|
Ya bu harf notunu araştırdım bir türlü anlayamadım, şimdi 90-100 arası AA oluyormuş. AA ise 4.0 ortalama diye geçiyormuş. Öte yandan puan olarak hesaplanınca 90 4.0 ortalama olmuyormuş 3.6 oluyormuş. Ben anlamadım şimdi olayı bu 4.0 ortalama yapanlar her sınavda 100 falan mı alıyor anasını satayım? Eğer böyleyse nasıl yapıyorlar la insan hiç mi hata yapmaz? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






