< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NetspeedDH -- 5 Şubat 2024; 11:24:39 > |
|
_____________________________
|

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NetspeedDH -- 5 Şubat 2024; 11:24:39 > |
|
_____________________________
|
|
NetSpeed resmi hesabı, forumumuza hoşgeldiniz. Sizin gibi firma yetkililerinin resmi hesap ile hepsini forumumuzda görmeyi çok isteriz. Bu vesile ile tekrar hoşgeldiniz diyorum. |
|
10 kişi toplandınız ve Zortnet'e geçmeye karar verdiniz ve kimse çıkıp da forumdaki Zortnet konularına bakmadı mı? 'Bu firma durup dururken hattımızı kapatır, iptal eder; Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan oluruz.' demedi mi yani? Birde 10 kişi neden hep birlikte hareket ediyorsunuz onu anlamadım. Zortnet birinizin hattını iptal ederse diğerlerinizde birlikte hareket etmek için hatlarını iptal mı edecek? kafamda deli sorular var. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Yasal olarak taksit yapılamıyor ama harcama yaptıktan sonra bazı bankalar taksit yapıyor.
|
|
_____________________________
|
|
Sayın NetspeedDH 1.Sitenizde belirttiğiniz altyapı güçlendirme çalışması sadece Marmara Bölgesi'ni mi kapsıyor. Birçok arkadaş bu çalışmadan sonra hizmetiyle ilgili sorun yaşadığını belirtmişti. Sorun bölgesel mi genel mi? Hala devam ediyor mu? 2. Siteniz de diğer forumlar varken; iptal formu neden yok? ![]() 3.Ultime 200 fiberin aylık ve 12 ay sabit fiyatı aynı; daha düşük olması gerekmiyor mu? 4.Peşin ödemede geri iade garantisi var mı? Varsa iade yapılırken kullanılan aylar güncel tarife fiyatı üzerinden mi yoksa kullanılan ayın tarife fiyatı üzerinden mi hesaplanıyor. Teşekkürler.
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
engellilere %25 indirim yapmayı düşünmüyormusunuz yasal olarak 200 bin ve üzerinde ise iss indirim yapmak zorunda bildigim kadarıyla |
|
_____________________________
|
|
Sayın NetspeedDh; diğer firmalar iptal formunu sitelerine koyuyor. Hiç böyle bir sorunla karşılaşan görmedim. Adı üzerinde iptal; geçişle alakası yok ki. Manava elma almaya gidip; yanlışlıkla ayva alan görmedim hiç. "Churn yapmak isteyen bazı abonelerimizin aynı zamanda iptal formunu doldurup hizmetlerini sonlandırması, süreçle ilgili bazı sorunları beraberinde getirebilmektedir." Bence siteye koymanız sizi tercih edeceklere daha çok güven verir. (Şahsi)
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
NetSpeed resmi hesabı, forumumuza hoşgeldiniz. Sizin gibi firma yetkililerinin resmi hesap ile hepsini forumumuzda görmeyi çok isteriz. Bu vesile ile tekrar hoşgeldiniz diyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 5 Şubat 2024; 17:28:49 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
İnternet verebiliyormusunuz siz ya? Sizi son 2 aydır forumlarda hiç göremedik. Evden çalışanlar olarak en az 1 ay internet alamadık ama parasını çatır çatır aldınız. Evimde telefon bile çekmiyor internet elimiz kolumuz. Arasan ulaşamazsın, ticket açarsın çözüldü diye otomatik kapatılır. Neyse zamanında çıkmışım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakaniko -- 6 Şubat 2024; 18:5:4 > |
|
_____________________________
|
|
Herkes adına neden konuşuyorsun? Bende evden çalışıyorum ve hiç bir kesinti yaşamadım. Ayrıca ne zaman arasam rahatlıkla ulaşabiliyorum.. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Boş konuşuyorsun demek ki herkeste sorun yok! hangi firmaya geçtiysen aynı şekilde bu forumda sorunlar yaşandığını görürsün genelleme yapman yanlış. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Benim dediğimi onaylamış oldun senin yaşaman da herkesin sorun yaşadığı anlamına gelmiyor. |
|
_____________________________
|