Şimdi Ara

2.el TV Aldım !!!DOLANDIRILDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
2.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar konuyu açacak yer bulamadım ama TV ile ilgili olduğu için konuyu buraya açtım.Benim sorunum Aşağıdaki linkteki TV'yi 24-10-2013 19:24 tarihinde aldım
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-elektronigi-televizyon-sahibinden-satilik-lg-42la-640s-22-ay-tr-garantili-faturali-141154642/detay
    almadan önce satıcıyla görüştüm anlaştık ve ertesi gün kargolayacagını söyledi.ürünü net üzerinden aldığımı haber vermek için aradığımda ise tel çalıyor fakat bir türlü açmadı. (isminin hasan olduğunu ve bir otelde Barmenlik yaptığını TV ninde kendisine hediye geldiğini kendisininde otelde kaldığı için ihtiyacının olmadığını vede nakde sıkıştığını söylemişti)bende saf niyetimle barmen belki işleri yoğundur diye düşündüm.Ertesi gün öglen aradım tel çalıyor ama acan yine yok yaklasık 30 dk veya 1 saat arayla 3-5 kere aradım yine acan yok en son msj attım kargoyu 16:00 a kadar göndermesini istedim kontorun yoksa cakdır ben ararım dedim. neyse o gün aksama kadar yine ses yok aksam tekrar aradım sinirli bir vaziyette hayret tlf açtı aynan dediği kelime şu(hocam müsait değilim sonra görüşelim dedi ve kapattı.) velhasılı kelam ondan sonra aramalarımı azalttım ve tlf nu acmıyor zaten bu durum da benim ne yapmamı önerirsiniz? Ürünün kargo süresi 3 gün dü onun dolmasını bekliyorum gerçi dolunca para bana iade nasıl olacak o konu hakkında da pek bir fikrim yok.
    NOT:Sahibinden com üyeliği arkadaşının mış.Erdal Bozkurt diye ve işin diğer bir ilginç yanı satış sözleşmesinde ERDAL BOZKURT un adı geçiyor ve Tlf nosu var onu arıyorum bir bayan çıktı Erdal diye birini tanımadığını söyledi.

    ''Konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim''



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simka_3 -- 28 Ekim 2013; 16:10:17 >







  • Savcılığa git hocam beni birisi dolandırdı böyle şimdi ağır cezada yargılanıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eminsayin

    Savcılığa git hocam beni birisi dolandırdı böyle şimdi ağır cezada yargılanıyor

    Paramı kaptırırsam tabiki gidicem ama GET ilanlı bende ona güverekden aldım zaten bakalım sahibinden com'a da bir emmail atayım ne olacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simka_3

    quote:

    Orijinalden alıntı: eminsayin

    Savcılığa git hocam beni birisi dolandırdı böyle şimdi ağır cezada yargılanıyor

    Paramı kaptırırsam tabiki gidicem ama GET ilanlı bende ona güverekden aldım zaten bakalım sahibinden com'a da bir emmail atayım ne olacak...

    Alıntıları Göster
    Aman dostum benden sana tavsiye, kargo süresi dolmadan hemen işlemi iptal ve paranı geri al. Çünkü benim başıma da seninkine benzer bir olay geldi ve çok uğraştım.
    Sahibinden üzerinden telefon aldım ödemesini kredi kartı ile GET sistemi üzerinden ödedim ve senin gibi telefonun gelmesini bekledim. 2. günde satıcıya mesaj attım ne oldu bizim ürün diye hemen yollayacağım dedi ve daha sonra sahibinden'in kargo takip sistemine faal olmayan sahte bir kargo numarası girmiş ve ürünü yollar gibi sisteme giriş yapmış. Satıcıya mesajlarla ve telefonla ulaştığımda kargolarda karışıklık olduğunu düzeltip tekrar yollayacağını söyledi ve bu arada 3 günlük kargo süresi doldu ve GET sistemi benim ödediğim parayı satıcının hesabına yatırdı sahibinden.com'da parasını aldı ama ortada telefon yok. Ben satıcıya güvendim ve kargo süresi içinde hiç bir işlem yapmadım. Daha sonrasında satıcıya bir türlü ulaşamadım, defalarca sahibinden.com'a yazdım mağdurum ürün yok, satıcı cevap vermiyor diye; onların verdiği cevap ise o kadar sıradan ki; kargo işlemi sırasında satış işlemini iptal etmediğim için ve dondurma yapmadığım için kendileri bir şey yapamıyormuş. Satıcıyla iletişim kurmamı, sorun yaşamaya devam edersem tüketici haklarına şikayet etmemi söylediler ve kendilerinin bir şey yapamayacağını söylediler. Çok sinir bozucu değil mi? Satıcı o kadar rahat ki, her telefonla ulaştığımda (farklı numaralardan, defalarca aramalardan sonra tabi ki) kargo bahanesi, ürün gümrükte bahanesi, yan yattı çamura battı bahanesi gibi bir sürü şey. En sonunda benim paramı vermesini yoksa mahkemeye gideceğimi söyledim ve sahibinden.com'ada defalarca da yazdım. İnanın uzun uğraşlar sonunda yaklaşık 1 ay sonra ödediğim paranın eft ücreti benden kesilerek satıcı geri yolladı.
    Bu durumdan müzdarip olan biri olarak sana tavsiyem satış işlemini biran önce iptal et. Daha çok başın ağrımasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bixici

    Aman dostum benden sana tavsiye, kargo süresi dolmadan hemen işlemi iptal ve paranı geri al. Çünkü benim başıma da seninkine benzer bir olay geldi ve çok uğraştım.
    Sahibinden üzerinden telefon aldım ödemesini kredi kartı ile GET sistemi üzerinden ödedim ve senin gibi telefonun gelmesini bekledim. 2. günde satıcıya mesaj attım ne oldu bizim ürün diye hemen yollayacağım dedi ve daha sonra sahibinden'in kargo takip sistemine faal olmayan sahte bir kargo numarası girmiş ve ürünü yollar gibi sisteme giriş yapmış. Satıcıya mesajlarla ve telefonla ulaştığımda kargolarda karışıklık olduğunu düzeltip tekrar yollayacağını söyledi ve bu arada 3 günlük kargo süresi doldu ve GET sistemi benim ödediğim parayı satıcının hesabına yatırdı sahibinden.com'da parasını aldı ama ortada telefon yok. Ben satıcıya güvendim ve kargo süresi içinde hiç bir işlem yapmadım. Daha sonrasında satıcıya bir türlü ulaşamadım, defalarca sahibinden.com'a yazdım mağdurum ürün yok, satıcı cevap vermiyor diye; onların verdiği cevap ise o kadar sıradan ki; kargo işlemi sırasında satış işlemini iptal etmediğim için ve dondurma yapmadığım için kendileri bir şey yapamıyormuş. Satıcıyla iletişim kurmamı, sorun yaşamaya devam edersem tüketici haklarına şikayet etmemi söylediler ve kendilerinin bir şey yapamayacağını söylediler. Çok sinir bozucu değil mi? Satıcı o kadar rahat ki, her telefonla ulaştığımda (farklı numaralardan, defalarca aramalardan sonra tabi ki) kargo bahanesi, ürün gümrükte bahanesi, yan yattı çamura battı bahanesi gibi bir sürü şey. En sonunda benim paramı vermesini yoksa mahkemeye gideceğimi söyledim ve sahibinden.com'ada defalarca da yazdım. İnanın uzun uğraşlar sonunda yaklaşık 1 ay sonra ödediğim paranın eft ücreti benden kesilerek satıcı geri yolladı.
    Bu durumdan müzdarip olan biri olarak sana tavsiyem satış işlemini biran önce iptal et. Daha çok başın ağrımasın.

    Bilgilendirdiğin için çok teşekkür ederim ama satış işlemini nasıl iptal ediyorum öyle seçenek göremedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: simka_3

    quote:

    Orijinalden alıntı: bixici

    Aman dostum benden sana tavsiye, kargo süresi dolmadan hemen işlemi iptal ve paranı geri al. Çünkü benim başıma da seninkine benzer bir olay geldi ve çok uğraştım.
    Sahibinden üzerinden telefon aldım ödemesini kredi kartı ile GET sistemi üzerinden ödedim ve senin gibi telefonun gelmesini bekledim. 2. günde satıcıya mesaj attım ne oldu bizim ürün diye hemen yollayacağım dedi ve daha sonra sahibinden'in kargo takip sistemine faal olmayan sahte bir kargo numarası girmiş ve ürünü yollar gibi sisteme giriş yapmış. Satıcıya mesajlarla ve telefonla ulaştığımda kargolarda karışıklık olduğunu düzeltip tekrar yollayacağını söyledi ve bu arada 3 günlük kargo süresi doldu ve GET sistemi benim ödediğim parayı satıcının hesabına yatırdı sahibinden.com'da parasını aldı ama ortada telefon yok. Ben satıcıya güvendim ve kargo süresi içinde hiç bir işlem yapmadım. Daha sonrasında satıcıya bir türlü ulaşamadım, defalarca sahibinden.com'a yazdım mağdurum ürün yok, satıcı cevap vermiyor diye; onların verdiği cevap ise o kadar sıradan ki; kargo işlemi sırasında satış işlemini iptal etmediğim için ve dondurma yapmadığım için kendileri bir şey yapamıyormuş. Satıcıyla iletişim kurmamı, sorun yaşamaya devam edersem tüketici haklarına şikayet etmemi söylediler ve kendilerinin bir şey yapamayacağını söylediler. Çok sinir bozucu değil mi? Satıcı o kadar rahat ki, her telefonla ulaştığımda (farklı numaralardan, defalarca aramalardan sonra tabi ki) kargo bahanesi, ürün gümrükte bahanesi, yan yattı çamura battı bahanesi gibi bir sürü şey. En sonunda benim paramı vermesini yoksa mahkemeye gideceğimi söyledim ve sahibinden.com'ada defalarca da yazdım. İnanın uzun uğraşlar sonunda yaklaşık 1 ay sonra ödediğim paranın eft ücreti benden kesilerek satıcı geri yolladı.
    Bu durumdan müzdarip olan biri olarak sana tavsiyem satış işlemini biran önce iptal et. Daha çok başın ağrımasın.

    Bilgilendirdiğin için çok teşekkür ederim ama satış işlemini nasıl iptal ediyorum öyle seçenek göremedim.

    Alıntıları Göster
    Panik yapmayın. Sahibinden.com üzerinden paranızı rahatça geri alırsınız.




  • Geçmiş olsun ,inşallah paranızı geri alırsınız.
    Bu tür olayları okurken, sanki benim başıma gelmiş gibi ,canım sıkılıyor ya.
    Kime güveneceğiz .nerden alacağız yazıklar olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2. el 5800x aldım
    3 yıl önce açıldı
    Yeni(2.EL) PC Aldım
    11 yıl önce açıldı
    2. El bu pc alınır mı
    4 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simka_3

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

    İlanda belirtilen kriterlere uygun olmayan bir ürün elinize ulaştıysa,
    Üründe hasar varsa veya çalışmıyorsa,
    Ürün tarafınıza eksik ulaştıysa
    ürünü iade edebilirsiniz.
    Ürünü teslim almadan kargo görevlisi yanında kontrol edebilir, iade edilecekse kargo onayı süresi olan 3 gün içinde iade edebilirsiniz.
    Güvenli e-Ticaret’te 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Usul ve Esasları hakkında Yönetmelik uyarınca belirtilen tüm haklarınız saklı kalır. Bu Yönetmelikle alıcı üyemizin hiçbir sorun belirtmeksizin 7 gün içerisinde ürünü, satıcı üyemize iade etme hakkı mevcuttur.
    Ürününüzü satın almanız durumunda tarafınıza “Mesafeli Satış Sözleşmesi” adı altında bilgi aktarımı gerçekleşecektir.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Cayma hakkı nedir? Nasıl kullanabilirim?

    Nedensiz (ve/veya vazgeçme durumlarında) iade talepleri GeT süreçleri kapsamında ürün elinize ulaştıktan üç gün içerisinde kullanılabilmektedir. Bu hakkı kullanmak istediğinizde sistem üzerinden "işlemi duraklatarak" bildirimde bulunmanız ve ürünü tekrar “kargo ücretini satıcı öder” olarak kargoya verip satıcıya iade etmeniz gerekmektedir. Bildirimin yapılmasından ve ürünün iadesine ilişkin kargo bilgilerinin sisteme girilmesinden sonra ürün için ödediğiniz bedel tarafınıza iade edilecektir.
    Nedensiz (ve/veya vazgeçme durumlarında) iade talebinizi yukarıda belirtilen GeT süreçleri dışında, mevzuatla belirlenen cayma hakkı ile de kullanabilirsiniz. Bu durumda cayma hakkını kullanmak isteyen kullanıcı bu talebini doğrudan Satıcı’ya bildirecek ve cayma hakkı kapsamındaki yükümlülükler Satıcı tarafından yerine getirilecektir. Cayma hakkı taleplerinde alıcının cayma hakkı talebini Satıcı’ya iletmesinden sonra ürün bedelinin iadesi ve malın geri alınması işlemleri Satıcı tarafından gerçekleştirilir. GeT süreçleri ayma hakkının kullanılması, malın geri alınması ve bedelin geri ödenmesi ile ilgili süreçlerde sahibinden.com’un herhangi bir fiili ve sorumluluğu bulunmamaktadır.
    Alıcı, fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen malların (altın vb.) satışına ilişkin sözleşmelerde; tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmelerde; tüketici tarafından ambalajının açılmış olması şartıyla, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmelerde; gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmelerde; bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmelerde ve elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmelerde cayma hakkını kullanamamaktadır.

    Yukarıdaki yazılar sahibinden com yardım bölümünden alıntıladım.Benimle alakalı olabilecek (iptal işlemleriyle) hiç birşey yok kos koca sahibinden com da



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simka_3 -- 27 Ekim 2013; 13:55:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: simka_3

    Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

    İlanda belirtilen kriterlere uygun olmayan bir ürün elinize ulaştıysa,
    Üründe hasar varsa veya çalışmıyorsa,
    Ürün tarafınıza eksik ulaştıysa
    ürünü iade edebilirsiniz.
    Ürünü teslim almadan kargo görevlisi yanında kontrol edebilir, iade edilecekse kargo onayı süresi olan 3 gün içinde iade edebilirsiniz.
    Güvenli e-Ticaret’te 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Usul ve Esasları hakkında Yönetmelik uyarınca belirtilen tüm haklarınız saklı kalır. Bu Yönetmelikle alıcı üyemizin hiçbir sorun belirtmeksizin 7 gün içerisinde ürünü, satıcı üyemize iade etme hakkı mevcuttur.
    Ürününüzü satın almanız durumunda tarafınıza “Mesafeli Satış Sözleşmesi” adı altında bilgi aktarımı gerçekleşecektir.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Cayma hakkı nedir? Nasıl kullanabilirim?

    Nedensiz (ve/veya vazgeçme durumlarında) iade talepleri GeT süreçleri kapsamında ürün elinize ulaştıktan üç gün içerisinde kullanılabilmektedir. Bu hakkı kullanmak istediğinizde sistem üzerinden "işlemi duraklatarak" bildirimde bulunmanız ve ürünü tekrar “kargo ücretini satıcı öder” olarak kargoya verip satıcıya iade etmeniz gerekmektedir. Bildirimin yapılmasından ve ürünün iadesine ilişkin kargo bilgilerinin sisteme girilmesinden sonra ürün için ödediğiniz bedel tarafınıza iade edilecektir.
    Nedensiz (ve/veya vazgeçme durumlarında) iade talebinizi yukarıda belirtilen GeT süreçleri dışında, mevzuatla belirlenen cayma hakkı ile de kullanabilirsiniz. Bu durumda cayma hakkını kullanmak isteyen kullanıcı bu talebini doğrudan Satıcı’ya bildirecek ve cayma hakkı kapsamındaki yükümlülükler Satıcı tarafından yerine getirilecektir. Cayma hakkı taleplerinde alıcının cayma hakkı talebini Satıcı’ya iletmesinden sonra ürün bedelinin iadesi ve malın geri alınması işlemleri Satıcı tarafından gerçekleştirilir. GeT süreçleri ayma hakkının kullanılması, malın geri alınması ve bedelin geri ödenmesi ile ilgili süreçlerde sahibinden.com’un herhangi bir fiili ve sorumluluğu bulunmamaktadır.
    Alıcı, fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen malların (altın vb.) satışına ilişkin sözleşmelerde; tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmelerde; tüketici tarafından ambalajının açılmış olması şartıyla, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmelerde; gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmelerde; bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmelerde ve elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmelerde cayma hakkını kullanamamaktadır.

    Yukarıdaki yazılar sahibinden com yardım bölümünden alıntıladım.Benimle alakalı olabilecek (iptal işlemleriyle) hiç birşey yok kos koca sahibinden com da

    Alıntıları Göster
    simka dediğim gibi rahat olsun bu işler öyle kolay değil. Eğer durum böyle olsaydı herkes sahibinden.com üzerinden dolandırıcılık yaparak köşeyi dönerdi. Paranızı geri alacaksınız. Dediğim adımları izleyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shockwave error -- 27 Ekim 2013; 13:52:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shockwave error

    simka dediğim gibi rahat olsun bu işler öyle kolay değil. Eğer durum böyle olsaydı herkes sahibinden.com üzerinden dolandırıcılık yaparak köşeyi dönerdi. Paranızı geri alacaksınız. Dediğim adımları izleyin.

    Alıntıları Göster
    Sahibinden com hakkında BAN'larımı geri alıyorum sahibinden com'u kurcalarken şunu buldum içime bi nebze olsun su serpildi
    http://www.sahibinden.com/alicilar-icinWQQaXQQ782WQQpXQQhelp
    hemen arıyorum sonucu buraya yazarım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simka_3 -- 29 Ekim 2013; 16:52:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: simka_3

    Sahibinden com hakkında BAN'larımı geri alıyorum sahibinden com'u kurcalarken şunu buldum içime bi nebze olsun su serpildi
    http://www.sahibinden.com/alicilar-icinWQQaXQQ782WQQpXQQhelp
    hemen arıyorum sonucu buraya yazarım...

    Alıntıları Göster
    Yanlış hatırlamıyorsam GET İşlemleri>Aldıklarım>işlem bölümünde İşlemi menüsünden işlemi durdur iptal et gibi bir seçenek olması gerekiyor.

    Valla ben ilk yazımda başıma gelenleri yazdım ve iyi niyetli olarak satıcıya güvendim. Sonuçta paramı geri aldım ama yanında yaşadığım sıkıntı ve stres cabası oldu. Sahibinden.com'un sistemine sahte bir kargo takip numarası girerek adam satış yaptı ve sahibinden.com sorumluluk almadı. Karfo Takip sistemlerinde bir açık vardı. Benim bu yaşadığım olay 3 ay önceki bir mevuydu. Şimdi nasıl, düzelttiler mi bilmiyorum. Benim ki sadec bir uyarı, gerisi sizin bileceğiniz bir iş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stormeagle2

    quote:

    Orijinalden alıntı: simka_3

    quote:

    Orijinalden alıntı: stormeagle2

    Panik yapmayın. Sahibinden.com üzerinden paranızı rahatça geri alırsınız.

    Hocam nasıl panik yapmayayım sabahtan beri o...ç 'nu arıyorum telefonu kapalı.Sahibinden com dan gelen sözleşme üzerinde de iptal işlemleriyle alakalı hiç bir şey yok nerden bulaştım bu işe bilmiyorum ki benim ve bunu okuyanların kulağına küpe olsun.

    1. sahibinden.com ile iletişime geç. Oradan iptal işlemini rahat halledersin. Çünkü karşı taraf ürünü kargoya vermeden ve kargo takip numarasını sisteme girmeden parasını alamaz. Şuan sizin paranız sahibinden.com havuzunda bekletiliyor...

    Hadi diyelim herşey kötü gitti sahibinden.com dan alamadınız vs vs. En kötü bankanıza dilekçe yazarak para transferinin gerçekleşmesini engelleyebilirsiniz. Yüzlerce yol var. Rahat olun ve sahibinden.com ile iletişime geçmeye çalışın.

    Seninde bahsettiğin gibi öyle kolay değil problem yaşadığın bir satış işleminden paranı geri almak.
    Alsana sahibinden ile yazışmamdan birt örnek;

    Değerli Üyemiz,

    130105972 numaralı Güvenli e-Ticaret işleminizde duraklatma ve reddetme işlemi yapmadığınızdan dolayı kargo onay süresi bitiminde sistem otomatik onay vermiştir.Satıcının sorunu çözmemesi durumunda Tüketici Haklarına başvurmanız gerekmektedir.
    Saygılarımızla,

    sahibinden.com Destek ekibi

    Destek Talep No AQA-928156
    Konu Satınalma işlemi hakkında
    Durum İşlem Bekliyor

    Sahibinden.com Destek Merkezi
    www.sahibinden.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bixici

    Yanlış hatırlamıyorsam GET İşlemleri>Aldıklarım>işlem bölümünde İşlemi menüsünden işlemi durdur iptal et gibi bir seçenek olması gerekiyor.

    Valla ben ilk yazımda başıma gelenleri yazdım ve iyi niyetli olarak satıcıya güvendim. Sonuçta paramı geri aldım ama yanında yaşadığım sıkıntı ve stres cabası oldu. Sahibinden.com'un sistemine sahte bir kargo takip numarası girerek adam satış yaptı ve sahibinden.com sorumluluk almadı. Karfo Takip sistemlerinde bir açık vardı. Benim bu yaşadığım olay 3 ay önceki bir mevuydu. Şimdi nasıl, düzelttiler mi bilmiyorum. Benim ki sadec bir uyarı, gerisi sizin bileceğiniz bir iş.

    sahibinden com da irtibat için verilen 0216 5711919 nolu tlf aradım telesekreter şura bas buraya bas derken bixici arkadaşın dediği gibi aldıklarım kısmından iptal edebilirsiniz diyor. varda ben mi öyle bir iptal seçeneği göremiyorum acaba bide siz bakın.Bu arada satıcıya msj attım işte msj:

    TV'yi aldığımdan beri seninle konuşmak için 10'larca kez aradım hiç birinde Tlf açmadın.Sadece bir kere açtın onda da müsaid değilim sonra konuşalım dedin!!! Arkadaş ne yoğun işin varmış be! 2 gündür müsait olamadın.Bugün sabahtan beride Tlf kapalı senin amacın ne?senin malını zorlamı alıyoruz satmaktan vazgeçtiysen adam gibi kusura bakma falan filan dersin yo! ama niyetin beni dolandırmaksa o baska ? benim senden aldığım bu TV'nin satışını hemen iptal et .Dolandırıcı değilsen Bu saatten sonra senden gelecek TV'nin bana hayrıda olmaz...
    daha kibar yazabilirdim ama malum sahibinden com üzerinden gönderiyorum nolur nolmaz.
    Aşağıdada Aldıklarım kısmının fotosu ben iade et seçeneği göremedim ya siz?
    https://store.donanimhaber.com/9f/f0/36/9ff036ed9babca7702eb24b20220933a.JPG
     2.el TV Aldım !!!DOLANDIRILDIM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: simka_3

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    geçmiş olsun ne diyim inşallah kurtarırsınız paranızı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaroc

    geçmiş olsun ne diyim inşallah kurtarırsınız paranızı

    Teşekkürler inşallah kurtarırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simka_3

    quote:

    Orijinalden alıntı: bixici

    quote:

    Orijinalden alıntı: stormeagle2

    quote:

    Orijinalden alıntı: simka_3

    quote:

    Orijinalden alıntı: stormeagle2

    Panik yapmayın. Sahibinden.com üzerinden paranızı rahatça geri alırsınız.

    Hocam nasıl panik yapmayayım sabahtan beri o...ç 'nu arıyorum telefonu kapalı.Sahibinden com dan gelen sözleşme üzerinde de iptal işlemleriyle alakalı hiç bir şey yok nerden bulaştım bu işe bilmiyorum ki benim ve bunu okuyanların kulağına küpe olsun.

    1. sahibinden.com ile iletişime geç. Oradan iptal işlemini rahat halledersin. Çünkü karşı taraf ürünü kargoya vermeden ve kargo takip numarasını sisteme girmeden parasını alamaz. Şuan sizin paranız sahibinden.com havuzunda bekletiliyor...

    Hadi diyelim herşey kötü gitti sahibinden.com dan alamadınız vs vs. En kötü bankanıza dilekçe yazarak para transferinin gerçekleşmesini engelleyebilirsiniz. Yüzlerce yol var. Rahat olun ve sahibinden.com ile iletişime geçmeye çalışın.

    Seninde bahsettiğin gibi öyle kolay değil problem yaşadığın bir satış işleminden paranı geri almak.
    Alsana sahibinden ile yazışmamdan birt örnek;

    Değerli Üyemiz,

    130105972 numaralı Güvenli e-Ticaret işleminizde duraklatma ve reddetme işlemi yapmadığınızdan dolayı kargo onay süresi bitiminde sistem otomatik onay vermiştir.Satıcının sorunu çözmemesi durumunda Tüketici Haklarına başvurmanız gerekmektedir.
    Saygılarımızla,

    sahibinden.com Destek ekibi

    Destek Talep No AQA-928156
    Konu Satınalma işlemi hakkında
    Durum İşlem Bekliyor

    Sahibinden.com Destek Merkezi
    www.sahibinden.com

    Hocam sana geçmiş olsun senin derdinden anca başına böyle işler gelenler anlar ben 3 gündür sinir stres oluyorum o...ç'ğu tlf açmadığı için değilki seni düşünemiyorum bile inşallah iş o safhalara gelmez uyardığın içinde teşekkür ederim...

    Rica ederim, benim başım baya bir ağrıdıığı için başkalarınında ağrımasın diye ayrıntılı yazdım. Sahibinden.com'a göre GET sistemi güvenli ama sadece kendilerine göre güvenli bana göre. Seninde resimde yolladığın gibi iptal seçeneği görünmüyor.

    Yardım bölümünden sahibinden.com'a durumu anlatarak yaz ve satış işlemini iptal etmek istiyorum diye belirt. En azından hızlı cevap veriyorlar diyebilirim. Ama sen şanslısın , çünkü satıcı sisteme herhangi bir kargo numarası girmemiş. Sisteme kargo takip numarası girilmediği için kargo süresi sonunda işlem iptal edilecektir mutlaka. Dediğim gibi sen yine de yaz durumu iptal ettir işlemi. Allah kolaylık versin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bixici

    quote:

    Orijinalden alıntı: simka_3

    quote:

    Orijinalden alıntı: bixici

    quote:

    Orijinalden alıntı: stormeagle2

    quote:

    Orijinalden alıntı: simka_3

    quote:

    Orijinalden alıntı: stormeagle2

    Panik yapmayın. Sahibinden.com üzerinden paranızı rahatça geri alırsınız.

    Hocam nasıl panik yapmayayım sabahtan beri o...ç 'nu arıyorum telefonu kapalı.Sahibinden com dan gelen sözleşme üzerinde de iptal işlemleriyle alakalı hiç bir şey yok nerden bulaştım bu işe bilmiyorum ki benim ve bunu okuyanların kulağına küpe olsun.

    1. sahibinden.com ile iletişime geç. Oradan iptal işlemini rahat halledersin. Çünkü karşı taraf ürünü kargoya vermeden ve kargo takip numarasını sisteme girmeden parasını alamaz. Şuan sizin paranız sahibinden.com havuzunda bekletiliyor...

    Hadi diyelim herşey kötü gitti sahibinden.com dan alamadınız vs vs. En kötü bankanıza dilekçe yazarak para transferinin gerçekleşmesini engelleyebilirsiniz. Yüzlerce yol var. Rahat olun ve sahibinden.com ile iletişime geçmeye çalışın.

    Seninde bahsettiğin gibi öyle kolay değil problem yaşadığın bir satış işleminden paranı geri almak.
    Alsana sahibinden ile yazışmamdan birt örnek;

    Değerli Üyemiz,

    130105972 numaralı Güvenli e-Ticaret işleminizde duraklatma ve reddetme işlemi yapmadığınızdan dolayı kargo onay süresi bitiminde sistem otomatik onay vermiştir.Satıcının sorunu çözmemesi durumunda Tüketici Haklarına başvurmanız gerekmektedir.
    Saygılarımızla,

    sahibinden.com Destek ekibi

    Destek Talep No AQA-928156
    Konu Satınalma işlemi hakkında
    Durum İşlem Bekliyor

    Sahibinden.com Destek Merkezi
    www.sahibinden.com

    Hocam sana geçmiş olsun senin derdinden anca başına böyle işler gelenler anlar ben 3 gündür sinir stres oluyorum o...ç'ğu tlf açmadığı için değilki seni düşünemiyorum bile inşallah iş o safhalara gelmez uyardığın içinde teşekkür ederim...

    Rica ederim, benim başım baya bir ağrıdıığı için başkalarınında ağrımasın diye ayrıntılı yazdım. Sahibinden.com'a göre GET sistemi güvenli ama sadece kendilerine göre güvenli bana göre. Seninde resimde yolladığın gibi iptal seçeneği görünmüyor.

    Yardım bölümünden sahibinden.com'a durumu anlatarak yaz ve satış işlemini iptal etmek istiyorum diye belirt. En azından hızlı cevap veriyorlar diyebilirim. Ama sen şanslısın , çünkü satıcı sisteme herhangi bir kargo numarası girmemiş. Sisteme kargo takip numarası girilmediği için kargo süresi sonunda işlem iptal edilecektir mutlaka. Dediğim gibi sen yine de yaz durumu iptal ettir işlemi. Allah kolaylık versin.

    Alıntıları Göster
    Dün Akşam 20:00 de ve biraz önce sahibinden com'a Dolandırıcılıktan dolayı satış iptali için e-mail gönderdim bakalım ne zaman cevap gelecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: simka_3

    Dün Akşam 20:00 de ve biraz önce sahibinden com'a Dolandırıcılıktan dolayı satış iptali için e-mail gönderdim bakalım ne zaman cevap gelecek.

    Alıntıları Göster
    saat 15:50 de sahibinden com mesajlarıma baktım bir cevap gelmemiş.Ne yapmamı önerirsiniz? kargo süresinin dolmasına 1 gün 3 saat kaldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simka_3

    saat 15:50 de sahibinden com mesajlarıma baktım bir cevap gelmemiş.Ne yapmamı önerirsiniz? kargo süresinin dolmasına 1 gün 3 saat kaldı.

    Alıntıları Göster
    Yapacak çok bir şey yok. Sahibinden.com'dan mailine cevap gelmesini bekleyeceksin. Satıcı nasıl olsa sisteme kargo numarası girmediği için muhtemelen satış gerçekleşmeyecektir. Onlar bir cevap versinler bakalım ne diyecekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bixici

    Yapacak çok bir şey yok. Sahibinden.com'dan mailine cevap gelmesini bekleyeceksin. Satıcı nasıl olsa sisteme kargo numarası girmediği için muhtemelen satış gerçekleşmeyecektir. Onlar bir cevap versinler bakalım ne diyecekler.

    Alıntıları Göster
    aynı seri tvden bende almıştım, alırkende bu forumdan bayağı bir araştırmıştım. onun için ilandaki resimler çok tanıdık geldi.. araştırdım ettim maalesef tahmin ettiğim gibi bu forumdan alınmış resimler.

    linkten kontrol et.
    link


    ayrıca verdiğin linkteki ilandan satıcının kullanıcı adının üstüne tıklarsan, benzer bir maceranın sony marka tv ile de yaşandığını göreceksin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OkiSan -- 28 Ekim 2013; 19:56:50 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.