Şimdi Ara

1.0 TSI Manuel Araç Alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
13.519
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Megane hb deki edc yağlı tip, golf te vs kullanılan dsg ye göre daha dayanıklı olması lazım. O yüzden tavsiye ediliyor olabilir.

    Turbo olayındaki yorumunuz ise talihsizlik. Birçok tsi motor yağ yakması, arıza çıkarması ile meşhur oldu. Ben de güven vermiyor dedim. Küçük hacim turbo motor olayı opel, vw, Peugeot, ford hepsinde aynı. Sağlam motor deyince akla ilk gelen marka olan Honda bile turbo motorda süper başarılı değil. Yine de 1.5tsi, 1.6 vs turbo motorlar 1.0 tsi vs gibi küçük hacimlere göre dayanıklı olacaktır. Dizel marka bağımsız zaten sıkıntılı.
    Niye sıkıntılı?
    Adamlar Mjet motorlarla 800.000KM yapıyor.DCI Motorlar desen onlar da gayet iyi km yapıyor.HDI lar desen adam 120.000KM dir 3008 testi yapıyor ve sorun yok diyor.

    Ayrıca Honda neye gore en saglam motorları yapıyor?Atmosferik Motor yapıp 20 sene en ufak degistirmezsen her marka yapar sounsuz ya da az sorunlu motoru, o sorunsuz motorla 10-12 LT yakıyorsun İstanbul trafiginde ustune de torkun da yok.

    Neye gore Marka Bagımsız Dizeller zaten sıkıntılı?




  • huso kullanıcısına yanıt
    Multijet kullanıcısıyım zaten. 800bin km gideceğine ihtimal bile vermiyorum. Gitse de o süreye kadar kaç kere turbo, volant, dpf, enjektör vs arızası çıkaracak kim bilir. Experde bile yağ kaçakları çıktı birçok yerde. Turbo dizellerin çoğunda var dedi, önemsemedim.

    3-4 sene önce hdi dizel alacak oldum, experde bir ton sıkıntısı çıktı. Araba henüz 130bin km'de. Sahibi yeni yaptırdım vs vs dedi.

    120bin km bir şey değil. 3008 dediğin 3 yıllık araba. Asıl sıkıntılar zaten o km'lerden sonra başlıyor.

    Civicin 10-12 yaktığı şehir içinde sanki dizeller koklayacak. Onlar da 7-8 litre yakacak.

    Yine de dediğim gibi, güven vermiyor. Belki arıza çıkarmayacak ama çıkarma ihtimali daha yüksek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Multijet kullanıcısıyım zaten. 800bin km gideceğine ihtimal bile vermiyorum. Gitse de o süreye kadar kaç kere turbo, volant, dpf, enjektör vs arızası çıkaracak kim bilir. Experde bile yağ kaçakları çıktı birçok yerde. Turbo dizellerin çoğunda var dedi, önemsemedim.

    3-4 sene önce hdi dizel alacak oldum, experde bir ton sıkıntısı çıktı. Araba henüz 130bin km'de. Sahibi yeni yaptırdım vs vs dedi.

    120bin km bir şey değil. 3008 dediğin 3 yıllık araba. Asıl sıkıntılar zaten o km'lerden sonra başlıyor.

    Civicin 10-12 yaktığı şehir içinde sanki dizeller koklayacak. Onlar da 7-8 litre yakacak.

    Yine de dediğim gibi, güven vermiyor. Belki arıza çıkarmayacak ama çıkarma ihtimali daha yüksek.
    Albealar vs ile ticari taksilerde o km leri gorenler var.Herkes gorecek diye birsey yok.Ama gorulebiliyor.Bana gore omru 300.000KM gitse iyidir.
    Karsımdaki komsu taksici arkadasının Albea ile hic motora dokunmadan 765.000KM yaptıgını soyledi.

    Onun dısında Turbo arıza yapabilir.Ama cok da narin birsey degildir.Kimse kesin yapar ya da kesin yapmaz ya da su KM de yapar diyemez.
    Ayrıca Turbo candır.İster Dizel ister benzinli olsun.Sİmdi 1.6 Mjet kullanıyor isen 120BG 320 NM torkun var.Bin bir 1.6 Atmosferik 120BG 150NM Tork bir araca farkı bariz gorursun.
    Ayrıca onun 12 yakması ile senin 8 yakması arasında ciddi fark var.Ustune sen sehir dısı 5 yakarsın o gider 6.5 yakar.
    Sen bayırı icabında 3 le cıkarsın o 1 e dusmek zorunda kalır.

    Onun 12 LT yakması 86 Kurus yapar.Senin 8 LT yakman 51 Kurus yapar.




  • Manuelde otomatikte alınır dsg benzin uyumu daha iyi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isetta_1955

    Manuel hiçbir zaman bitmez.

    Alıntıları Göster
    Yıllardır manuel kullanırım fakat, hybrid ve elektrikli motorlara geçildikçe manuel devrini bitirecek ne yazık ki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garantisi devam eden bir araç alıp, 1-1,5 sene içerisinde satarsam bir sorun yaşamayacağım sanırım :)
  • 1.0 otomatik alsanız daha iyi bir performans alırsınız bence
  • medverdev kullanıcısına yanıt
    Tercihim otomatik aslında, fakat DSG vs. bir sorun çıkınca neredeyse araç bedelinin yarısı kadar masraf çıkabileceği için gözüm korkuyor açıkçası.
  • Şehir içi kullanacaksanız 1,0 ideal motor.
    Fakat şehir dışı pek hoş değil.
    Şahsen 3 silindir motorlardan uzak duruyorum. Çevremde tanıdıklardan gördüklerimin birçoğu sonradan sesli çalışma, vuruntu gibi durumlar oluşturuyor. Turbo bu noktada can damarı olduğundan sürekli tapa gaz kullanırsanız bolca sıkıntı çıkarıyor.

    Polo - ibiza - golf üçlüsünde ise her zaman golfü tercih edin. Segment zaten farklı, diğerleri ile yan yana durmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Foray F kullanıcısına yanıt
    Nissan micraya 40.000 tl cvt ücretide gördü bu gözler aynı zamanda nissan juke 2011 modele 25.000tl gördüm. Şanzıman işi risk. Dsg’si o su bu su yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Doğrudur Hocam, o yüzden şuan için manuele devam :)
  • ruzgarnufel kullanıcısına yanıt
    Yüzde 90 şehir içi kullanılacak hocam, Şehir dışına yaz boyunca 4 kez çıkacağım sadece.

    Golf'ü bütçeden dolayı elemek zorunda kaldım. Ibıza ve Polo için tavsiyenizi iletebilirsiniz.

    Ayrıca garanti süresi içerisinde turboyla ilgili sorunlar garanti kapsamına giriyor mu bilginiz var mıdır?
  • İbiza alınır Polo alınmaz. Sebep çok basit 2 hava yastığı.
  • https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-lansman-rengi-ibiza-702159287/detay/

    Seat Ibiza 1.0 EcoTSI Style
    2018
    Benzin
    Manuel
    12.500 KM

    Bu aracı beğendim, fakat 2018 Mayısta trafiğe çıkmış ve garantisinin devam etmesi için 15.000 KM veya yılda bir yetkili serviste yapılması gereken periyodik bakımını 2 ay gecikmeli yapmış.
    Araç garantiden çıkmış mıdır?
    Herhangi bir sorun yaşar mıyım?
    Fiyat olarak tavsiyelerinizi de iletebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Foray

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-lansman-rengi-ibiza-702159287/detay/

    Seat Ibiza 1.0 EcoTSI Style
    2018
    Benzin
    Manuel
    12.500 KM

    Bu aracı beğendim, fakat 2018 Mayısta trafiğe çıkmış ve garantisinin devam etmesi için 15.000 KM veya yılda bir yetkili serviste yapılması gereken periyodik bakımını 2 ay gecikmeli yapmış.
    Araç garantiden çıkmış mıdır?
    Herhangi bir sorun yaşar mıyım?
    Fiyat olarak tavsiyelerinizi de iletebilirsiniz.
    Kocaelilimisin




  • Kauris kullanıcısına yanıt
    Hayır hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Foray

    Hayır hocam.
    Kocaelinden nasıl alcan aracı ben şehirdışından almaya korkuyorum ya gittiğimde istediğim gibi çıkmazsa falan diye
  • Kauris kullanıcısına yanıt
    istanbulda önerdiğiniz ilan varsa bakalım hocam :)
  • 1.6 atmosferik sahipleri alınmaz diyecektir. ben alın diyorum. manuelse daha da bir hoş olur.

    1.6 atmosferik sahibiyim
  • isetta_1955 kullanıcısına yanıt
    Bana 2016 sonrası manuel c serisi 3 serisi 5 serisi e serisi göster

    Doğru diyorsun deyim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.