1- Gölge ayarlarını veryhigh bile yapsam gölgelerin kenarlarındaki karıncalanmaları bi türlü gideremedim(aynı karıncalanma sorunu race driver grid'de de var). Bunun çözümü var mı?
2- Yine gölgelerle ilgili olarak; bazı karakterlerin suratlarındaki gölgelerde kıpraşmalar oluyor.(özellikle son bölümde helenanın suratında gölgeler kafasına göre cirit atıo:) )
3- Son olarak; shader level'i high veya veryhigh'a getirdiğimde cisimlerin etafında ghosting gibi bi efekt oluşuyor(low veya mediumda bi sorun oluşmuyor) özellikle kapalı mekanlarda, ışığın homojen dağıldığı mekanlarda gerek cisimler gerek de silahımızın çevresinde nasıl desem ghosting gibi kirlenme gibi (saydam kirli bir çerçeve gibi düşünün) bir efekt oluşuyor. SS koyardım ama durağan görüntüde belli olmuyor bu. Hareket halinde belli oluyor.(hareket halinde demişken bunu LCD lerdeki ghostingle karıştırmayalım.Ben sadece benzetme olarak ghosting dedim.Bu arada monitörüm 2232BW)
Palit 8800GT sonic. Driver: 177.83 E8400 2GB ram
Hadi üçünü geçtim, 1 tanesini bile mi yaşamadınız bu sorunlardan :)
Bu resimdeki ANti Aliasing ile ilgili olmasın?
quote:
Orjinalden alıntı: egoktepe
Bu resimdeki ANti Aliasing ile ilgili olmasın?
Yok AA ile ilgili değil malesef. Denedim çünkü.
Acaba buna benzer bi SS koyabilecek arkadaş var mı aramızda? Rica etsem ;)
aynı sorunu bende 9800GTX ile yaşıyorum..nerdeyse bütün oyunlarda gölge sorunu var