Şimdi Ara

1.6 THP motor ve LPG

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
4
Favori
11.645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    1,6 THP 156 HP citroen C5 aracıma bugün itibari ile Lovato marmara bayinde LPG dönüşümü yaptırdım. Forumlarda bu motor ile ilgili bilgi olmaması hasebiyle burada bir başlık açıp zamana bağlı olarak tecrübelerimi paylaşmak istedim. Montaj çiçek gibi oldu. Lovato marmara bayii çözüm otomotive teşekkür ediyorum. İlerleyen dönemlerde detaylar ile görüşmek üzere.

    Saygılar 1.6 THP motor ve LPG







  • 😇😇😇😇🤔🤔🤔🤔

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazıp kaçmışsısn kullanım tecrübelerin yakıt-çekiş falan ve fiyat ne tut tu?
  • Zanos kullanıcısına yanıt
    Hocam Lovatonun hangi kiti takıldı? Çalışma prensibi nasıl? Karma yakıt mı yoksa direk lpg mi?
    Bide maliyet nedir??
  • Merakla sonuçları bekliyoruz.Yakıt nasıldı ki lpg ye ihtiyaç duydunuz acaba ? Ben de bu motorlu 3008 düşünüyorum.
  • Ben konuyu devam ettireyim :)... Benim de aracımda 1.6 THP motor var ve ben de Prins marka kit taktırdım... Sonuçlardan memnunum... Yazın 1,2 litre benzin / 100 km + 11 litre lpg / 100 km tüketim değerlerine ulaşmıştım. Kışın ise bu değerler biraz arttı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 10 000 km yi devirdim. Şimdilik bir sorunum yok.
  • LPG tüketimi nasıl?

    Yüzde kaç benzin tüketiyor araç?



    Araçla ilgili de çekiş ve atiklik nasıl acaba.

    Takip te olduğum bir araç da çok bilgi yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lpg de durum nedir acaba
  • Bu motorlar nazik motorlar, bildiğim kadarıyla da şu an için sıvı sistem bir çözüm yok. Karma sistem, yani aracı manifold enjeksiyonluya çeviren sistemden mi taktırdınız? Benzin tüketimi nedir?

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soner76

    LPG tüketimi nasıl?

    Yüzde kaç benzin tüketiyor araç?



    Araçla ilgili de çekiş ve atiklik nasıl acaba.

    Takip te olduğum bir araç da çok bilgi yok...

    Zaten ben de bu araç hakkında çok bilgi olmadığı için konuyu zaman buldukça aktif tutmaya çalışıyorum. Araç %30 benzin %70 LPG tüketiyor. Piyasada bulabileceğiniz bu sınıf araçların birçoğundan daha atik bir araba. Tam otomatik şanzıman nedeni ile konfor seviyesi de baya iyi. Arkada şaft tüneli hiç yok o nedenle arka taraf çok kullanışlı. Ben memnunum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dymmt

    lpg de durum nedir acaba

    araç şu anda 99980 km oldu :) LPG den kaynaklı herhangi bir sorun olmadı. Masraf olarak yağ soğutucusunun contası kaçak yaptı ve değişti. Birde turboya su basan ufak bir pompa arıza verdi pervane sekmanı çıkmış o değişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exit to DOS

    Bu motorlar nazik motorlar, bildiğim kadarıyla da şu an için sıvı sistem bir çözüm yok. Karma sistem, yani aracı manifold enjeksiyonluya çeviren sistemden mi taktırdınız? Benzin tüketimi nedir?

    Saygılar.

    Evet karma sistem takılı. Bu araçlar da tüm turbo benzinli araçlar kadar nazik. Bir kullanıcı turbo bir araç alıyorsa bunun farkında olmalı ve kabullenmeli. Marka model fark etmeksizin turbo benzinli araçlar şu an için hemen hemen aynı. Bakınız BMW - Citroen - Peugeot- Mini hepsi bu THP motoru kullanıyor. Şu anda gidip sıfır alacak olsak 320i den aynı motorun laciverti çıkıyor :)
  • Zanos kullanıcısına yanıt
    Hocam konuyu hortlamış gibi olucam ama naptınız ? Aracınızla alakalı uzun dönem lpg kullanımı ile alalakı bilgi verebilir misiniz? Belki benim gibi bu aracı düşünen arkadaşlar vardır ve onlarada faydası olur. Şimdiden teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk başlarda çok memnun olduğum aracım bir süre sonra sürekli sorun çıkarmaya başladı. Sorun çıkardıktan sonra yapılan yerlerin peşi sıra tekrar tekrar sorun çıkarması işi artık dayanılmaz oldu. Servise para ve zaman harcamaktan bunaldım. Ben de aracı sattım. 1 senedir f25 kasa 20xdrive x3 e biniyorum. Aracımdan şu anda biraz sert yapılı olması dışında memnunum.
  • Zanos kullanıcısına yanıt
    Sanırım LPG kaynaklı sorunlar çıktı değil mi? Ben de arada hevesleniyorum bu motor ve LPG ikilisine ama sizin gibi direk kullanıcının tecrübesi önemli benim için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RCZForever

    Ben konuyu devam ettireyim :)... Benim de aracımda 1.6 THP motor var ve ben de Prins marka kit taktırdım... Sonuçlardan memnunum... Yazın 1,2 litre benzin / 100 km + 11 litre lpg / 100 km tüketim değerlerine ulaşmıştım. Kışın ise bu değerler biraz arttı
    www.auto-data.net
    Citroen C5 II (Phase II, 2012) 1.6 THP (156 Hp) Automatic | Teknik özellikler, yakıt tüketimi , Boyutlar
    https://www.auto-data.net/tr/citroen-c5-ii-phase-ii-2012-1.6-thp-156hp-automatic-21065



    Aracınız direk enjeksiyonlu
    Prins vsi-di sistemi
    Taktırdınız değil mi?
    %10 benzin ve %90 Lpg tüketiminiz Harika.


    www.prins.com.tr
    VSI-DI LPG Sistemi - Otogaz D�n���m Sistemleri | LPG D�n���m Sistemleri - Prins
    http://www.prins.com.tr/vsi-di-lpg-sistemi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zanos

    quote:

    Orijinalden alıntı: Exit to DOS

    Bu motorlar nazik motorlar, bildiğim kadarıyla da şu an için sıvı sistem bir çözüm yok. Karma sistem, yani aracı manifold enjeksiyonluya çeviren sistemden mi taktırdınız? Benzin tüketimi nedir?

    Saygılar.

    Evet karma sistem takılı. Bu araçlar da tüm turbo benzinli araçlar kadar nazik. Bir kullanıcı turbo bir araç alıyorsa bunun farkında olmalı ve kabullenmeli. Marka model fark etmeksizin turbo benzinli araçlar şu an için hemen hemen aynı. Bakınız BMW - Citroen - Peugeot- Mini hepsi bu THP motoru kullanıyor. Şu anda gidip sıfır alacak olsak 320i den aynı motorun laciverti çıkıyor :)

    Alıntıları Göster
    Aslında iki tip turbo benzinli motor var,
    Direk enjeksiyonlu turbo beslemeli benzinli motor,
    MPİ çok nokta enjeksiyonlu turbo beslemeli benzinli motor,
    .
    Mesela 2010-2013 Volvo 1.6t s60 da MPİ motor kullanılmış, Lpg daha uyumlu.
    2013-2015 makyajlı kasa Volvo 1.6t s60 ise Direk enjeksiyonlu motor kullanılmış. Lpg için biraz hassas.


    www.auto-data.net
    Volvo S60 II (facelift 2013) 1.6 T4 (180 Hp) Automatic start/stop | Teknik özellikler, yakıt tüketimi , Boyutlar
    https://www.auto-data.net/tr/volvo-s60-ii-facelift-2013-1.6-t4-180hp-automatic-start-stop-18408



    www.auto-data.net
    Volvo S60 II 1.6 T4 (180 Hp) | Teknik özellikler, yakıt tüketimi , Boyutlar
    https://www.auto-data.net/tr/volvo-s60-ii-1.6-t4-180hp-17542

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zanos

    İlk başlarda çok memnun olduğum aracım bir süre sonra sürekli sorun çıkarmaya başladı. Sorun çıkardıktan sonra yapılan yerlerin peşi sıra tekrar tekrar sorun çıkarması işi artık dayanılmaz oldu. Servise para ve zaman harcamaktan bunaldım. Ben de aracı sattım. 1 senedir f25 kasa 20xdrive x3 e biniyorum. Aracımdan şu anda biraz sert yapılı olması dışında memnunum.
    f25 kasa 20xdrive x3 Harika
    Güle güle kullanın
    Piyasası ne durumda,
    Ortalama Yakıt tüketimi nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zanos kullanıcısına yanıt
    Ne gibi problemler yaşattı size? Hararet problemi oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.