|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
18 İnç Janta Uyumlu Konforlu Lastik Ebatları
18 inç jantlara sahip aracınız için en konforlu lastik ebadını seçmek, sürüş deneyiminizi önemli ölçüde etkileyebilir. Uygun olmayan lastik ebatları, daha az konfor, artan yol gürültüsü ve hatta aracınızın yol tutuşunun düşmesine neden olabilir.
18 İnç Jant Lastik Ebatları
18 inç janta için en yaygın lastik ebatları şunlardır:
Bu ebatlar, jant çapı (18 inç), lastik genişliği (örneğin 225 mm), yanak oranı (örneğin %40) ve yapı tipini (örneğin Radyale) gösterir.
Konforlu Lastik Ebatları
Konforlu bir sürüş için daha yüksek yanak oranlı lastikleri tercih etmelisiniz. Yanak oranı, lastiğin genişliğine göre yüksekliğinin yüzdesidir. Daha yüksek yanak oranı, lastiğin daha fazla esnemesine ve yol darbelerini daha iyi emmesine olanak tanır.
18 inç janta için en konforlu lastik ebatları şunlardır:
Bu ebatlar, biraz daha az yol tutuşu sağlayabilir ancak daha konforlu bir sürüş sunar.
Araca Özel Hususlar
Lastik ebadının aracınıza uygun olduğundan emin olmak çok önemlidir. Bazı araçlar, belirli lastik ebatları için özel olarak tasarlanmıştır ve uygun olmayan ebatlar aracınızın performansını ve güvenliğini etkileyebilir.
Aracınız için hangi lastik ebatlarının uygun olduğunu öğrenmek için araç kullanım kılavuzuna başvurabilir veya yetkili bir lastik bayisine danışabilirsiniz. Ayrıca, "18 janta hangi lastik" veya "18 inç lastik ebatları" gibi anahtar kelimelerle çevrimiçi araştırma yapabilirsiniz.
Uygun lastik ebatlarını seçerek, daha konforlu, sessiz ve güvenli bir sürüş deneyiminin keyfini çıkarabilirsiniz.
|
_____________________________
![]() |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TcpIp -- 12 Mayıs 2010; 0:21:00 > |
_____________________________
|
|
_____________________________
İsim isme benzer cisim cisme benzer,geçmiş zaman olur ki hayal-i cihan değer.(Reşat Nuri Güntekin,Son Sığınak)
BMW 3.20d 2010 |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FX35 -- 12 Mayıs 2010; 11:56:40 > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________ |
|
_____________________________
Audi A4 B8 2.0 TFSI Quattro S line S tronic // APR Stage 2 290 HP/470 NM - OEM Çift Susturucu Egzoz & Difüzör - OEM 3.0 TDI FMIC - Spor Katalizör (HFC) - RS4 Ön Panjur ![]() |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Audi A4 B8 2.0 TFSI Quattro S line S tronic // APR Stage 2 290 HP/470 NM - OEM Çift Susturucu Egzoz & Difüzör - OEM 3.0 TDI FMIC - Spor Katalizör (HFC) - RS4 Ön Panjur ![]() |
|
_____________________________
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() BMEP | Motor Kıyaslama [Güncel Motorlar]
Ön Düzen Geometrisi - Süspansiyonlar - Yalpa Ekseni - Denge Çubukları - Teknik Bilgiler || Lastik - Jant - Ebat Değişim Cetveli - Konfor ve Performans - Yakıt Tüketimi - Teknik Bilgiler ABS'nin Durma Mesafesine Etkisi [TEST] || ADAC 2012 Kış Lastiği Testi [Tercih Rehberi] Platform Modül Sistem Bileşen Nedir, Ne Değildir? || ABS - ESP - ASR - EDL Nedir? - Otomobillerde Güvenlik Sistemleri |
|
|
_____________________________
![]() BMEP | Motor Kıyaslama [Güncel Motorlar]
Ön Düzen Geometrisi - Süspansiyonlar - Yalpa Ekseni - Denge Çubukları - Teknik Bilgiler || Lastik - Jant - Ebat Değişim Cetveli - Konfor ve Performans - Yakıt Tüketimi - Teknik Bilgiler ABS'nin Durma Mesafesine Etkisi [TEST] || ADAC 2012 Kış Lastiği Testi [Tercih Rehberi] Platform Modül Sistem Bileşen Nedir, Ne Değildir? || ABS - ESP - ASR - EDL Nedir? - Otomobillerde Güvenlik Sistemleri |