Şimdi Ara

195 55 r15 lastikten 195 60 r15 e geçiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selam dostlar,
    aracımın üzerinde orijinal lastik ebatları 195 55 r15. Hyundai matrix model. lastiklerinden çok çektim. falken, conti, michelin, kumho, lassa, bf goodrich hepsini denedim. hep yanaklardan balon ve yarılma gibi şikayet yaşadım. o yüzden 195 60 r15 taksam, %3 ün üzerinde değişim oluyor. davlumbaza çamurluğa sürtme falan yapar mı. zaten sürat yaptığım bir araç değil çoğunlukla şehir içinde kullanıyorum. Yardım lütfen.



  • 195/55 çok ince bir lastik değil. Aracı sert kullanıyor olabilir misiniz?
  • Sürtme olayını bilemem ama sürteceğini sanmıyorum.

    Ben bir dönem 195-60-15den 195-65-15e geçmiştim araba çukurlarda inanılmaz yumuşadı trim sesleri azaldı, konfor arttı yani. Böyle bir sorununuz varsa geçin derim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürekli yanakda balon ve yarılma oluyorsa lastikden değil alt düzenden kaynaklanıyor.Lastiğin suçu yok.
  • Alt takım olduğunu düşünmüyorum. Çünkü 185 60 r15 denedim bfgoodrich marka , balon olayı yaşamadım. Şimdikiler Falken 195 55 r15 orjinal ebatı balon dışında gayet memnundum Falkenden. Şimdi ise hankook ventus prime 3 aldım 195 60 r15, yorumumu yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devrim niteliğinde bir değişim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    175 70 R14 yerine 195 60 R15
    4 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Devrim niteliğinde bir değişim
    Ne alaka, anlamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dirkpitt -- 20 Şubat 2020; 19:27:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk izlenimimde çukurlarda ve lakalarda gerçekten konfor artışı oldu. Direksiyon sanki biraz daha ağırlaştı, kalkışlarda seriliğin azaldığını farkettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dirkpitt D kullanıcısına yanıt
    Kendi halinde bırakın hocam o bi süre sonra gider zaten, tüm forum engelledi adamı hala trollük peşinde.

    Soruya gelecek olursak konfor biraz artar, balon yapma riski azalır hocam ama virajlarda araç biraz daha yatar yol tutması azalır. Bir de muayenede sorun yapılıyor diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.