Şimdi Ara

2004-2005 saab 9-3 1.9 TİD almayı düşünüyoruz...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
3.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar 2004-2005 model saab 9-3 almayı düşünüyoruz ama kararsısız genelde passat la saab arasında gidip geliyoruz passat güzel.konforlu,güçlü bir araç saab ise passat tan her yönüyle daha üstün bir araç ama ikici el piyasası parça konusu bizi düşündürüyor önerilerinizi bekliyorum aşağıdaki araçlara bir bakarsanız sevinirim

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-saab-2006-saab-9-3-1.9tid-vector-ilk-sahibinden-full-baris-tan-100835923/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-sahibinden-bulunmaz-temizlikte-full-dolu-passat-140-binde-110034743/detay



    _____________________________




  • Saabın ıkıncı eli ölü hocam dayımda var bahsettıgınız arac gayet konforlu performanslı ve dolu bi araba fakat bi sene boyunca ilanda sadece 2 kişi aradi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.