|
_____________________________
Filistine Selam, BOYKOTa devam.
|
|
_____________________________
Filistine Selam, BOYKOTa devam.
|
2. Vitese Geçerken Debriyaja Basınca Çat Sesi
Debriyaja bastığınızda, motor ve şanzıman arasında bağlantıyı kesmiş olursunuz. Bu nedenle, 2. vitese geçerken çat sesi gelmesi, vites dişlilerinin tam olarak hizalanmadığını ve senkronize olmadığını gösterir.
Çat sesi, aşağıdaki nedenlerden kaynaklanabilir:
Arabayı 2. vitese geçerken çat sesi gelmesi can sıkıcı ve hatta endişe verici olabilir. Bu sorunu çözmek için aracınızı en kısa sürede yetkili bir servise götürmeli ve sorunun kaynağının tespit edilmesini sağlamalısınız. Erken teşhis ve onarım, daha maliyetli sorunların önlenmesine yardımcı olacaktır.
|
_____________________________
2000 Volkswagen Polo 1.4 75 Bg 2013-2014 (Km 122.000-126.000)
2000 Volvo S40 2.0 136 Bg 2014-2020 (Km 160.000-284.000) 2020 Fiat Egea 1.4 95 Bg 2020-2022 (Km 4500-43000) 2016 Renault Megane 1.2 130 Bg 2022-... (Km 67.000-...) |
|
_____________________________
Filistine Selam, BOYKOTa devam.
|
|
_____________________________
Opel-BMW-Mercedes
|
|
_____________________________
1.8 TCDİ 2006 Ford Connect 90PS Gümüş
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Filistine Selam, BOYKOTa devam.
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Filistine Selam, BOYKOTa devam.
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Filistine Selam, BOYKOTa devam.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Filistine Selam, BOYKOTa devam.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Filistine Selam, BOYKOTa devam.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|