Şimdi Ara

1.6 TDI PASSAT 2010 MODEL Almanya'da Satışta (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
0
Favori
60.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fiyatı uygun olsa, otomatiği olsa... almayı düşünürdüm.
  • hala yok sitesinde.. jetta'ya koymuşlar o motoru şimdilik.
  • D Sınıfının zirvesinden inmeye hiç niyeti yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AyktKsv -- 26 Eylül 2009; 12:49:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orijinalden alıntı: MustafaGunes
    motor güzelde bu motor bu kasayı çeker mi??

    190 km 12.7 sn hızlanma verılerı var rahat ceker


    102 lik 1.6 benzinliyle aynı değerler.

  • bu fiyatlara kimse passat 1.6 tdi 105 hp 270 nm li aracı almaz.

    bece fiyatlar 1.4 tsi ile aynı olmalı.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    25.000 TL fazla istiyor o zaman, 1.4 TSI'yi zaten 1.6 MPI'den 10.000 TL'den fazlaya satıyor, halbuki Almanya'da aralarında çok cüzi bir fiyat farkı var, Volkswagen Almanya'da araç SATMAK istiyor, Doğuş Otomotiv Türkiye'de araçlardan KÂR etmek istiyor. Hiç ama hiç kimse 2.0 TDI 140 HP fiyatına 1.6 TDI 105 HP satın almaz, Doğuş Otomotiv de satıl alacak olanları beklemesin. Neden o zaman 4 yıldır üretilen 1.9 TDI 105 HP motoru Türkiye'ye HİÇ getirmedi? Sadece ama sadece ÖTV ve MTV'den dolayı çünkü kimse almazdı, aynı şekilde 2.0 TDI 140 HP varken aynı fiyata kimse 1.6 TDI 105 HP almaz. 6 ayda bir ödenen MTV'ye de kimse bakmaz, dizeli bu fiyata alıp bunun hesabını yapacak kimse yok.

    1.6 MPI 102 HP 8V SOHC ne ise
    1.9 TDI 105 HP 8V SOHC da aynı

    Ucuz ve sürüm motorları bunlar. 1.6 TDI 105 HP motoru "kaymak" ve "kazık" olarak satmaya çalışacaksa baltayı taşa vurmuş demektir Doğuş Otomotiv'in.

    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    80 milyarı geçmeyecekmiş. Bir Doğuş Auto yetkilisi söyledi






  • ford c-max 200 kg agırlık ıle 3.1 ortalama yakaladım hadı yb hatası ıle 3.5 olsun

     1.6 TDI PASSAT 2010 MODEL Almanya'da Satışta
  • Mantıklı fiyat politası izler diye düşünüyorum firma.Bence çok satar.Passat ın kim ne derse desin pekte alternatifi yok piyasada.İmaj olarak çok yüksek bir albenisi var. Sınıfında zaten lider bu motor ile liderliğini daha da pekiştirir.
  • son duyduğum habere göre almanya da vw araçlarını da doğuş oto satacakmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaya5789

    Tahminim Comfortline'ı 68.000TL olurdu şimdi piyasaya girse. Yani 2.0TDI'dan 8000TL daha düşük, 1.4TSI'dan 13.000TL daha fazla.

    Güzel bir motor özellikle ekonomi açısından. Şahsi düşüncem 1.4tsi'dan çok 2.0tdi'nin satışlarını düşürecektir. Citroen C5 ve Laguna gibi 1.5-1.6 dizel araçların da satışına balta vuracagı kesin.

    Bu arada 1.4 tsi blumotion neden gelmiyo acaba TR'ye ? Hem yakıt sarfiyatı daha düşük hem 0-100 hızlanması. Heralde agırlıgı daha az normal Passat'tan...


    68 bin tl 1.6tdi 105hp için fazla değil mi??? donnaım olarakta tam olmayan bir araç için
  • bende 2011 passat ı ekleyim bari

    şaka gibi ya tüketim değerleri kocaman araba 4 litrenin altında yakıyor.hevesleniyo insan,ben uzun yolda 6 göremedim daha.

     1.6 TDI PASSAT 2010 MODEL Almanya'da Satışta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ruge -- 27 Eylül 2009; 0:04:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruge

    bende 2011 passat ı ekleyim bari

    şaka gibi ya tüketim değerleri kocaman araba 4 litrenin altında yakıyor.hevesleniyo insan,ben uzun yolda 6 göremedim daha.

     1.6 TDI PASSAT 2010 MODEL Almanya'da Satışta



    Bu kadar apaçi işi bi fotoşop olamaz :) bune ya Audi Single Frama,R8 gibi halandırma ızgaraları :) çarşamba pazarı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP
    son duyduğum habere göre almanya da vw araçlarını da doğuş oto satacakmış.

    2.alman dogu batı savası cıkar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    2 yıl sonra çıkacak olan yeni kasada (B7)

    - 1.6 TDI 140 HP ve
    - 2.0 TDI 204 HP

    Turbo Diesel motorlar kullanılacak. Güncel kasada dizel aşağıdaki gibi sipariş edilebiliyor, bu da ülkemizdeki vergi sisteminde dezavantaja sebep oluyordu:

    1.9 TDI 105 HP
    2.0 TDI 110 HP

    2.0 TDI 140 HP
    2.0 TDI 170 HP


    Şimdi

    1.9 TDI 105 HP zaten 2.0 TDI 110 HP tarafından değiştirilmiş, şu anda da 1.6 TDI 105 HP de bu motorun yerine geçmiştir.

    - 2.0 TDI 204 HP bmw nin üretceği motor olmasın sakın
  • 3BG kasadaki W8'e son verdi
    3C kasadaki VR6'lara da son verdi

    Bundan sonra 4 silindirliden büyük motor olmayacak. Motor seçenek sayısını azalttı, şu anda 2.0 TDI 204 HP motor üzerinde çalışıyor. BMW de böyle bir motoru kolayca ve rahatlıkla geliştirir. Ki zaten otomobil üreticileri birbirlerinden kopya çeker.

    İlginç olan Doğuş Otomotiv'in W8 motorlu Passat'ı Türkiye ithal etmiş olması ama 3.2 VR6 250 HP FSI ile 3.6 VR6 300 HP FSI motorlu Passat'ları getirmemesi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox
    - 2.0 TDI 204 HP bmw nin üretceği motor olmasın sakın
  • BMW nin zaten 204 hp lik 2.0 dizel bir motoru zaten var ve 400nm tork üretiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    BMW nin zaten 204 hp lik 2.0 dizel bir motoru zaten var ve 400nm tork üretiyor.


    Ben de aynısını yazmaya girmiştim. En az 2 senedir ürün gamında var bu motor, bakınız: 123d.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xradiancex


    quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    BMW nin zaten 204 hp lik 2.0 dizel bir motoru zaten var ve 400nm tork üretiyor.


    Ben de aynısını yazmaya girmiştim. En az 2 senedir ürün gamında var bu motor, bakınız: 123d.


    iyide o motor 2 litre mi?
    Ayrıca şu varki otomotivcilerde yeni bi motor akımı başladı.
    küçük hacimden yüksek güç.vw önce benzinlileri yaptı şimdi sıra bi-turbo dizellerde
  • türkiyede niye getirmiyorlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goktugsaban


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaya5789

    Tahminim Comfortline'ı 68.000TL olurdu şimdi piyasaya girse. Yani 2.0TDI'dan 8000TL daha düşük, 1.4TSI'dan 13.000TL daha fazla.

    Güzel bir motor özellikle ekonomi açısından. Şahsi düşüncem 1.4tsi'dan çok 2.0tdi'nin satışlarını düşürecektir. Citroen C5 ve Laguna gibi 1.5-1.6 dizel araçların da satışına balta vuracagı kesin.

    Bu arada 1.4 tsi blumotion neden gelmiyo acaba TR'ye ? Hem yakıt sarfiyatı daha düşük hem 0-100 hızlanması. Heralde agırlıgı daha az normal Passat'tan...


    68 bin tl 1.6tdi 105hp için fazla değil mi??? donnaım olarakta tam olmayan bir araç için


    1.6 102lik trend 41.900, comf olsa 45 olur taş çatlasa diyelim
    45lik araca lpg yi gömüp (+2bin tl) aslanlar gibi gezmek varken bu kamyon gürültülü tortor motora 68bin verecek zuzaylılar çıkar mı merak ediyorum
    21bin lira hava parası.. doğuş..büyüksün..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    25.000 TL fazla istiyor o zaman, 1.4 TSI'yi zaten 1.6 MPI'den 10.000 TL'den fazlaya satıyor, halbuki Almanya'da aralarında çok cüzi bir fiyat farkı var, Volkswagen Almanya'da araç SATMAK istiyor, Doğuş Otomotiv Türkiye'de araçlardan KÂR etmek istiyor. Hiç ama hiç kimse 2.0 TDI 140 HP fiyatına 1.6 TDI 105 HP satın almaz, Doğuş Otomotiv de satıl alacak olanları beklemesin. Neden o zaman 4 yıldır üretilen 1.9 TDI 105 HP motoru Türkiye'ye HİÇ getirmedi? Sadece ama sadece ÖTV ve MTV'den dolayı çünkü kimse almazdı, aynı şekilde 2.0 TDI 140 HP varken aynı fiyata kimse 1.6 TDI 105 HP almaz. 6 ayda bir ödenen MTV'ye de kimse bakmaz, dizeli bu fiyata alıp bunun hesabını yapacak kimse yok.

    1.6 MPI 102 HP 8V SOHC ne ise
    1.9 TDI 105 HP 8V SOHC da aynı

    Ucuz ve sürüm motorları bunlar. 1.6 TDI 105 HP motoru "kaymak" ve "kazık" olarak satmaya çalışacaksa baltayı taşa vurmuş demektir Doğuş Otomotiv'in.

    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    80 milyarı geçmeyecekmiş. Bir Doğuş Auto yetkilisi söyledi



    Taner bey gerçekten nedemek istediğinizi çok iyi anlayanlardanım yani bizim insanımız çok iyi niyetli bunu suistimal adenler neyazıkki çok , tüketiciye değer verilmiyor.
    Ama insanımız iyi olduğu kadarda üzgünüm biraz saf kalpli yani ben kendi adıma öyleyimdir.
    Örneğin trafikte 2,0 lt dizel passatları görüyorum ama bunların amacı nedir ekonomik olmakmı tabiki hayır , birkere 2,0 lt motor için % 60 ötv illeti ile arabayı satın alıyorsunuz , yıllık 1736 tl yani 3 kat fazla mtv ödemesi çok fahiş , ayrıca dizel masrafı , gırgırı sesi , burada amaç nedir tasarrufmu elbette hayır ötv , mtv , dizel masrafı beraber bunları , bu araba nekadar az yaksada en az 15 yılda amorti edemez bilmem analatabildimmi ama 1,4 lt benzinli motorlar performans olarak çok iyi ince hesap yapılırsa dizelin hiç bir üstün yanı yok benzinli arabanın kullanım zevki dahada güzel 1,6 lt dizel motorunda böylece bu örenkle tezi iyice çürümüş oldu , millet satış listesine dikkatlice baksın arabaların vergisiz satış fiyatları birbirine çok yakın yani önemli olan bu vergi ve ötv toplamı insanları aldatıyor!




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.