Şimdi Ara

YOL TUTUŞU TEDİRGİNLİK..seçiminiz ne yönde olurdu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
1
Favori
8.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim aracın altı.. YOL TUTUŞU TEDİRGİNLİK..seçiminiz ne yönde olurdu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yol tutuşu biraz şoförlükle alakalı. Sonuçta bu arabalar jetta ve civic. Ne kadar basabilirsin ki?
    Ortalama süratlerde pek sorun yasamazsınız. Eğer yinede kontrol kaybı yaşıyorsanız , sizde de sorun olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andreoni

    Benim aracın altı.. YOL TUTUŞU TEDİRGİNLİK..seçiminiz ne yönde olurdu
    Tamam işte torsiyon arkalar, bağımsız değil aradaki aks yüzünden 1 teker hareket ettiğinde diğer tekerede aynı şekilde iletecektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha araçta torsiyon ya da bağımsız süspansiyon olup olmadığını bilmeyenler yol tutuşunda ahkam kesiyorlar.Aracın torsiyon olduğu fotoğrafta kabak gibi belli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andreoni

    Uzun yol virajında çizgiden çıkmıyor A6 gibi diyorum. İyidir kötüdür demiyorum. Sınıfının lideridir yol tutuş ta. Arkalar bağımsızdır. Makyajlı hb benim
    Güzel kardeşim madem bilmiyorsun neden ısrarla inat ediyorsun, astra k bile watss bağlantısıdır, tam bağımsız değildir, yarı bağımsız diye geçer. Sitesine bakıp öğrenebilirsin. Hala Audi A6 ile karşılaştırıyorsun yapma bunu, gülerler. Altı üstü astra bu.
    Sınıfının lideri diye iddaa ediyorsun. Merso cla ve A serisini premium diye saymıyorum, bmw 1 serisini de aynı şekilde. Alfa quiletta da astraya fazlaca kalın gelir. Focus astrsya göre yol tutuşta birkaç gömlek üstün gelir, mazda3 astradan daha iyidir, hatta ve hatta yol tutuşu çok bilinmeyen bağımsız süspansiyonlu auris bile en az astra kadar iyidir. Geriye ne kaldı? Neymiş astra yol tutuşta sınıfında tekmiş, tamam arabanızı sevin ama fanatikliğe gidip saçmalamayında...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: andreoni

    Astra J bağımsız süspansiyondur. Torsiyon değildir.
    atma Ziya

    Otomobil ANLATICISIyoutube
    Watt Bağlantısı | Torsiyon Çubuğu Çeşitleri | Arka Süspansiyon
    https://www.youtube.com/watch?v=yoMU3B5_9U8&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: andreoni

    Uzun yol virajında çizgiden çıkmıyor A6 gibi diyorum. İyidir kötüdür demiyorum. Sınıfının lideridir yol tutuş ta. Arkalar bağımsızdır. Makyajlı hb benim
    Ziya ....!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    Fanatiklik yok. Kullanmadan bilmeden sallıyor insanlar. K kasa başımsızdan torsiyona dönmüştür. Yarı yada tam farketmez. Asyra j de torsiyon değil. Arka iki teker bağlı değil birbirine. Ve artı olarak watts var. Bu watts hangi araçlarda var sizce? Premium araçlarda ve yarış araçlarında. Şimdi maçı izliyorum. Bilgilendirmeyi hepinize yaparım merak etmeyin. Sonra ziyaaa değil de aaa dersiniz.. Bindiğimiz aracı bize öğretecekler. Focus ta kullandım kaç kez. 2017 model araç girmiyor 2013 Astra gibi. Şöför yine ben. Passat girmiyor viraja Astra gibi. Şaka gibi yorumlar. Ford eskiden almış yol tutuşu üstün diye gidiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • O kadar arkadaş yorum ve tavsiye yazmış. Hatta aralarında ufaktan tartışmayada başlamışlar. Ama konu sahibi ortalarda yok bu saate kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra J. Sanayiye giderken ki virajlar da (tabi varsa) yol tutuşunu test etmek için birebir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andreoni

    Fanatiklik yok. Kullanmadan bilmeden sallıyor insanlar. K kasa başımsızdan torsiyona dönmüştür. Yarı yada tam farketmez. Asyra j de torsiyon değil. Arka iki teker bağlı değil birbirine. Ve artı olarak watts var. Bu watts hangi araçlarda var sizce? Premium araçlarda ve yarış araçlarında. Şimdi maçı izliyorum. Bilgilendirmeyi hepinize yaparım merak etmeyin. Sonra ziyaaa değil de aaa dersiniz.. Bindiğimiz aracı bize öğretecekler. Focus ta kullandım kaç kez. 2017 model araç girmiyor 2013 Astra gibi. Şöför yine ben. Passat girmiyor viraja Astra gibi. Şaka gibi yorumlar. Ford eskiden almış yol tutuşu üstün diye gidiyor.
    Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp

    Watts bağlantısı bağımsız süspansiyon değil, geliştirilmiş torsiyondur.

    Opelin bağımsız süspansiyonunu görmek isterseniz insignia modeline bakabilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Astra j hb icin sadece sport ve cosmo modellerinde watts bağlantısı var yol tutuş konusunda gercekten çok çok iyi 3 yıl kullandım 1.4turbo cosmo modelini sürüş zevki ve stabilitesi sınıfın epey üstünde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andreoni

    Fanatiklik yok. Kullanmadan bilmeden sallıyor insanlar. K kasa başımsızdan torsiyona dönmüştür. Yarı yada tam farketmez. Asyra j de torsiyon değil. Arka iki teker bağlı değil birbirine. Ve artı olarak watts var. Bu watts hangi araçlarda var sizce? Premium araçlarda ve yarış araçlarında. Şimdi maçı izliyorum. Bilgilendirmeyi hepinize yaparım merak etmeyin. Sonra ziyaaa değil de aaa dersiniz.. Bindiğimiz aracı bize öğretecekler. Focus ta kullandım kaç kez. 2017 model araç girmiyor 2013 Astra gibi. Şöför yine ben. Passat girmiyor viraja Astra gibi. Şaka gibi yorumlar. Ford eskiden almış yol tutuşu üstün diye gidiyor.
    Bilmiyorsun, daha kötüsü araştırmıyorsun, hala iddaa ediyorsun. Watts bağlantı tam bağımsız süspansiyon masraflı olduğu için yapılmış bir sistemdir. Madem bu sistem çok iyi bir sistem neden insigniada yok? Neden insignia tam bağımsız? Bak tekrar söylüyorum Astra kötü bir araç değildir, ama senin kadar abartılacak bir araçta değildir. Segmentinde ortalarda kabul edilecek bir araçtır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım aracı bilmeden aldık ve araştırdık. Dökümanları atınca öğrenirsiniz. 6 yılı geçti bu araç bende. Araç gruplarında da bulunuyorum. Opeli övdüğümüz yok. Kullanıyoruz araç alacakları bilgilendiriyoruz. Bilmeyenlere de öğretiyoruz..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar

    Otomobillerde güvenli sürüşün büyük bir bölümünü yol, tekerlekler ve şasi uyumu sağlamaktadır.

    Bu uyumu ilk olarak VW grubunun tanımladığı adaptif şasi kontrolü(DCC) teknolojisini geliştirdi. Bu sistemde normal, sport ve konfor olmak üzere üç ayarlanabilir bir süspansiyon sistemi yer almaktadır. Bu farklılıkları arabanın şasiye yakınlığı, amortisörlerin sertlik durumu gibi faktörleri değiştirerek elde etmektedir. Bu kontrolü elektrik sistemi ile sağlamaktadır.

    Opel ise bu teknolojiyi flexride şasi diye tanıtmıştır. Bütün özellik manasında aynı seçeneği sunan firma arka süspansiyon konusunda güzel bir farklılık geliştirmiştir. Bu süspansiyon watt’s bağlantılı arka süspansiyondur. Genelde yarış arabalarında kullanılan sistemi günümüz otomobillerine uyurlanmıştır.
    Watt’s süspansiyon; aks merkez hattının hemen arkasında bulunan çelik bir çapraz takviye, bağlantının iki gergisini taşıyor. Orta eksende dönen bu gergilerin uçları alt aks taşıyıcılarına bağlı. Böylece yan taraftan gelen herhangi bir darbe, diğer yandan sağlanan eşit miktardaki güçle dengelenerek, stabiliteyi artırıyor. Bu darbe sisteminin en önemli faydası; aksın herhangi bir yatay hareketini önleyerek, daha akıcı bir sürüş ve geliştirilmiş yol tutuşu sağlamaktadır. Watt’s bağlantılı arka süspansiyon, tüm Yeni Opel Astra modellerinde standart olarak sunuluyor

    Alıntıdır.

    YOL TUTUŞU TEDİRGİNLİK..seçiminiz ne yönde olurdu

    Mercedes-Benz bunları teknoloji ile birleştirdi ve ortaya Magic Body Control (MBC) çıktı. .) MBC, sürüş sırasında yol üzerinde bulunan tümsek, çukur, yama vb bozukları tespit ederek oluşacak titreşimleri en aza indirmek için geliştirildi. Toplam çalışma süresi saliselerle ifade edilecek kadar kısa olan sistemde S Serisi hareket halindeyken yol üzerindeki bozuk zemini tespit etmek için aracın içerisinde ön camının üst kısmında bir kamera görev yapıyor. Bu kamera, 15 metreye kadar olan alanı tarıyor ve görüntüleri işletim sistemine gönderiyor. İşletim sistemi yol çizgisinin eksenini sürekli takip ediyor. Bu eksen üzerinde oluşabilecek değişiklikleri fark ettiği an, yani eksende bir değişiklik olduğunda o nokta üzerinde otomobilde oluşacak titreşimleri azaltmak için Airmatic süspansiyon sistemini devreye sokuyor.


    Aracın altı çamurlu diye görememiş olabilirsiniz. Resimde daha net. Ayrıca video da ekleyeceğim. Araştırmıyorsunuz bari burdan izleyin.

    Astra sınıfında liderdir dedim. Mercedes, Audi gibi premium araçlardan bahsetmedim. Günümüz standart C sınıfı araçlardan. Golf, Leon, Focus, Civic (Son kasa bağımsızdır), Ceed vs. Arkalar torsiyon olmadığı için yol tutuş iyidir. Muadil araçlarda da bağımsız süspansiyonlular vardır. Donanıma motora göre. Hee Astra nın da vardır torsiyon olanı watts lı olmayanı. Ben ne yazdım bağımsız ve watts lı yazdım. Zaten ben aracı değiştirmeyi düşünmüyorum. Neden düşünmüyorum? Alacak araç yok. Sıfır araçlar ile benim araç arasında yol tutuşta fark var. Araç 2013 model gerisini siz düşünün. Astra fanatikliğim olsa zaten K kasa derdim. Ama ben K al dedim mi? Demedim.

    Diğer araçları da kullandım gerek çalıştığım şirkette var gerek arkadaşlarda var. Aynı yolda aynı virajda kendim bizzat denedim. Ve sonuç Astra her türlü üstün. Burda sallamayla bişeyler yazmıyoruz. Bi araç alacaksa biri can güvenliği ön planda. Yanlış bir araç önersek yanlış bilgi versek Allah korusun canına zarar gelebilir.

    He şuan biri tutar yol tutuşta teknolojiyi kullanır geliştirir. O zaman onu anlatırız, onu tavsiye ederiz. Opel ne yaptı böyle bir sistemi yaptı dimi. Ne oldu maliyet vs vs derken kaldırdı. Eee körü körüne yine astra mı al diyelim. Aaa bak Civic yeni kasada bağımsız yapmış aks genişlemiş yol tutuşu iyi demeyelim mi? Yeni megane da kullandım. 130 140 la fren yapın bakalım ne olacak. Şeritte durmuyor araç gidip onu mu önerelim.

    Astra da bağımsız süspansiyon yapmış ama tam bağımsız olmayabilir. Neden Volvo gibi yapmamışsın arkadaş demeliyiz diye düşünüyorum.

    Ama biz ne yapıyoruz atma ziyaaa diyoruz. Aaa biri watts dedi bu neymiş ya bi sn diyip google amcaya soralım demiyoruz.

    Video yu da eklerim birazdan. İyi forumlar.




  • Riwal888youtube
    Opel Astra J - Rear Watts link axle
    https://www.youtube.com/watch?v=OsU5SnWvqG8&feature=youtu.be

    carotogryoutube
    Opel Astra Chassis Rear Watt Suspension_2_(by www.caroto.gr)
    https://www.youtube.com/watch?v=LU4iAw2Tp6M&feature=youtu.be
    @suatcagdas @ozbayram @Polestar191 @ykaya1983 @AsiretinMarjinalCocugu @lojistisyen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andreoni -- 2 Ekim 2019; 9:35:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: andreoni

    Riwal888youtube
    Opel Astra J - Rear Watts link axle
    https://www.youtube.com/watch?v=OsU5SnWvqG8&feature=youtu.be

    carotogryoutube
    Opel Astra Chassis Rear Watt Suspension_2_(by www.caroto.gr)
    https://www.youtube.com/watch?v=LU4iAw2Tp6M&feature=youtu.be
    @suatcagdas @ozbayram @Polestar191 @ykaya1983 @AsiretinMarjinalCocugu @lojistisyen
    Kardeş attığın fotoğraf ve yazı söylediklerinin hiçbirisini desteklemiyor.Attığın fotoğrafta da kabak gibi ortada torsiyon çubuğu.Watts dediğin fotoğrafta görülen çapraz demir torsiyona eklenmiş ek parça.Yani bir nevi viraj denge çubuğunun gelişmiş versiyonu.Başka da bir espirisi yok.Bence bağımsız süspansiyona bu kadar kafayı takmayın.Öyle kafaya takılacak birşey değil.Forum dışında kimse de bu özelliğe dikkat etmez bile.Sonuçta pistte yarışacak halimiz yok.Benim araç da torsiyonlu ve hiç takıntı yapmam bu durumu.Bugüne kadar torsiyondan dolayı hiçbir sıkıntı çıkarmadı.




  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    Kullanmadan yorum yapmayın isterseniz. Çok farkediyor. Yukarda bir yorumda da yazdım bir kez hayat kurtardı diye. Başka araç olsa 5 yaşındaki kızımla bir kazaya karışmış olacaktım. Anlatabiliyor muyum? Ben 150 ile viraj alırım siz 110 la. Bu kişinin kendi tercihidir. Aman yavaş dönerim ne olacak dersiniz saygı duyarım. Kişinin kullanım tarzı sakindir saygı duyarım. Konuyu açan yol tutuştan bahsediyor demekki kullanım tarzına uygun araç bulamamış. Alsın astra yı hiçbir sorunu kalmayacak diyorum. Burda lastik seçimi de önemli tabiki. Ben Continental Premium Contact kullanıyorum. Lastik fren de önemli. Bunlardan tasarruf yapılmamalı diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andreoni

    Riwal888youtube
    Opel Astra J - Rear Watts link axle
    https://www.youtube.com/watch?v=OsU5SnWvqG8&feature=youtu.be

    carotogryoutube
    Opel Astra Chassis Rear Watt Suspension_2_(by www.caroto.gr)
    https://www.youtube.com/watch?v=LU4iAw2Tp6M&feature=youtu.be
    @suatcagdas @ozbayram @Polestar191 @ykaya1983 @AsiretinMarjinalCocugu @lojistisyen
    Yazdıklarımızı desteklediğin için teşekkürler.

    Ayrıca sitelerden, opel sayfasından kopyala yapıştır yazı yerine kendi bilgilerini yazsaydın, hani 6 yıldır bu aracı kullanmışsın ya... 6 yıldır bağımsız süspansiyon var sanarak kullanmışsın şu konu açılana kadar.

    Yol tutuşu iyi de geç işte yok o var bu var diye boşa iddia etmekle ne olacak daha iyi mi yol tutacak, bin arabana keyfine bak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.