Şimdi Ara

2010 F1 ARAÇLARI F10 MGP-W01; MP4-25; R30; C29 ;VJM03, RB6; VR-01F1; STR-5; FW32 (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
253
Cevap
0
Favori
10.666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahsilat makbuzu

    red bull yine renault motor mu kullanacak

    hiç bilmiyordum

    Alıntıları Göster
    Bu yıl uygulamaya konulan yakıt ikmal yasağı etkili oldu.daha az yaktığı düşünülen/görülen reno motoru avantajlı olacağı düşünüldü.diğer etkende red bull'un geçen yıl bazı yarışlarda yaşadığı motor problemlerinin reno tarafından tekrarlanmayacağının garantisi verilmesi.reno dışında başka motor ne yok. toyota-BMW-Honda çekildi. Cosworth motorlu Virgin sürünüyor. Williams-Cosworth, Jerez de biraz parlayabildi sanki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan
    o kadar işbirliği yapıp macca nın ayrılması bence samimiyetsizlik.neyse.

    ıyıde mercedes kendısı mclaren ıle ortaklıgı bıtırıyor.burada samımıyetsız bır durum goremıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan
    Bu yıl uygulamaya konulan yakıt ikmal yasağı etkili oldu.daha az yaktığı düşünülen/görülen reno motoru avantajlı olacağı düşünüldü.diğer etkende red bull'un geçen yıl bazı yarışlarda yaşadığı motor problemlerinin reno tarafından tekrarlanmayacağının garantisi verilmesi.reno dışında başka motor ne yok. toyota-BMW-Honda çekildi. Cosworth motorlu Virgin sürünüyor. Williams-Cosworth, Jerez de biraz parlayabildi sanki.
    cekılen takımlar yarıs takımı olarak cekıldı.zıra bu takımlar motor verebılır.
    gercı mclaren ın toyota ve bmw nın motor departmanını satın alma gırısımlerı varmıs.
    bak cantan o kadar malazlar dedın kıbrıt dedın.ama mclaren bos durmuyor.wokıng bunyesıne motor departmanı da getırecek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan
    Bu yıl uygulamaya konulan yakıt ikmal yasağı etkili oldu.daha az yaktığı düşünülen/görülen reno motoru avantajlı olacağı düşünüldü.diğer etkende red bull'un geçen yıl bazı yarışlarda yaşadığı motor problemlerinin reno tarafından tekrarlanmayacağının garantisi verilmesi.reno dışında başka motor ne yok. toyota-BMW-Honda çekildi. Cosworth motorlu Virgin sürünüyor. Williams-Cosworth, Jerez de biraz parlayabildi sanki.
    cekılen takımlar yarıs takımı olarak cekıldı.zıra bu takımlar motor verebılır.
    gercı mclaren ın toyota ve bmw nın motor departmanını satın alma gırısımlerı varmıs.
    bak cantan o kadar malazlar dedın kıbrıt dedın.ama mclaren bos durmuyor.wokıng bunyesıne motor departmanı da getırecek

    Alıntıları Göster
    malazlar gibi yansında lasım deil.yes macca motor için bir takım çalışmalarda bulunuyor.
    ayrıca mercedes yıllardır macca ile beraberdi.birleşme-satın alma sözkonusu olabilecekken en sonunda ayrılık geliverdi.bilinmez mercedes'in macca ya yapışkanlığı antipati olmuştır.neyse sonuçta o kadar işbirliği var sonuna bak.ben uzaktan bakınca çok eğreti durum görüyorum.hani ortak bir motor çalışması olur şimdiye kadar.
    belki merso vermek istememiştir.kısır bir ilişki.
    macca nın öğrenmesi lazım parayla saadet olmas.o parayı williams bulsa...sonuçta macca gocunsun da nasıl yaparsa yapsın.

    LOTUS T127




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_cantan -- 13 Şubat 2010; 18:23:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan

    malazlar gibi yansında lasım deil.yes macca motor için bir takım çalışmalarda bulunuyor.
    ayrıca mercedes yıllardır macca ile beraberdi.birleşme-satın alma sözkonusu olabilecekken en sonunda ayrılık geliverdi.bilinmez mercedes'in macca ya yapışkanlığı antipati olmuştır.neyse sonuçta o kadar işbirliği var sonuna bak.ben uzaktan bakınca çok eğreti durum görüyorum.hani ortak bir motor çalışması olur şimdiye kadar.
    belki merso vermek istememiştir.kısır bir ilişki.
    macca nın öğrenmesi lazım parayla saadet olmas.o parayı williams bulsa...sonuçta macca gocunsun da nasıl yaparsa yapsın.

    LOTUS T127



    Alıntıları Göster
    gorende mclaren ı zengın bıse sanacak yanı.
    cantan mclaren dedıgın kadarda malı kaynakları sınırsız bır takım defgıl.bu anlamda batsa dahı arkasında duran fıat gıbı bır ortagı(veya sahıbı)olamadı.hep mercedes e hısse satısı oldu.
    bak o wokıng ıcın bıle neler feda ettı mclaren.

    ama ben emınım.mclaren tam anlamı ıle kendı ayakları uzerınde durabılecek.ron dennıs sırası ıle toyota ve bmw nın motor departmanlarını ıncelemıs.acıkcası ron un bunu yapması bıle benı memnun edıyor.areo anlamınmda kımselere muhtac degılız.hatta sunuda soyuleyebılırım bu alnada su an deneyımı bılgısı ıle sdıgerlerınden sıyrılan 3 takım varsa bınlardan bırı mclaren dır.
    tek eksık dıger taraf yanı mekanık ıvme saglayacak olan seyoda motor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 14 Şubat 2010; 10:09:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166

    gorende mclaren ı zengın bıse sanacak yanı.
    cantan mclaren dedıgın kadarda malı kaynakları sınırsız bır takım defgıl.bu anlamda batsa dahı arkasında duran fıat gıbı bır ortagı(veya sahıbı)olamadı.hep mercedes e hısse satısı oldu.
    bak o wokıng ıcın bıle neler feda ettı mclaren.

    ama ben emınım.mclaren tam anlamı ıle kendı ayakları uzerınde durabılecek.ron dennıs sırası ıle toyota ve bmw nın motor departmanlarını ıncelemıs.acıkcası ron un bunu yapması bıle benı memnun edıyor.areo anlamınmda kımselere muhtac degılız.hatta sunuda soyuleyebılırım bu alnada su an deneyımı bılgısı ıle sdıgerlerınden sıyrılan 3 takım varsa bınlardan bırı mclaren dır.
    tek eksık dıger taraf yanı mekanık ıvme saglayacak olan seyoda motor

    Alıntıları Göster
    Lotus'un aerodinamisti çıkıp neden böyle "düz" bir araba tasarladıklarını anlatsa keşke , evet çok paraları ve zamanları yoktu ve bu kısırlık içerisinde iyi bir araba beklemek zor olur zaten ama neden böyle ? , neyi planlıyorlar ? Lotus'un tarihine yakışmayacak bir araba gibi duruyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oberstgruppen

    Lotus'un aerodinamisti çıkıp neden böyle "düz" bir araba tasarladıklarını anlatsa keşke , evet çok paraları ve zamanları yoktu ve bu kısırlık içerisinde iyi bir araba beklemek zor olur zaten ama neden böyle ? , neyi planlıyorlar ? Lotus'un tarihine yakışmayacak bir araba gibi duruyor...

    +1...
    yeni takımlar içinde en kaba olanı gibi. burun kısmı çok şekilsiz ve sıradan.aynı 2000-2001 li senlerde ki Ferrari kalkık burnu. ön kanat tasarımı artık m.gascoyne 'nin etkisi midir bilemiyorum toyota'ya benzemiş. sadece renkten yana kurtarıyor.renk biraz daha sadık olmuş.Toyata yı bana anımsatan Lotus ve Trulli birarada.benim için biraz ironik.Trulli sabır diyor.
    ilk senemizdede bir şey yapamayız sabır diye.
    vakt-i zamanında F.India F1'e girdiğinde Fisico da aynı açıklamaları hint basınına yapardı.açık açık rüya görmeyin diyordu. ey fisic şimdi neredesin? nie bıraktın India'yı? Şumi bile boynum ağrıyor deyip F60 a geçmedi. kaz mı buldular? Kimi de açıklamış F60 kullanan fisico 10 yıl yaşlandı. der tabi.haklı da. Fisico Le Mans da imiş Kral J.Alesi ile beraber. ne ise konu dışı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Oberstgruppen

    Lotus'un aerodinamisti çıkıp neden böyle "düz" bir araba tasarladıklarını anlatsa keşke , evet çok paraları ve zamanları yoktu ve bu kısırlık içerisinde iyi bir araba beklemek zor olur zaten ama neden böyle ? , neyi planlıyorlar ? Lotus'un tarihine yakışmayacak bir araba gibi duruyor...

    +1...
    yeni takımlar içinde en kaba olanı gibi. burun kısmı çok şekilsiz ve sıradan.aynı 2000-2001 li senlerde ki Ferrari kalkık burnu. ön kanat tasarımı artık m.gascoyne 'nin etkisi midir bilemiyorum toyota'ya benzemiş. sadece renkten yana kurtarıyor.renk biraz daha sadık olmuş.Toyata yı bana anımsatan Lotus ve Trulli birarada.benim için biraz ironik.Trulli sabır diyor.
    ilk senemizdede bir şey yapamayız sabır diye.
    vakt-i zamanında F.India F1'e girdiğinde Fisico da aynı açıklamaları hint basınına yapardı.açık açık rüya görmeyin diyordu. ey fisic şimdi neredesin? nie bıraktın India'yı? Şumi bile boynum ağrıyor deyip F60 a geçmedi. kaz mı buldular? Kimi de açıklamış F60 kullanan fisico 10 yıl yaşlandı. der tabi.haklı da. Fisico Le Mans da imiş Kral J.Alesi ile beraber. ne ise konu dışı.

    Alıntıları Göster
    LOTUS o kadar kötü değil sanki...
    bizde J.Tahincioğlu hesabı gibi Fayriz Feyruz meyvesuyu mu ne öle biri kullanıyor.İng. de antremandalar.gider aksamlar yolda kalmasın diye
    çalışıyorlar anladığım. performans yerine dayanıklılık.
     2010 F1 ARAÇLARI F10 MGP-W01; MP4-25; R30; C29 ;VJM03, RB6; VR-01F1; STR-5; FW32

     2010 F1 ARAÇLARI F10 MGP-W01; MP4-25; R30; C29 ;VJM03, RB6; VR-01F1; STR-5; FW32

     2010 F1 ARAÇLARI F10 MGP-W01; MP4-25; R30; C29 ;VJM03, RB6; VR-01F1; STR-5; FW32

     2010 F1 ARAÇLARI F10 MGP-W01; MP4-25; R30; C29 ;VJM03, RB6; VR-01F1; STR-5; FW32

     2010 F1 ARAÇLARI F10 MGP-W01; MP4-25; R30; C29 ;VJM03, RB6; VR-01F1; STR-5; FW32




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan 29 Ocak 2010

    hangi soğutmaları?
    Ferrari mi? valla ben Ferrari F2010'nun ekszost çıkışı niye ileride(arkaya doğru değil; sanki öne doğru ilerlemiş gibi çıkış.) onu çözmeye çalışıyorum anlıyabilsem.
    aerodinamiği geçen sene yorumladılar beğenmediklei Button şampiyon oldu.


    Ferrari F10 lansmanı yapıldıktan sonra
    egzost çıkışlarının neden öne doğru uzandığını anlamaya çalışıyordum.
    motor açısı rivayeti etrafta dolaşıyordu.kesin değildi.
    öğrendik ki motor açısıymış.


    daha büyük çift katmanlı difüzöre daha fazla yer ayırabilmek için F10'un motoru 3,5 derecelik açı ile araca yerleştirildi.
    Sonuç olarak egzoz borularının çıkışı öncekine oranla aracın önüne daha yakın konumlandırıldı böylece merkez difüzördeki geniş kamber için daha fazla boşluk sağlanmış oldu. Benzer bir çözüm F1 tarihinde daha önce 1970 yılında Arrows tasarımcısı Tony Southgate tarafından uygulandı. Southgate sofistike A2 motorunu dört derecelik açı ile araca yerleştirme fikrini yaratmıştı.

    kaynak
    TurkiyeF1.Com
    Sertuğ Ünal




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan 29 Ocak 2010

    hangi soğutmaları?
    Ferrari mi? valla ben Ferrari F2010'nun ekszost çıkışı niye ileride(arkaya doğru değil; sanki öne doğru ilerlemiş gibi çıkış.) onu çözmeye çalışıyorum anlıyabilsem.
    aerodinamiği geçen sene yorumladılar beğenmediklei Button şampiyon oldu.


    Ferrari F10 lansmanı yapıldıktan sonra
    egzost çıkışlarının neden öne doğru uzandığını anlamaya çalışıyordum.
    motor açısı rivayeti etrafta dolaşıyordu.kesin değildi.
    öğrendik ki motor açısıymış.


    daha büyük çift katmanlı difüzöre daha fazla yer ayırabilmek için F10'un motoru 3,5 derecelik açı ile araca yerleştirildi.
    Sonuç olarak egzoz borularının çıkışı öncekine oranla aracın önüne daha yakın konumlandırıldı böylece merkez difüzördeki geniş kamber için daha fazla boşluk sağlanmış oldu. Benzer bir çözüm F1 tarihinde daha önce 1970 yılında Arrows tasarımcısı Tony Southgate tarafından uygulandı. Southgate sofistike A2 motorunu dört derecelik açı ile araca yerleştirme fikrini yaratmıştı.

    kaynak
    TurkiyeF1.Com
    Sertuğ Ünal

    Alıntıları Göster
    Formula 1 araçlar gün geçtikçe çocuk arabalarına benziyor. geçişi arttırmak için onca değişiklik yaptılar araçların görünüşünün içine ettiler. hani deli gibi geçişler izleyebilseydik içim yanmayacaktıda o da olmadı. Formula 1 tarihinin en güzel görünümlü araçları olan 2008 araçlarını yeniden pistlerde görmek istiyorum. ne olursa olsun Formula 1 estetik bir spor.
    2008 BMW-Sauber aracı gibi bi araç bugüne kadar yapılmadı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanctus Diavolos

    Formula 1 araçlar gün geçtikçe çocuk arabalarına benziyor. geçişi arttırmak için onca değişiklik yaptılar araçların görünüşünün içine ettiler. hani deli gibi geçişler izleyebilseydik içim yanmayacaktıda o da olmadı. Formula 1 tarihinin en güzel görünümlü araçları olan 2008 araçlarını yeniden pistlerde görmek istiyorum. ne olursa olsun Formula 1 estetik bir spor.
    2008 BMW-Sauber aracı gibi bi araç bugüne kadar yapılmadı...

    Alıntıları Göster
    Sanctus
    mesajını okudukça ağlayasım geldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan

    Sanctus
    mesajını okudukça ağlayasım geldi.

    Alıntıları Göster
    evet kesinlikle 2008 araçları derim bende

    bir çok parça denenmişti martı kanadından tut boynuzumsu parçalara kadar, zaten genel olarak harika tasarımlara sahiplerdi araçlar

    ve araçların arka kanatları gp2 araçlarına benzememekteydi

    bu yılda benzin ikmal yasağı gelmesiyle araçlar iyice hantallaşmışa benziyor


    10 yıl sonra nascar araçlarıyla yarışırlarsa hiç şaşırmam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the enemy

    evet kesinlikle 2008 araçları derim bende

    bir çok parça denenmişti martı kanadından tut boynuzumsu parçalara kadar, zaten genel olarak harika tasarımlara sahiplerdi araçlar

    ve araçların arka kanatları gp2 araçlarına benzememekteydi

    bu yılda benzin ikmal yasağı gelmesiyle araçlar iyice hantallaşmışa benziyor


    10 yıl sonra nascar araçlarıyla yarışırlarsa hiç şaşırmam

    Alıntıları Göster
    FIA nın standardartlaştırma
    gayreti en sonunda meyvesini verdi.
    motor gelişimi-şasi-lastik tek tip ....
    V8 sabit motor ne demekse? ya KERS başımız ağrıdı resmen.tasarruf olacaktı. yakıttan neresi tasarruf oldu?
    sıkıntı olmaktan gayri.
    ama KERS üzerine çalışan ve bunu binek otolara uygulayacak olan şirketler çok şey kazandı ama...
    neyse
    gördüğünüz gibi arkadaşlar standardizayon başa sıkıntı oldu.
    kıl oluyorum FIA ve de yeni takımlar yüzünden müücadele eden FIA ve J.Todt'un ne nane yediğini anlamaya çalışıyorum.bu yeni takımlarda Berni E. ve Mosley in peydahladıkları yeni nane...
    bu FIA var ya işi bilmiyor.
    gerçekten bilmiyor.
    eğer standardizasyona gidilirse
    en ufak şeyde daha iyi başarı sağlamak için masrafa daha çok gidilmez mi? detaya daha çok inilmez mi?yok denilirse eğer kalite kalmaz ki!!! nerede olur yahut bulunur o zaman radikal yeniler?
    aptal herifler yaa
    bilboard da ya da oyuncaklarda hala 2006 ya da 2008 model araçların maketleri ya da kopyaları oluyor. şimdiki sinekkaydı traşlı araçların resmini koysalar bari.

    McLaren MP4-25 - Arka Aero Çözümü
    MP4-25'in yeni arka bölümü rüzgar tüneli testleri ve pist üzerindeki çalışmalarla birlikte çeşitli aerodinamik çözümleri bünyesinde barındırıyor.
     2010 F1 ARAÇLARI F10 MGP-W01; MP4-25; R30; C29 ;VJM03, RB6; VR-01F1; STR-5; FW32
    İlk göze çarpan noktalar aracın dingil mesafesinin artması ve daha uzun ve dar vites kutusunun kullanılmış olması fakat bunların dışında en sıradışı olanı aracın arka bölümündeki hava akımını yönetmek için kullanılan çözüm.

    Red Bull'da olduğu gibi egzoz çıkışları aracın arkasına doğru kaydırılırken (büyük kırmızı ok) vites kutusu radyatöründeki hava hava kanalının (mavi ok) yardımı ile soğutuluyor, bunun yanında aerodiamik yarar da sağlıyor.

    Arka kanadın üst kısmının alçak bölümüne ve difüzöre (küçük kırmızı oklar) doğru yönlendirilen hava kasıtlı olarak mevcut hızda bu bölümdeki hava akımı ile çarpışıyor ve hız kaybetmesini sağlıyor. MP4-25'in tasarımındaki bir başka değişiklik de arka kanada yerleştirilen merkezi destekler (sarı bölge).

    TurkiyeF1.Com
    Sertuğ Ünal



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_cantan -- 24 Şubat 2010; 19:26:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan
    Ferrari F10 lansmanı yapıldıktan sonra
    egzost çıkışlarının neden öne doğru uzandığını anlamaya çalışıyordum.
    motor açısı rivayeti etrafta dolaşıyordu.kesin değildi.
    öğrendik ki motor açısıymış.


    daha büyük çift katmanlı difüzöre daha fazla yer ayırabilmek için F10'un motoru 3,5 derecelik açı ile araca yerleştirildi.
    Sonuç olarak egzoz borularının çıkışı öncekine oranla aracın önüne daha yakın konumlandırıldı böylece merkez difüzördeki geniş kamber için daha fazla boşluk sağlanmış oldu. Benzer bir çözüm F1 tarihinde daha önce 1970 yılında Arrows tasarımcısı Tony Southgate tarafından uygulandı. Southgate sofistike A2 motorunu dört derecelik açı ile araca yerleştirme fikrini yaratmıştı.

    kaynak
    TurkiyeF1.Com
    Sertuğ Ünal

    hmm demekkı bu tasarım ferrarı ye aıt degılmıs




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan
    Ferrari F10 lansmanı yapıldıktan sonra
    egzost çıkışlarının neden öne doğru uzandığını anlamaya çalışıyordum.
    motor açısı rivayeti etrafta dolaşıyordu.kesin değildi.
    öğrendik ki motor açısıymış.


    daha büyük çift katmanlı difüzöre daha fazla yer ayırabilmek için F10'un motoru 3,5 derecelik açı ile araca yerleştirildi.
    Sonuç olarak egzoz borularının çıkışı öncekine oranla aracın önüne daha yakın konumlandırıldı böylece merkez difüzördeki geniş kamber için daha fazla boşluk sağlanmış oldu. Benzer bir çözüm F1 tarihinde daha önce 1970 yılında Arrows tasarımcısı Tony Southgate tarafından uygulandı. Southgate sofistike A2 motorunu dört derecelik açı ile araca yerleştirme fikrini yaratmıştı.

    kaynak
    TurkiyeF1.Com
    Sertuğ Ünal

    hmm demekkı bu tasarım ferrarı ye aıt degılmıs

    Alıntıları Göster
    yok değil canım.
    arada Amerika yı tekrar keşfetmeye gerek yok de mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan
    yok değil canım.
    arada Amerika yı tekrar keşfetmeye gerek yok de mi?

    ouww demekkı ferrarı de alıntı yapabılıyormus
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan
    yok değil canım.
    arada Amerika yı tekrar keşfetmeye gerek yok de mi?

    ouww demekkı ferrarı de alıntı yapabılıyormus

    Alıntıları Göster
    şu f1 araçlarının görüntüsü koyulan kurallar yüzünden her sene kötüye gitmeye başladı en iyi dizayn 2 sezon önceki araçlarda vardı hamiltonon şampiyon olduğu sezonda yanılıyor muyum?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitmachine16

    şu f1 araçlarının görüntüsü koyulan kurallar yüzünden her sene kötüye gitmeye başladı en iyi dizayn 2 sezon önceki araçlarda vardı hamiltonon şampiyon olduğu sezonda yanılıyor muyum?

    Alıntıları Göster
    hmm.ferrarı barcelona 2. gun testlerınde mclaren ın motor kapagı cozumunu kendı sasılerı uzerınde denemısler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166

    hmm.ferrarı barcelona 2. gun testlerınde mclaren ın motor kapagı cozumunu kendı sasılerı uzerınde denemısler

    Alıntıları Göster
    neyse ki Ferrari
    köpekbalığı sırtını daha önce denemişti ki bu sefer farklı ne var? ne olacak deyü. üstelik köpekbalığı sırtı macca dan araklanma değildir.macca araklamış.
    macca ya bakınız dedim ya ilk çıktığında toro rosto olmuş macca.
    yani Ferrari esinlense de her daim ortaya yeni bir şeyler koyar. sırf motor açısı kopya bile sayılmaz.yani kanatlar tamamen yolunmuş.te 1970 ile bugun -2010- bir mi? dikiz aynalarına bakınız çoğu takım Ferrari den esinlendi... Ferrari macca dan ne kadar esinledi? heh şimdi oldu hehe üstelik macca sidepod girişleri alenen brawn idi.ne kaldı geriye? çift omurga burun o da taklit.esteik güzeli işte.redbull ön kanat, egzoz çıkışları reno-ferrari..
    geçen yıl ki Ferrari şutladığı aerodinamist elemanını macca aerodinamist şefi yapmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan

    neyse ki Ferrari
    köpekbalığı sırtını daha önce denemişti ki bu sefer farklı ne var? ne olacak deyü. üstelik köpekbalığı sırtı macca dan araklanma değildir.macca araklamış.
    macca ya bakınız dedim ya ilk çıktığında toro rosto olmuş macca.
    yani Ferrari esinlense de her daim ortaya yeni bir şeyler koyar. sırf motor açısı kopya bile sayılmaz.yani kanatlar tamamen yolunmuş.te 1970 ile bugun -2010- bir mi? dikiz aynalarına bakınız çoğu takım Ferrari den esinlendi... Ferrari macca dan ne kadar esinledi? heh şimdi oldu hehe üstelik macca sidepod girişleri alenen brawn idi.ne kaldı geriye? çift omurga burun o da taklit.esteik güzeli işte.redbull ön kanat, egzoz çıkışları reno-ferrari..
    geçen yıl ki Ferrari şutladığı aerodinamist elemanını macca aerodinamist şefi yapmış.

    Alıntıları Göster
    ınan dedıklerın tutarsız.acıkca gorunuyorkı ferrarı de dıger takımların tasarımlarını pekala denemekte.
    ayrca kopek balıgı kanat ıle mclaren ın yorumu cok farklı.


    bırde ferrarı nın areo sefnın mclaren e gıtmesı neden sızde tepkı ıle karsılanmakta?

    o halde adrıan newey redbull a brawn da mercedes te calısmamalımı?




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.