Şimdi Ara

Yüksek araçlar daha mı az yol sesi alır ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tesadüf mü bilmiyorum, bindiğim pick-up ve suv tarzı araçlar, binek araçlara göre daha az yol sesi alıyordu. Özellikle mıcırlı asfaltta bayağı fark ediyordu.

    Aracın yüksek olmasından mı, lastik yanaklarının geniş olmasından mı bilemiyorum.

    Siz de böyle bir şeyi farkettiniz mi? Yoksa bana mı öyle denk geldi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sönmeyen Arıza Lambası. -- 25 Ekim 2018; 22:1:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • hem yüskek hem de 70 yanak 4X4 kullanyom
    o kadar sessizki müziği ikinci kademeye yükseltmek rahatsız edebülü

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rüzgâr sesi bunu beğendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Rüzgâr sesi bunu beğendi
    Kesinlikle.

    Büyük aynalarından ve aerodinamik yapılarından dolayı yüksek hızlarda daha fazla rüzgar sesi alıyorlar. Ama yol sesi kadar rahatsızlık etmiyor bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalıtımı daha iyidir. Yoksa azıcık daha yerden yüksek diye daha az ses gelmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Duster, Honda crv sınıfına, fiyat klasmanına göre gayet kötü bence.



    99 lexus rx iyiydi, halı üstünde gider gibiydi ama rüzgar sesi alırdı.



    Bence yüksek olması avantaj ama önemli olan kapı, alt yalıtım işçiliği.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.5 3 yıl pickup kullandım, normal asfalt lastiği ile düşük hızlarda konforludur pek motor sesi veya yol sesi almaz ama arazi lastiği varsa 80den sonra tır gibi uğultu yapmaya başlıyordu. Ayrıca 100den sonra da aynalardan çok ciddi rüzgar sesi alıyordu.

    Uygun basınçta geniş yanak bir lastik ile kullanıldığı düşünülürse bozuk yol sesini biraz daha az alması normal, sarsıntıyı titreşimi daha iyi emebiliyor ama yüksek hızlarda tam tersidir. Hele 160-180 gibi hızlarda alttan inanılmaz rüzgar sesi alıyordu.
  • Bence de yol sesi konusunda daha iyiler. Yerden yükseklik, yüksek yanak ve pickup'larda arka tekerlerin kabin dışında olmasının da etkisi var diye düşünüyorum.



    Mesela 2008 model Crysler aspen kullanmıştım hala da kullanıyorum. 20 inç jant dar yanaklı lastikler ile kötü zeminli asfaltta kafa şişiriyor.



    Yine 2008 model Gmc Yukon Xl denali modeli ile defalarca uzun yola çıktım. Yüksek yanaklı lastiklere sahipti. Lastik gürültüsü arka bagaj kısmından, stepnenin olduğu bölümden geliyordu. Muhtemelen orada eşya olsa yalıtım görevi yapacaktır, onu düşünerek yalıtımı zayıf tutmuş olabilirler.



    2010 Land Cruiserde ise At lastikler vardı o sebeple yol sesi geliyordu.



    Böyle şeyler de var ama şunu da söyleyeyim maksimum D segmenti araçlarından daha sessiz olabilirler. Hatta yeni nesil D segmenti araçlar daha iyiler eğer abartılı jant boyutları yoksa... En azından Amerikan ve Japon suv'ler açısından durum böyle bana göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • rüzgar sesi ve motor sesi yol sesini bastırıyordur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.