Şimdi Ara

Chevrolet yeni aveo Code 89 Hatası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
48
Cevap
1
Favori
115.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, şu an 1800 km de dizel aveo 1.3 ls sahibiyim. Aracım normal yolda ilerlerken code 89 arızası verdi. Bu hatayı bilen veya karşılayan varmı. ?
    Teşşekkürler.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: mirac63

    Arkadaşlar merhaba, şu an 1800 km de dizel aveo 1.3 ls sahibiyim. Aracım normal yolda ilerlerken code 89 arızası verdi. Bu hatayı bilen veya karşılayan varmı. ?
    Teşşekkürler.


    böyle bir sorun ile karşılaşan olmamış herhalde.siz bir sonuç elde edebildinizmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    quote:

    Orijinalden alıntı: mirac63

    Arkadaşlar merhaba, şu an 1800 km de dizel aveo 1.3 ls sahibiyim. Aracım normal yolda ilerlerken code 89 arızası verdi. Bu hatayı bilen veya karşılayan varmı. ?
    Teşşekkürler.


    böyle bir sorun ile karşılaşan olmamış herhalde.siz bir sonuç elde edebildinizmi?
    Aynı sorundan müzdaribim. Çözüm bulabildiniz mi? Benim aracım da 1.3 dizel LS, bende 51 kilometrede verdi hatayı. Servis yetersiz gerilim, aküdendir dedi ama sönmüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cossie -- 28 Şubat 2012; 18:48:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cossie

    Aynı sorundan müzdaribim. Çözüm bulabildiniz mi? Benim aracım da 1.3 dizel LS, bende 51 kilometrede verdi hatayı. Servis yetersiz gerilim, aküdendir dedi ama sönmüyor.

    Alıntıları Göster
    Aynı sorun bende de var genel olarak arştırdım oksijen sensörü arızasından olabilecegi söyleniyoo, en iyisi servise gitmek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukoktem

    Aynı sorun bende de var genel olarak arştırdım oksijen sensörü arızasından olabilecegi söyleniyoo, en iyisi servise gitmek

    Alıntıları Göster
    vakit kaybetmeden servise gidilmesi gerekiyor.bu arızayı alıp servise giden arkadaşlar sorunun ne olduğunu buradan paylaşırlarsa iyi olur.inşeallah önemli bir sorun değildir.

     Chevrolet yeni aveo Code 89 Hatası


     Chevrolet yeni aveo Code 89 Hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lideramca -- 29 Şubat 2012; 12:21:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    vakit kaybetmeden servise gidilmesi gerekiyor.bu arızayı alıp servise giden arkadaşlar sorunun ne olduğunu buradan paylaşırlarsa iyi olur.inşeallah önemli bir sorun değildir.

     Chevrolet yeni aveo Code 89 Hatası


     Chevrolet yeni aveo Code 89 Hatası


    Alıntıları Göster
    Bende bir de 128 çıktı servise gidince, oksijen sensörü siparişi geçtiler. 128 şimdi çıkmıyor sadece 89 çıkıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cossie

    Bende bir de 128 çıktı servise gidince, oksijen sensörü siparişi geçtiler. 128 şimdi çıkmıyor sadece 89 çıkıyor.

    Peki code 89 serviste ne dediler?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukoktem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cossie

    Bende bir de 128 çıktı servise gidince, oksijen sensörü siparişi geçtiler. 128 şimdi çıkmıyor sadece 89 çıkıyor.

    Peki code 89 serviste ne dediler?

    Alıntıları Göster
    Yetersiz gerilim dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cossie

    Yetersiz gerilim dediler.

    Alıntıları Göster
    Aracımı servise bıraktım 3 saat sonra aldım. Oksijen sensörünün değiştiğini söylediler. 2 gündür kullanıyorum tekrar hata vermedi, bakalım verecek mi...
  • bu oksijen sensoru nun vazifesi nedir acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    bu oksijen sensoru nun vazifesi nedir acaba?



    http://www.troublecodes.net/GM/ işinize yarayabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukoktem

    quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    bu oksijen sensoru nun vazifesi nedir acaba?



    http://www.troublecodes.net/GM/ işinize yarayabilir.

    Alıntıları Göster
    Oksijen Sensörleri, motor egzoz manifolduna monte edilmiş olup, egzoz gazları içindeki yanmamış oksijen miktarını ölçmek için egzoz gazlarını koklar ve ECU tarafından okunabilen bir voltaj üreterek hava-yakıt karışımının çok fakir veya zengin olduğunu gösterir. Bu sayede, aracın her sürüş şartında hava-yakıt karışımı sürekli olarak kontrol altında tutularak optimum performans ve yakıt ekonomisi sağlanır. Aracın performansı ile bu kadar yakından ilgili olan bir parçanın arıza tanımı nispeten kolaydır. Birçok araçta oksijen sensörü arıza lambası mevcuttur. Aynı zamanda, sürücü fazla yakıt sarfiyatından şikayet eder. Arızalı Oksijen Sensörü yakıt sarfiyatının %30 değerine kadar artmasına neden olur. Sürüş konforunun azalması ve yanma kayıpları klasik Oksijen Sensör arıza belirtileridir ki, bu arızaların hepsi araca uygun bir Oksijen Sensörü takılmak suretiyle giderilebilir.

    Sensör Arızası İle İlgili Problemler

    * Araç performansının düşmesi
    * Aşırı yakıt sarfiyatı
    * Katalitik kövertörün aşırı ısınarak arıza yapması
    (ALINTIDIR)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukoktem

    Oksijen Sensörleri, motor egzoz manifolduna monte edilmiş olup, egzoz gazları içindeki yanmamış oksijen miktarını ölçmek için egzoz gazlarını koklar ve ECU tarafından okunabilen bir voltaj üreterek hava-yakıt karışımının çok fakir veya zengin olduğunu gösterir. Bu sayede, aracın her sürüş şartında hava-yakıt karışımı sürekli olarak kontrol altında tutularak optimum performans ve yakıt ekonomisi sağlanır. Aracın performansı ile bu kadar yakından ilgili olan bir parçanın arıza tanımı nispeten kolaydır. Birçok araçta oksijen sensörü arıza lambası mevcuttur. Aynı zamanda, sürücü fazla yakıt sarfiyatından şikayet eder. Arızalı Oksijen Sensörü yakıt sarfiyatının %30 değerine kadar artmasına neden olur. Sürüş konforunun azalması ve yanma kayıpları klasik Oksijen Sensör arıza belirtileridir ki, bu arızaların hepsi araca uygun bir Oksijen Sensörü takılmak suretiyle giderilebilir.

    Sensör Arızası İle İlgili Problemler

    * Araç performansının düşmesi
    * Aşırı yakıt sarfiyatı
    * Katalitik kövertörün aşırı ısınarak arıza yapması
    (ALINTIDIR)

    teşekkür ederim. bayağı önemli bir parçaymış.benzer şikayet eski aracım olan kia cerato da da olmuştu.performans düşmüş yakıt tüketimi artmıştı.yetkili servis turbo dedi değiştirdik olmadı.egr dedi değiştirdik olmadı.basit bir tamirci kalfası buldu arızayı.hava akış metre denilen parça değişti problem kalmadı arıza ışığıda söndü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukoktem

    Oksijen Sensörleri, motor egzoz manifolduna monte edilmiş olup, egzoz gazları içindeki yanmamış oksijen miktarını ölçmek için egzoz gazlarını koklar ve ECU tarafından okunabilen bir voltaj üreterek hava-yakıt karışımının çok fakir veya zengin olduğunu gösterir. Bu sayede, aracın her sürüş şartında hava-yakıt karışımı sürekli olarak kontrol altında tutularak optimum performans ve yakıt ekonomisi sağlanır. Aracın performansı ile bu kadar yakından ilgili olan bir parçanın arıza tanımı nispeten kolaydır. Birçok araçta oksijen sensörü arıza lambası mevcuttur. Aynı zamanda, sürücü fazla yakıt sarfiyatından şikayet eder. Arızalı Oksijen Sensörü yakıt sarfiyatının %30 değerine kadar artmasına neden olur. Sürüş konforunun azalması ve yanma kayıpları klasik Oksijen Sensör arıza belirtileridir ki, bu arızaların hepsi araca uygun bir Oksijen Sensörü takılmak suretiyle giderilebilir.

    Sensör Arızası İle İlgili Problemler

    * Araç performansının düşmesi
    * Aşırı yakıt sarfiyatı
    * Katalitik kövertörün aşırı ısınarak arıza yapması
    (ALINTIDIR)

    teşekkür ederim. bayağı önemli bir parçaymış.benzer şikayet eski aracım olan kia cerato da da olmuştu.performans düşmüş yakıt tüketimi artmıştı.yetkili servis turbo dedi değiştirdik olmadı.egr dedi değiştirdik olmadı.basit bir tamirci kalfası buldu arızayı.hava akış metre denilen parça değişti problem kalmadı arıza ışığıda söndü.

    Alıntıları Göster
    Dün aracı aldım bugün bu hatayı verdi benim Aveo'da. Canım sıkıldı. Yarın servise uğrayayım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cossie

    Bende bir de 128 çıktı servise gidince, oksijen sensörü siparişi geçtiler. 128 şimdi çıkmıyor sadece 89 çıkıyor.

    Code 128 kaput açık demek. Kaputu açtıp kontağı çevirince code 128'i veriyor normal olarak.



    Code 89 ile ilgili;

    Arkadaşlar Cuma günü Code 89 arızası almıştım. C.tesi günü servise gittim. Bilgisayara bağladılar yazılımları güncellediler geçti. Servisten çıktım yarım saatlik kullanımdan sonra tekrar aynı hatayı aldım tekrar servise gittim. Bu sefer servis müdürü geldi o uğraştı çabaladı yine gitti arıza. Çıktım, yarım saat sonra yine aynı hata... Tekrar servise gittim, Oksijen sensörünün değişmesi gerektiğini söylediler nihayet! Ellerinde parça vardı, P.tesi merkezle gerekli yazışmaları yapıp garanti onayını alıp sizi arayacağız dediler. Bugün gidip sensörü değiştirteceğim. Bakalım umarım hallolur şu sorun. Araç henüz 100KM'deyken böyle bir sorunla karşılaşmak can sıkıcı. 2 gündür bir 100KM daha kullandım 200'e dayandık ama hala servisten çıkamadık. Hayırlısı diyelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cehennemden_Cennete

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cossie

    Bende bir de 128 çıktı servise gidince, oksijen sensörü siparişi geçtiler. 128 şimdi çıkmıyor sadece 89 çıkıyor.

    Code 128 kaput açık demek. Kaputu açtıp kontağı çevirince code 128'i veriyor normal olarak.



    Code 89 ile ilgili;

    Arkadaşlar Cuma günü Code 89 arızası almıştım. C.tesi günü servise gittim. Bilgisayara bağladılar yazılımları güncellediler geçti. Servisten çıktım yarım saatlik kullanımdan sonra tekrar aynı hatayı aldım tekrar servise gittim. Bu sefer servis müdürü geldi o uğraştı çabaladı yine gitti arıza. Çıktım, yarım saat sonra yine aynı hata... Tekrar servise gittim, Oksijen sensörünün değişmesi gerektiğini söylediler nihayet! Ellerinde parça vardı, P.tesi merkezle gerekli yazışmaları yapıp garanti onayını alıp sizi arayacağız dediler. Bugün gidip sensörü değiştirteceğim. Bakalım umarım hallolur şu sorun. Araç henüz 100KM'deyken böyle bir sorunla karşılaşmak can sıkıcı. 2 gündür bir 100KM daha kullandım 200'e dayandık ama hala servisten çıkamadık. Hayırlısı diyelim.

    Alıntıları Göster
    20 gün önce aveo 1,3 ltz aldım aracım 250 km de cod 89 arızası verdi yolda bursa ya gidiyordum o şekilde gidip döndüm şuan araç 750 km de yarın servise gidicem uğraştırmadan çözerler umarım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_3792

    20 gün önce aveo 1,3 ltz aldım aracım 250 km de cod 89 arızası verdi yolda bursa ya gidiyordum o şekilde gidip döndüm şuan araç 750 km de yarın servise gidicem uğraştırmadan çözerler umarım..

    Alıntıları Göster
    eski serilerde z rot arızası vardı arada bir seride termostat arızalrı baş gösterdi z rot sııntısı yoktu şimdide z-rot ve termostatlar yeni seride düzeldi oksijen sensörü sorunlu çıkmaya başladı düşündürücü şeyler. Ama servislerin elinde oksijen sensörü olmasına sevindim sağda solda yedek parça için yazılanlar sonuç veriyor sanırım. Böylede yeni aveonun sıkıntıları genel anlamda ortaya çıkmaya ve aracın eksileri belirginleşmeye başladı.

    1- Z-rot sorunu (yeni serilerde giderildi)
    2- Termostat sorunu (Bazı araçlarda var)
    3- Kod 89 arızası Oksijen Sensörü( Yen serilerde)

    Allahtan hepsi kronikleşmiş sorunlar olmayıp giderilebiliyor.




  • Code 89 genel servis uyarisidir. Cihaz serviste bilgisayara baglaninca arizanin ne oldugu tespit edilir. Benim code 89 dan cikan ariza isitma bujisiydi. uzun soluklu bir servis trafigi ve GM le yaptigim yazışmalardan sonra beni de çıldırtan bu sorundan kurtulmus oldum cok şükür
  • Genelde shell den alınan dizel yakıt sonrası çıkıyor bu hata...
  • Code 89 akü ile ilgili bir hata.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.