Şimdi Ara

0-100 ölçümlerinde devir kaç oluyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
147
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Katolog 0-100 hızlanma süreleri ölçülürken kalkış devri max bgin alındığı devir mi oluyor ayrıca vites değişim devirleri kaç oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Tork güç eğrisine göre (yanlış biliyor olanilirim)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vites değişimler redlıne,
    Ama kalkışı bilmiyorum büyük ihtimal devir 2-4 arası tutulup kaldırılıyor. Tork hangi devirde veriliyorsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Launch kontrol ile kalkış manuelde 3000 devir civarına sabitledikten sonra ayağı debriyajdan kaldırarak yani, vites atarken de maksimum Torku verdiği en yüksek devirde vites değiştirilerek, mevcut turbolardan bazılarının torku hemen bitiyor o hallerde maksimum torku verdiği devrin biraz üzerinde atılarak üst vitese geçişte bayılma da önlenir.
    Mevcut motorlarda maksimum beygir daha da önem kazanıyor onu da atlamadan yazalım, yani 4000 civarında veriyor turbolar genelde burası idealdir spor sürüşte vites atmak için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adieu -- 5 Haziran 2016; 18:26:04 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel araclarda 4000 bin devirde degistiriliyor sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deneye deneye araca göre bulmak lazım. Kalkışta tekerleri sardırmadan en hızlı kalkışı yapmak lazım sadece araca değil lastiklere ve yol durumunada bağlı. Yine vites atarkende hem güç eğrisine hem de vites geçiş sürelerine bakmak lazım. Örneğin 2. viteste ideal vites değilştirme zamanında 95km yapıyorsanız gidip 3'e atmaz deviri sündürüp 2. viteste 100 yaparsınız (tabi amaç 0-100 süresiyse)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne saçma cevaplar gelmiş
    aracın tork-güç grafiğine bakılır max tork değil bunu özellikle belirtmek istiyorum max güç devri bitince tork ve güç çok hızlı düşmeye başlıyor tabi motordan motora değişir bu durum dizeller daha çabuk kesilir benzinli gücünü biraz daha sürdürür
    yani güç nerede en sert şekilde düşmeye başlıyorsa oralarda genel olarak max güç den sonra güç düşüyor ve vites atılıyor

    max tork da atılırsa örneğin 115 tdci 1750-2500 arası max tork veriyor 2500 de mi vites atıcaz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Her aracın güç-tork eğrisine göre. Kalkışlar da patinaja düşürmeyecek fakat yavaş da olmayacağı bir devir oluyor. Benim aracımda mesela 4000 devirde vites atılıyor, 3000 civarı da kalkış uygun olabiliyor. Asfalta göre 2500 devirlere iniyor.

     0-100 ölçümlerinde devir kaç oluyor?
  • Benimkinde launch control yok aracin 0-100 u 6.9 ama ben kalkana kadar 7.5 falan oluyor tabi asfalt lastik parametreleri de onemli .

    Yine de kalkista ok gibi firlayamiyorum 70 e kadar la hadi birak birak diye geciyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 5 Haziran 2016; 20:43:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.