Şimdi Ara

1.6 TDI PASSAT 2010 MODEL Almanya'da Satışta (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
0
Favori
60.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • PAssat 1.4 tsı 122hp ıle iyi olan satışlarını daha yukarı cekmeyı basardı. Bu motor ıle akıllı ve mantıklı fıyat uygularsa daha da saglama alır satıslarını.
  • 2.0 TDI' ın satışlarını fazla etkilemez.
    2.0 TDI' ı sadece ekonomi yapmak için tercih etmiyor ki büyük çoğunluk.
    Kullanacağı arabadan istediği performansı; nispeten daha az yakıt parası ödeyerek almak için tercih ediyor. 2.0 TDI tercih edenlerin aradığı performansı sağlayamaz 1.6 TDI.

    Eğer makas büyük olmazsa; 1.4 TSI' ın satışlarını etkiler 1.6 dizel büyük oranda.

    Ayrıca benzinli araç düşünmeyen fakat 2 litrelik motora da para ödemeyecek olan D segment müşterisini de cezbeder.

    VW Passat, en büyük avantajı olan; ister düz ister otomatik olarak içinden gönlünüze göre seçim yapabildiğiniz motor yelpazesini, 1.6 TDI ile daha da artıracak ve satışlarda da bunu görmeye devam edeceğiz. Opel dizel motorları umursamamaya ve dandik otomatik şanzumanlarını sadece 2.0 ile sunmaya;

    Renault ve Citroen D segmenti umursamamaya devam ededursun; Passat yeni kasaya kadar uzun süre liderliğini korur.

    Yeni kasası ile kendi fişini çekmezse, üstüne bir o kadar daha korur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 14 Ağustos 2009; 21:53:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: feanorringeril


    VW Passat, en büyük avantajı olan; ister düz ister otomatik olarak içinden gönlünüze göre seçim yapabildiğiniz motor yelpazesini,





    daha dune kadar benzınlı mıllattan kalma 1.6 ve vergısı ulkemızce rabet gormeyen dızelle satıs sunuyodu cogu kışı sırf duşuk hacımlı dızel olmadıgından mıllet cıtroene renoya pejoya yoneldı ??

    egerkı satış fıyatı 2.0 motorunun fıyatına yakınsa degısen bırsey olmayacaktır

    he yıne lıderlıgını korur borumu bu passat.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Donanım Paketlerine göre Almanya Fiyatları. Türkiye'ye ithal edilmeyen 2.0 TDI 110 HP motor halen sipariş edilebiliyor.

    TRENDLINE
    1.6 TDI BlueMotion Technology DPF 77 kW 5-Gang 4,5 l/100km 118 g/km 27.125,00 €

    COMFORTLINE
    1.6 TDI BlueMotion Technology DPF 77 kW 5-Gang 4,5 l/100km 118 g/km 28.250,00 €

    SPORTLINE
    1.6 TDI BlueMotion Technology DPF 77 kW 5-Gang 4,5 l/100km 118 g/km 28.675,00 €

    HIGHLINE
    1.6 TDI BlueMotion Technology DPF 77 kW 5-Gang 4,5 l/100km 118 g/km 30.875,00 €


    Taner Abim,

    2.0 TDI 110HP artik Passat´ta satilmiyor onun yerin 1.6 TDI 105HP geldi . Sitede var diye görünüyor ama Araci bu Motor ile Siparis ettinmi 1.6 TDI 105 HP eline geciyor (Motor-Talk ta siparis edenlerden alinti).

    Arkadaslar,

    herkezin düsüncesi ayri ama Almanlar sizin gibi düsünmüyorlar. Cogu Alman senede 20.000km yol yapiyor hatta bazilari 80.000km yapiyor, onlar icin en ekonomik yolu Dizel Motorlardir, Performans isterse 100HP olsun onlar icin önemli olan Yakittir. Cogu Dizel alici simdi bu Motora gececek cünkü az CO² Egsozdan attigi icin az vergi ödeyecek (burada CO² Gramina göre hesaplaniyor senelik Vergi). Adam 1 Depo ile 100km fazla yol yaptimi seviniyor. Kimi ise 3,2 V6 Motor kimi ise R36 3.6 yi Tercih ediyor onlar senede 15.000 km yol yapan Araclari Garajda duran kisilerdir, ayrica evlerinde bir de kücük Tasaruflu araclari vardir. Herkez burada sizin gibi Düsünse o zaman Dizeller artik 3.0 TDI 500 HP lik olacak ancak o zaman tatmin olursunuz. Ayrica Alman Devletide biraz baski altina sokuyor Üreticileri oda Cevre yüzünden, Alman Devleti sürücüleri Vergiler ile ödüllendiriyor ne kadar az CO² birakirsa arac o kadar az Vergi ödeniyor, hatta simdi yeni Araba alanlara 1 Sene Vergi ödemiyor. Onun icin Volkswagen, Mercedes veya BMW gibi üreticiler birseyler yapmaya calisiyorlar. Sürücü icin ise en az yakit yakan en az CO² Akit birakan araci Tavsiye ediyorlar. Bir Chevrolet Matizin senelik Vergisi 16 €uro !!!! Ama uzun yol icin Vergi olarak Dizel Benzine göre pahali ama senede 20.000km yaptiginiz zaman Ucuz Dizel Fiyatlari sayesinde bu Parayi 2 sene icinde cikariyorsunuz ki artik 1 sene Vergi serbest sayesinde aldiginiz zaman parasini cikariyorsun. Yaris yapmak isteyenler veya daha hizli gitmek isteyenler büyük Motorlari tercih ediyorlar.

    7 Vites DSG Konusunda cok saglam bir sanziman DSG, VW Her sene dahada gelistiriyor bu sanzimani. Sanirim yakinda dahada iyileri cikar.

    Saygilar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YasinDE -- 15 Ağustos 2009; 12:53:39 >




  • quote:


    daha dune kadar benzınlı mıllattan kalma 1.6 ve vergısı ulkemızce rabet gormeyen dızelle satıs sunuyodu cogu kışı sırf duşuk hacımlı dızel olmadıgından mıllet cıtroene renoya pejoya yoneldı ??

    1.6 102 hp, (manuel)
    1.4 TSI 122 HP, (manuel / dsg)
    1.8 TFSI 160 HP, (manuel / dsg)
    2.0 TFSI 200 HP, (manuel / dsg)
    1.6 TDI 105 HP, (?)
    2.0 TDI 140 HP, (manuel / dsg)
    2.0 TDI 170 HP (manuel / dsg)

    bence oldukça geniş bir yelpaze.
  • motor güzelde bu motor bu kasayı çeker mi??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MustafaGunes

    motor güzelde bu motor bu kasayı çeker mi??


    ceker 110HP ye dayanarak söylüyorum. Zamaninda 2.0 TDI 110HP Varianti cektiyse 1.6 TDI 105HP ayni sekilde ceker.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MustafaGunes

    motor güzelde bu motor bu kasayı çeker mi??

    Beklentine bağlı bu bana göre çekmez, tatmin etmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feanorringeril

    quote:


    daha dune kadar benzınlı mıllattan kalma 1.6 ve vergısı ulkemızce rabet gormeyen dızelle satıs sunuyodu cogu kışı sırf duşuk hacımlı dızel olmadıgından mıllet cıtroene renoya pejoya yoneldı ??

    1.6 102 hp, (manuel)
    1.4 TSI 122 HP, (manuel / dsg)
    1.8 TFSI 160 HP, (manuel / dsg)
    2.0 TFSI 200 HP, (manuel / dsg)
    1.6 TDI 105 HP, (?)
    2.0 TDI 140 HP, (manuel / dsg)
    2.0 TDI 170 HP (manuel / dsg)

    bence oldukça geniş bir yelpaze.



    Güncel bilgileri ekliyorum:

    Benzinli
    1.6 MPI 102 HP 5 ileri manüel
    1.4 TSI 122 HP 6 ileri manüel / 7-DSG
    1.6 FSI 115 HP 6 ileri manüel / 6-Tiptronic (üretimden kalktı)
    1.8 TSI 160 HP 6 ileri manuel / 6-Tiptronic (üretimden kalktı) 7-DSG
    2.0 FSI 150 HP 6 ileri manüel / 6-Tiptronic (üretimden kalktı)
    2.0 FSI 150 HP 6 ileri manüel 4 MOTION
    2.0 TSI 200 HP 6 ileri manüel / 6-Tiptronic
    3.2 FSI 250 HP 6-DSG (EUR) (Türkiye'ye hiç gelmedi)
    3.6 FSI 280 HP 6-DSG 4 MOTION (ABD) (Türkiye'ye hiç gelmedi)
    3.6 FSI 300 HP 6-DSG 4 MOTION (EUR) (Türkiye'ye hiç gelmedi)

    Dizel
    1.6 TDI 105 HP 5 ileri manüel (Türkiye'ye henüz gelmedi)
    1.9 TDI 105 HP 5 ileri manüel (üretimden kalktı) (Türkiye'ye hiç gelmedi)
    2.0 TDI 110 HP 5 ileri manüel (üretimden kalktı) (Türkiye'ye hiç gelmedi)
    2.0 TDI 140 HP 6 ileri manüel / 6-DSG
    2.0 TDI 170 HP 6 ileri manüel / 6-DSG

    Tabi bunlar arasında BlueMotion olanları var, değişik ülkeler için artı veya eksi 3-5 HP ile üretilen motorlar var, bazı 2.0 TDI 140 HP 8V SOHC motorlar var, epey karışık ama ana liste yukarıdaki gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: feanorringeril

    quote:


    daha dune kadar benzınlı mıllattan kalma 1.6 ve vergısı ulkemızce rabet gormeyen dızelle satıs sunuyodu cogu kışı sırf duşuk hacımlı dızel olmadıgından mıllet cıtroene renoya pejoya yoneldı ??

    1.6 102 hp, (manuel)
    1.4 TSI 122 HP, (manuel / dsg)
    1.8 TFSI 160 HP, (manuel / dsg)
    2.0 TFSI 200 HP, (manuel / dsg)
    1.6 TDI 105 HP, (?)
    2.0 TDI 140 HP, (manuel / dsg)
    2.0 TDI 170 HP (manuel / dsg)

    bence oldukça geniş bir yelpaze.


    evet kırmızı yazdıgınız motor geldıgıne ve fıyatı abartılmadıgı taktırde guzel secenek

    ama suana kadar (şu anda dahıl) ben az yakmak ve fazla vergı vermemek ıcın secebılecegım bır dızel motoru varmıydı (var mı)?

    yok

    ve ayrıyetten reno dızelle 1.6 benzınlı arasındakı fıyat farkı 4 bın tl sence vw ve boyle bı fıyat farkı ıle 1.6 dızelı satısa sunarmı ? bence sunmaz

    eger sunmazsa benım ıcın motor gamı genıslememıstır.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .IsTanBul. -- 16 Ağustos 2009; 13:36:30 >




  • 1.6 TDI Passatları getirmeden önce 2.0 TDI'ların fiyatları yukarı çekerler, 1.6 TDI lar şimdiki 2.0 TDI fiyatlarına çok yakın satılır ve VW vergi avantajından dolayı marjını kayda değer artırır... Durumdan da şikayet eden olmaz :)
  • 1.4 turbo motor varken kimse 1.6 dizelin gırgırını ve fiyat farkını çekemez diye düşünüyorum.
  • 80 milyarı geçmeyecekmiş. Bir Doğuş Auto yetkilisi söyledi
  • adamlar tam bir stratejik pazarlama uzmanı olmuş...kasa biterayak gayet mantıklı motor seçeneği sunmuş...son bi vurgun yapıp kasayı değiştirirler
  • 1.6 tdi 105 hp dsg sanjımanlı passat süper olur diye düşünüyorum ama doguş oto onuda bize zıkkım eder 2.0tdi fiyatına satmaya baslar.
  • Bilmiyorum ama ticaret kanunu diye bir şey var heraldeki prestij sağlamlık v.s derken tüketici psikolojisi bağlamını yabancı üretici çok iyi biliyor ve birbirlerini iyi kalkındırıyorlar aslında olay bu.
    Passatı 1,6 lt 125 bg üretemediklerindenmi hızlanma saniyeyi 10 sn yapamazlarmı bunlar hep çelişki örneğin tıpkı nokı'anın sürekli model değiştirip sık sık kafa karıştırması gibi.
    Bunlara fırsat vermeyin sirkeyi sarımsağı hesab etmeyin devir ekonomi devri devam edin yolunuza (1,4 lt passatla).
    Sağlıcakla kalın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    1.4 turbo motor varken kimse 1.6 dizelin gırgırını ve fiyat farkını çekemez diye düşünüyorum.


    Yakın fiyatlara satarlarsa bende Tsi'nin neredeyse hiç satamayacağını düşünüyorum nedense.
  • 25.000 TL fazla istiyor o zaman, 1.4 TSI'yi zaten 1.6 MPI'den 10.000 TL'den fazlaya satıyor, halbuki Almanya'da aralarında çok cüzi bir fiyat farkı var, Volkswagen Almanya'da araç SATMAK istiyor, Doğuş Otomotiv Türkiye'de araçlardan KÂR etmek istiyor. Hiç ama hiç kimse 2.0 TDI 140 HP fiyatına 1.6 TDI 105 HP satın almaz, Doğuş Otomotiv de satıl alacak olanları beklemesin. Neden o zaman 4 yıldır üretilen 1.9 TDI 105 HP motoru Türkiye'ye HİÇ getirmedi? Sadece ama sadece ÖTV ve MTV'den dolayı çünkü kimse almazdı, aynı şekilde 2.0 TDI 140 HP varken aynı fiyata kimse 1.6 TDI 105 HP almaz. 6 ayda bir ödenen MTV'ye de kimse bakmaz, dizeli bu fiyata alıp bunun hesabını yapacak kimse yok.

    1.6 MPI 102 HP 8V SOHC ne ise
    1.9 TDI 105 HP 8V SOHC da aynı

    Ucuz ve sürüm motorları bunlar. 1.6 TDI 105 HP motoru "kaymak" ve "kazık" olarak satmaya çalışacaksa baltayı taşa vurmuş demektir Doğuş Otomotiv'in.

    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    80 milyarı geçmeyecekmiş. Bir Doğuş Auto yetkilisi söyledi




  • kendimi dogus oto bayisi yerine koyuyorum ve kara kara düşünmeye başlıyorum

    peynir ekmek gibi golf 5 satarken golf 6 nerdeyse yok denecek kadar az sattı(en azından benim yaşadığım yerde)
    polo eskiden de satmıyordu yeni kasası da bu fiyatlarla mümkün değil
    touran, toureg zaten satan araçlar değil, ötv indirimi ile biraz tiguan kımıldadı ama bu ay sonunda o da nanay
    caddy yediği sorunlu araç damgasıyla artık eskisi kadar satabileceğini sanmıyorum
    geriye kalıyo bi passat bi de transporter. Doğuş bunları da mantıklı fiyatlarla satmazsa bayilerin işi zor

    Az araç satmak sadece az kazanmak değil, az aracın servise gelmesi, az yedek parça satılması ve daha az ikinci el satılması demek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MustafaGunes
    motor güzelde bu motor bu kasayı çeker mi??

    190 km 12.7 sn hızlanma verılerı var rahat ceker
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.