Şimdi Ara

17 aydır geliştirdiğim çok oyunculu rekabetçi fps oyunu -Nokta (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
405
Cevap
30
Favori
30.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
781 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Mcp

    Gayet güzel olmuş hocam elinize sağlık

    Teşekkürler hocam yorumunuz için :)

  • Kişisel görüşüm; ateşleme esnasında ufak bir "camera shake" eklemek vuruş hissiyatını çok daha iyi yerlere taşıyacaktır. Elinize sağlık, başarılarınızın devamını diliyorum.

  • Equaties kullanıcısına yanıt

    Saolun hocam yorumunuz için, silahlarda recoil ile beraber extradan da camera shake uygulamaktayım ama çok da değil açıkçası. Ben not alırım dediğinizi, biraz daha ince ayar çekmeye çalışırım oraya.

  • emeğinize sağlık. umarım karşılığını alırsınız

    ancak soramadan edemeyeceğim oyununuzu piyasadaki onlarca fps oyunundan ayıran, oynamaya değer kılacak olan şeyler nelerdir? koskoca bfv bile aa bu öncekinin aynısı denilip 2 ayda sönüp gitti.

  • eskikarateci kullanıcısına yanıt

    saolun hocam. Tabi ki bf ve cod gibi aaa yapımlarla karşılaştıramam. İstediğim silah mekaniklerini oyunda uygulamak istiyorum. Extradan oyun çıkınca ana modun yanında değişik modlar, Türkiye'de olan güzel lokasyonların oyunda harita olarak çıkarmak başlangıç hedeflerim. Oyun çıktıktan sonra yeteri başarı elde ederse bu oyunu çok daha büyük çaplı başka bir oyun için temel olarak da kullanabiliriz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Humble -- 23 Mayıs 2021; 14:46:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Humble

    Orası UI Bar da 80 full olarak göstermesi lazımdı. Sürekli düzeltcem düzeltcem diyip kalmış oyle. Kesinlikle orası düzeltilecektir. Kask olayı yok. Aslında hala armor kısmına farklı özellik ekleyebilir miyim diye düşünüyordum. Şuan bu hali ile basit çünkü. Sadece hp'ye extra can ekler gibi duruyor Valorant'taki gibi.

    Armor almadığı zaman Aim Punch özelliği olabilir vurulduğunda. Bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz?



    Alıntıları Göster

    Geliştiricisi olarak size kalmış bir şey bence. Sizin oyuna kattığınız yorum oluyor bu biraz. Silah tepmesine önem vermişssiniz, çevre de oldukça gerçeğe yakın duruyor. Gerçekçilik ön planda durduğu için aim punch eklenebilir.





  • İmrendim ellerinize sağlık lütfen kötü yorumları takmayın, kendinizi üzmeyin. Oturduğu yerden herşeyi eleştirir kötü kalpli insanlar.
  • Mr.Humble kullanıcısına yanıt

    Q2 de şu uziye benzer bir tabanca vardı ya


    türünün ilk örneği geri tepme özelliği vardı birden o aklıma geldi.


    tabi bu oyunu oynayan adamın haliyle bi 20 yıllık oyun tecrübesi oluyor.

  • Emeğinize sağlık hocam, umarım güzel bir sonuç elde edersiniz.
  • Daha iyisi gelsin gelmesin veya olsun olmasın. Üretmek her zaman iyidir. Tebrik ederim ve ellerinize sağlık.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaciRomantik

    İmrendim ellerinize sağlık lütfen kötü yorumları takmayın, kendinizi üzmeyin. Oturduğu yerden herşeyi eleştirir kötü kalpli insanlar.

    Teşekkür ederim hocam saolun 

  • Bir an crysis sandım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cetinodinson

    Daha iyisi gelsin gelmesin veya olsun olmasın. Üretmek her zaman iyidir. Tebrik ederim ve ellerinize sağlık.

    Çok saolun. Dediğiniz gibi, her zaman bir yerden başlamak lazım, temelleri iyi atıldığı sürece ilerde ekip falan olur, başka bir fps oyunu geliştirilmek istenilir ise burdan alacağımız çok şey de olabilir. Yorumunuz için tekrardan teşekkürler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozukparacorci

    Emeğinize sağlık hocam, umarım güzel bir sonuç elde edersiniz.

    Saolun hocam :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Red_devil33

    Bir an crysis sandım

     evet Playtest'teki harita crysis 1'i andırmıyor değil.

  • Güzel olmuş başarınızın devamını dilerim. 17 ay dile kolay. Ve işin sonunda ne olacağı muamma. Azminiz takdire şayan gerçekten. Bilmiyorum bu işe bakışınız nedir amatör mü yarı profesyonel mi ama 17 ay uğraştığınıza göre bu işten çok zevk alıyorsunuz. En kısa zamanda tam profesyonel olarak sadece bu işlerle uğraşma imkanını bulmanız dileğiyle.
  • Çabalarının sonucunu alırsın inşallah, yolun açık olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanakgl

    Güzel olmuş başarınızın devamını dilerim. 17 ay dile kolay. Ve işin sonunda ne olacağı muamma. Azminiz takdire şayan gerçekten. Bilmiyorum bu işe bakışınız nedir amatör mü yarı profesyonel mi ama 17 ay uğraştığınıza göre bu işten çok zevk alıyorsunuz. En kısa zamanda tam profesyonel olarak sadece bu işlerle uğraşma imkanını bulmanız dileğiyle.

    Yorumunuz için teşekkür ederim efendim. İşe bakışım tamamen profesyonel bir şekilde; ama 4 seneye aşkın profesyonel olarak yaptığım iş full stack software dev. Bunun nedeni Türkiye sektöründe malesef 3d oyun geliştiriciliği yaygın değil. Tabi ki ülkenin gururu olan Mount & Blade var. Arkadaşlar üstelik 15 senedir kendi motoru ile yapmakta oyunu. Dünya markası cidden. Onun haricinde ülkede çok fazla hyper casual mobil oyun firmaları var ve ülke bu konuda oldukça başarılı.


    Ancak ben hyper casual oyun yapmak istemiyorum. Benim için hyper casual oyun yapmak yerine bankada yazılımcı olurum daha kariyerli.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: x2yk

    Çabalarının sonucunu alırsın inşallah, yolun açık olsun.

    Teşekkür ederim saolun.

  • Mr.Humble kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Sanırım hyper casual game dedikleriniz basit telefon oyunları (tabii onlar da bilgi ister). Yok siz böyle devam edin bence de. Bazen her ne kadar CoD, Battlefield gibi oyun yapmak zor olsa da bunlara yakın oyunlar neden yapamıyoruz diye düşünüyorum. Bilimden sanata dünyaca ünlü başarılı insanımız var ama oyun şirketimiz yok. Ya da onlar gibi aksiyon olmasa da hikayesi sağlam bir oyun yapılabilir. Tabii bunun için ciddi yatırım yapılması ayrıca çok fazla zaman ve emek harcanması gerekiyor. Ben yazılım işlerini bilmem işte yapın sizin adınıza sevindim gerçekten. Umarım bu çalışmayı en kısa sürede bitirirsiniz belki daha büyük projelerde çalışırsınız. Bizden birileri böyle işler yapınca seviniyorum. Gelecek şey para ün benim cebime girmese de birilerine örnek olursunuz. Burada biri vardı mesela çok detaylı silah ve oyuna arkaplanı çizimleri yapıyordu. Projenin küçük veya büyük olmasının önemi yok sadece ciddiye alınarak yapılsın yeter.
    Tekrardan tebrik ederim iyi çalışmalar.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.