Şimdi Ara

1915 Çanakkale Köprüsü Ücreti Belli oldu. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
229
Cevap
1
Favori
11.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
129 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AKP den sonra başka bir iktidar gelirse gerçekten durumlarına çok acırım. Bir açacaklar ekonomi defterlerini keşke yüzlerinin o halini görme imkanımız olsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Joker.

    ''Geçiş ücreti otomobiller için 15 Euro artı KDV olacak. Günlük 45 bin araç geçişi için devlet garantisi verildi''



    Çanakkale geçilmez olayını çok yanlış anlamış bunlar...

    1915 Çanakkale Köprüsü Ücreti Belli oldu.


    Bu kafada adamlar bunlar.
    Yeni kazığımız hayırlı olsun.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deresay -- 25 Aralık 2020; 5:19:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 tl’ye Kiralanan troller bir daha hayatta geçemeyecekleri köprüden açılışta göbek ata ata geçerler. 16 yılda 5 köprü parasını götürecek yandaşlar. Zaten Avrasya tünelini yapan yandaşa hediye etmişler yine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tarih e not düşüyorum, o köprü açıldıktan en fazla 1 yıl sonra milyonlarca Euro birilerine peşkeş çekildikten sonra , bakacaklar olmuyor hop bir kararname ile tır karnesinde varış yeri İstanbul olmayan tüm tırların o köprüyü kullanmalarını zorunlu tutacaklar, adam İzmit’e gidecekse İstanbul yerine o köprüden geçerek gitmek zorunda kalacak bu da bize ekstra zam olarak yansıyacak. Tıpkı şuan 3. Köprüyü zorunlu yaptıkları ve bunun bazı mallarda fiyat artışını getirdiği gibi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elma

    Sık sık Çanakkale-İzmir yolunu kullanan biri olarak şunu diyebilirim ki tatillerin başladığı ve bittiği ilk hafta dışında otoyol bomboş oluyor. Hele ki köprü açıldıktan sonra Feribotlar işlemeye devam ederse birçok kişi Eceabat-Çanakkale feribotunu kullanmaya devam edecektir. Gelibolu-Lapseki feribotları bile çok olumsuz etkilenmez. Köprüden günde 8.000-10.000 araç geçerse şükretsinler onların da büyük bir çoğunluğu şehirlerarası otobüsler ve TIRlar olur.

    Aynen bende şahidim ilkbahar kış sonbahar o yoldan geçen araba sayısı çok çok azdır kaldı ki günde nasıl 30 bin araç geçsin yazık bu milletin parasına o köprünün hiç borcu olmasın direk devlete hediye etsinler geçiside 5 tl yapsınlar yine günde 30 bin araç geçmez o köprüden çanakkalenin ne nüfusu,ne sanayisi var ki o köprüden geçsin zaten nakliye kamyonları bursa yolunu kullanırlar kullanmayanıda mudanya dan roro gemileri ile geçerler ki adamlar roro geçiş ücretlerini düşürseler yine kimse o köprüyü kullanmaz kullanacak tek kitle yazlıkçılardır onlarda ne kadar kullanırlar ancak yazın

    bunu yerine

    gestaşa lobi yapıp o hurda gemileri imha edip yerine yeni, kapasitesi daha fazla ,daha hızlı ,fırtınadan etkilenmeyen gemileri temin ettirerek köprüden alacakları verimin daha fazlasını alabilirler

    yazık bu milletin parasına




  • euro,dolar bozo no boz tl ile horcoyoroz
  • Hiç görmediğim,geçmediğim halde parasını ben vereceğim

    Açıldığı ilk hafta bedava olacak.Malum partililer köprüde hatıra selfileri çekilecek.1 hafta sonra çok pahalı yavv köprüden geçmeyecekler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KISKANIYORLAR -- 21 Mart 2018; 17:58:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TNTB

    Hiç görmediğim,geçmediğim halde parasını ben vereceğim

    Açıldığı ilk hafta bedava olacak.Malum partililer köprüde hatıra selfileri çekilecek.1 hafta sonra çok pahalı yavv köprüden geçmeyecekler.

    Gitmesekte,

    Görmesekte,

    O köprü,

    Bizim köprümüzdür.



    Asdfagaffasasdd

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yandaş olmak vardı be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pcwolf28 P kullanıcısına yanıt
    Yandaşlara risksiz ticaret hocam. Böyle bir mantık olabilir mi? Sen bir yatırım yapıyorsan riskini alacaksın. Ama maalesef devlet bu adamları besliyor, mis gibi 0 risk.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zerathull

    Yandaşlara risksiz ticaret hocam. Böyle bir mantık olabilir mi? Sen bir yatırım yapıyorsan riskini alacaksın. Ama maalesef devlet bu adamları besliyor, mis gibi 0 risk.

    Bu olayda riskin r si yok ki.
    Ben de yapayım bir tane köprü, hatta üzerinde aşağıdaki gibi köprü yapayım, geçiş garantisi verilsin olsun bitsin.
    1915 Çanakkale Köprüsü Ücreti Belli oldu.




  • Günlük 45.000 araç mı ? Aylık olsa neyse ama günlük nedir.

    Bır yandan dolar euro falan bozun dıyorlar, dıger yandan geçiş ucretını euro olarak alıyorlar.

    Kopruyu biz yaptık dıye hava atacaklar ama parasından tut projeye kadar her şey yabancılara ait.

    Devlet bana da garanti versin bende kopru yaparım ne var bunda ? Krediyi al yabancıya kopru yaptır sonra gelsın paralar. Ne de olsa arkanda devlet garantisi var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 12 Angry Men -- 21 Mart 2018; 20:56:8 >




  • Günlük 45bin şaka herhalde?
    Çanakkale'de okudum, en yoğun zamanlarını da bilirim günlük 45bin araç geçmesi imkansız. 10bin geçerse dua etsinler.

    Hadi iyilik yapıp günde 20bin araçtan bile hesaplasam yılda 775 milyon lira girecek bize.
  • 20 bin araç geçeceğini bile sanmıyorum. Diğer köprüyle aynı kaderi paylaşacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15 milyondan fazla nufuslu istanbuldaki kopru ve avrasya tuneli garanti gecisi karsilamiyorken , 500 bin nufuslu canakkaleye gunluk 45 bin gecis garantisi. Höst! Bile bile zarar ,birilerinin cebini doldurma. Allah akil fikir versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    O köprüden 45.000 değil 15.000 araç geçmesi imkansız. Hepten bütçeyi garantiye yatırıp havuz medyasına peşkeş çekmek bu.

    15 euro değil beleş bile olsa dediğin gibi o köprüden 15 bin araç geçmesi bile imkansız.Çanakkale ipe sapa gelmez bir yerde,inin cinin cirit attığı bir mevki.Hangi akla hizmet 45 bin garanti verilir insan harbiden hayret ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Banka hortumlama felan değil doğrudan devlet hortumlama sistem harika hortum doğrudan TÜRKİYE CUMHURİYETİ HAZİNESİNE SOKULMUŞ DURUMDA.

    Üstelik hükümet değişse bile uluslar arası anlaşmalardan dolayı para ödenmeye devam etmek zorunda.

    Anlatmaya gerek yok gerçekten zekice bir yöntem tamamen bağımlı bir devlet haline getirilen hazinesi soyulan bir ülke anlatmaya gerek yok görüyorsunuz mükemmel.

    Şaşırmıyorum artık bu durumlara bu ülkenin kaderi malesef bu yönde tahminimce düzelmez de çünkü bu ülkenin genç ve zeki beyinleri ülkeyi terketmeye devam edecek yaşlanan Avrupa Birliğini geliştirecekler ve geri dönmeyecekler çünkü geri dönecekleri fikirlerini taşıyabilecek bir ülkeleri olmayacak.

    Bunların tamamen bilinçli yapıldığını düşünüyorum ve yapanlar en üst kademelerdeler her ne kadar fikir özgürlüğü olduğu söylensede daha açık konuşursam vatan haini ilan edilirim muhtemelen.

    MÜSTEHAK !!!!!!!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Man Of Earth -- 22 Mart 2018; 1:53:34 >




  • Maksimum 15bin. Tahminim 10-11bin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9 günlük bayram tatili dönüşlerinde bile en fazla 20 bin geçiş oluyor. Gestaşın rakamları belliyken bu köprüye 45 bin geçiş garantisi vermek vatana ihanettir. Osmangazi köprüsüne kimse ses çıkarmadığı için bu köprüyü de çaktılar. Bu köprü Osmangazi köprüsünden daha büyük bir kazık. Köprü müteahhidi büyük para vurdu. Yazık. Göz göre göre kazıklanıyoruz kimseden ses Yok .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.