Şimdi Ara

Yurtiçi Kargo Memnuniyet Anketi %30 indirim (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
138
Cevap
5
Favori
8.719
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nicktyler kullanıcısına yanıt
    6 nisanda geldi bana kod.

    quote:

    Sayın ....

    Yurtiçi Kargo Müşteri Memnuniyeti Anketi'mize katılarak markamıza ve anketimize duyduğunuz ilgi ve güven doğrultusunda ilettiğiniz değerli görüşleriniz için çok teşekkür ederiz.

    Anketimize katılımınız sonucunda standart taşıma hizmetimiz üzerinden %30 indirim kazandınız. İndirim kodunuzu,
    30.06.2015 tarihine kadar yapacağınız 3 standart gönderinizde kullanabilirsiniz.

    Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür eder, İyi günler dileriz.

    Saygılarımızla,
    Yurtiçi Kargo

    İndirim Kodunuz : XXX1234

    İndirim Kodu Kullanım Şartları;
    Şubelerimize gelerek yapacağınız gönderilerinizde operatörlerimize, adresinizden teslim alınacak gönderilerinizde ise kuryelerimize "Müşteri Memnuniyet Anketi" isimli kampanyamızdan faydalanmak istediğinizi belirterek, indirim kodunuzu iletmeniz gerekmektedir.
    Anket sonucunda kazanılan standart taşıma, adres alım, adres teslim hizmetleri üzerinden verilen %30 indirim 30.06.2015 tarihine kadar en fazla 3 standart gönderide kullanılabilir.
    Kampanya indirim kodları 30.06.2015 tarihinden sonra kullanılamayacaktır.
    Yurtiçi Kargo kampanya süresini ve içeriğini değiştirme hakkını saklı tutar.
    Bu kampanyadan sağlanan indirim diğer indirimler ile birleştirilemeyecektir..




  • Tesekkurler bana gelmedi de belki doldurmayi unutmusumdur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu anda memleketin en kötü kargo firması bunlar sanırım. Twitter şikayet mesajlarıyla dolup taşmış durumda.
    Kargo almaları için çağırıyorsun eleman yok gelemeyiz diyorlar. Şikayet için arıyorsun çağrı merkezlerinde operatör yok, sadece santral ile muhatap oluyorsun.
    En son HB siparişimde kapıya not bırakmışlar, evde 3 katta da birileri olmasına rağmen teslim edilemedi diyerek notu bırakıp gitmişler. (Daha önceki siparişte 3 gün getirmediler şubeden gidip almıştım. HB'ye şikayet etmiştim. Akılları sıra bunun acısını çıkarıyorlar herhalde. Tek seçenek kendileri sanki.)
    HB'ye yine şikayet ettim ertesi gün yine gelip bulamadıkları bilgisi girilmiş kargo takibine, fakat kapıda not da yok bu sefer, çünkü hiç gelmediler. HB'de çözemeyince siparişimi iptal ettim. Gidip kargo mu arayacağım?
    Kesinlikle uzak durun indirimleri batsın, formları batsın...




  • demek herkeste aynı bende de aynı hatta cuma günleri hiç getirmiyorlar kargoyu cumartesi de öğlene kadar çalışıyorlarmış yetişmedi diye getirmiyorlar pazartesiye kalıyor sonra. Aras biraz daha iyi sanki öğlen 12ye kadar kapımda oluyor hatta yurtiçiyle şubeleri yanyana
  • Anket doldurmaya gerek yok. Android uygulamasını yükleyin. Ordaki kod ile %30 indirimli gönderin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ArchituX kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerini aradım geçen, 2 saat sonra müşteri hizmetleri geri aradı adam diyorki şubeyi arıyoruz açmıyorlar ulaşamadık bir türlü diye.
    Geçen kargoyu teslim aldım (şubeye ulaştıktan 5 gün sonra filan), adamlar o kadar alışmışlarki teslim ettikleri kargoyu sorgulayınca "Zaman yetmedi, bir sonraki gün dağıtıma çıkacaktır" diye yazıyordu.
    Bildiğiniz açık ara en kötü firma şuanda, aslında genel dağıtım ağlarında sıkıntı yok gibi ama asıl sıkıntı şubelerde yaşanıyor gibi(Şubeye 1 günde ulaşıp, şubeden eve teslim etmeleri çok uzun sürüyor).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nicktyler

    Bu kampanya unutuldu galiba mailine kod gelen var mı bana gelen giden yok da...

    arkadaş , o kadar yazıyoruz, anketle uğraşmayın diye, şurda direk veriyor , canınız eziyet mi istiyor
    https://www.facebook.com/yurticikargo
  • WoLWeX kullanıcısına yanıt
    Buradada aynı aras mng karşı karşıya bir arka sokağında ise yurtiçi kargo var yani aralarında 100 metre yok bile ama arasa ve mng ye gelen kargo geldiği gün en geç 14:30 a kadar eve gelirken her ne hikmetse yurtiçine gelen kargo gelmek bilmiyor sonunda gidip kendim alıyorum.Bu arada internetten alışveriş yapmasam ben hayatta kullanmam yurtiçini ama malesef kullanmak mecburiyetinde kalıyoruz.Nitekim bugün internetten bir alışveriş yaptım aldığım ürün kargoya verilmiş tahmin edin bakalım hangi kargo :)) tabiki yurtiçi. Kargo şuan yolda büyük ihtimal yarın iş çıkışı gidip alırım onlarda göndericiden eve teslim bedelini alır paşa paşa yerler o yapamadıkları hizmetin paralarını.
  • İsterse %100 indirim kodu versin yinede doldurmam. Şuana kadar gördüğüm en kötü kargo firması. Her kargo mu ya geç getirirler ya da getirmeyip şubede bekletirler. Telefonlara da cevap vermiyorlar zaten.
  • Zaten memnun değilim. Bana gore bitti artik yk. Yetişemiyor 3-4 gün sürüyor bazen. Anket dolduracam, indirim verecek, tekrar tuzağa düşürecek. İyi fikir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah korusun.artık satıcılara, "lütfen yurtiçi ile göndermeyin" mesajı atıp,yoğunluklarını azaltacağım...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zorunlu olmadikca Yurtici kargodan uzak durun arkadaslar. O kadar sorun yasadim ki bunu yazma geregi duyuyorum siz de ayni sorunlari yasamayin diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabit Fikir

    Bakınız beyler, daha önce de belirttiğim gibi Kargo şubeleri Taşerondur.

    Hiçbir şube adı geçen Kargo'nun bağlı sigortalı çalışanı değildir.
    Kendi başına Vergi mükellefi olan bir Taşerondur.

    Netice itibariyle, Kargom gecikiyor diyene kadar eğer sürekli netten alışveriş yapıyorsanız kapınıza gelen elemanı bir eleman görmeyip onunla empati kurun.
    Genelde gelen kargoların üzerine naylon poşette görünür şekilde fatura koyuluyor.

    O fatura değerinin küçük bir yüzdesi kadar bahşiş verin, size zamanında ve sağlam olarak teslim ettiği için.

    Empati kurun.


    kargo çalışanı mısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • genle yüklü gemi kullanıcısına yanıt
    Sivasta en mükemmel kargo yurt içi kargo hocam bence hemen karalamayin. Ilden ile değişir bence. Zamaninda teslimat. Elemanlarin ilgileri gayet iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha rezaleti yok indirimleri batsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargolara hiç nazik davranmıyorlar hafiften fırlatarak taşıyorlar(birde şubenin önünde halka açık yerde) hemde şubede 3 4 gün bekletiyorlar aras en iyisi bence şubeye geldiği gün getiriyor

    Kargoyu açın bakın diye bir olay yok hem kargocunun yükümlülüğü değil hemde iyi niyetten ok. deseler 1 elemanın işini 3 eleman yapmaya başlar firmalar adam gibi paketleyeceklerine müşteriye kırıksa alma kontrol et karışmam ayağı çekiyor ben kulaklık bile alsam video çekerek açıyorum herkese tavsiye ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MassiveDynamic -- 15 Nisan 2015; 23:41:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurtiçi Kargo ile evime son 1 yılda 150+ ürün gelmiştir. Çok sık sorun yaşadığım dönemler oldu. Bizim mahalleye bakan adamla resmen kanka olduk, öğlen bile olmadan getiriyor. Bir gün çok yağmur vardı ve laptop için yedek parça almıştım. Götürüp taktıracaktım. Bütün gün gelmedi. Deli gibi de yağmur yağıyordu. O sorun yaşadığım son kargo oldu. Şubeye o yağmurda yürüyerek gidip, paketi açıp gösterdim. Serçe parmağımın yarısı kadar şeyi bütün gün nasıl getiremiyorsun dedim, bizim mahalleye bakam arkadaş da oradaydı. Adam iyi niyetli de, tatlı sert davranınca her şey yoluna giriyor. Çok şikayet ettim bunları. Son 5 yıl içinde epey şikayet var, twitter gibi yerlerden dürttüm. Her seferinde özür telefonu açılıyor genel merkezden.

    Yurtiçi Kargo'ya kötü diyenler PTT, Sürat gibi firmaları denesinler bir de. Ben epey sorun yaşamama rağmen Yurtiçi Kargo'yu yerel menşeili firmalar arasında tek geçerim. Tabii ki UPS en iyisi ama onlar da Trendyol, Morhipo gibi yerlerle anlaşacak fiyatlar çekmiyorlar. Teknolojik canavar gibi alt yapıları var. Kağıt bile kullanmıyorlar, imza makinaları var direk operatör aracılığı ile datayı alan. İmzayı attığınız anda merkeze kargonun teslim edildiği bilgisi gidiyor. Yurtiçi Kargo'da 9 da dağıtıma çıkan kargo öğlen 1'de dağıtıma çıktı diye saat 9 olarak gözüküyor.

    Her neyse haklarını da yemeyelim; Yurtiçi Kargo'nun üzerinde çok fazla yük var. Ülkedeki çoğu firma onlarla çalışıyor. Tekel gibi birşeyler sektörde. Eğer aptallık yapmadan şube, eleman, araç ve teknik alt yapıyı süratle artırırlarsa; cimri Türk esnafı mantığıyla ilerlemezlerse. Bütün rakipleri silerler piyasadan. Karun gibi zengin olurlar. Artık her şey internetten taşımacılık ve lojistiğe bakıyor. Bu işte mala yatırım da yok, garanti para. Batma riskin yok. Taşırsın malı alırsın paranı. Direk cukka. Malı üretmek, malın bozulması gibi bir durum ve AR-GE olayı da yok. En kaymak sektörlerden biri taşımacılık.

    Bugün Sürat Kargo'dan bir kargo geldi evime. İmza, kimlik, Tc falan dedim çocuğa baktım. Yok abi ne gerek var eyvallah dedi, kapıyı kapadı çıktı




  • Yuriçi kargo KULLANMAM KULLANDIRMAM BERBAT BERBAT BERBAT



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayramses -- 16 Nisan 2015; 8:29:50 >
  • Evet, DH tahminlerine göre son üç ayda önce Uydunet çalışanı oldum sonra Hepsiburada çalışanı, şimdi de Kargo çalışanı.

    Ne güzel, işler birbirini kovalıyor, daha ne olsun ki?
  • bayramses kullanıcısına yanıt
    Bilgiyle gelmen lazım, ne oldu senin kalbini kıracak kadar, ne yaptılar da seni düşman edindiler?

    Mesela son siparişimde akşam 16:00'ya kadar gelmediğinde siparişim, cep tel'den aradığım eleman'ın yıllık izinde olduğunu öğrendiğimde onun aramasına rağmen ertesi gün teslimat yaptıklarında bahşiş vermedim:

    Niye? Çünkü paket ağırmış.

    Olay bundan ibarettir.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.