boyluysanız arkadaki yolcular için çok sıkıntı olur

    hocam nabtınız allah aşkına 1.85 boy ve 115 kiloyum ne diz mesafesinde ne de boy mesafesinde sorunum olmadı .

    doblo fiodan daha uzun ve ben 1.90 boyundayım arkamda kimse oturmak istemiyor çok dar olduğundan

    ben genelde bayağı keyfime düşkün olduğum için mümkün oldukça geri çekyiroum ki bacak boyum normalden cidden fazla. sorun çıkarmadılar. ama nedeni şuda olabilir, fiorinonun oturma yüksekliği ile ayak yüksekliği arasındaki yükseklik doblodan daha fazla bu da yayılmayı engellediği için mesafe sorun olmuyor dicemde sırf bunun için az önce denedim. kendi sürüş pozisyonumu ayarlayıp tam arkaya oturdum. ciddi anlamda yayılabildim ki fazlası da koltuğa uzanmak olur

    ama bide şöyle bişi var doblonun uzunluğu burun ve bagaj yani. fiorinoda symboldaki kadar bagaj bile yoktur o derece yani

     2011 1.4 Symbol - 2010 Fiorino Emo

    resim kalitesi vasatın altında

    bide acaba çok mu yayılıyorum şoför koltuğuna

    sen bildiğin yatıyormuşsun şöför koltuğuna sinopta fazla trfik yoktur ama normaldir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    fionun arkası dar eğer uzun boyluysanız arkadaki yolcular için çok sıkıntı olur

    hocam nabtınız allah aşkına 1.85 boy ve 115 kiloyum ne diz mesafesinde ne de boy mesafesinde sorunum olmadı .

    doblo fiodan daha uzun ve ben 1.90 boyundayım arkamda kimse oturmak istemiyor çok dar olduğundan

    ben genelde bayağı keyfime düşkün olduğum için mümkün oldukça geri çekyiroum ki bacak boyum normalden cidden fazla. sorun çıkarmadılar. ama nedeni şuda olabilir, fiorinonun oturma yüksekliği ile ayak yüksekliği arasındaki yükseklik doblodan daha fazla bu da yayılmayı engellediği için mesafe sorun olmuyor dicemde sırf bunun için az önce denedim. kendi sürüş pozisyonumu ayarlayıp tam arkaya oturdum. ciddi anlamda yayılabildim ki fazlası da koltuğa uzanmak olur

    ama bide şöyle bişi var doblonun uzunluğu burun ve bagaj yani. fiorinoda symboldaki kadar bagaj bile yoktur o derece yani

     2011 1.4 Symbol - 2010 Fiorino Emo

    resim kalitesi vasatın altında

    bide acaba çok mu yayılıyorum şoför koltuğuna

    sen bildiğin yatıyormuşsun şöför koltuğuna sinopta fazla trfik yoktur ama normaldir

    çok fazla dik iken rahat kullanamıyorum kullandığım bütün araçlarda koltuk bu şekilde ama transporterin arkası çok çok ferah hiçbir sıkıntı olmuyor yolcluklar çok keyifli oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    fionun arkası dar eğer uzun boyluysanız arkadaki yolcular için çok sıkıntı olur

    hocam nabtınız allah aşkına 1.85 boy ve 115 kiloyum ne diz mesafesinde ne de boy mesafesinde sorunum olmadı .

    doblo fiodan daha uzun ve ben 1.90 boyundayım arkamda kimse oturmak istemiyor çok dar olduğundan

    ben genelde bayağı keyfime düşkün olduğum için mümkün oldukça geri çekyiroum ki bacak boyum normalden cidden fazla. sorun çıkarmadılar. ama nedeni şuda olabilir, fiorinonun oturma yüksekliği ile ayak yüksekliği arasındaki yükseklik doblodan daha fazla bu da yayılmayı engellediği için mesafe sorun olmuyor dicemde sırf bunun için az önce denedim. kendi sürüş pozisyonumu ayarlayıp tam arkaya oturdum. ciddi anlamda yayılabildim ki fazlası da koltuğa uzanmak olur

    ama bide şöyle bişi var doblonun uzunluğu burun ve bagaj yani. fiorinoda symboldaki kadar bagaj bile yoktur o derece yani

     2011 1.4 Symbol - 2010 Fiorino Emo

    resim kalitesi vasatın altında

    bide acaba çok mu yayılıyorum şoför koltuğuna

    sen bildiğin yatıyormuşsun şöför koltuğuna sinopta fazla trfik yoktur ama normaldir

    çok fazla dik iken rahat kullanamıyorum kullandığım bütün araçlarda koltuk bu şekilde ama transporterin arkası çok çok ferah hiçbir sıkıntı olmuyor yolcluklar çok keyifli oluyor

    yüksek araçta yatamıyorum o kadar ben dün civici aldım abimden onda senin pozisyonu aldım ama ticaride öyle yatınca bursada apaçi damgası yiip makas yemeye başlıyorsun ayrıca polis eiceler acımıyor.

    hatta dün civicteyken polis çevirdi. yandaki elemanına aha bak adam dingonun ahırını bulmuş görüyormusun p.teki rahatlığı diyor




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.