Şimdi Ara

1.0 Turbo & 1.6 Atmosferik? (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
244
Cevap
0
Favori
16.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Eyvallah...

    Aynen öyle hocam.


    Yalnızca şöyle ek yapayım, bir arkadaşımda E46 325 vardı, Giulietta 1.4 170hp ile yokuşta ondan 1-2sn sonra basınca çok zar zor yakaladım, ama düzde affetmiyordum mesela. Direkt geçiyordum.


    Şimdi bu arkadaş 330i aldı. Direksiyonda çok fark edilmiyor ama yahu benim araba böyle gitmiyor diyorum resmen yanında oturduğumda  


    Ama bu performansı almak için de 3.0 litre kullanmak gerekiyor, bu devirde gereksiz  


    2.5 için evet derim ama 3.0 ve üzerini 1.6 Turbo kesmez gibi sanki.

  • Ormanci kullanıcısına yanıt
    Aslinda daha iyi rampa tirmanir derken demek istedigim, rampalarda vites kucultmeden araba yukluyken dahi otobus gibi sessiz sedasiz tirmanmak konusunda turbo benzinliler assagi yukari kendinin tam x2 hacmindeki atmosferiğe denk çekişi çok alt devirlerde bağırıp çağırmadan simüle edebiyorlar anlamindaydi.

    Yoksa 3.30 u rampada dahi olsa 5 ten 3 e cektigin anda ortalik pis karışır, hicbir 1.6t yaklasamaz yanina orasi ayri... Sonucta 231hp 6 silindir bir makine. Ama işte bağirtmak zorunda kalirsin ve deli gibi yakit yakarsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 17 Ocak 2022; 15:23:51 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Valla sorma kumpas kurdular ergenekon generalleri gibi tezgaha geldik hocu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.