Şimdi Ara

1.3 multijet yokuş çıkma performası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
7.811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Youtubede 1.3 multijet corsa sının videosunu koyan bir arkadaş gördüm , ilginç geldi paylaşayım dedim. Yokuş çıkarken hızının düşmesini nasıl yoruluyorsunuz , bütün 1.3 ler böylemi hızlanıyor ?








  • Multijetin yokuş performansına laf söyletmem.Çıktığı zamanlarda hiçbir markanın veremediği torku veriyordu.Kaç yıl sonra diğer markalar anca yetişebildi.1.3 multijet puntomla 75 lik connect'in 4. vites 80 le çıktığı yokuşu 5. vites 130 la çıkıyordum.Şu an 1.6 bravomla aynı yokuşu 6.vites 140 la çıkıyorum.
  • Grande punto 1.3 aracım vardı.Yemin ediyorum yokuş çıkarken vites artırıyordum.

    Araba yokuşta daha güçlü geliyordu düz yola göre

    Kesin aracın turbosun da sorun var
  • 75 lik 100 km altinda hic bir yokusta yavaslamaz.

    Elmadag yokusunu 110 ile sabit cikiyordu.
  • Kesinlikle normal değil, araçta bir sorun olduğunu veya bahsedildiği gibi tamgaz yapmadığını düşünüyorum.
  • Enjektör, filtreler vs. bakımsız ise performans düşüklüğü normal.
  • Yokuşta canavar gibi ...Corsadaki 1,3ü bilemem şanzıman oranları vs



    Özellikle tırtığı bol olan yokuşlardada basmışlığım var banamısın demiyordu Euro 5 90hplik olanından bahsediyorum 95hplik Euro6daha iyidir..
  • tamamen sürücüye bağlı. vites büyütse araba daha da hızlanır ama aynı viteste bağırtıp duruyo bu adam. video altındaki açıklamasından anladığı m yeni almış tanımıyo aracı ...
  • Multijetin yokuş performansına laf söyletmem.Çıktığı zamanlarda hiçbir markanın veremediği torku veriyordu.Kaç yıl sonra diğer markalar anca yetişebildi.1.3 multijet puntomla 75 lik connect'in 4. vites 80 le çıktığı yokuşu 5. vites 130 la çıkıyordum.Şu an 1.6 bravomla aynı yokuşu 6.vites 140 la çıkıyorum.
  • 1.3mjet 2000 devir ve ustunde canavardir, yokus yukari 1.6 atmosferikleri hizaya ceker
  • Bu adam ya sürmesini bilmiyor ya arabada sorun var.Dizel araç rampada ölmez.Mjet,dci,tdci fark etmez.
  • 168 bin km'de 2010 albea multijet var şirket aracım, 2000 devir sonrası turbonun da etkisiyle yokuşlarda gayet güzel çekiyor. ama baskı balata bitik bizim araçta yokuşta ekstra gaz veriyorum, az gaz verdi mi araç normal kalktıktan sonra bir anda devirden düşüp stop edebiliyor
  • Kendi aracım 1.3 cdti Corsa. Kesinlikle yokuş çıkamama gibi bir durum yok, özellikle 90-100 km altındaki şehir içi hızlarında 2k devirden sonra ivmelenerek çıkıyor. Şehir dışı yolculuklarda ise araç dolu ise kişi sayısı ve bagaj olarak o zaman biraz hız kaybı yaşanabiliyor ama kesinlikle yokuşta kalma gibi bir durumu yok bu 1.3 multijetlerin. Videodaki aracın turbosunda yada injection sisteminde bir sıkıntı var gibi.
  • öncelikle sesli izlemezsen yokuşta yavaşladı sanırsın, gaz kesiyor videoda da söylüyor.
    ama bu araba sıkıntılı %90 zaten izlediğim bir video.

    @ykaya1983 punto 75 lik mi hocam?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 11 Aralık 2017; 22:41:3 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    öncelikle sesli izlemezsen yokuşta yavaşladı sanırsın, gaz kesiyor videoda da söylüyor.
    ama bu araba sıkıntılı %90 zaten izlediğim bir video.

    @ykaya1983 punto 75 lik mi hocam?

    Evet 75 likti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    öncelikle sesli izlemezsen yokuşta yavaşladı sanırsın, gaz kesiyor videoda da söylüyor.
    ama bu araba sıkıntılı %90 zaten izlediğim bir video.

    @ykaya1983 punto 75 lik mi hocam?

    Evet 75 likti.

    connect 75hp 1.2 atmosferik ayarında çekiyor herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    öncelikle sesli izlemezsen yokuşta yavaşladı sanırsın, gaz kesiyor videoda da söylüyor.
    ama bu araba sıkıntılı %90 zaten izlediğim bir video.

    @ykaya1983 punto 75 lik mi hocam?

    Evet 75 likti.

    connect 75hp 1.2 atmosferik ayarında çekiyor herhalde.

    Kasa 1500 kilo torku 170 ( 20 nm fak var).Puntodan 350 kilo fazlası var ve 20 nm tork eksiğini de ekleyince 1.2 den farkı olmuyor bence de.1800 motor turbolu bir araç ama fıat'ın 1300 motor turbolu aracının verdiği gücü veremiyor.Ben performansını hiç beğenmiyorum.Eşek ölüsü gibi gitmiyor.




  • motor soğukken yada klima açıkken deneyin birde

    turbo devreye girmedi mi önünde ki sıkıntı yarattı mı sende sıkıntıya düşüyorsun. Boş akan halde iken cinnah yokuşu 4.vites çıkıyor alttan iyi gelirsen. Yani şartlar etkiliyor.

    ama yinede hantal sağır bir araç 1.3 75 lik. Başka güçlü araçlar kullanınca anlıyorsunuz durumu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    öncelikle sesli izlemezsen yokuşta yavaşladı sanırsın, gaz kesiyor videoda da söylüyor.
    ama bu araba sıkıntılı %90 zaten izlediğim bir video.

    @ykaya1983 punto 75 lik mi hocam?

    Evet 75 likti.

    connect 75hp 1.2 atmosferik ayarında çekiyor herhalde.

    Kasa 1500 kilo torku 170 ( 20 nm fak var).Puntodan 350 kilo fazlası var ve 20 nm tork eksiğini de ekleyince 1.2 den farkı olmuyor bence de.1800 motor turbolu bir araç ama fıat'ın 1300 motor turbolu aracının verdiği gücü veremiyor.Ben performansını hiç beğenmiyorum.Eşek ölüsü gibi gitmiyor.

    chipe karşıyım ama o arabanın hakkı gerçekten de.




  • Çok bilimsel bir test videosu olmuş. Ayrıca o ne dik bir yokuş öyle. Neredeyse bulutlar gözüküyor.
  • araçta bir sorun olabilir. 2. jenerasyon Punto vardı bizde, tazı gibi gidiyordu valla
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.