Şimdi Ara

1,6 HDi / 1,6 TDI bir uzun yol tecrübesi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
0
Favori
2.865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Amma karabüklü varmış :)

    Ben de hali hazırda Karabükteyim. Burada doğdum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carretera

    Su kisa mesafe olayini denemedim hic ama uzun mesafede (400 km+) 3.8 altina inemedim ben. Tepe inis cikisi olan yerlerde de acikcasi 1.6 hdi ile bu kadar dusuk olacagini sanmiyorum. Mesela Istanbul- Balikesir veya Istanbul-Mugla parkurlari...

    Aslında yukarıdaki kısa mesafe 3,4 örneğinde bayağı iniş çıkış var, en büyüğü de Büyükçekmece rampası. Kınalı gişelerinden TEM'e giriş, Ispartakule/Bahçeşehir gişelerinden çıkış, sonra da yan yoldan Halkalı/Atakent Mah. güzergahında elde ettiğim sonuç.

    Hanım Balıkesirli, sık sık Balıkesir'e de gidip geliyorum. Bölünmüş yollarda 110 gibi seyredersem o güzergahta 4,5 civarında ortalama çıkartıyor, Yalova'dan sonraki dağ çıkışları etkiliyor bayağı.

    1 depoda ~1200-1300 km gibi mesafelerde ise en düşük 4,2 ortalama gördüm. Menzil çok uzun olduğu için ister istemez arada şehiriçine, trafiğe de girildiği için depo ortalamalarım 4'ün üzerinde çıkıyor.

    Üniversitede iken de okula son 1 yılında bu arabayla gidip geliyordum. Çapa - Maslak arasında 5,5-6 civarlarında dolanıyordu ama o zamanlar bu kadar sakin sürmüyordum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Evil Dead

    Vw neden bilmiyorum ama ilk hızlanmalarda gayet iyi işler çıkarıyor diğer dizellere göre.0-100 hızlanması 10.7 sn denmiş tabiki 0-100 her şey değil. Ondan sonra beygir konuşur zaten.105 bg motorla, rakipleri 120-130 beygir motorlarla takılıyor.0-100 10.7 sn olup çoğundan iyi gözüküyor ama 100 den sonra görürüz ciğerliyi

    o 10.7 'nin de gerçekte tutmadığı video testlerde görülüyor zaten

    http://www.youtube.com/watch?v=EBLjj5apwq0#t=54



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybars_ -- 23 Ocak 2014; 9:44:23 >




  • rst78 kullanıcısına yanıt
    Ben de gecen Cuma Akcay'a geldim. Yagis oldugu icin yavas geldim; ortalama 85 ile gelmisim. 3.9 ortalama tuketim ile geldim bu sefer. Bir de Balikesir merkez etrafindan dolasan bir cevreyolu yapmislar tee dagin tepesine cikariyor sonra da oldukca dik bir sekilde geri indiriyor. Bir daha cikmam, sehir icinden gecerim daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Evil Dead

    Vw neden bilmiyorum ama ilk hızlanmalarda gayet iyi işler çıkarıyor diğer dizellere göre.0-100 hızlanması 10.7 sn denmiş tabiki 0-100 her şey değil. Ondan sonra beygir konuşur zaten.105 bg motorla, rakipleri 120-130 beygir motorlarla takılıyor.0-100 10.7 sn olup çoğundan iyi gözüküyor ama 100 den sonra görürüz ciğerliyi

    o 10.7 'nin de gerçekte tutmadığı video testlerde görülüyor zaten

    http://www.youtube.com/watch?v=EBLjj5apwq0#t=54

    Yalnız o videoda gazı önceden verip kalkmamış dikkat ederseniz.Bu videoyu gördüm ama diğer bütün arabaları frene basıp önce gaz vererek kaldırıyor,vw yi direk gaza basarak kaldırıyor.Ama şu ana kadar bende 10.7 sn de yapan test görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Evil Dead


    quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Evil Dead

    Vw neden bilmiyorum ama ilk hızlanmalarda gayet iyi işler çıkarıyor diğer dizellere göre.0-100 hızlanması 10.7 sn denmiş tabiki 0-100 her şey değil. Ondan sonra beygir konuşur zaten.105 bg motorla, rakipleri 120-130 beygir motorlarla takılıyor.0-100 10.7 sn olup çoğundan iyi gözüküyor ama 100 den sonra görürüz ciğerliyi

    o 10.7 'nin de gerçekte tutmadığı video testlerde görülüyor zaten

    http://www.youtube.com/watch?v=EBLjj5apwq0#t=54

    Yalnız o videoda gazı önceden verip kalkmamış dikkat ederseniz.Bu videoyu gördüm ama diğer bütün arabaları frene basıp önce gaz vererek kaldırıyor,vw yi direk gaza basarak kaldırıyor.Ama şu ana kadar bende 10.7 sn de yapan test görmedim.

    testteki araç dsg bu yüzden o şekilde kalkıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Evil Dead


    quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Evil Dead

    Vw neden bilmiyorum ama ilk hızlanmalarda gayet iyi işler çıkarıyor diğer dizellere göre.0-100 hızlanması 10.7 sn denmiş tabiki 0-100 her şey değil. Ondan sonra beygir konuşur zaten.105 bg motorla, rakipleri 120-130 beygir motorlarla takılıyor.0-100 10.7 sn olup çoğundan iyi gözüküyor ama 100 den sonra görürüz ciğerliyi

    o 10.7 'nin de gerçekte tutmadığı video testlerde görülüyor zaten

    http://www.youtube.com/watch?v=EBLjj5apwq0#t=54

    Yalnız o videoda gazı önceden verip kalkmamış dikkat ederseniz.Bu videoyu gördüm ama diğer bütün arabaları frene basıp önce gaz vererek kaldırıyor,vw yi direk gaza basarak kaldırıyor.Ama şu ana kadar bende 10.7 sn de yapan test görmedim.

    testteki araç dsg bu yüzden o şekilde kalkıyor

    Şanzımana zarar vereceği kesin ama her zaman böyle hızlanmıyoruz zaten.Öyle kaldırmaları yanlış olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheApproachingCurve


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    PSA'nın motorları ekonomik oluyor. Ben de 1 sene gibi bir süre boyunca Megane II'ye bindim. Aslına bakarsanız olayı ferahlık ve ekonomi idi.

    Yalnız şu anda makyajlı Fiesta kullanıyorum. Daha ilk depomdayım araç sıfır. Bence başarılı bir tüketimi var. Önceki makyajsız kasaydı, aralarında bariz bir tüketim farkı var şimdiki gözlemlerime göre.

    Fiesta 1.5 tdci 75 ps lik olan mi tüketim değerleri nasıl

    İlk depo bitsin, tüketim değerini yazacağım. Şu anda her gün kullandığım güzergâhta 5.3-5.5 olan değerler 4.3 civarlarında seyrediyor.




  • 1,6 tdi 33 krş yüksek gibi ama arkadaş 150'nin altına inmedik demiş.
  • değerler beklediğim gibi çıkmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheApproachingCurve


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    PSA'nın motorları ekonomik oluyor. Ben de 1 sene gibi bir süre boyunca Megane II'ye bindim. Aslına bakarsanız olayı ferahlık ve ekonomi idi.

    Yalnız şu anda makyajlı Fiesta kullanıyorum. Daha ilk depomdayım araç sıfır. Bence başarılı bir tüketimi var. Önceki makyajsız kasaydı, aralarında bariz bir tüketim farkı var şimdiki gözlemlerime göre.

    Fiesta 1.5 tdci 75 ps lik olan mi tüketim değerleri nasıl

    İlk depo bitsin, tüketim değerini yazacağım. Şu anda her gün kullandığım güzergâhta 5.3-5.5 olan değerler 4.3 civarlarında seyrediyor.

    biz de focus polo var :)) polo yu satıp fiesta alınırmış aralıkta :) şimdi araba almak parayı çöpe atmak olur




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.