Şimdi Ara

2 ekran kartindan hangisi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşımin kullandığı hd4650 1gb 128bit ekran kartı var ben ona zotac 9600gt 256bit 512mb ekran kartı vericem işlemcisi q8400 sizce gt9600 takarsa hd4650 ye göre nekadar bir performans artışı yaşar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Iempufy kullanıcısına yanıt
    Hd 48 ze gore baya bir performansi artar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hocam kesinlikle 9600 daha üstün gelir.

    buyrun bir karşılaştırma

    http://www.hwcompare.com/3210/geforce-9600-gt-512mb-vs-radeon-hd-4650-1gb/
    _____________________________
    Anakart: MSI Carbon X870E | İşlemci: Amd 9800x3d | Ekran Kartı: MSI RTX 4070 Ti | Ram: CORSAIR 32GB (2x16GB) Vengeance | Hard Disk: Samsung 1TB 970 Curcial *2TB | Kasa: MSI Velox 100P PSU ThoughPower 1050w 80+GOLD | Monitör: Samsung 49"Odessey Oled | İşlemci Soğutucu: Cooler Master 360 Liquid Cooler|Ses Sistemi: Razer Blackshark V2 Usb // Z906 Cerative SB ZX | Klavye: Asus ROG Strix Flare Aura | Mouse: HK Gaming Sirius-M
  • Iempufy kullanıcısına yanıt
    4650'nin gddr3 olanlarından ise performans artışı olur gddr2 olanlarından ise baya bi artış olur
    _____________________________
    ryzen 7 3800x-cooler master masterliquid 240 pro sıvı soğutma-msi x470 gaming-crucial 32 gb 3200 mhz ram-gigabyte rtx 3080 vision-WD 2x1 TB hdd raid 0-aerocool strike-x 800W 80 silver psu
  • bir kaç program ve 1-2 oyun ile test etmeyi deneyin, tahminle uğraşmayın ama Nvidia daha güclü bir kart
    _____________________________
    DFI LP UT CFX3200 DR-G | AMD Opteron 170 | HIS HD4670 IceQ 512 MB | Corsair TWINX2048 | Seagate 250 GB | Seagate Free Agent 1 TB | ASUS DRW-1814BLT | Thermaltake Armor VA8000BWS | Thermaltake ToughPower CM 750W | Thermaltake GammaPad | LG L1970HR-BF | Logitech G15 | Logitech G3 | Logitech S-220
  • Yorumlar icin tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Iempufy

    Yorumlar icin tesekkurler

    izmirin bayındır ilçesindeyim burda çok dandik işlemcili 2 gb ramli pcler var 9600 gt ile her oyun mükemmel açılıyor şaşırıyorum valla highda falan süper oynatıyor
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    3 monitörden hangisi
    6 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.