Şimdi Ara

2004-2006 accent dizel nasıldır?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • accent dizel almayı düşünüyorum. Sizce iyi bir tercih mi? Fiatları ne kadar olabilir



  • Hayır iyi bir tercih olduğunu sanmıyorum..

    Fiyatlarını boşver de, dizel almanı tavsiye etmiyorum.

    2.0 cc nin altındaki dizel motorlu araç, kalkmıyor yerinden.

    1.3 Multijet de denedim.

    Accent ler 1.5 Crdi , ancak özellikle Accent ERA alcaksan tavsiye etmem. 2006 Accent alacağına 2000 Benzinli Nissan Primera al. Tecrübe ile sabittir. Accentte kullandım. Primera da, Primera yı tek geçerim...

    Megane da olabilir. Onu da denedim.

    İstediğin model, istediğin marka aracı sor, test etmişsen anlatırım...(Muhtemelen test etmişimdir.)
  • hyundai nin dizelleri sorunsuz ve sınıfının en performaslı dizelleridir

    fazla kilometre yapmamış temiz bir ikinci eli işinizi görür
  • bir ara (yıl 2005-06) admirelerin son zamanları
    21,750 ytl ye 0 ve dizel sattılar

    nasıl dersen bu güne kadar hiç kötü diyen olmadı
    genellikle şirketlerin tercih ettigi bi model
  • 2004 hyundai accent dizeller 16-19 civarı fiyatta sanıyrum.
    2004 seat cordoba dizelde düşünebilirim ama fiyatı daha yüksek kaçıyor, 21.000 ytl civarı . Sizce ne yapmalı? Aradaki farka değer mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: iamnightrider

    2004 hyundai accent dizeller 16-19 civarı fiyatta sanıyrum.
    2004 seat cordoba dizelde düşünebilirim ama fiyatı daha yüksek kaçıyor, 21.000 ytl civarı . Sizce ne yapmalı? Aradaki farka değer mi?

    cordoba konforda,iç mekan kalitesinde daha önde olduğu bir gerçek.Tercihinizde beklentiler etkili olmalı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: iamnightrider

    2004 hyundai accent dizeller 16-19 civarı fiyatta sanıyrum.
    2004 seat cordoba dizelde düşünebilirim ama fiyatı daha yüksek kaçıyor, 21.000 ytl civarı . Sizce ne yapmalı? Aradaki farka değer mi?



    cordobalar gerçekten çok ekonomik arabalardır

    yani ekonomi sitiyosan süper tecih

    konforuda iyidir

    ama en büyük sorunları

    arka koltuğa 5 yaşından büyük birisini oturtamazsın

    sığmaz çünkü

    cordoba aradaki farka değer

    ama arka kjoltuk sorununu unutma

    bizim bi arkadaşta vardı

    şirket vermişti 0 olarak

    130bin km yaptı tık demeden

    tek depo ile 1100mü 1200 kmmi ne yapıyodu

    onunda tek sıkıntısı arkanın darlığı idi




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • emmoglu accent iyi ama cordoba bi başka aracta 35 000 lik araaclarda olmayan özellik var hız sabitleme vs motoru iyidir 75 bg ama az bulursan bi chip tamam


  • BU YORUMA ANCAK ÜSTEKİ KARAKTERLER YAKIŞIR.

    neymiş 2,0 altındaki dizeller yerinden kalkamıyormuş.getir 2,0 dizelide bendeki 1,5 crdi ile kapışalım bakalım kim kalkamıyor yerinden

    adama meganeyi tavsiye edeceğine kendini uçurumdan at daha vicdanlı olursun.

    özellikle accent ERA lacaksan tavsiye etmem demenin nedenlerinide bi açıklasan.daha doğrusu ne sallayacağını ne uyduracağını çok ama çok merak ediyorum.

    iamnightrider@ arkadaşım sen böyle fanatikleri bırak bunlar her arabayı denedim derler ama arabadan anlamazlar.!

    sonuç olarak admire alacaksan;1,5 82 bg 3 silindirli bir motora sahip.ama era istiyorsan 1,5 crdi 110 bg 240 tork ve 4 silindirli vgt crdi motora sahiptir.

    aracım az yaksın performansı farketmez diyorsan admire;aracım hem az yaksın hemde gaza dokununca uçsun ve motoru sorunsuz olsun diyorsan sana 5 yıl garantili ERA CRDİ!!!


    quote:

    Orjinalden alıntı: magickeyboard

    Hayır iyi bir tercih olduğunu sanmıyorum..

    Fiyatlarını boşver de, dizel almanı tavsiye etmiyorum.

    2.0 cc nin altındaki dizel motorlu araç, kalkmıyor yerinden.

    1.3 Multijet de denedim.

    Accent ler 1.5 Crdi , ancak özellikle Accent ERA alcaksan tavsiye etmem. 2006 Accent alacağına 2000 Benzinli Nissan Primera al. Tecrübe ile sabittir. Accentte kullandım. Primera da, Primera yı tek geçerim...

    Megane da olabilir. Onu da denedim.

    İstediğin model, istediğin marka aracı sor, test etmişsen anlatırım...(Muhtemelen test etmişimdir.)




  • CORDOBA 1,4 70 KÜSÜR BG GÜCÜNDE VE HANTAL BİR ARAÇ.AYNI ZAMANDA ÇOK TİPSİZ VE BAKIM MASRAFLARI AĞIR.

    accentin iç mekanı,motoru,tipi,bakımlarının ucuz oluşu ve sorunsuz oluşu cordobaya nal toplattırır bence.

    quote:

    Orjinalden alıntı: iamnightrider

    2004 hyundai accent dizeller 16-19 civarı fiyatta sanıyrum.
    2004 seat cordoba dizelde düşünebilirim ama fiyatı daha yüksek kaçıyor, 21.000 ytl civarı . Sizce ne yapmalı? Aradaki farka değer mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi özbekli35 -- 11 Kasım 2007; 15:11:44 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: magickeyboard

    Hayır iyi bir tercih olduğunu sanmıyorum..

    Fiyatlarını boşver de, dizel almanı tavsiye etmiyorum.

    2.0 cc nin altındaki dizel motorlu araç, kalkmıyor yerinden.

    1.3 Multijet de denedim.

    Accent ler 1.5 Crdi , ancak özellikle Accent ERA alcaksan tavsiye etmem. 2006 Accent alacağına 2000 Benzinli Nissan Primera al. Tecrübe ile sabittir. Accentte kullandım. Primera da, Primera yı tek geçerim...

    Megane da olabilir. Onu da denedim.

    İstediğin model, istediğin marka aracı sor, test etmişsen anlatırım...(Muhtemelen test etmişimdir.)

    "Yerinden kalkmıyor" derken neyi kasdediyorsun?
  • Accent admire hiç tavsiye etmem...bende 2005 modeli var,araç yakıt olarak karışık kullanımda hiç 6 litrenin altına düşmüyor hep 6.2-6.7 arasında gidip geliyor.Bence bir dizel araç için bu değerler fazla.Fazla bir performans beklememek lazım araçtan,bazen yüksek hızlardaki sollamalarda ağır kalıyor,anlayacağınız çok kötü değil ama iyi de değil performansı...Şimdi gelelim asıl konuya araç 130.000 kilometrede turboyu yaktı, turboyla beraber motor nerdeyse komple gitmişti.Sadece turbosu 2.500 ytl+ işçilik, gerisini siz düşünün artık.Bana toplamda 5.500 ytl masraf ettirdi...Seninki yaktı diye hepsi mi yakacak? diyeceksiniz şimdi...Tamir için en az 10 tane servisle görüştüm fiyat almak için... hemde araştırdım bu aracın sorunlarını, öğrendimki genelde 150.000 binlerde turbo arızalarıyla çok karşılaşılıyormuş...En son 2006 da çıktığını düşünürsek bu araçların muhtemelen düşük kilometre araç çok azdır piyasada. Tahminimce 60-70 binden düşük orjinal kilometrede bu modelden araç bulmak zor olur.Çünkü bu araçları genelde şirketler ve çok kilometre yol yapan kişiler kullanıyorlar...fiyat olarakta çok temizi en fazla 15-16 eder fikrindeyim, çünkü benim araç 180 binde ve takasta 11ile 12.5 arası değer biçiyorlar... Tecrubelerime dayanarak fikir vermeye çalıştım, umarım yardımcı olabilmişimdir.Bu araçla ilgili hertürlü soruyu cevaplayabilirim




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.