Şimdi Ara

2010 cruze hata kodu 84 üzerine yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
16.200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar bugun başıma gelenleri anlatayım.
    sabah arabayı çalıştırmak istedim ama akü bitmiş haldeydi.
    takviye yapacak araç bulamadım ve arabayı vurdurarak çalıştırdım.
    ekranda daha önce hiç görmediğim bi sembol yandı bi çerçeve içinde T/C (çekiş kontorlu devre dışı anlamına geliyormuş)
    neyse akşama kadar uzunluğu çok fazla olmayan yerlerde en az 10 defa durdum aracı stop ettim sorunsuz çalıştı (akü kendine geldi diye düşündüm)
    akşama doğru bir yere uğradım ancak araçta yine tık yoktu üstelik bu sefer kısmen hiç durmadan uzun bir yolda gelmiştim trafikte vardı üstelik
    yine arabayı vurdurarak çalıştırdım.
    eve yakın bir yerde bakkala uğradım ve alışkanlık arabayı stop ettim. geri döndüğümde sonuç yine aynı arabada tık yok
    yoldan geçen aracı durdurdum takviye yapmak için ancak araba ne yaptıysak çalışmadı. adamcağız kendi arabasında deli gibi gaza yüklendi falan ama yok kontak açılıyor herşey devreye giriyor ama çalışmıyor tık yok.
    arabayı vurdurmayı denedik araba sarsıntılı çalıştı ama gaz yemiyordu gaz veriyorum ama motor hiç umursamıyor bile ve ekranda 84 numaralı kod çıktı.
    arabayı stop ettim ne olur ne olmaz diye bu sefer ne takviye ile nede vurdurma ile çalışmadı.
    aküyü değiştirdim farların yanması ffalan kendine geldi ama araç çalışmıyor tık yok.
    mecbur yarın servise gideceğim ama bilgisi olan varmı nedir ne değildir neden böyle olmuştur durduk yere







  • 2010 model aracın aküsünün ölmesi gayet normal. Yeni akü işi çözer.

    Kod 84: Motor gücü azaldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    2010 model aracın aküsünün ölmesi gayet normal. Yeni akü işi çözer.

    Kod 84: Motor gücü azaldı.

    aküyü değiştirdim demiştim gözünden kaçmış sanırım marş otomatı gitmiş onu değiştirdik sorun çözüldü. ama durduk yere niye böyle oldu anlamadım. halbu ki gün içinde 10 defa stop edip çalıştırmıştım ama akşam çalışmayı bıraktı onun nedenini anlamış değilim açıkcası. neyse 150tl sıkışmış hallettik sorunu
  • Aracımın aküsü bittiğinde uzun süre gezinmeme rağmen akü şarj olmamış ve son stoptan sonra bir daha çalışmamıştı. Civic ile sağlam bir kablo aracılığıyla takviye yapmama rağmen araç bir türlü marş almak bilmemişti.

    Civic yaklaşık 10 dakika 2000 devirde çalıştıktan sonra nihayet marş basmış ve akücüye zor yetişmiştim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.