Şimdi Ara

1992 ŞAHİN KİTLENDİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
3.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhaba Arkadaşlar

    Öncelikle konu yanlış bir yerdeyse kusura bakmayın...

    93 model bir şahin im var dün arabayı çalıştırdım yaklaşık 400 metre gittikten sonra önce arkadan küt diye bir ses geldi yaklaşık 100 metre sonrada frene aniden basılmış gibi araba motor çalışmasına rağmen aniden durdu. Arabayı tekrar 1. vitese aldım gaz verdim fakat sanki birşey arabayı tutuyomuş gibi motor gaz alsada gitmedi. Birkaç kişi ile arabayı boşta arkadan itmeye çalıştık fakat ne yaptıysak araba gitmedi. Bir de geriye doğru deneyelim dedi arkadaşlar geri ittiğimizde araba kendini saldı hareket etmeye başladı ama giderken hala arka tarafta birşey vuruyomuş gibi ses geliyor. Sebebi nedir neden olur bu bilen var mı ? ve ne kadara patlar bana :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayfun0853 -- 24 Ocak 2018; 14:49:50 >



  • Diferansiyel sanırım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • şanzuman bitmiş
  • tofaşın parçaları bimde satılmıyor muydu ?

    şaka hocam. en iyisi tamirciye çektirmek. ne desek doğru tahmin edemeyiz.
  • Bir kere aynısı başıma geldi şahinde hava soğukdu çalıştırdım yola çıktım 20 metre sonra kitlendi yerinden kalkmadı bıraktım öyle bir kaç saat sonra tekrar düzeldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Defransiyel dagilmadiysa aks kitlemistir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun, diferansiyel sizlere ömür.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Nedir Şahin Doğan 131 olayı ?
    13 yıl önce açıldı
    Lada vega vs doğan,şahin
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Diferansiyel kitlemiş çıkma 500,550 lira işçilik 200 toplam 750 veya daha fazlası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun Çözüldü

    Defransiyel sizlere ömür çarklar kırılmış kendini kitliyor . Çıkma defransiyel bulduk 350 ₺ işçilik 100 ₺ toplamda 450 ₺ ye saat gibi oldu yanlamaya devam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayfun0853

    Sorun Çözüldü

    Defransiyel sizlere ömür çarklar kırılmış kendini kitliyor . Çıkma defransiyel bulduk 350 ₺ işçilik 100 ₺ toplamda 450 ₺ ye saat gibi oldu yanlamaya devam...

    hayırlı olsun
    başka marka olsa çıkması bile 2000 liradan başlardı
  • Demek ki neymiş? Difransiyel yağlarını da kontrol etmek ve gerekli zamanlarda dğeiştirmek gerekiyormuş..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa


    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfun0853

    Sorun Çözüldü

    Defransiyel sizlere ömür çarklar kırılmış kendini kitliyor . Çıkma defransiyel bulduk 350 ₺ işçilik 100 ₺ toplamda 450 ₺ ye saat gibi oldu yanlamaya devam...

    hayırlı olsun
    başka marka olsa çıkması bile 2000 liradan başlardı

    bmw çıkma difolar 500-700 tl arası hemide e39 e46 e36 kasaların ki !




  • Arabaya çok gaz basiyosan yağcida kaucuklu gres bastîr. Faydasını görürsün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Demek ki neymiş? Difransiyel yağlarını da kontrol etmek ve gerekli zamanlarda dğeiştirmek gerekiyormuş..

    yağ ile alakası yok şahinlerin diferansiyel dandikdir, bakımlarını tam yap biraz zorlasan ses vermeye başlar biraz daha zorlarsan kırar. Diferansiyeli ses yapmayan şahin doğan görmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,


    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Demek ki neymiş? Difransiyel yağlarını da kontrol etmek ve gerekli zamanlarda dğeiştirmek gerekiyormuş..

    yağ ile alakası yok şahinlerin diferansiyel dandikdir, bakımlarını tam yap biraz zorlasan ses vermeye başlar biraz daha zorlarsan kırar. Diferansiyeli ses yapmayan şahin doğan görmedim.

    o klasik cik cik cik sesini diferansiyel mi yapıyor? sıfırdan aldığım şahinde de o ses vardı. ama hiç sorun çıkarmadı. çıkarsa da zaten nop. şahin kadar parçası ucuz bir araç görmedim. en sevdiğim yanıydı ucuzluğu.




  • 93 mü 92 mi .arabanın modelini bile bilmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bi yanlama videosu koyda gözümüz gönlümüz şenlensin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,


    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Demek ki neymiş? Difransiyel yağlarını da kontrol etmek ve gerekli zamanlarda dğeiştirmek gerekiyormuş..

    yağ ile alakası yok şahinlerin diferansiyel dandikdir, bakımlarını tam yap biraz zorlasan ses vermeye başlar biraz daha zorlarsan kırar. Diferansiyeli ses yapmayan şahin doğan görmedim.

    o klasik cik cik cik sesini diferansiyel mi yapıyor? sıfırdan aldığım şahinde de o ses vardı. ama hiç sorun çıkarmadı. çıkarsa da zaten nop. şahin kadar parçası ucuz bir araç görmedim. en sevdiğim yanıydı ucuzluğu.

    araba hızlandıkça uğultu sesi çıkarır mesela ilk aşamalarda 100km hızı geçince ses yapar daha sonra boşluklar büyükçe bu hız düşer en sonunda da kırar. Sonradan yapılanların hiçbiri sıfır fabrika çıkışlı diferansiyel gibi olmuyor temiz çıkma bulursanız şanslısınız eğer bulamazsanız dişliler yan sanayi parçalarla değişir. Her arkadan gelen ses diferansiyelin içinden gelmez mesela istavroz takozu vardır(şaftı diferansiyele bağlayan parça) o da bozulabilir ses çıkarabilir, diferansiyel içi arızalarda kırılmadan önce uğultu başlar 100km üzerinde falan geliyorsa pek sorun yok ama 30-40km hızlarda varsa ses kırılmaya yakın demektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,


    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Demek ki neymiş? Difransiyel yağlarını da kontrol etmek ve gerekli zamanlarda dğeiştirmek gerekiyormuş..

    yağ ile alakası yok şahinlerin diferansiyel dandikdir, bakımlarını tam yap biraz zorlasan ses vermeye başlar biraz daha zorlarsan kırar. Diferansiyeli ses yapmayan şahin doğan görmedim.

    o klasik cik cik cik sesini diferansiyel mi yapıyor? sıfırdan aldığım şahinde de o ses vardı. ama hiç sorun çıkarmadı. çıkarsa da zaten nop. şahin kadar parçası ucuz bir araç görmedim. en sevdiğim yanıydı ucuzluğu.

    araba hızlandıkça uğultu sesi çıkarır mesela ilk aşamalarda 100km hızı geçince ses yapar daha sonra boşluklar büyükçe bu hız düşer en sonunda da kırar. Sonradan yapılanların hiçbiri sıfır fabrika çıkışlı diferansiyel gibi olmuyor temiz çıkma bulursanız şanslısınız eğer bulamazsanız dişliler yan sanayi parçalarla değişir. Her arkadan gelen ses diferansiyelin içinden gelmez mesela istavroz takozu vardır(şaftı diferansiyele bağlayan parça) o da bozulabilir ses çıkarabilir, diferansiyel içi arızalarda kırılmadan önce uğultu başlar 100km üzerinde falan geliyorsa pek sorun yok ama 30-40km hızlarda varsa ses kırılmaya yakın demektir.

    170000 km gittim. Böyle bişey gelmedi başıma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,


    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Demek ki neymiş? Difransiyel yağlarını da kontrol etmek ve gerekli zamanlarda dğeiştirmek gerekiyormuş..

    yağ ile alakası yok şahinlerin diferansiyel dandikdir, bakımlarını tam yap biraz zorlasan ses vermeye başlar biraz daha zorlarsan kırar. Diferansiyeli ses yapmayan şahin doğan görmedim.

    o klasik cik cik cik sesini diferansiyel mi yapıyor? sıfırdan aldığım şahinde de o ses vardı. ama hiç sorun çıkarmadı. çıkarsa da zaten nop. şahin kadar parçası ucuz bir araç görmedim. en sevdiğim yanıydı ucuzluğu.

    araba hızlandıkça uğultu sesi çıkarır mesela ilk aşamalarda 100km hızı geçince ses yapar daha sonra boşluklar büyükçe bu hız düşer en sonunda da kırar. Sonradan yapılanların hiçbiri sıfır fabrika çıkışlı diferansiyel gibi olmuyor temiz çıkma bulursanız şanslısınız eğer bulamazsanız dişliler yan sanayi parçalarla değişir. Her arkadan gelen ses diferansiyelin içinden gelmez mesela istavroz takozu vardır(şaftı diferansiyele bağlayan parça) o da bozulabilir ses çıkarabilir, diferansiyel içi arızalarda kırılmadan önce uğultu başlar 100km üzerinde falan geliyorsa pek sorun yok ama 30-40km hızlarda varsa ses kırılmaya yakın demektir.

    170000 km gittim. Böyle bişey gelmedi başıma.

    Tofaş grubunun %90ında var olmayanlarda düzgün sakin kullanılan araçlar, siz fark etmemiş olabilirsiniz çoğu kişi farketmiyor ya da dışarıdan gelen rüzgar sesi sanıyor. Bugüne kadar 100 üzerinde araca binmişimdir ve hepsinde vardı, ayrıyeten sıfır aldığımız şahin düzgün kullanılmasına rağmen onda da vardı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.