Şimdi Ara

Yurtiçi Kargo sıktı artık (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
935
Cevap
10
Favori
44.452
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
142 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şubeyle falan hiç uğraşmayın; çağrı merkezinden şikayeti oluşturun. Ben 4. kez yaşadım, ilk 2 kez oralarda işim var diye şubeden aldım ama son ikisinde şikayet ettim, tekrar getirdiler.

    Mümkün olduğunca tercih etmiyorum kendilerini. Geçen seneye kadar benim için en iyi kargo firmasıydı; artık en kötüsü.
  • Geçenlerde yine kargoyu şubede beklettikleri için almaya gitmiştim. Abartmıyorum resmen yarım saat kuyruk bekledim. Ptt ile yarışır düzeyde bir kalabalık vardı. Önümdeki arkadaş bildiğin tek sayfa kağıdı tam 16 tl'ye gönderdi. Hadi biz zırt pırt alışveriş yapıyoruz siteler mecbur kılıyor. Ama bu insanlar keyfi olarak kazıklanıyor ve durumun bu hale gelmesine ön ayak oluyorlar.
  • şikayet vara yaz bırak müşteri temsilciisni filabn
  • belki de 50 kere getirdikleri adrese , adres yanlış diye bilgi girmişler sisteme. böyle rezillik olmaz
  • Jlozde kullanıcısına yanıt
    Bütün kargolar öyle

    İsim şube adi vererek konusacagim

    Eskisehir Mng dorlion şubesi her 2 ayda bir ilan veriyor personel alimi icin ,ayni sekilde ups de , arasta bu ilanlari veriyor; sanki zaman otomatike baglanmis gibi , bu sunu gosteriyor ki personeli ciddi anlamda sıkıntıya sokuyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ezginingünlüğü

    Ben evdeyken kapıya vurmadan zile basmadan evde yoktunuz etiketi basıp gitmişler gidip şubeden aldım o da birşey mi?

    Aynısını banada yaptılar. Evde olduğum halde zile bile basmadan ki bina kapısı hep açık olur etiket yapıştırıp gitmişler. Bir dünya yol yürüyüp kargomu teslim aldım.
  • bölgeye göre değişiyor bizim buradaki yurtiçi kargonun işi yok galiba 30-40 kargo gelmiştir ertesi gün 10.30-11 arası geliyor hiç şaşmadı

    çoğu şirket yurtiçiyle çalışıyor bence de şikayet edip düzelttirmeye çalışın. ben de ups ve arasta aynı sıkıntıları yaşadım. ups şubesi telefonu bile açmıyordu merkezi arayıp şikayet ettim aras pek takmadı ama ups özür diledi telefonumu açamayan şube arayıp ne zaman müsaitsiniz deyip yarım saat içinde kargomu getirdi. türk şirketlerinin en büyük kaybı şikayetlere kayıtsız kalması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FA7DB07DC -- 13 Şubat 2016; 23:08:42 >
  • Bugün bununla ilgili bir video dolanıyordu Twitter'da ben de rt etmiştim. Şimdi koyayım dedim buraya ama sildirmiş herhalde yurtiçi. Videoda biri güvenlik kamerasının görüntülerini paylaşmış. Yurtiçi görevlisi gelmiş binaya zile bile basmadan notu bırakıp gitmiş. Rezilliklerini göstermek lazım herkes denesin bu yöntemi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ludovico!

    Bugün bununla ilgili bir video dolanıyordu Twitter'da ben de rt etmiştim. Şimdi koyayım dedim buraya ama sildirmiş herhalde yurtiçi. Videoda biri güvenlik kamerasının görüntülerini paylaşmış. Yurtiçi görevlisi gelmiş binaya zile bile basmadan notu bırakıp gitmiş. Rezilliklerini göstermek lazım herkes denesin bu yöntemi.

    Bu kargocuyu bulup temiz döveceksin gece gece sinir etti beni



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baristatales -- 14 Şubat 2016; 2:51:21 >




  • Deadwood kullanıcısına yanıt
    senin yaşadıkların benimkilerin yanında çerez olmaz :)
    en son gelen 2 ürünümü 3.gün dağıtıma saat 15:20 civarı çıkarttılar (yalan tabi) ,akşam sisteme 1 tanesini teslim ettik ,diğerini dağıtım gününde çıkacak yazmışlar
    şikayet etmediğim yer kalmadı ama hiç umursamadılar
    daha sonra canları istediğinde (5. gün) 1 tanesini getirmişler ,diğeri nerede diye sorduğumda bilmiyorum diyor kargocu ,tabi bu defa ben inatlaşmaya başladım ve istemiyorum iade edin dedim
    aynı zamanda gönderici firmaları da bilgilendirdim
    teslim ettik dedikleri ürünü 9. gün getirdiler ,aynı şekilde onu da almayıp iade istedim
    tabi bu arada bankaya da harcama itiraz formu verdim

    tüm bu işlemlerin sonuçlanması yaklaşık 20 günü buldu

    artık bir ürünü almadan önce soruyorum ,yurtiçi derse almıyorum
    elden daha başka bir şey gelmiyor ve bu işlerin baş sorumlusu bunları denetlemeyen ,tamamen kendi hallerine bırakan devlettir
    başka ülkede olsa bir yığın tazminat çıkar ama bu ülkede iktidara yakınsan her şey serbest

    bazı arkadaşlar bu kargodan çok memnun olduklarını söylüyorlar
    doğrudur , 2 sene önce bizde çok memnunduk ,lakin bireyselleşme diye bir şey çıkartmışlar ve ileride sizin şubede bireyselleşirse ,aynen bizim gibi olacaksınız :)




  • Hocam adam elindeki koliyi araca bırakmıştır ordan da not kağıdını alıp gelip bırakıp gitti işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinergy

    hepsiburadadan gardrop siparişi verdim. teee kasımda

    şube kapanmış 10 gün kargo bekledi. her aradığımda yarın biz getiricez diye yalan söylediler
    kargo bir geldi 2 yan parçayı kırmışlar
    hepsiburadaya söyledim: yeniden gönderdiler. bilin ne oldu yine kırık!
    yine söyledim: yeniden kırık parçaların yerine gönderdiler. bu sefer... yine kırık!!
    hepsiburadaya dedim bu sağlam ulaşmayacak: iade alacaklar
    kuryeyi eve çağırdım. paket apartman kapısında; kurye gelmiş alamam bunu demiş. şubeyi arıyorum bana 30 kg taşıma sınırımız diyor. genel müdürlüğü 100 kg diyor.
    en sonunda hepsiburadaya bunları şikayet ettim, paşa paşa ertesi gün kurye geldi aldı.
    diyo ki bir de bunu kim geitrdi? dedim siz getirdiniz kırdınız. gardrop kargoyla alınırmıymış. ulan mng ev kapısına çıkardı sapasağlam. sen 3 ayda 3 kez kırdın, senin yüzünden gönderiyorum dedim kaldı öyle.

    kuryesinden, müdüründen tut, genel merkezine rezalet bir firma

    kargocuya bak sen gardrop kargoyla alınırmıymış ? Sanane lan istersem AT alırım. onuda getireceksin derdim ben


    Aslında Türkiyenın sorunu bu. çogunluk hep istemedigi işlerde çalıştıgı için bu umursamazlık baş gösteriyor. şimdi adama sorsan zoruna gidiyorsa yapma bu işi. verecegi cevap aşagı yukarı aynı olur "başka iş yok ekmek parası" der kesin.
    haliyle işini sevmeyen bir adam benım senın kargonu alır ordan oraya sallar , zilini bile çalmadan not bırakır filan... yani şikayetlerde pek işe yaramıyor sanki.

    ve son olarak şunu gördüm Hepsiburada artık standart kargo secenegi aras kargo oldu. en azından yurtiçi kargo biraz rahatlar belki.




  • Benim de baya sorun yaşadığım bir kargo. kendim asla kullanmıyorum. satın aldığım yer kullanıyorsa mecbur kalmadıkça sipariş vermiyorum.
  • Bu yurtiçi kargo şubede teslim seçenegi uygulasa kargo fiyatında indirim yapsa %40 veya 50 gibi daha çok iş yapacak. Ne zaman siparişim olsa ne bildiri bırakıyorlar nede kargo eve geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihakkis

    Bu yurtiçi kargo şubede teslim seçenegi uygulasa kargo fiyatında indirim yapsa %40 veya 50 gibi daha çok iş yapacak. Ne zaman siparişim olsa ne bildiri bırakıyorlar nede kargo eve geliyor.

    Aynen öyle herkes şubeden alsa daha hayırlı bir iş yapmış olurlar..Zaten % 90ununu şubeye gidip te alıyoruz teslimatları..
  • Olayın birebir fotokopisi de bende var aylardır hep aynı sorun oluyor. Kafayı yiyeceğim sinirden elim ayağım tutuldu düzgün yorum atamıyorum. Konuyu ayrıntılı okuyup editleyeceğim. 4-5 ay önce şikayet açmak sitedim çünkü Hekimbaşı şubesi bana asla iletmiyordu Çengelköy şubesine gitmesi lazım bize yanlış geliyor diyordu, şikayetvar a yazın bizim açacağımız şikayetle kimse ilgilenmez dediler !! Şimdi bu hiddetle şikayetvara açtım.

    Edit: Demin amazona şikayet ettim değiştirin dedim, transit team e yolladılar olayı 1-2 güne çözeceklermiş. Kesin YK ile devam diyecekler. 0800 lü telefon numarası nedir acaba? oraya da şikayet edeyim şu an cumhurbaşkanlığına götürecek sinirim var. Kapatsınlar şu şirketi ya hiçbir kargomu teslim etmişliği yok. Hepsiburadadan dumbell seti aldım, hamallık ücretini ödedim(ağır kargoların yukarı taşıma ücreti) adam aradı beni dedi ben bunu taşıyamam gel al.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kitmaker -- 15 Şubat 2016; 19:26:44 >




  • Bu rezil firmadan bende bıktım kargoları çok geç getiriyor şikayet vara insanları bilinçlendirmek için bir yazı yazdım toplu tutum sergileyip rezil firmanın aklını başına almasını sağlayalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trabzon yurtiçi aynı sıkıntılı hocam . Kitap falan alıyorum bu aralar . 0,01 lira fark verip mng ile sipariş veriyorum


    yurtiçi sloganı >> geldik yoktunuz
  • Yurtiçi kargo mağdurlarından biride benim çalıştıgım şirket istanbuldan bulundugum ile talebim üzerine malzeme gönderiyor bi bilgisayar firması isim vermeye gerek yok.Şubedeki kadın hani artık beni tanıyor ama yüzündeki o somurtkan ifade her zaman aynı gidiyorum kargomu soruyorum yok diyo ertesi gün gidiyorum yok dediği kargo dün gelmiş ama bana yok demiş oluyor.Ve de bazen acil işler olduğunda direk kargoyu depolarından alıyorum ve kargo indirirlerken gördügüm görüntüyü görseniz kargoyla ürün istemeye tövbe edersiniz.Adamlar üstüne kocaman kırılır diye ibare koymuş adam kamyonun üstünden betona atıyor.Sonra kargoları tekmeyle atanı mı ararsınız sanki top gibi ordan oraya fırlatanı mı ararsınız.Diğer kargoları bilmiyorum ama eminim onların kide bu görüntüden farksız değildir.
  • mümkün mertebe alışveriş yapmıyorum yurtiçi kargo ile gönderen satıcılardan. Kapıya not bile bırakmadan , kargo arabası gözümün önünde evin önünden geçti. kargoyu teslim etmeden gitti. peşinden şubeye kadar koştum arabanın. şikayet ettim müdüre . geri dönüş yapıcaz dediler 3 ay oldu daha geri dönüş yapılacak.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.