Şimdi Ara

13TL zam, Gigabit paketler, altyapı çalışmaları 'Türknet'e sorduk' (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
0
Favori
5.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şimdi reklamlar. Tamamen boş bir video. Yok 13 değilmiş 9 muş. Yok zam degil guncellemeymis.

  • Yaşadığım sorunları bir ben bir telekom bir de Allah biliyor ama Turknet bilmiyor...Şu an işimi bir şekilde eş dost yardımıyla çözdüm.<br /><br />Karşılaşacağım ilk sorunda bye bye Turknet

  • justruth J kullanıcısına yanıt
    Şu anda destek ekiplerinde çalışan yüzlerce ekibimiz var. Dijital müşteri deneyimi telefonu açmakla olmuyor. Ne kadar sürede size cevap verdiğimizi, arızaları ne kadar sürede çözdüğümüzü karnemizde görebilirsiniz. Bunu bu kadar açık yapan başka firma yok.
  • cinali35 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızda yaşadığınız kopmaları kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • PM'leri kontrol etmiyor musunuz ?
    PM üzerinden GSM paylaşın diyorsunuz, 2 saattir attığımız mesajlara cevap vermiyorsunuz ?
  • emreylcn06 kullanıcısına yanıt
    Yerleşik operatörün Covid döneminde upload hızlarını artırmasıyla birlikte biz de kullanıcılarımıza maksimum seviyede bu artışı deneyimlemeleri için hattınıza 10 mbps upload tanımladık. Yerleşik operatör bu hızlarda hizmet vermeye devam ederse biz de size yüksek upload verebileceğiz. Devam etmezse, size önceden tanımlanan paket hızınız geçerli olacak.
  • Merhaba, yaşamış olduğunuz sorunu iletebilirseniz size yardımcı olmak isterim.
  • treach kullanıcısına yanıt
    Merhaba, gönderdiğiniz PM' leri sırasıyla kontrol ederek dönüş sağlıyorum.
  • Sabahtan beri internetim yok, pazartesi pazartesi, cevaplarsanız sevinirim gerçekten.
  • Videoyu izleyince takdir ettim gerçekten. 2 seneden uzun bir süredir TurkNet kullanıyorum. Ufak tefek problemler oldu ama sonunda çözüldü. Videoda söylenilenler de gerçekten büyük bir duyarlılık örneği. İnşallah diğer firmalar gibi çıkarcı olmaz ve bu yazdıklarıma bin pişman olmama neden olmaz TürkNet.

  • Berbat bir firma olmadığını düşünüyorum yaklaşıp 4 yıldır kullanıyorum herhalde 2016 12 ay da kullanmaya başlamışım

    ilk adsl ile başlattılar sonra vdsl 35 mbps sonra 75 mbps' e terfi ettik sonra kotayi 250 yaptılar sonra kaldırdılar daha da sonra eski abonelere var olan hızına karşılık para istemediler

    her sene 1 tane arızam oluyor bazen 6 ayda bir yağmur soğuk çok olursa kablodan kaynaklı hız düşüyor

    sinirlenerek yazsam da sorun çözülünce rahatlıyorum ve foruma yanı internet sevis sağlayıcı bölümüne uğramıyorum çünkü problemim olmuyor :)

    Santrali evimin balkonundan görebiliyorum

    dolap değil bakın dikkatınızı çekerim ANKARA MAMAK BOĞAZİÇİ-14 nolu santrali evin balkonun dan görebildiğim için artım da çok fazla

    Uploadları da yükseltmeleri lazım acil olarak 8 falan olmaması gerekir 20 upload'ı vdsl kaldırır diye düşünüyorum


    Ve fiberi yaygınlaştırsınlar biran önce :) 1000 mbps nedir abi :)





  • Benim upload hızım denildiği gibi yükseltilmiş değil.Bu dönemde bir artış göremiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 4Aydır sorunum düzelmedi bu adam ise boş yapıyor sadece.Eskiden Türkneti savunurdum ama artık öyle değil 73mbit altyapım var ama gel görki aldığım hız maalesef 18-20mbit arası değişiyor.Düzelmek kesinlikle istemiyorlar.Tt ekiplerine iş yaptıramıcaksan neden kurumsal bir şirket kuruyorsun?
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Benim de 106mbit var ama 79 vermiyorlar. Kaç kere yazdım 100 vermiyor. Alternatifim yok, hız da işimi görüyor ellemiyorum. Ama adil değil.

  • DH, bunların reklamını yapmaktan vazgeç!

  • herkes şikayetçi bu türknet sıf o yüzden geçmedim

  • Ne müşteri hizmetleriymiş be arkadaş tutturmuşsunuz MH diye. "Sorunum var kayıt açıyorum çözülmeden kaydı kapatıyolar" diyor arkadaş, iyi güzel de müşteri hizmetleri olsa sorunun anında çözülecek mi sanıyosun? Destek kaydını aç ve bekle işte kardeşim. Bırakın şu telefonda görüşmek isteme sevdanızı artık. Adamlar herkes için MH'ne eleman alırsa bu fiyatlar tavan yapar. MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARAMAKLA DESTEK KAYDI AÇMAK AYNI ŞEY. (Evet kardeşim Türknet kullanıyorum, destek kaydıyla da sorunumu hallediyorum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akhenaton1990 -- 16 Haziran 2020; 18:10:23 >
  • Körler sağırlar, birbirini ağırlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, gönderdiğiniz PM' leri sırasıyla kontrol ederek dönüş sağlıyorum.
    Dönüş yapılmadı, pazartesiyi internetsiz geçirdik.
    Teşekkürler Türknet.
    5 yıllık müşterinizi şaşırtmadınız.
  • Tam 16 gündür internetim kesik kayıt acıyorum telekoma iş emri veriliyor geri dönüyor müşteri kaynaklı diye en son kendi ekipleri gelip baktı ankastreye telekomdan sinyal gelmiyormuş tabi artık iş işten geçti yarın nasip olursa Türksat kablodan altyapı için gelecekler 16 gündür internetsiz Turkneti bekledim.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.