|
2010 model 50bin km’de aracın triger seti değişir mi?
-
-
100.000 kmyi bekleyin 2030 civarı değiştirirsiniz.
Şaka bir yana sene de önemli araçtan araca değişmekle birlikte 4 ila 5 yılda bir degistirmenizde fayda var.
Forumdaki bazı başlıklar neden 2. el arac almak istemediğini hatırlatıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jquidd -- 24 Haziran 2022; 8:12:2 > -
Aynen, 12 yaşında 50 bin km araç. Triger değiştirmiyor insanlar, alınmaz. -
Hem burada soru sorup hem de çok bilmişlik taslamanız harika. Cevabınız varsa soruyu niye soruyorsunuz?
Madem değişmeyeceğini dusunuyorsun değiştirme.
Sonra burada sandık motor almak mı mantıklı motor yaptırmak mı diye baslık acarsın.
300 400 binlik arabaya binip 2 bin 3 bin bakım masrafı fazla geliyor insanımıza.
2. el araç alımı ile ilgili düşüncelerimi doğruladığınız için teşekkur ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jquidd -- 24 Haziran 2022; 8:51:38 > -
Değişmeli.Yazın sıcak gören araçta 12 yılda bu önemli parça yenilenmeli diye düşünüyorum. -
Eğer triger kayışlıysa çatlamalar başlamıştır. Yazın ailece keyifli bir yolda tatile giderken triger kopup motor kitlese çekici masrafı, bilmediğiniz şehirde usta arama derdi, tatilin rezil olması derken pişman olmayın derim. Sanayide tahminim 4.000 lira civarına triger+gergi+devirdaim+antifriz+v kayış+yağ+filtreler değiştirip kafanız rahat binin derim.
Kasko olmuş en aşağı 6-7 bin lira. Bir depo 1500 e doluyor. Motor yaptırsanız tahminim 20 bin civarı tutacak. Arabanıza iyi bakın. İnsignia piyasada açık ara en beğendiğim araçtır. Yağını suyunu eksik etmeyin. Güzelce temizleyin.
Eğer triger zincirliyse ben olsam değiştirmezdim. Ses yapana kadar -tahmini 150.000 km civarı- kullanırdım.
-
Ne değişmemesi marşına basmazdım. 12 yıl olmuş taş olsa çatlar. Kauçuk sonuçta bu malzeme. Acilen değiştirin. -
Sene veya km, hangisi dolarsa değişir. Triger ile inatlaşmayın başininiza iş alirsiniz.
-
Hocam sanayi’ye geldik, kaliteli bir yer. 2300 liraya v kayışıyla beraber değiştirecekler. Kutusunu vs gösterdiler full orijinal parçalar.
Yazdıklarınızda çok haklısınız, şanslıymışız bir sorun olmadı şimdiye kadar. Güzel yorumlarınız içinde teşekkür ederim. -
Trigeriniz zincirli ise degisim gerekmez
Kayisli ise acil degistirin -
Yorumlarınız için çok teşekkürler. Sanayideyim, yeterince korkuttunuz dostlar sağolun
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~Lion King~ -- 24 Haziran 2022; 9:41:39 > -
Rica ederim, en iyisini yapmişsiniz, uzun süre kafaniz rahat kullanirsiniz. Triger'in nerede kopacaği belli olmaz, çok kötü bir zamanda berbat bir yerde kalip birde sağlam bir masrafa girebilirsiniz. Yanliş hatirlamiyorsam orijinal markasi Gates tir. O olmada bile bilindik kaliteli bir marka da takilabilir
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trojana -- 24 Haziran 2022; 9:47:57 > -
Merhaba bende 2014 model astra j var. 2018 yılında 60 binde iken triger seti değişmiş. Şuan 116 bin km de. Önümüzdeki ay değiştirmeyi düşünüyorum tekrar ama birkaç arkadaş çok erken dedi. Sizce değiştirilmeli mi ? 4 sene ve 60 bin km oluyor. Aslında düşünmez hemen değiştiririm ama bulunduğum şehirde sanayi bitik, yağ bakımı için bile 400 km yol yapmam gerekiyor maalesef.
-
aynen hocam ses yapmadan değiştirmemek lazım
takacağı zincirin daha iyi olduğu ne malum
-
Benim de 2014 model aracımın (benzinli, trigger kayışı yağdan besleniyor) henüz değişmedi, kilometresi 40.000 oldu daha yeni. Bu sene ustaya ben teklif edeceğim, bakalım ne diyecek.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 24 Haziran 2022; 11:52:29 > -
Triger kayişi riske girilecek bir şey değil. Kayiş değişim zamanlari motordan motora değişir. Bende önceden cruze dizel vardi zincirli, 10 yil veya 250.000 km di. Ona göre kiyaslarsaniz erken ama üretici 4 yil 60.000 km diyorsa o sürede değiştirin. Hatta kayişi değiştirirken devirdaim su pompasini da değiştirin, onlar kayiş tahrikli olabiliyor ve pompa ölünce kayişida kopariyor. Bir arkadaşimin arabasinda yolculuk ederken başimiza geldi, pompa yüzünden kayiş koptu ve yolda kaldik.
-
Hocam devirdaim aklımda, özel servisteki ustama son iki bakımdır değiştirelim devirdaimi dedim, " sana para çok geliyor bir şeyi yok parçanın dursun" dedi. Triger değiştirirsem V kayışı da set olarak aradan çıkartacağım. Bu fiyatlarla aracı değiştirmek zor , bakımlara aşırı özenip uzun yıllar bineceğiz mecburen
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 18.Bayezid -- 24 Haziran 2022; 18:43:17 >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Hem burada soru sorup hem de çok bilmişlik taslamanız harika. Cevabınız varsa soruyu niye soruyorsunuz? Madem değişmeyeceğini dusunuyorsun değiştirme. Sonra burada sandık motor almak mı mantıklı motor yaptırmak mı diye baslık acarsın. 300 400 binlik arabaya binip 2 bin 3 bin bakım masrafı fazla geliyor insanımıza. 2. el araç alımı ile ilgili düşüncelerimi doğruladığınız için teşekkur ederim. |
Ne değişmemesi marşına basmazdım. 12 yıl olmuş taş olsa çatlar. Kauçuk sonuçta bu malzeme. Acilen değiştirin.
|
Benzer içerikler
- trafik cezası fotoğraf isteme
- fiat bravo 1.6 sx kronik sorunları
- ispark borcu ödenmezse ne olur
- 2011 tiguan 1.4 tsi sport style yorumlar
- rolantide motordan gelen şıkırtı sesi
- mercedes glc 220 d 4matic
- peugeot 2008 özellikleri
- chery hybrid
- egea cross hibrit fiyat
- carver türkiye
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X