Şimdi Ara

1.4 Motor Yeterli Mi ? Ve Bir Takım Sorular

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
6.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araba alma arifesindeyiz. Baktığımız Bütçeye göre 1.4 Motor araçları da görüyorum. Bu seviyede ki bir motor sıkıntı yaşatır mı ? 4 Kişilik aile. Hatchback kasa olacak.

    Ayrıca ideal kilometre kaç olmalıdır ?

    Acemilik atma gibi yani ilk araç olacak sonradan değişme imkanı olabilir. Alınacak arabadaki etek boyası gibi yada kaput, çamurluk değişimi olsa çok sıkıntı yaşatır mı ?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    1.4 Motor Yeterli Mi: Kapsamlı Bir Rehber

    Giriş

    1.4 litrelik motorların yeterli olup olmadığı sıklıkla tartışılan bir konudur. Bu yazıda, 1.4 litrelik motorların güçlü ve zayıf yönlerini kapsamlı bir şekilde inceleyeceğiz ve sizin için doğru seçeneği belirlemenize yardımcı olacağız.

    1.4 Motorun Avantajları

    • Yakıt Verimliliği: 1.4 litrelik motorlar genellikle daha küçük boyutları ve daha düşük silindir hacimleri nedeniyle düşük yakıt tüketimine sahiptir.
    • Düşük Emisyonlar: Daha küçük motorlar, daha az yakıt yaktıklarından daha düşük emisyon üretirler.
    • İdeal Şehir İçi Sürüşü: 1.4 litrelik motorlar, yüksek hızlarda veya ağır yüklerle başa çıkmada zorlanabilirken, şehir içi sürüş için idealdir.

    1.4 Motorun Dezavantajları

    • Yetersiz Güç: 1.4 litrelik motorlar, özellikle hızlanırken veya yokuş çıkarken, sınırlı güç sağlayabilir.
    • Sınırlamalar: 1.4 litrelik motorlu araçlar, römork çekmek veya büyük yükleri taşımak gibi belirli görevler için uygun olmayabilir.
    • Ömür: Küçük motorlar, daha büyük motorlara kıyasla daha yüksek devirlerde çalışmak zorunda kalabilir ve bu da zamanla ömürlerini kısaltabilir.

    1.4 Atmosferik Motor Alınır mı?

    Atmosferik 1.4 litrelik motorlar, turboşarj veya süperşarj gibi destekleyici teknolojiler içermez. Bunun anlamı, daha az güç ve tork üretmeleridir. Ancak, bu motorlar genellikle daha güvenilir ve daha düşük maliyetlidir.

    1.4 Motorlu Arabalar

    1.4 litrelik motorlu arabalar, günlük işe gidiş geliş ve şehir içi sürüş için iyi bir seçenek olabilir. Ancak, uzun yolculuklar, ağır yükler veya performans sürüşü için daha güçlü bir motora sahip bir araç düşünmek isteyebilirsin.

    Sonuç

    1.4 litrelik motorun sizin için doğru olup olmadığı, bireysel ihtiyaçlarına ve sürüş alışkanlıklarına bağlıdır. Yakıt verimliliği, düşük emisyonlar ve şehir içi kullanım için ideal olan bir araç arıyorsan, 1.4 litrelik bir motor yeterli olabilir. Ancak, daha fazla güç, ömür ve çok yönlülük arıyorsan, daha büyük bir motora sahip bir araç tercih etmen daha iyi olur.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1.4 hangi motor bu hocam hangi motor olduğunu söylersen daha detaylı bi cevap verilebilir.
    Satmayı düşünürseniz düşük km olması daha iyi olur şahsi psikolojik sınırım 80 veya 70 bin km ve altı.
    Kaporta değişimleri orjinaliyle değiştiyse sıkıntı çıkartmaz fakar etek boyası gibi tabirlerle satılmaya çalışan arabalardan uzak durun derim çünkü sadece boyanmış olmayabiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.33 corolla kullanicisiyim,motor rallici değilseniz yeterli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her türlü motor atmosferik değilse yeter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece 1.4 olarak bakarsan 70 hp den tut 170 hp ye kadar 1.4 motorlu araçlar mevcut. Bütçeniz nedir belirtirseniz daha isabetli öneriler alırsınız.
    Şöfrlüğümü geliştirip daha sonra değiştirim derseniz. Clio,punto,getz,corsa,palio gibi bütçe ve zevkinize göre B sınıfı araç bakabilirsiniz. Birkaç parça boya ve çamurluk gibi değişenlere pek takılmayın, yinede dikkat etmekte fayda var etek altı boyalı diye pertden roplama araçlar cirit atıyor. Boyasız değişensiz araç alıp ufak kaza ve sürtme sonucu aracın değer kabetmesi canınızı sıkabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tunc52 -- 20 Mart 2016; 18:01:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunc52

    Sadece 1.4 olarak bakarsan 70 hp den tut 170 hp ye kadar 1.4 motorlu araçlar mevcut. Bütçeniz nedir belirtirseniz daha isabetli öneriler alırsınız.
    Şöfrlüğümü geliştirip daha sonra değiştirim derseniz. Clio,punto,getz,corsa,palio gibi bütçe ve zevkinize göre B sınıfı araç bakabilirsiniz. Birkaç parça boya ve çamurluk gibi değişenlere pek takılmayın, yinede dikkat etmekte fayda var etek altı boyalı diye pertden roplama araçlar cirit atıyor. Boyasız değişensiz araç alıp ufak kaza ve sürtme sonucu aracın değer kabetmesi canınızı sıkabilir.

    Hocam 70-100HP arası mesela.
    Kriterlerim
    Bütçe : 32.000₺
    Kasa : Hatcback
    Vites : Fark etmez

    Ayrıca atmosferik motor, ve yarı otomatik vites ne oluyor ?

    Ayrıca araç çok uzun vadeli olmayıp değiştirilebilir. Dediğiniz gibi gelişip değiştirilir. Ama kısa zamanda değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taylor Gang -- 20 Mart 2016; 18:04:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taylor Gang

    quote:

    Orijinalden alıntı: tunc52

    Sadece 1.4 olarak bakarsan 70 hp den tut 170 hp ye kadar 1.4 motorlu araçlar mevcut. Bütçeniz nedir belirtirseniz daha isabetli öneriler alırsınız.
    Şöfrlüğümü geliştirip daha sonra değiştirim derseniz. Clio,punto,getz,corsa,palio gibi bütçe ve zevkinize göre B sınıfı araç bakabilirsiniz. Birkaç parça boya ve çamurluk gibi değişenlere pek takılmayın, yinede dikkat etmekte fayda var etek altı boyalı diye pertden roplama araçlar cirit atıyor. Boyasız değişensiz araç alıp ufak kaza ve sürtme sonucu aracın değer kabetmesi canınızı sıkabilir.

    Hocam 70-100HP arası mesela.
    Kriterlerim
    Bütçe : 32.000₺
    Kasa : Hatcback
    Vites : Fark etmez

    Ayrıca atmosferik motor, ve yarı otomatik vites ne oluyor ?

    Ayrıca araç çok uzun vadeli olmayıp değiştirilebilir. Dediğiniz gibi gelişip değiştirilir. Ama kısa zamanda değil.

    Alıntıları Göster
    Atmosferik motorlu hiçbir araç yeterli değildir.

    Rampaya geldiğinizde anlarsınız ne demek istediğimi.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Fiat bravo 1.4 t-jet 120 hp rahatlıkla işini görür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik olarak 1.6 nın altını tavsiye etmiyorum. Belki vardır mühendislik harikası öyle bir motor ama.. Turbo beslemeli 1.2 bile çok rahat taşır. 1.6 lardan da daha atik olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    Fiat bravo 1.4 t-jet 120 hp rahatlıkla işini görür.
    atmosferik araba gayet yeterli merak etmeyin
    alt devirlerde gazı kökleyip bu araba gitmiyo derseniz haklısınız
    ama atmosferikde alt devirlerde köklemek arabayı boğmaktan başka bişey değil köklenecekse en az 3000 deviri görmek gerekiyor
    uzun yolda 1.4 75 hp lik bi clio 4 kişi ve bagaj ile 120 ile girip 110 ile rahat bitirir (gaza normal basarak) %3 eğimli yokuşları
    %6-7 gibi dik yokuşlarda 120 ile girip kökleyerek sabit hızda çıkılabilir (3500 devirlerde oluyor araba)
    acemi için atmosferik idealdir stop etmeden bekle çalıştırınca rolantide bekle düşük devirde sür derdin olmaz lpg ile dizelden az yakar bakım maliyetleri düşüktür ama lpg de sorun çıkma ihtimali az da olsa var en temizi atmosferik benzinli araba

    22 yaşında 200.000 km ye dayanmış 1.4 72 hp lik bir araba altının yerden yüksekliği çok fazla içinde 4 kişi var bagaj ful dolu

    https://www.youtube.com/watch?v=NvYMwZ1nPcQ 9 yaşında 1.4 75 hp atmosferik symbol (video bana aittir)
    Bu mesaja eklenen görseller:

     1.4 Motor Yeterli Mi ? Ve Bir Takım Sorular




  • o.lut03 O kullanıcısına yanıt
    Allah akıl fikir versin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: o.lut03

    atmosferik araba gayet yeterli merak etmeyin
    alt devirlerde gazı kökleyip bu araba gitmiyo derseniz haklısınız
    ama atmosferikde alt devirlerde köklemek arabayı boğmaktan başka bişey değil köklenecekse en az 3000 deviri görmek gerekiyor
    uzun yolda 1.4 75 hp lik bi clio 4 kişi ve bagaj ile 120 ile girip 110 ile rahat bitirir (gaza normal basarak) %3 eğimli yokuşları
    %6-7 gibi dik yokuşlarda 120 ile girip kökleyerek sabit hızda çıkılabilir (3500 devirlerde oluyor araba)
    acemi için atmosferik idealdir stop etmeden bekle çalıştırınca rolantide bekle düşük devirde sür derdin olmaz lpg ile dizelden az yakar bakım maliyetleri düşüktür ama lpg de sorun çıkma ihtimali az da olsa var en temizi atmosferik benzinli araba

    22 yaşında 200.000 km ye dayanmış 1.4 72 hp lik bir araba altının yerden yüksekliği çok fazla içinde 4 kişi var bagaj ful dolu

    https://www.youtube.com/watch?v=NvYMwZ1nPcQ 9 yaşında 1.4 75 hp atmosferik symbol (video bana aittir)
    Bu mesaja eklenen görseller:

     1.4 Motor Yeterli Mi ? Ve Bir Takım Sorular

    Araç flash mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taylor Gang

    quote:

    Orijinalden alıntı: tunc52

    Sadece 1.4 olarak bakarsan 70 hp den tut 170 hp ye kadar 1.4 motorlu araçlar mevcut. Bütçeniz nedir belirtirseniz daha isabetli öneriler alırsınız.
    Şöfrlüğümü geliştirip daha sonra değiştirim derseniz. Clio,punto,getz,corsa,palio gibi bütçe ve zevkinize göre B sınıfı araç bakabilirsiniz. Birkaç parça boya ve çamurluk gibi değişenlere pek takılmayın, yinede dikkat etmekte fayda var etek altı boyalı diye pertden roplama araçlar cirit atıyor. Boyasız değişensiz araç alıp ufak kaza ve sürtme sonucu aracın değer kabetmesi canınızı sıkabilir.

    Hocam 70-100HP arası mesela.
    Kriterlerim
    Bütçe : 32.000₺
    Kasa : Hatcback
    Vites : Fark etmez

    Ayrıca atmosferik motor, ve yarı otomatik vites ne oluyor ?

    Ayrıca araç çok uzun vadeli olmayıp değiştirilebilir. Dediğiniz gibi gelişip değiştirilir. Ama kısa zamanda değil.

    Turbo olmayan motorlar atmosferik olarak bilinir. Daha çok benzinli motorlar atmosferik günümüz dizel araçların tamamına yakını turbo beslemelidir. Yarı otomatik ise otomatik leştirilmiş manuel vites kutusuna denir; Manuel vites kutusunu geliştirilmiş hali denilebilir. Debriyaja sizin yerinize robot basıp ardından aracın hızına göre vites değişimini yapar. Benim görüşüm acemiliğinizi manuel araçda atıp, aracı değiştirirken ihtiyacınoz doğrultusunda seçiminizi yaparsınız.

    Renault Megane II 2006 ve üstü 1.5 dizel.
    Ford Focus 2005 üstü dizel.
    Fiat punto 2009 ve üstü 1.3 90 hp veya 1.4 95 hb benzinli.
    Bu araçları 30.000 civarı bulabilirsiniz. Kalan parayı sigorta ve aracın bakımı için kullanırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Respectformuslims


    quote:

    Orijinalden alıntı: o.lut03

    atmosferik araba gayet yeterli merak etmeyin
    alt devirlerde gazı kökleyip bu araba gitmiyo derseniz haklısınız
    ama atmosferikde alt devirlerde köklemek arabayı boğmaktan başka bişey değil köklenecekse en az 3000 deviri görmek gerekiyor
    uzun yolda 1.4 75 hp lik bi clio 4 kişi ve bagaj ile 120 ile girip 110 ile rahat bitirir (gaza normal basarak) %3 eğimli yokuşları
    %6-7 gibi dik yokuşlarda 120 ile girip kökleyerek sabit hızda çıkılabilir (3500 devirlerde oluyor araba)
    acemi için atmosferik idealdir stop etmeden bekle çalıştırınca rolantide bekle düşük devirde sür derdin olmaz lpg ile dizelden az yakar bakım maliyetleri düşüktür ama lpg de sorun çıkma ihtimali az da olsa var en temizi atmosferik benzinli araba

    22 yaşında 200.000 km ye dayanmış 1.4 72 hp lik bir araba altının yerden yüksekliği çok fazla içinde 4 kişi var bagaj ful dolu

    https://www.youtube.com/watch?v=NvYMwZ1nPcQ 9 yaşında 1.4 75 hp atmosferik symbol (video bana aittir)
    Bu mesaja eklenen görseller:

     1.4 Motor Yeterli Mi ? Ve Bir Takım Sorular

    Araç flash mı?

    Broadway

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bende de 1.4 /101 beygirlik motor var. Pist yarışlarına katılmayacaksan motor yeterli.

    Etek altı boyada sorun yok, büyük kaza var mı yok mu ona baktırın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    bende de 1.4 /101 beygirlik motor var. Pist yarışlarına katılmayacaksan motor yeterli.

    Etek altı boyada sorun yok, büyük kaza var mı yok mu ona baktırın.

    Kapı veya bagaj değişimi sizce büyük bi sorun mu ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 kisilik bir aile icin 1.4 yeterli degildir. 1.6 anca. Ister kabul edersiniz ister etmezsiniz. 1.4 atmosferik ne oldurur ne guldurur. Onun disinda badana boya cok sorun degil. Direklerde tavanda ic kisimlarda sorun olmadikca sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taylor Gang


    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    bende de 1.4 /101 beygirlik motor var. Pist yarışlarına katılmayacaksan motor yeterli.

    Etek altı boyada sorun yok, büyük kaza var mı yok mu ona baktırın.

    Kapı veya bagaj değişimi sizce büyük bi sorun mu ?

    üstadım kapı eğer içe göçmüşse, direkleri , tavanı vb yamultmuş ise sıkıntı, sadece ufak bir hasar varsa hiç sorun değil. Aynı şekilde bagaj da çok içe göçmemişse bunlar sorun değil, kaza her an olabilecek bir hadise. Maksat araç ciddi kaza geçirmemiş olsun. Bunu da ancak kaportacılar anlar, ben baksam zor anlarım .
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    90 HP 200 NM Turbo Dizel bir aracın 5.viteste çıktığı rampayı ;

    110 HP 135 NM 1.600cc atmosferik araç 3.viteste bağıra bağıra çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taylor Gang


    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    bende de 1.4 /101 beygirlik motor var. Pist yarışlarına katılmayacaksan motor yeterli.

    Etek altı boyada sorun yok, büyük kaza var mı yok mu ona baktırın.

    Kapı veya bagaj değişimi sizce büyük bi sorun mu ?

    üstadım kapı eğer içe göçmüşse, direkleri , tavanı vb yamultmuş ise sıkıntı, sadece ufak bir hasar varsa hiç sorun değil. Aynı şekilde bagaj da çok içe göçmemişse bunlar sorun değil, kaza her an olabilecek bir hadise. Maksat araç ciddi kaza geçirmemiş olsun. Bunu da ancak kaportacılar anlar, ben baksam zor anlarım .

    Anladım hocam. O zaman Fiestalara bakmıyacağız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.