Şimdi Ara

1915 Çanakkale Köprüsü Ücreti Belli oldu. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
228
Cevap
1
Favori
11.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
129 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni konu çıkmış, gene gündem konusu hala kafayı taktılar 45 bin araç sene de geçmez diyenler bugün yaplan osmangazi 'de geçmiyor diye söylenenler 5 yıl sonra geçiyorken 10 yıl sonra iki katına ulaştığında 18 yıl sonra 3 katına ulaştığında devlet te bunu vergisi ile o biçim geri dönüş aldıklarında ne diyecekler çok merak ediyorum klasik olaylar ilk iki köprü yapıldığında o günün hükümetlerine söylenmiş ama bugün köprüler normalin çok fazlası geçişe ev sahipliği yapıyor o yüzden geleceği bilmeden bugünden geleceğin hesabını yapanlar bu ülkeyi asla yönetemeyeceklerini de ileride görürler yaşayarak..

    Ha bu arada gelibolu 'luyum diyen o yazar, ben bir sene çanakkale de okudum ve 4 kez gidip geldim hem de kışın yazın ise tatil şu bu yolculuk çok oluyorsa kışında batı kesiminde okuyan bir sürü öğrenci var ve bu öğrenciler çoğunlukla ailelerini görmeye gidiyorlar 1 hafta öncesinden bilet almak zorunda kaldığımı bilirim çanakkale de.. Ama bunu göremiyor o gelibolu 'lu yazar işte..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eraglises

    Çanakkale Boğazı ile adalar hattında sefer yapan GESTAŞ A.Ş. 19 Mayıs’ın hafta sonu ile birleşmesi sonucu ortaya çıkan 3 günlük tatil boyunca Çanakkale-Eceabat ve Gelibolu-Lapseki ile adalar hattında 50 bin 742 araç taşıyarak bir rekora imza attı.


    herhalde en sağlamı bu olacak
    http://www.canakkaletravel.com/haber/gestastan-rekor-3-gunde-50-bin-742-arac-tasidilar.html



    Gemiler ile koca köprüyü karşılaştırmak ironi oluyor artık herhalde bu ülke de.. Gemilerle geçiş yapıldığında ülke de 12 km yol kuyruğu olduğunu çabuk unuttu herhalde o bayramlara giden insanlar ve gemilerin de geçiş yapabileceği araç sayısı belli adam 3 gün için fazladan 10 tane daha gemi mi alacak sanıyorsunuz.. Köprü olunca seyir değişir millet daha rahat akın eder.. Ama bunu yaşayınca anlar benim halkım ama yaşamadan da karar vermede de usta bir milletizdir..

    Gemilere bakıp geçiş sayısını çıkartan uber bir millet..

    Feribotlar olmasa hesabı ne ile yapacaktı benim milletim çok merak ediyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x2yk -- 22 Mart 2018; 2:49:50 >




  • quote:


    kara korsan
    ‏ @herongoruntusu

    kara korsan Retweetledi: Patronlar Dünyası

    Çanakkale Köprüsü için; Limak'ın patronu Nihat bey 30 bin araç garantisi diyo,kızı 45 bin diyo.Bunlar evde konuşmuyolar mı?
    Nihat bey"köprüye yurtdışından 17 banka kerdi veriyo, ipek yolu gibi" demiş. Osmanlı da batmadan önce, yabancılardan yüksek faizli kredil bulup seviniyodu
    😂

    kara korsan ekledi,
    Patronlar Dünyası
    @patronlar
    Pardon! Çanakkale Köprüsü geçişi için verilen araç garantisi sayısını Limak'tan Ebru Özdemir açıkladı.. 30 bin değil günlük 45 bin araçmış... Şirket açıkladı: Garantinin kalkması zaman alabilir http://www.patronlardunyasi.com/haber/1915-Canakkale-Koprusu-nden-gecis-ucreti-belli-oldu-30-bin-arac-garanti-15-Euro-80-TL-gecis-ucreti/203126
    04:07 - 21 Mar 2018

    https://twitter.com/herongoruntusu/status/976415099031375873




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali222

    Feribot 40 tl ye mi ne geçiriyor. 80 milyonun ödeyeceği bir kazik daha ekleniyor. En buyugu bile olabilir. Kisin 5 bin arac bile gecmez. Feribot alternatifi de olacak her zaman.

    Hiç feribotta 4-5 saat sıra beklediniz mi :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ıyı rantmıs
  • Bunların ülke ekonomisine katkıdan anladığı vatandaşı cüfcüflemek. Bu ülke ekonomisine katkı değil. Ne zaman bir şeyler üretmeye başlar, ürettiğin malı dünyaya satarsın işte o zaman ekonomin büyür. Salın artık vatandaşı yeter laa
  • Arkadaşlar annem Gelibolulu, yazları oraya giderim, bazen kış aylarında da 2-3 günlüğüne kaçarım. Feribot iskelesini sürekli gözlemlerim.

    Yazın özellikle 9 günlük bayram tatillerinde kuyruk neredeyse Gelibolu tabelasından şehir merkezine kadar uzuyor. Bu köprüye gerçekten ihtiyaç var ama gelgelelim kışın öyle kuyruk falan göremezsiniz, kaldı ki bunların çoğu tır ve otobüs. Yani yer kaplamasına rağmen arkada kuyruk olmuyor.

    Evet bu köprü gerekli ama 45 bin yahut 30 bin rakamı resmen komedi olmuş. Hadi diyelim köprü etkisiyle 30 bin bayramlarda sağlansın, hadi diyelim yazın da sağlansın. Hatta fazlası olsun. Lâkin kışın bu sayılara çok uzak kalınır.

    Geçiş ücreti en azından 50 TL olsaydı tamam, ama 15 Euro + KDV olacağ söyleniyor. Yazıktır günahtır.
  • Geçiş garantisi 45 bin miş???

    Yavvv kim geçecek o kadar?

    Abi vergi felan vermeyin. Bunların parasını ödersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wung-Zhu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ali222

    Feribot 40 tl ye mi ne geçiriyor. 80 milyonun ödeyeceği bir kazik daha ekleniyor. En buyugu bile olabilir. Kisin 5 bin arac bile gecmez. Feribot alternatifi de olacak her zaman.

    Hiç feribotta 4-5 saat sıra beklediniz mi :)

    Tabiki bekledim (sadece bayram zamanları). Konuyla ilgisi nedir? 10 bin aracın gececegi yere 45 bin araclik garantiyi yqni vatandaşa girecek kazığı konuşuyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • x2yk X kullanıcısına yanıt
    Dolar ve euro sürekli artıyor haliyle köprü ücreti de euro cinsinden olduğu için artacak. Milletin cebindeki para azaldığı için geçişler de azalacak. Neye göre 3 katına 5 katına çıkacak diyorsunuz merak ediyorum doğrusu. Bayramlarda bile garanti verilen rakamı karşılayamıyor... He zarar 3-5 kat artabilir onu söylemek daha kolay.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Krone -- 22 Mart 2018; 11:24:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Feribotu çoğaltmak daha mı zor?
  • ali222 A kullanıcısına yanıt
    Pardon hocam yanlış anlamışım ben de feribotun alternatif olamayacağını söyledim köprünün yanında,tabi geçiş garantisini ayrı tutuyorum ben de sizinle aynı fikirdeyim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Wung-Zhu kullanıcısına yanıt
    Sorun değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • x2yk X kullanıcısına yanıt
    bunda ironi falan yok en kalabalık zamanında 3 günde 50 bin taşımış. o kuyruklar sadece belirli zamanlarda oluyor 365 günün 20-30 günü kuyruk olsun kalan zamanları ne yapacağız. köprü olduğunda bu sayının normal günde kaç olmasını bekliyorsunuz 70 bin falan mı?
    garanti günlük hesaplanıp sene sonunda ödenecek. bayramlarda 100 bin araç geçti fazlalıkları dağıtalım demeyecekler.

    diğer köprülerin hali de ortada hangisi hedeflenen rakama ulaşıyor.
  • Mitrovic kullanıcısına yanıt
    benim de demek istediğim aynen bu. yılın belirli zamanlarında sıkıntı var çanankkalede. bayramlarda ve özel günlerde (18 mart, yemin törenleri vs) diğer günlerde sıkıntı olmuyor. en az 300 gün garantiyi karşılamayacak köprü. bol bol yandaşa gidecek hazineden para.
    sefer iptalleri yüzünden aksayan ulaşımı rahatlatacak ama vatandaşa olacağı yük çok daha fazla.

    bunların yap-işlet-devret ile değil direkt devlet eliyle yapılması lazımdı. tüm büyük ihalelerde ( havalimanı, köprü, tünel, hastane ) ihaleyi alan hep bankalardan düşük faizle kredi çekti. bunu devlette yapardı.
  • Hani insanın hayatında bazı aşamalar olur, bir yerlere gelebilmek için ne kadar sıkıntıda olsan da elindeki o son birikimleri de harcayıp bir sıçrama yapman lazım olur ya...

    Bizim ülke için böyle bir durum geçerli mi bilmiyorum!! Durum iyi görünmüyor ama hala lale devri gibi harcamalar var..

    Hem kredi ver, hem çok gerekmese de köprüyü yaptır, hem garanti ver, bayıla bayıla yapan şirketlere memnuniyetle ceza öde!!!

    Karışan yok görüşen yok, ohal var, adalet terasizi sağa çekiyor, kamu kadroları doluyor tuhaf bir şekilde cüretlenmiş aba altından sopa gösteren bir kitle var...

    Hepsinin üstüne hayat pahalılaşıyor, benzin, döviz artıyor tl değeri düşüyor!!! Turizm, inşaat, tarım vs sinyal veriyor!!

    Yani bunların üstüne ne diyebiliriz ki? Bu işaretleri görmemek, endişelenmemek için anca salak, gerizekalı beyinsiz felan olmak lazım, daha da ne diyelim?

    Yani daha da yazılır ama yeter valla, illa buraya roman mı yazalım? Bu köprülerden ve suriyelilerden ülkeye giren kazığın haddi hesabı yok!!

    Yani ücreti düşür bari gerizekalı!! öyle de zarar, böyle de zarar, ne fark eder?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 22 Mart 2018; 11:50:7 >




  • Hayır benim anlamadığım konu bütün bu işlerin toplanan vergiler ile neden yapılmadığı? Daha önceki köprülerde de aynı senaryo. Vergilerle şunlar şunları yapıyoruz diyorlar ama bakıyoruz ki 3. Köprüde de şimdiki yapılacak köprüde de borçlandık. Bizden soydukları paralar nereye gitti? Ayrıca üstüne üstlük para ödüyoruz. Normalde vergi parasıyla yapılır ve geçiş için hizmet bedeli adı altında başka bir proje için para toplanır. Bizim ülkede yapıldıktan sonra parası toplanıyor. Artık toplanan o vergilerin nereye gittiğini siz düşünün...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • x2yk X kullanıcısına yanıt
    Bak güzel kardeşim AKP spor kulübü değil siyasi partidir. Kulüp fanatiği gibi siyasi parti tutma.



    Bu zamana kadar kimseyi düşünmedim ama sen paralı bir sosyal medya çalışanısın buna kesinlikle kanaat getirdim. Bana memleketimi anlatıyorsun. Kış vakti sefer saatleri neredeyse 1 saat ara ile yapılır. Otobüslerden içinde ki yolcu sayısı kadar ücret alınmaz büyümüşsün ama bunu bilmiyorsun sanırım. Vapurlar boş kalkmak zorunda kalır çoğu zaman.



    O köprüye sadece enflasyona göre değil döviz kuruna göre zam yapılacak. Ben Osman Gazi köprüsünden değil İstanbul'un orta yerinde olan Avrasya tünelinde bilgi verdim sana. Avrasya tünelinde ki geçiş sayısı, 1915 köprüsüne verilen garanti sayıya ulaşamıyor bile nereye 2 katına 3 katına çıkıyor.



    Kaldı ki bu sadece köprü ücreti insanlar daha otoyol ücreti verecek. O yollarda kışın gece vakti neredeyse araç geçmez.



    Hey yavrum hey günde 45bin araç 5 yil sana 90 10 yıl sonra 135 bin araç geçecek yani. Köprü yapıldığını da yılda 16milyon 5 yıl sonra 32milyon 10 yıl sonra 48 milyon araç geçecek. Sen gerçekten böyle olacağını düşünüyorsan inanarak bunu söylüyorsan sana yazıklar olsun.



    Ülkede döviz ile birlikte düşen köprü ücreti, araç ücreti, akaryakıt ücreti ile birlikte 100milyonu bile geçer haklısın

    Vergiler de zaten her sene azalıyor. Hakaret etmemek için kendimi zor tutuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • motorsiklet kullanıcısıyım 12tlye gidiş geliş feribota binmek varken salakmyım ben oraya o parayı vericem.. her 15 dakikada 1 feribot kalkıyor yoğun zamanlarda çanakkaleliyim bir kez olsun geçeceğimi düşünmüyorım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumu

    Canakkale koprusu bence gereksiz yatirim.

    Istanbul bogaz koprulerinin de yukunu hafifletecegi dusunuluyor ama bence hafifletmez.

    sırf o kopru ıle izmir e bağlantı yapıldıgı , istanbul izmir arası 3 saat gibi kısa bir zamana düşeceği için,

    izmir bayraklı semt ini sizin tayfa komple kendine peskeş çekti.. bir sürü düzensiz, çarpık çurpuk gökdelen altında kaldı kent ama yol yok.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.