Şimdi Ara

1.6 TDI PASSAT 2010 MODEL Almanya'da Satışta (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
0
Favori
60.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acu___men


    bu motorun hala getirilmesinin nedeni ne olabilir?



    Şu an satışta olan dizel Passat'ların önünü kesecektir... Hatta Jetta dizel den bile pay alma ihtimali vardır vergi avantajı nedeniyle... Yeni kasa passatlara kadar gelmesi zor gözüküyor Tr'ye...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    ford c-max 200 kg agırlık ıle 3.1 ortalama yakaladım hadı yb hatası ıle 3.5 olsun

     1.6 TDI PASSAT 2010 MODEL Almanya'da Satışta



    Arkadaşım öncelikle verdiğiniz bu değer kesinlikle ve kesinlikle yanlış.

    Hatta yok bu verileri düz yolda bu yük ve bu hız ile tuttururum diye ısrar ediyorsanız bir buluşma düzenleyelim işin sırrını bizede öğretin ..

    105 hp bu kasayı taşırmı diyen arkadaşlara ise.

    Ben 2 yıldan fazla 105 hp Transporter kullandım ve bu araç 2000 kg ağırlık ile kalkışta gaza yüklenince deyim yerindeyse yerinden hopluyordu ki passatı havalara zıplatır bu motor.

    Ha uçmak isteyen varsa 2.0 TDI 140 hp alsın uçsun ..

    Not: Passat için TR de 80 bin TL den aşağıya satılmaz bu motor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantastic Light -- 21 Şubat 2010; 9:53:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    ford c-max 200 kg agırlık ıle 3.1 ortalama yakaladım hadı yb hatası ıle 3.5 olsun

     1.6 TDI PASSAT 2010 MODEL Almanya'da Satışta



    Arkadaşım öncelikle verdiğiniz bu değer kesinlikle ve kesinlikle yanlış.

    Hatta yok bu verileri düz yolda bu yük ve bu hız ile tuttururum diye ısrar ediyorsanız bir buluşma düzenleyelim işin sırrını bizede öğretin ..

    105 hp bu kasayı taşırmı diyen arkadaşlara ise.

    Ben 2 yıldan fazla 105 hp Transporter kullandım ve bu araç 2000 kg ağırlık ile kalkışta gaza yüklenince deyim yerindeyse yerinden hopluyordu ki passatı havalara zıplatır bu motor.

    Ha uçmak isteyen varsa 2.0 TDI 140 hp alsın uçsun ..

    Not: Passat için TR de 80 bin TL den aşağıya satılmaz bu motor



    Yol bilgisayarları tüketim değerleri konusunda hatalı değerler verebiliyor ve ne hikmetse karşılaştığım bütün yol bilgisayarı değerleri gerçek tüketimin az yada çok altında gösteriyor;

    Ben 1,9 TDI 110 beygir VW Golf Otomatik Vites ile çok dikkatli ve yakıt ekonomisi odaklı bir kullanımla yaklaşık 420 Km'lik seyahatimde (Sivas-Ankara) yol bilgisayarında 3,5 Litre/100Km değer yakaladım ancak istasyona gelip ölçüm için yakıt aldığımda gerçek tüketimin 4,1 Litre/100Km olduğunu gördüm. Çok özenli bir kullanımla gerçekten düşük değerler yakalanabilse dahi yol bilgisayarında gözüken bu kadar düşük değerler maalesef gerçeği yansıtmayabiliyor.




  • start&stop devresi yaklaşık 1 litre tasarruf sağlıyor şehir içi kullanımda deniyordu doğrumu acaba??
  • Ne zaman geleceği belli olsa da babamı da ikna etmeye çalışsam Passat için..
  • passatın makyajlanması ve 1.6 tdi motorun 7 ileri dsg şanzımanla verilmesi sanırım satışlarını oldukça artırabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acu___men -- 28 Şubat 2010; 0:00:08 >
  • Ah keşke 1,6 Tdı 140 hp dsg gelse. Biz de alsak. Ülkemizde satılan D sınıfı araçların 1,5-1,6 dizel seçeneklerinin hiç birinde tiptronik vites seçeneği yok. Passat bu seçenekte araç getirse, satış rekorları kırardı...
  • bu bluemotion motor ile jetta ve golfde kullanılan motor arasında ne fark var ya da greenline motor var galiba o da bluemotionla aynı motor mu çok merak ediyorum bilen mutlaka vardır cevaplarsanız sevinirim teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NexX

     1.6 TDI PASSAT 2010 MODEL Almanya'da Satışta

  • 1.6 TDI gelse o rakam ikiye katlanır


  • bu kasayla aracın şehirici yakıt tüketimi mükemmel diyebilirim.sonuçta ekonomik olması ele alınmış ve bence de başarmışlar bunu.ilerki zamanda daha yüksek HP'ler çıkarak bu sorunu ortadan kaldırıcaklardır
  • 1.6 passat TDI nin o kasayı çekmeyeceğini veya dahada ileri giderek denemeden çekmediğini söyleyenler var. Ben peugot 407 1.6.HDI sürdüm sürenlerde bilir
    110 beygirlik bu araçtan şikâyet eden yok (çekmiyor diye) bu araç 1400 kg. dan ağır. Vemotoru turbo değil
    Oysa passatta turbo dizel yeni nesil dünya birinciliği alan bir motor var ve torku fazla, ve 1.6 lık passatın ağırlığı ise tam 1485 kg. yani bu lafı söyleyenler kesinlikle yalan söylüyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alisafi

    1.6 passat TDI nin o kasayı çekmeyeceğini veya dahada ileri giderek denemeden çekmediğini söyleyenler var. Ben peugot 407 1.6.HDI sürdüm sürenlerde bilir
    110 beygirlik bu araçtan şikâyet eden yok (çekmiyor diye) bu araç 1400 kg. dan ağır. Vemotoru turbo değil
    Oysa passatta turbo dizel yeni nesil dünya birinciliği alan bir motor var ve torku fazla, ve 1.6 lık passatın ağırlığı ise tam 1485 kg. yani bu lafı söyleyenler kesinlikle yalan söylüyorlar.



    TDi Passatın çektiğine şüphem yok da siz 1.6 HDi motorun turbosu olmadığına emin misiniz?
  • Hdi de turbo yok mu dedi birisi
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.