Şimdi Ara

150 KM HIZDAN SONRA... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54
Cevap
0
Favori
2.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Abi resmen Azrail le test etmisin arabayı. Bir rot balansciya göster çayını içerken ustalar çözsün sorunu; )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    Balanslarda yada lastiklerde sıkıntı var.Araç dizel mi?

    Alıntıları Göster
    Yukarıda arkadaşlar ufak arabalar o hızlara çıkmamalı yok B sınıfı A sınıfı falan demişler. Bu mantıkla 1973 model Taunus 2015 model bir Corsa'dan daha mı güvenli. Araçların performans ve güvenliğini ebatlarıyla kıyaslamayın artık.
  • Arka teker poryalarından da olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burdaki üyeler anladığım kadarıyla otobanda dahi sağ şeritten 90-100 ile giden hız yapan herkese laf yapan insanlardan. Ben burda kesinlikle yüksek hızla gitmek marifettir vs. demiyorum ama yapana da yapmayanada müdahale edilmesin artık. Burda bahsedilen hİz 170 normal bir c sınıfı araç için ideal otoban hızı, arabasına göre isteyen otobanda 250 ile de gitmeli aynen Almanya'da olduğu gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saat Mahkumu


    quote:

    Orijinalden alıntı: tunc52

    B sınıfı araçların bir çoğunda 170 km hızda titreme olur. Yüksek hızda frene bastığında Pedalda titreme ve ses yoksa, aracı rot balansa sokup, balans ayarı ve lastiklerin yalpa ayarını yaptırın.

    Yüksek hızda frene basınca titreme oluyorsa nedendir hocam ?

    Fren disklerinde yamulma olmuştur, ses yapıyor ise aka kampanalarda bozulma başlamıştır. Balans ve yalpa ayarı yaprtırdıkdan sonra. Arka tarafa birini oturtup hatta yatar pozisyonda kampana bozuklukları titremeşimi daha belirgin olur.
  • rot balansa baktırın başta, bizim arabada da titreme vardı 120 den sonra, aks da boşluk varmış 2 aks da değişti, demir jant ise eğri olabilir....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    170 olsa iyi...
    http://www.aksam.com.tr/guncel/320de-sikinti-yok-340ta-titriyor--153354h/haber-153354

    ama burada yorum yapan e5'de 170 km hızı normal gören arkadaşlardan birisi de o haberde ki arkadaş işte 170 km hız normal değildir aksini idda eden gerçekten araba kullanmaktan fln anlamıyor.50 km hızla çarpıtığın zaman arabaların ön tamponu düşüyor genelde bu adamlar 170 km hızı 50 ile karıştırıyorlar sanırım.




  • B sınıfları kücük sehir ici araclarıdır.Yani nedir ? Yapılma amacları sehir ici yolculuklar.Rüzgar direncinden tut,süspansiyon vs vs hepsinin dizaynı ona göre dizayn edilir. B sınıfı araclarla uzun yolculuk bir c sınıfı bir d sınıfından kat kat yorucudur. Ve bir b sınıfının yapacagı hız kütlesine göre bellidir.En kral b sınıfını da getirsen titrer. Cünkü son hızına yaklasıyodur.Motorları belli beygirleri belli. Performans araclarını ayri tutuyorum.

    Sallamak yerine test ederek konusursak hersey cok daha güzel olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    B sınıfları kücük sehir ici araclarıdır.Yani nedir ? Yapılma amacları sehir ici yolculuklar.Rüzgar direncinden tut,süspansiyon vs vs hepsinin dizaynı ona göre dizayn edilir. B sınıfı araclarla uzun yolculuk bir c sınıfı bir d sınıfından kat kat yorucudur. Ve bir b sınıfının yapacagı hız kütlesine göre bellidir.En kral b sınıfını da getirsen titrer. Cünkü son hızına yaklasıyodur.Motorları belli beygirleri belli. Performans araclarını ayri tutuyorum.

    Sallamak yerine test ederek konusursak hersey cok daha güzel olur.
    hakkaten de benim albea da 180 le gittiğimde direksiyonda ufak bir titremesi var. ben kar lastikleri var ondan oluyor diye düşünüyordum. ama B sınıfı bir araç olduğu için yapabileceği aklıma gelmemişti..


     150 KM HIZDAN SONRA...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SISU -- 2 Nisan 2016; 17:34:40 >




  • Devir neredeyse sona yaklasıyor. Araba desen ufak. Araba bu hızla gitmek icin cabalarken biyandan da bu hızda giderken ruzgar direncine karsı koyuyor.

    Örneginiz yerinde oldu. Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakin zamanda motor baglantilari ellendi mi? Kulaklar sıkı olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir araba giderken neden titrer.
    1. Lastiklerden birtanesinin tabanı bozuktur titrer.
    2. Balans yoktur titrer.
    3. Jant yamuktur titrer.
    4. Fren diskleri yamuktur frene basınca titrer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A.B.D(azimBora) kullanıcısına yanıt
    64 km/h'de gerçekleşen testlerde bazı araçlar içe göçüyor, iihs'den 80 km/h ile gerçekleştirdiği testlerde bmw gibi bir marka çuvallıyor konsol Ada'mın dizine geliyor bu hızlarda kurtuluş yok gibi bir şey; bundan öte 80 km/h'in üzerinde gerçekleşen tepkiler iç kanamaya sebebiyet verebiliyor insan vücudu o kadar hassas bit mekanizma ki akıl almaz. Bu hızlarda gidenin anası elbet ağlar, kimseye bir zarar vermeden kendi başlarını yesinler. Bir insanın ölümüne sevinilmez ama böyle canavarların giderken masum insanları da getirmediğine sevinilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    64 km/h'de gerçekleşen testlerde bazı araçlar içe göçüyor, iihs'den 80 km/h ile gerçekleştirdiği testlerde bmw gibi bir marka çuvallıyor konsol Ada'mın dizine geliyor bu hızlarda kurtuluş yok gibi bir şey; bundan öte 80 km/h'in üzerinde gerçekleşen tepkiler iç kanamaya sebebiyet verebiliyor insan vücudu o kadar hassas bit mekanizma ki akıl almaz. Bu hızlarda gidenin anası elbet ağlar, kimseye bir zarar vermeden kendi başlarını yesinler. Bir insanın ölümüne sevinilmez ama böyle canavarların giderken masum insanları da getirmediğine sevinilir.

    işte bunu bilmeyenler çok bir şey olmaz mantığı ile sokaklarda gezenler oldukça kazalar eksik olmaz yorumuna imzamı atıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.B.D(azimBora)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    64 km/h'de gerçekleşen testlerde bazı araçlar içe göçüyor, iihs'den 80 km/h ile gerçekleştirdiği testlerde bmw gibi bir marka çuvallıyor konsol Ada'mın dizine geliyor bu hızlarda kurtuluş yok gibi bir şey; bundan öte 80 km/h'in üzerinde gerçekleşen tepkiler iç kanamaya sebebiyet verebiliyor insan vücudu o kadar hassas bit mekanizma ki akıl almaz. Bu hızlarda gidenin anası elbet ağlar, kimseye bir zarar vermeden kendi başlarını yesinler. Bir insanın ölümüne sevinilmez ama böyle canavarların giderken masum insanları da getirmediğine sevinilir.

    işte bunu bilmeyenler çok bir şey olmaz mantığı ile sokaklarda gezenler oldukça kazalar eksik olmaz yorumuna imzamı atıyorum.

    Alıntıları Göster
    Yüksek hızlarda direksiyon titremesi arka tekerlerin rot ayarından veya jant yamuklugundan kaynaklanır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.B.D(azimBora)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    64 km/h'de gerçekleşen testlerde bazı araçlar içe göçüyor, iihs'den 80 km/h ile gerçekleştirdiği testlerde bmw gibi bir marka çuvallıyor konsol Ada'mın dizine geliyor bu hızlarda kurtuluş yok gibi bir şey; bundan öte 80 km/h'in üzerinde gerçekleşen tepkiler iç kanamaya sebebiyet verebiliyor insan vücudu o kadar hassas bit mekanizma ki akıl almaz. Bu hızlarda gidenin anası elbet ağlar, kimseye bir zarar vermeden kendi başlarını yesinler. Bir insanın ölümüne sevinilmez ama böyle canavarların giderken masum insanları da getirmediğine sevinilir.

    işte bunu bilmeyenler çok bir şey olmaz mantığı ile sokaklarda gezenler oldukça kazalar eksik olmaz yorumuna imzamı atıyorum.

    bunu insanlara anlatmak zor işte.

    istanbuldan ankaraya gidiyorum

    iyi bir arabam var.

    Aerodinamik yapısı , şasisi vs kasası iyi sayılır

    140 ın üstüne çıkmıyorum.

    hız sabitleyici vs açıyorum arada.

    yanımdan vız vız geçenleri görüyorum hem ufak segmentte hem kasa olarak da ufak çok deli hızlar yapıyorlar.

    kendilerine ayrıca başka sürücülerede zarar verilebilecek sorunlar oluyor ufak bir taş bile biliyorsunuz sıkıntı yaratmakta




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan

    quote:

    Orijinalden alıntı: A.B.D(azimBora)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    64 km/h'de gerçekleşen testlerde bazı araçlar içe göçüyor, iihs'den 80 km/h ile gerçekleştirdiği testlerde bmw gibi bir marka çuvallıyor konsol Ada'mın dizine geliyor bu hızlarda kurtuluş yok gibi bir şey; bundan öte 80 km/h'in üzerinde gerçekleşen tepkiler iç kanamaya sebebiyet verebiliyor insan vücudu o kadar hassas bit mekanizma ki akıl almaz. Bu hızlarda gidenin anası elbet ağlar, kimseye bir zarar vermeden kendi başlarını yesinler. Bir insanın ölümüne sevinilmez ama böyle canavarların giderken masum insanları da getirmediğine sevinilir.

    işte bunu bilmeyenler çok bir şey olmaz mantığı ile sokaklarda gezenler oldukça kazalar eksik olmaz yorumuna imzamı atıyorum.

    bunu insanlara anlatmak zor işte.

    istanbuldan ankaraya gidiyorum

    iyi bir arabam var.

    Aerodinamik yapısı , şasisi vs kasası iyi sayılır

    140 ın üstüne çıkmıyorum.

    hız sabitleyici vs açıyorum arada.

    yanımdan vız vız geçenleri görüyorum hem ufak segmentte hem kasa olarak da ufak çok deli hızlar yapıyorlar.

    kendilerine ayrıca başka sürücülerede zarar verilebilecek sorunlar oluyor ufak bir taş bile biliyorsunuz sıkıntı yaratmakta

    Alıntıları Göster
    Önemlilerini yazarsak.

    Lastiklerin kordlarında kopma vardır. Bir arkadaşın da yazdığı gibi tabanı kayık olabilir. İç yanakta balon görülebilir. Veya dışardan hiç bir şey görülmez, hafif bir yalpalama sadece, ama kordları kopmıştur. Yüksek hızlarda aniden ayrılabilir.

    Öndeki iç akslarda boşluk vardır. Bütün şasiyi etkilediğinden yönü pek sağlıklı kestirilemez. Yokuş yukarı daha belirgindir. Gövde üzerindeki kuvvetler arttıkça belirginleşir. Aksın iç geometrisi artık kayma hareketine izin vermeyeceği bir noktaya kadar aşınırsa, yüksek hızda aniden kilitlenebilir. Boş vites, debriyaj da kurtarmaz.




  • Bazi arkadaslar isi sinifa vurmus. Sinifla titremenin alakasi nedir anlamadim. Balans yoktur titrer , lastikte sikinti vardir , alt takimda sorun olabilir. Polo gti kullaniyorum kendim. B sinifi aractir, sizin mantikla titremesi gerekir. 247 km hizi gordum cok sukur herhangi bir titreme , sallanma yoktu. Yol musaitse herkes aracini deneyebilir. Yok hyundai ucan tenekeymis soyleymis falan. Yillarca kus serisine binen halk hyundaiye laf eder olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 170le giderken ucacakmis gidin bi tarafinizla dalga geçin. Forumda sıktı artık... Neyse
    Lastiklerde yada jantlarda balans var... rotla alakası yok...
    20 liraya halledersin yada lastikleri değiştirirken zaten balans ayarı yapılacak bekle...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Balanstandır. Rot ayarından değil. 20 liraya yaptırırsınız. Titremesi normal değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.