< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muss@ -- 13 Şubat 2017; 1:39:41 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muss@ -- 13 Şubat 2017; 1:39:41 > |
Kadir gecesi dogmussun mubarek...
Gule gule kullan |
Arka camların bile manuel olmasından olabilir.Arabada teknoloji diye bir şey yok ki herhangi sorun yaşayın Sanki her Audi aynı sorunu yaşıyor gibi yorum yapmışsınız. İnsan hayret ediyor. Hayırlı olsun sıfır motorunuz |
Allah her esnafa sizin gibi kanaatkar, şükürcü, sabırlı müşteri nasip etsin.
Tsi motor hassasmış. Öyle kafana göre basamazmışın, bi karakteristiği olan motorlarmış, öyle kaba davranılmazmış, haşırt diye gaza köklenmez, zart diye ayak gazdan kaldırılmazmış. Arkadaş neredeyse arabayla ön sevişme yapın diyecekler. "Ön sevişme olmadan birden basarsan tabi bozulur mahmut" Gene biz suçlu çıktık iyi mi. Vw gurup için hayat ne güzel ya. Adamlar bi motor yapıyor, piyasaya sürüyor. Binlerce satılıyor, baktılar motorda sorun var, vazgeçip daha farklı bi motor yapıyorlar, onun da bi parçası kronik sorun mu çıkarıyor, bırakıyorlar abi, başka motor koyuyorlar, nasılsa harf bol arkadaşlarda tsi,fsi, tfsi.. Adamlar resmen motor testlerini piyasadayken yapıyorlar. Kimse de "aga bu nedir" demiyor. |
|
Vay maşallah piston-rulman-segman değişimi, bir sene sonra komple motor değişimi. Motora bak.
Geçmiş olsun şanslıymışsınız. |
Fanlara karşı olduğum kadar anti-fanlara da karşıyım. Tamam doğuş genel olarak lanet bi firma ama ne güzel adamlar "iyi niyet garantisi" adı altında motoru yenilemişler, birisi hala doğuş'a laf ediyor. Amacım tartışma yaratmak değil yanlış anlaşılmasın ama aynısı Koluman'da, Borusan'da da oluyor yada benzerleri...
|
3 yılda yatak sarıp, 4 yılda blok çatlatan motora sahip aracı 200 bine iteleyip üstüne bir de teşekkür almak...
4s. |
Su konu basligini gordukce aklima "Tişikkirlir sipirmin" olayi geliyor
|
Doğuş isteyince çok sorumlu davranıyor. Gene kendi hatalarını telafi etmişler, teşekkür edecek birşey yok aslında, ancak memlekette sorumluluğu kabul edip, hatasını telafi edenlere şaşırıyoruz ve teşekkür ediyoruz.
Yağ eksiltme sorununu ben de yaşadım. Garanti bitiminden sonra olduğu için iyi niyete sokup işçilik ücreti istediler. İşçiliği ödememek için resmen katakulli çevirmem gerekti. Bütün marka değeri imajı ve itibar olan bir firmanın böyle yollara başvurması yanlıştı. Bende geç de olsa hatalarından döndüler. Arabamdaki hatayı telafi ettikleri için de kendilerine teşekkür etmedim. Neticede yaptıkları, temsil ettikleri markanın arkasında durmak. Bu zaten Distributorun varoluş amacı... Yoksa alırım arabayı almanyadan, kendim sokarim ülkeye... Ben bir daha vag almayacağım. Tamam, vagin tüm hatalı ürünleri arabamda, normalde vag bu kadar kötü değil, eyvallah... Ama el insaf. Çok büyük konuşuyorum, 1991 alfa 75 daha dertsizdi. Önden motorlu, arkadan itiş, SANZİMANİ arkada, arka fren diskleri içeride (porya üzerinde değil), cins mi cins garip bir araba daha sorunsuzdu. Boyle büyük bir markada tüm sorunlari bir arada yaşamamam gerekirdi. Üstüne bir de distribütörun nazini çekiyorum. Bütün bu keyfi yaklaşımların sebebi, hukuk sistemimizin çalışmıyor olması. Madem muz cumhuriyetinde yaşıyoruz, bundan sonra ben denek olmayacağım. Garantili, eski teknoloji arabaya binecegim. Kendime impreza alacağım mesela. Garantiymis, servismis umrumda olmayacak. 20 yıllık motor, 10 yıllık şanzıman. Temiz... Memleketin hakettiği bu. Bu kadar sorun yaşayacağımi bilsem, gider 5'de biri fiyatina MG alırdım. Aynı sorunla, hiç olmazsa keyifli bir arabaya binerdim. Vag bundan sonra benim için klasik arabaları ile var. Klasikçi adamım. Beatle, scirocco, golf mk1 falan vag benim için... Gerisi beni ilgilendirmiyor. Size yaptıkları bu uygulamayı herkese yapmalarini, kimseyi mağdur etmemelerini temenni ederim. Üreticinin de oturup mk1 gibi bir noktadan buralara nasıl geldiğini bir oturup düşünmesi lazım. Bir yerde, kabloların, elektronigin arasında kayboldular. Doğru yolu bulmalarını umarım. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rosea -- 28 Ekim 2015; 18:22:07 > |
|
|
|
|