DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Zorla Sakal Çıkarma !!! :@
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
57
Cevap
0
Favori
72.538
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Zorla Sakal Çıkarma !!! :@
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Şubat 2009 02:34:16 Konu Sahibi
      Arkadaşlar 19 yaşında bir gencim. bıyık var fakat sakal yok yav. bazıları askerde rahat edicen desede ben rahatsız olmaya başladım. faul desen o bile yok. ne yapmam lazım jilet falan vuruyorum haftada 1 defa tahrişten başka bişey deil


      _____________________________


      http://212.252.29.98/ Season4 Episode2 550 item Server On
      http://load.zapto.org/ 1.1e Server New CastLe SkiL Server On
    • Çavuş
      45 Mesaj
      15 Şubat 2009 02:38:01
      quote:

      Orjinalden alıntı: *Warol*

      Arkadaşlar 19 yaşında bir gencim. bıyık var fakat sakal yok yav. bazıları askerde rahat edicen desede ben rahatsız olmaya başladım. faul desen o bile yok. ne yapmam lazım jilet falan vuruyorum haftada 1 defa tahrişten başka bişey deil



      köse..!



      _____________________________

      `` ! sɹǝʇ nq ʞǝʇ ɹiq ɐp ɐpunloʎ ʎǝsɹǝɥ iʞuɐs ``
      Bir sevdaysa hayatı anlamlı kılan sonsuza kadar Sarı-Lacivert ulayn
    • Yüzbaşı
      303 Mesaj
      15 Şubat 2009 02:38:22
      Bende 18 Yasındayım Bendede Yok Sakal Aynen Senın Gibi..Askerde Rahat Etcez Bırak Cıkmasın


      _____________________________

    • Binbaşı
      1090 Mesaj
      15 Şubat 2009 02:38:40
      quote:

      Orjinalden alıntı: *Warol*

      Arkadaşlar 19 yaşında bir gencim. bıyık var fakat sakal yok yav. bazıları askerde rahat edicen desede ben rahatsız olmaya başladım. faul desen o bile yok. ne yapmam lazım jilet falan vuruyorum haftada 1 defa tahrişten başka bişey deil





      Çıkar arkadaşım, belki genetiktir..Sor babana falan kaç yaşında sakallanmaya başlamış :D



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V_lkan -- 15 Şubat 2009; 2:35:28 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1462 Mesaj
      15 Şubat 2009 02:40:02
      sakal var imaj var


      _____________________________

      06-600RR
    • Teğmen
      103 Mesaj
      15 Şubat 2009 02:40:30
      Bende liseye basladığımda çıkmaya başlamıştı
      Valla kökü yoksa gelmez zorlama bence ama çıkarsa sürekli kes:DAğaç budamak gibi düşün bırak önce bi fidan topraktan çıksın:D



      _____________________________

    • General
      24826 Mesaj
      15 Şubat 2009 02:41:33
      Genetik olabilir. Mesela bizim ailede baba tarafından var köselik.


      _____________________________

      glorious pc master race
      Steam: unforgiven1905 | Steam Community: */eshmoon | Origin: EshMoon
    • Çavuş
      45 Mesaj
      15 Şubat 2009 02:43:53
      ss?

      formulun bende



      _____________________________

      `` ! sɹǝʇ nq ʞǝʇ ɹiq ɐp ɐpunloʎ ʎǝsɹǝɥ iʞuɐs ``
      Bir sevdaysa hayatı anlamlı kılan sonsuza kadar Sarı-Lacivert ulayn
    • iOS Beta Kullanıcısı
      2294 Mesaj
      15 Şubat 2009 02:46:51
      18 yasındayım 17 yasında tam sakallı olmustum cok dert oluyo ama bugun tras makinesi aldım cok rahat :D


      _____________________________

      Intel i7 4790K - Silverstone TD-02 Lite - Asus Z87 Gryphon - Asus GTX 1080 Ti Strix- 4x4GB Crucial Ballistix Tactical Tracer 1866Mhz - Asus VG248QE - OCZ Vertex 3 60GB - Samsung 750 EVO 250GB - Seagate Barracuda 2TB+500GB - Corsair RM850i - Thermaltake Core V21 - Razer Blackwidow Chroma Deus Ex - Razer Mamba T.E. - Corsair Void RGB Wireless S.E.
      Intel Pentium G4560 - MSI H170 Gaming M3 - 8GB GSkill RipjawsV 2400Mhz DDR4 - CM Seidon 120M - Asus GTX 1050 Ti Expedition - AOC E2270Sw - Samsung 750 EVO 120GB - Seagate 300GB 7200Rpm - Thermaltake Litepower 450W - TX K3 Case
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Şubat 2009 02:47:03 Konu Sahibi
      Sarımsak sür sonra jilet vur diyen bile oldu .










      Suratına tükürdüm tabi



      _____________________________


      http://212.252.29.98/ Season4 Episode2 550 item Server On
      http://load.zapto.org/ 1.1e Server New CastLe SkiL Server On
    • Yüzbaşı
      316 Mesaj
      15 Şubat 2009 03:55:01
      jilet vurma, bırak geç çıksın, ne kadar geç çıkarsa o kadar uzun olur boyun


      _____________________________

    • Binbaşı
      1066 Mesaj
      15 Şubat 2009 09:15:33
      quote:

      Orjinalden alıntı: nbispf

      jilet vurma, bırak geç çıksın, ne kadar geç çıkarsa o kadar uzun olur boyun

      Alakasız



      _____________________________

    • Binbaşı
      1902 Mesaj
      15 Şubat 2009 10:02:07
      92 doğumluyum.maşallahı var
      ...



      _____________________________

      AÇIM DİYE AĞLAMA; MARKETLERİ YAĞMALA...
      Ana sevri, ana arabi. Ana arabi ah yaniyyali...
    • Yarbay
      4480 Mesaj
      15 Şubat 2009 10:23:21
      Malesef bu saatten sonra bıraz zor gıbı


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      316 Mesaj
      15 Şubat 2009 16:28:22
      quote:

      Orjinalden alıntı: duff



      Alıntıları Göster


      Alakasız

      Bu benim kendi teoremim :)
      çevrendeki uzun boylular düşün bi

      geneli böyle



      _____________________________

    • Binbaşı
      1921 Mesaj
      15 Şubat 2009 16:54:42
      Bendede yeni yeni çıkıyo tam kesmek istemiyorum nasıl kesiyim???


      _____________________________

    • Yarbay
      19562 Mesaj
      15 Şubat 2009 16:58:01
      Yüzünü doğra


      _____________________________


    • Yüzbaşı
      367 Mesaj
      15 Şubat 2009 17:04:12
      quote:

      Orjinalden alıntı: nbispf



      Alıntıları Göster


      Bu benim kendi teoremim :)
      çevrendeki uzun boylular düşün bi

      geneli böyle


      Boyum 1.85 hayvan gibi sakal var yaş:19



      _____________________________

      Atletico Madrid
    • Yüzbaşı
      316 Mesaj
      15 Şubat 2009 18:28:19
      quote:

      Orjinalden alıntı: _Kubar_



      Alıntıları Göster



      Boyum 1.85 hayvan gibi sakal var yaş:19




      geneli böyle



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      865 Mesaj
      15 Şubat 2009 18:38:00
      Bekle 1 sene daha iyice gürleşir. Bende de 18-19 arası yok denecek kadar azdı. 20 yaşıma geldim, %80 çıktı. Ama bu işler genetik.


      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.