Şimdi Ara

0-100 hızlanma neden bu kadar önemli görülüyor? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
2
Favori
4.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yazdıklarım havalı gözüksün hesabı 300-400 beygirler havada uçuşmuş sanırsın ki sıfır satılan arabalar en az 250 beygirden başlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    3.28i nin 0-100 u 5.9 saniye iken yakin agirlikta belki 3.28 den daha agir 1.6 223 beygirin 0-100 6 saniye olmasi beni biraz dusundurdu.

    Edit: BMW 2 litre ve 20 beygir fazla.



    Alıntıları Göster
    İM KAN SIZ, net.

    Sadece önden çeken, 4x4 olmayan bir insignia nın o karoser ile 6sn de 0-100 cikarmasi imkansiz.

    Bak daha 6sn için 223hp yeter mi yetmez mi konusuna hiç girmedim bile...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Olur Öyle Şeyler

    Şahsi aracım 1.6 Turbo Insignia 180 HP. Ama Üzerinde motorda oynama var Dyno verisi 223 HP


    0-100 ü 6 saniye. Ama ben yine söylüyorum. Benim aracım bile performanslı bir araba değil. En azından bindiğim başka araçlardan sonra cidden vasat bir gitmeyen araç olduğunu anlıyorsunuz.



    Alıntıları Göster

    az yavas



    1.6 180 bg insignia 0-100 8.9 sn gorunuyor


    nasil bi yazilimmis bu da tam 3 saniye iyilesme olmus? vay lele vay


    demek stage 2 yapsan 3 saniye olcak 0-100. taycan falan tokatlarsin 0-100 hızlanma neden bu kadar önemli görülüyor? 



    he bu arada 2.0 turbo benzin, 230 bg, 4x4 insignia 0-100 7.4 gorunuyor :)

  • Benim önem verdiğim şey yokuş yukarı giderken özellikle, arabada 3-4 kişi olsa da çok rahat sollama yapabilmek. Yokuş çıkarken arabanın vitesini düşüreceksem, korkarak sollama yapacaksam sıfırı 10 bin lira olsa gene boş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olur Öyle Şeyler kullanıcısına yanıt

    300hp alti arabayla sollama yapilmiyor mu? 75hp clio'dan sonra 120hp egea kullandim aradaki farki ehliyeti olmayan arkadaşlarim bile anladi sollamada.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erka1907 kullanıcısına yanıt
    Eskiden bu önemliydi. Duble yol yoktu, önündeki aracı güvenli bir şekilde geçebilmek için aracın atik ve seri olması lazımdı. Şimdi karşıdan bir tehdit olmadığı için yavaş yavaş sollarsın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu 75 beygirlik arabamla "gece karnimin acikip buzdolabini açtigimda boynu bükük bir şekilde yarim yogurtu görür" gibi okudum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    Eskiden bu önemliydi. Duble yol yoktu, önündeki aracı güvenli bir şekilde geçebilmek için aracın atik ve seri olması lazımdı. Şimdi karşıdan bir tehdit olmadığı için yavaş yavaş sollarsın.

    ben hala önemli olduğunu düşünüyorum. karşıdan değil ama arkadan tehdit gelir.

    sollamayı ne kadar erken bitirdiğiniz önemlidir.

    adam 80 le gidiyor, önündeki 75 ile gidiyor, sollamaya çıkıyor. 1 km - 3 dk boyunca bekle ki önündekini geçecek.

    duble olmayan yollarda daha da sıkıntı yaratır bu durum.

  • Elektriklilerin 0-100 ü çok düşük.

    BMW i3 170 bg. 190 km menzil 0-100 7,2 sn. İkinci eli 250 bin civarı bulunabilir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: teteni

    Elektriklilerin 0-100 ü çok düşük.

    BMW i3 170 bg. 190 km menzil 0-100 7,2 sn. İkinci eli 250 bin civarı bulunabilir.

    Menzili çok düşük bide çok tipsiz araba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • erka1907 kullanıcısına yanıt

    o yüzden mi egea aldınız? hatalı sollama yaparsan bugattı bıle kurtarmaz haberın olsun




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-827554943 -- 27 Ocak 2023; 21:8:44 >
  • Yorumun tek kelimesini bile anlamadım ama sağlık olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benım ıcın en onemlı krıter. ısıklarda fırlaması zevklı olur.

  • Bu saatten sonra 0-100 km hızlanırken en az yakan araç tercih sebebi olacaktır. Süre olarak 0-100 kaygısı olan gitsin m3 alsın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • insanların gözü doymuyor ki ...

  • Top speedden daha önemli benim için aracın atik olması bazen hayat kurtarıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • top speed bence önemli değil 180 yapıyorsa yeter, benim için önemli olan kalkış ve ara hızlanmadır corolla hybrid, 1.6cdti 136hp astra, accent era 1.5crdi, accent blue 136hp bu araçların kalkışı ara hızlanmaları oldukça iyidir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu konuda açıklama yapmak isterim. önemli olan aracın 0km- 100 km hızlanması değildir. aşağıdaki grafikte 0 dan 100 km ye 10 saniyede çıkan 2 aracın hız zaman grafikleri verilmiştir.



    Hız zaman grafiğinde altta kalan adan yolu vereceğinden ,(100 kmh leri 10 a bölerek sadeleştirdim iki işlemde de)

    araç I için aldığı yol üçgenin alan formülünden, 10 X 10/ 2 den 50 birimlik yol katetmiştir. (detaylıca hesaplamadım birim diyorrum işte.)

    araç 2 bir dairenin alanının 1/4u kadar yani pi X 10² /2 nin 1/4 unden 78,5 birimlik yol almıştır. (detaylıca hesaplamadım birim diyorrum işte.)


    2 aracın 0-100 hızlanması aynı olsa da, araçlar yarışıyor olsa bile, biri yarışı bitirdiğinde diğeri henuz pistin yarısını yeni yeni geçmiştir. yani araç 2, bir süre sonra araç 1 i dikiz aynasında bile göremez.

    0-100 hızlanma neden bu kadar önemli görülüyor?


    0-100 hızlanma neden bu kadar önemli görülüyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaygerya -- 17 Şubat 2023; 14:30:24 >
  • Olur Öyle Şeyler kullanıcısına yanıt

    Bu kafada olan bir arkadaşım vardı. O araba gitmiyor, bu araba gitmiyor diye model yükselte yükselte F16 aldı. Haa yakıt pahalı olduğundan kapıda yatıyor o ayrı konu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.