Şimdi Ara

1.0 Turbo & 1.6 Atmosferik? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
244
Cevap
0
Favori
16.842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de 1.0 Sce (atmosferik) Clio ile 1.5 DCI Clio arasında kaldım.

    Sce olan sıfır ve Joy paket (boş), Dizel olan 2017 model Touch (orta donanım) 110 bin km. 10.000 tramer kaydı. (Kapılardan)

    Mantığım kesinlikle 2017 model aracı al diyor. Kalbim ise 0 araç kullan boşver, şehir içindesin zaten diyor…

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    E46 var bende 3.16i 115 beygir 154 nm tork 1.6 atmosferik.

    Uzun yolda araç full dolu iğne atsan yere düşmez şekilde 150-160 gidebiliyorum. Aracın boş ağırlığı bile 1400 kg.

    Ama 1.0 turbo benzinde bu zor bence.

    Şehir içi için bende kesinlikle 1.0 turbo derim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • reguse kullanıcısına yanıt
    1.5 DCI Cliolar gerçekten çok iyi gidiyor. Ama 1.0 sce de çok güzel gidiyor şehir içinde. Ama dikkat edin 2021 modeller 65 beygire düştü ve 72 beygire göre çekiş olarak geride kalıyor. Test ettim :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tercihin şehir içi ise 1.0 al uzun yol ise 1.6 atmo..
    1.6 atmo bakımlı bir motorla düşünmeden dağları taşları aşarım çünkü kolay kolay arıza yapmaz bilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 clio xtronic turbo araç ile 1.4 astra ikiside 90 beygir ikisinide kullandım kesinlikle clio derim turbodan dolayı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Atmosferik araç yokuşta gitmez muhabbetini anlamıyorum.

    Babamda 2007 civic var Kartal Yakacıkta oturuyoruz bilenler vardır hep yokuş neredeyse düz yol yok. Gayet iyi çıkıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marty.McFLY -- 29 Aralık 2021; 19:27:51 >
  • 1.0 T motor 5.6 viteste düşük devir 2500-devir bandı tam yüklü iken bariz dağa iyi 1.6 atmosferikten.Çok geri kalır 1.6 Atmosferik sert rampalarda yüksek vites alt devirlerde.

  • tork arttığı için yokuşu daha iyi çıkar ve ilk ivmelenmesi daha hızlı olur. beygir düştüğü için max. hız düşer bu yüzden diğer arabayla aynı hızlara ulaşman için daha yüksek viteste kullanman gerekebilir tabi vitesleri aynıysa ama beygir çok fark etmemiş; 2. araçta beygir %9 kadar azalmış ama tork %25 artmış. yanlışım varsa düzeltin ben böyle biliyorum

    ortalama yakıt tüketimleri birbirine yakınsa torku yüksek aracı tercih ederdim ben




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stableRevulation -- 29 Aralık 2021; 19:49:5 >
  • 2.3 Turbo en guzeli

  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    1.0 tsi araba giderim diyen arkadaşlarımı bindirip 4 kişi yokuşta koklemistim...agizlari açık kaldi.beklemiyorlardi böyle güçlü bir motor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    "Pek fark olacağını sanmam" cümlesi sana yakışmadı hocam. Senin "Her türlü atmosferik daha iyi" demen lazım.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmeyi düşündüğünüz araç nedir hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Otomatiği gelirse, SW egea cross'a geçmeyi istiyorum. Bu paraya SW egeadan daha iyi bir araç göremiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 100hp 170 torklu motoru 1230kg tam
    otomatik Fiesta ile 2.5 yıl kullandım. Sizin bahsettiğiniz araç 1400kg olarak daha ağır olsa da şehiriçinde 1.6 atmosferik aracınızdan daha atik hissettirecek ve yakıt tüketimi de daha düşük olacaktır.
    Şehirdışında da sizi üzmez, rampaları başarılı şekilde tırmanır ama özellikle araç yüklüyken turbosuna güvenip riskli sollamaya çıkmamak gerekli.
    1.0 motorun şehirdışı yakıt tüketimi araç yüklüyken biraz yüksek oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plf -- 29 Aralık 2021; 21:48:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bariz bir örnek vereyim.
    Duster 1.6 ECO-G (Fabikasyon LPG) aracımı satıp 1.0 Turbo ECO-G almıştım.
    Turbonun verdiği keyif akıcılık, düşük devirde gelen yüksek torku gaz pedalında her daim hissetmen vb asla atmosferikle kiyaslanamaz.
    Zaten 1.6 4000 devirde 146 tork, 1.0 turbo ise 2000 devirde 170 tork veriyor.
    Veriler bile böyleyken atmosferigi övmek ancak kendini kandırmaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • escanor_ kullanıcısına yanıt

    Hiç bir şeyi hiç bir zaman körü körüne savunmadim. Sen anlayamamış olabilirsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bravaman kullanıcısına yanıt
    Tam tersi bence. Tork zaten yokuş ve araç yüklü ise lazım.düz yolda beygir lazım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Daha önce senelerce 2008 model 1.6 corolla kullandım. Şuan aracım 1.0 tsi 95 hp. 1.0 turbonun yanında 1.6 motora tekrar biner misin dersen hayatta işim olmaz. Araç gayet seri 3 kişi yüklü yokuşlarda vs bana mısın demiyor hız olarak 150’yi zaten geçmiyorum ama basarken de gitmiyor hissi yaşamadım basmaya devam etsem her türlü gidiyor. şehir içinde de gayet atik gaz tepkileri gayet güzel. Vergi avantajıda var. Tek şikayetim 3 silindir sesi. Tabii atmosferik olarak daha güçlü bir motorda benim kıyaslamam devre dışı kalabilir ama turbo motordan oldukça memnunum. gitmez uzun yolda bayılır diyenlere kulak asma.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • son viteste ağırlıklı olarak kullanıdığınız hızda giderkenk

    , mesela 120 ile giderkenki devrinde 1.0 turbonun üretebileceği beygir gücü ile


    1.6 atmosferiğin aynı hızda giderken üretebileceği maksimum beygir gücünü kıyaslamak lazım.


    tork turbo vs lafı güzaf, işin özü bu.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.