Şimdi Ara

2009 HONDA CİVİC OTM İÇİN EN UYGUN LPG KİTİ HANGİSİDİR ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
11.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2009 honda civic otm vites aracıma lpg taktırmayı düşünüyoruym .
    Otm. civic için en uygun lpg markası nedir ?
    ARIZA IŞIĞINI YAKMAYAN, PERFORMANS KAYBI YARATMAYAN, EN GÜVENLİ VE EN TASARRUFLU LPG KİTİ/MARKASI HANGİSİDİR ?
    Fiyat önemli değil. Tavsiyelerinizi ve tecrübeleriniz bekliyorum. Paylaşımınız için teşekkürler...



  • Bu sorunu nasıl çözeceğiz bilmiyorum.

    Başlık sahibi arkadaş, kastım size değil. LPG bölümünde bu gibi başlıkların önü kesilemiyor birtürlü... Bu gibi tavsiye başlıklarının geneline hitab ediyorum.

    Her aracına LPG taktırmak isteyen ayrı başlıkta aracına en uygun kiti arıyor. Sanırsınız ki aracında wankel-rotary motor var. Bildiğiniz içten yanmalı, çok noktadan enjeksiyonlu motor...


    Peşinen söylüyorum; herhangi bir araca özellikle uygun bir kit yoktur. Düzgün bir montaj ve ayarla her arabada her kit çalışır. Ha kit kalitelidir, düzgün kalibre edilmiştir, her noktada, her devirde, her yükte aracı düzgün besler, amenna... Ama bu kitin kalitesidir. Araçla birleşince ortaya çıkan birşey değildir.

    Örneğin bugün birisi çıkıp da diyemez ki BRC özellikle şu şu marka/modelde iyidir diye. Veya filanca arabada Prins olmazsa araba yürümez diye... Çünkü yok böyle birşey. Direkt enjeksiyonlu motorlar hariç hiçbir LPG kiti üreticisi özellikle belli bir marka/modeli düşünerek kit üretmez, geliştirmez. Bunlar Universal-Generic kitlerdir. Sadece turbo beslemeliye, yüksek hacimliye, çok silindirliye ilave malzeme kullanılır o kadar... Onlar da yine markaya göre değil motorun sınıfına göredir ki böyle araçlar da zaten nadirdir.

    Kitleri birbirinden ayıran malzeme-enjektör-yazılım-ecu-regülatör gibi fiziksel parçalarda kalite farklılıklarıdır. Bir de bu ürünlerin servisleri ve satış sonrası desteği gibi konular vardır. Tabi en önemlisi de montajı yapacak ustanın hüneridir. Bunlara dikkat edilir, ehil ellerde, yetkili ve TSE onaylı servislerde taktırılırsa aracınızda bir sorun yaşamazsınız. Bugün enjektörüne, yazılımına burun kıvrılan Atiker'i bile iyi bayiler birçok araçta sorunsuz çalıştırıp, çok sağlam satış sonrası hizmet verebiliyorlar. Mesele de bu zaten. Satış sonrası destek...

    Şimdi burada birisi sizin açtığınız başlığa "Ben sizin aracınızın aynısına sahibim. X kiti sorunsuz kullanıyorum" dese bu sizin de o kiti sorunsuz kullanacağınız anlamına gelmez. Veya bir başkası çıkıp "kardeşim benim arabam da aynı. Y kiti taktırdım, düzen tutmadı" dese yine bu da sizin aracınızda Y kitinin düzgün çalışmayacağı anlamına gelmez.

    Bu gibi başlıkların kötü yanı bir iki mesajla yanlış kanılara ulaşılabilinmesidir. Yetersiz miktarda kullanıcı ile görüşmüş olursunuz. Ve yapılması gereken LPG kitinin kendi başlığına bakmak ve her marka/model'den kullanıcıların memnuniyetlerini gözlemlemektir. Yoksa bu gibi tavsiye başlıkları reklam yapmak isteyen kendince uyanık forumda yeni montaj bayilerinin toplandığı odak noktaları olur.

    Eskiler artık sıkıldılar aynı şeyleri defalarca yazmaktan. Bu nedenle pek rağbet etmiyorlar bu gibi başlıklara. Herkesin kendi başlığı var. Orada yazıyor, çiziyor, yardım ediyor. Kullanıcı da bir zahmet okumalı bu başlıkları, bunca yazılanları.

    Başlık sahibi arkadaş, siz muhtemelen LPG bölümüne ilk defa uğradınız. Sizin bir suçunuz yok. Öyle bir üst konu oluşturulmalı ki LPG kiti taktıracaklar kitlerde hangi özellikleri aramaları gerektiğini oradan görmeli. Ve bu gibi münferit başlıklar açılarak hem kullanıcıların kafası karışmamalı, hem de ilgi dağılmamalı...

    LPG'li aracınız şimdiden hayırlı olsun...




  • 2003 ibiza için en uygun lpg kiti hangisidir
    fiyatı ucuz olsun kaliteli olsun servisi her ilde olsun az yaksın ???
  • Yukardaki uzun yazıdan sonra 2003 ibiza için lpg kiti sorusu çok GÜZEL OLMUŞ YAAA..


    2003 ibizaya FLTOKİ 2100 SGİ sistemi bence sorunsuz olur, tabii iyi bir montajla.. ( Esprik)

    Ben Landi kullanıyorum pek sorun yok sadece enjektörlerim Matrix olduğundan kirli yakıtı sevmiyor, Rail enjektör olsa iyimiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K

    Bu sorunu nasıl çözeceğiz bilmiyorum.



    HMM

    bir düşünelim bakalım, belki bir çözüm buluruz!
  • Kaliteli bir montaj ve uygun bir ECU ayarı yapıldıktan sonra hemen her marka HONDA ile uyumludur.
    Yine de yakın çevrenizde, bakım-ayar için kolaylıkla ulaşılabilir bir mesafede, kaliteli montaj yapabilecek yetkili servisleri varsa,
    bütçeniz de elveriyorsa; naçizane olarak
    1- PRINS veya TELEFLEX
    2- BRC
    3- LandiRENZO öneririm.

    DODGE, CHRYSELER ve Jeep (Grand Cherokee)'nin 1990'dan beri araçlarında LPG sistemi olarak PRINS'i tercih ettikleri ve
    2002-2004 arasında 350 aracına PRINS-VSI takıldığını bildiren referans mektubu:
    Okumak için resmin üzerine TIKLAYINIZ !

     2009 HONDA CİVİC OTM İÇİN EN UYGUN LPG KİTİ HANGİSİDİR ?


    Bu da TOYOTA'nın araçlarında LPG sistemi olarak PRINS'i tercih ettikleri ve POLONYA'da yüzlerce değişik TOYOTA modeline,
    AYRICA amiral gemisi olan, yine büyük motor hacmine sahip bir arazi 4x4 aracı TOYOTA Land Cruiser'ın düzinelercesine
    PRINS-VSI takıldığını bildiren referans mektubu:
    Okumak için resmin üzerine TIKLAYINIZ !

     2009 HONDA CİVİC OTM İÇİN EN UYGUN LPG KİTİ HANGİSİDİR ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 4 Kasım 2009; 10:28:15 >




  • ben de isterim ben de isterim
    sorduğum soruya cevap isterim
    yoksa alırım misketlerimi başka yerde oynarım :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    AURİS'e en uyumlu lpg hangisidir?
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ben zaten bilerek yazdım o soruyu :)

    birde ben italyan MARDİNİ sgi taktırcam yeni çıkmış hiç gaz koymadan bile çalışıyormuş :)



    quote:

    Orijinalden alıntı: cancin965

    Yukardaki uzun yazıdan sonra 2003 ibiza için lpg kiti sorusu çok GÜZEL OLMUŞ YAAA..


    2003 ibizaya FLTOKİ 2100 SGİ sistemi bence sorunsuz olur, tabii iyi bir montajla.. ( Esprik)

    Ben Landi kullanıyorum pek sorun yok sadece enjektörlerim Matrix olduğundan kirli yakıtı sevmiyor, Rail enjektör olsa iyimiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayalkahvesi82 -- 4 Kasım 2009; 18:35:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K

    Bu sorunu nasıl çözeceğiz bilmiyorum.

    Başlık sahibi arkadaş, kastım size değil. LPG bölümünde bu gibi başlıkların önü kesilemiyor birtürlü... Bu gibi tavsiye başlıklarının geneline hitab ediyorum.

    Her aracına LPG taktırmak isteyen ayrı başlıkta aracına en uygun kiti arıyor. Sanırsınız ki aracında wankel-rotary motor var. Bildiğiniz içten yanmalı, çok noktadan enjeksiyonlu motor...


    Peşinen söylüyorum; herhangi bir araca özellikle uygun bir kit yoktur. Düzgün bir montaj ve ayarla her arabada her kit çalışır. Ha kit kalitelidir, düzgün kalibre edilmiştir, her noktada, her devirde, her yükte aracı düzgün besler, amenna... Ama bu kitin kalitesidir. Araçla birleşince ortaya çıkan birşey değildir.

    Örneğin bugün birisi çıkıp da diyemez ki BRC özellikle şu şu marka/modelde iyidir diye. Veya filanca arabada Prins olmazsa araba yürümez diye... Çünkü yok böyle birşey. Direkt enjeksiyonlu motorlar hariç hiçbir LPG kiti üreticisi özellikle belli bir marka/modeli düşünerek kit üretmez, geliştirmez. Bunlar Universal-Generic kitlerdir. Sadece turbo beslemeliye, yüksek hacimliye, çok silindirliye ilave malzeme kullanılır o kadar... Onlar da yine markaya göre değil motorun sınıfına göredir ki böyle araçlar da zaten nadirdir.

    Kitleri birbirinden ayıran malzeme-enjektör-yazılım-ecu-regülatör gibi fiziksel parçalarda kalite farklılıklarıdır. Bir de bu ürünlerin servisleri ve satış sonrası desteği gibi konular vardır. Tabi en önemlisi de montajı yapacak ustanın hüneridir. Bunlara dikkat edilir, ehil ellerde, yetkili ve TSE onaylı servislerde taktırılırsa aracınızda bir sorun yaşamazsınız. Bugün enjektörüne, yazılımına burun kıvrılan Atiker'i bile iyi bayiler birçok araçta sorunsuz çalıştırıp, çok sağlam satış sonrası hizmet verebiliyorlar. Mesele de bu zaten. Satış sonrası destek...

    Şimdi burada birisi sizin açtığınız başlığa "Ben sizin aracınızın aynısına sahibim. X kiti sorunsuz kullanıyorum" dese bu sizin de o kiti sorunsuz kullanacağınız anlamına gelmez. Veya bir başkası çıkıp "kardeşim benim arabam da aynı. Y kiti taktırdım, düzen tutmadı" dese yine bu da sizin aracınızda Y kitinin düzgün çalışmayacağı anlamına gelmez.

    Bu gibi başlıkların kötü yanı bir iki mesajla yanlış kanılara ulaşılabilinmesidir. Yetersiz miktarda kullanıcı ile görüşmüş olursunuz. Ve yapılması gereken LPG kitinin kendi başlığına bakmak ve her marka/model'den kullanıcıların memnuniyetlerini gözlemlemektir. Yoksa bu gibi tavsiye başlıkları reklam yapmak isteyen kendince uyanık forumda yeni montaj bayilerinin toplandığı odak noktaları olur.

    Eskiler artık sıkıldılar aynı şeyleri defalarca yazmaktan. Bu nedenle pek rağbet etmiyorlar bu gibi başlıklara. Herkesin kendi başlığı var. Orada yazıyor, çiziyor, yardım ediyor. Kullanıcı da bir zahmet okumalı bu başlıkları, bunca yazılanları.

    Başlık sahibi arkadaş, siz muhtemelen LPG bölümüne ilk defa uğradınız. Sizin bir suçunuz yok. Öyle bir üst konu oluşturulmalı ki LPG kiti taktıracaklar kitlerde hangi özellikleri aramaları gerektiğini oradan görmeli. Ve bu gibi münferit başlıklar açılarak hem kullanıcıların kafası karışmamalı, hem de ilgi dağılmamalı...

    LPG'li aracınız şimdiden hayırlı olsun...


    bu kadar anlatılır.




  • http://www.prinslpg.com.tr/site/prins_lpg_turkiye/ortaklar.asp
    Prins Aşağıda belirtilen tüm sistem ve takip edilen OEM partnerlerinin en öncelikli satıcısıdır.
    A-OEM
    • Proton Tayland
    • Honda Venezuella
    Honda Japonya
    • Ford Europe (Avrupa)
    • Cadillac & Corvette Europe (Avrupa)
    • Chrysler Hollanda (Chrysler, Jeep & Dodge)
    • Chrysler Belçika (Chryser, Jeep & Dodge)
    • Chrysler Avusturalya (Chrysler, Jeep & Dodge)
    • Toyota Polonya
  • Arkadaş sorunuza Ne güzel detaylı ve açıklayıcı bir cevap olmuş söz burda biter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K

    Bu sorunu nasıl çözeceğiz bilmiyorum.

    Başlık sahibi arkadaş, kastım size değil. LPG bölümünde bu gibi başlıkların önü kesilemiyor birtürlü... Bu gibi tavsiye başlıklarının geneline hitab ediyorum.

    Her aracına LPG taktırmak isteyen ayrı başlıkta aracına en uygun kiti arıyor. Sanırsınız ki aracında wankel-rotary motor var. Bildiğiniz içten yanmalı, çok noktadan enjeksiyonlu motor...


    Peşinen söylüyorum; herhangi bir araca özellikle uygun bir kit yoktur. Düzgün bir montaj ve ayarla her arabada her kit çalışır. Ha kit kalitelidir, düzgün kalibre edilmiştir, her noktada, her devirde, her yükte aracı düzgün besler, amenna... Ama bu kitin kalitesidir. Araçla birleşince ortaya çıkan birşey değildir.

    Örneğin bugün birisi çıkıp da diyemez ki BRC özellikle şu şu marka/modelde iyidir diye. Veya filanca arabada Prins olmazsa araba yürümez diye... Çünkü yok böyle birşey. Direkt enjeksiyonlu motorlar hariç hiçbir LPG kiti üreticisi özellikle belli bir marka/modeli düşünerek kit üretmez, geliştirmez. Bunlar Universal-Generic kitlerdir. Sadece turbo beslemeliye, yüksek hacimliye, çok silindirliye ilave malzeme kullanılır o kadar... Onlar da yine markaya göre değil motorun sınıfına göredir ki böyle araçlar da zaten nadirdir.

    Kitleri birbirinden ayıran malzeme-enjektör-yazılım-ecu-regülatör gibi fiziksel parçalarda kalite farklılıklarıdır. Bir de bu ürünlerin servisleri ve satış sonrası desteği gibi konular vardır. Tabi en önemlisi de montajı yapacak ustanın hüneridir. Bunlara dikkat edilir, ehil ellerde, yetkili ve TSE onaylı servislerde taktırılırsa aracınızda bir sorun yaşamazsınız. Bugün enjektörüne, yazılımına burun kıvrılan Atiker'i bile iyi bayiler birçok araçta sorunsuz çalıştırıp, çok sağlam satış sonrası hizmet verebiliyorlar. Mesele de bu zaten. Satış sonrası destek...

    Şimdi burada birisi sizin açtığınız başlığa "Ben sizin aracınızın aynısına sahibim. X kiti sorunsuz kullanıyorum" dese bu sizin de o kiti sorunsuz kullanacağınız anlamına gelmez. Veya bir başkası çıkıp "kardeşim benim arabam da aynı. Y kiti taktırdım, düzen tutmadı" dese yine bu da sizin aracınızda Y kitinin düzgün çalışmayacağı anlamına gelmez.

    Bu gibi başlıkların kötü yanı bir iki mesajla yanlış kanılara ulaşılabilinmesidir. Yetersiz miktarda kullanıcı ile görüşmüş olursunuz. Ve yapılması gereken LPG kitinin kendi başlığına bakmak ve her marka/model'den kullanıcıların memnuniyetlerini gözlemlemektir. Yoksa bu gibi tavsiye başlıkları reklam yapmak isteyen kendince uyanık forumda yeni montaj bayilerinin toplandığı odak noktaları olur.

    Eskiler artık sıkıldılar aynı şeyleri defalarca yazmaktan. Bu nedenle pek rağbet etmiyorlar bu gibi başlıklara. Herkesin kendi başlığı var. Orada yazıyor, çiziyor, yardım ediyor. Kullanıcı da bir zahmet okumalı bu başlıkları, bunca yazılanları.

    Başlık sahibi arkadaş, siz muhtemelen LPG bölümüne ilk defa uğradınız. Sizin bir suçunuz yok. Öyle bir üst konu oluşturulmalı ki LPG kiti taktıracaklar kitlerde hangi özellikleri aramaları gerektiğini oradan görmeli. Ve bu gibi münferit başlıklar açılarak hem kullanıcıların kafası karışmamalı, hem de ilgi dağılmamalı...

    LPG'li aracınız şimdiden hayırlı olsun...





    sayın o.b.k
    gerçekten çok başarılı bir teşhis olmuş bu .Özellikle deyinmek istediğim bir husus var ki ;sıfır araçlara verilen km garantisi için anlaşma yapılan kit markaları için .Bu markalarla anlaşılırken hangi kıstaslar değerlendiriliyor da,hangi tip motorlarla ne kadar testler yapılıyor da,hangi parametreler değerlendiriliyorda anlaşma yapılıyor bilmem .Sene 2007 de İtalyada Landi firmasının labaratuvarında gördüm ;volkswagenden farlklı tipte motorlar alınmış ve motorlar yerde çalıştırılıyor .Hemde motordan elde edilen enerji ziyan olmaması hemde tasarruf için fabrikanın aydınlatılmasında kullanılıyorlar .aynı motor gurubunu hem lpg de hem cng de hemde direk olarak benzinde çalıştırıyorlar .Bu motorları Volksvagen kendi vermiş vede belirli aralıklarla denetlemeye tabi tutuyor .Yani bir anlaşma yurdumda bu kadar basite alınmaması gerekir .Sonra bilgisi noksan cahil servis yetkilileri bu arac sadece bu uyum sağlar masalını müşterisine anlatıyor .Bence işi cidiye ne denli aldıklarının göstergesidir bu.
    Birde bazı markalar işin ticari kıskacı varki en elim olan noktası da budur .Bazı Servisler piyasa şartlarının çok çok üzerine Lpg dönüşümleri yapmaktadır bunu ise şayet biz yapmaksak garantiye girmez tehtidiyle yapıyorlar ki . Bu müşteriye atılan en büyük kazıkdır .Çünkü malzeme parasından fazla işçilikler yazılıyor .Buda rekabet ortamında haksız bir durum oluşturuyor .hem müşteri hemde harici servisler yara alıyor .Sektörel ıslah için bazı şeyler gerkeli ise bunların en önemlilerinden biri de budur .Sağolsun derneklerimiz inşallah bir gün el atar inşallah diyelim .




  • O.B.K kullanıcısına yanıt
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.