Şimdi Ara

Yol tutuşcular bir de buna baksın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
154
Cevap
1
Favori
4.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Milletin öve öve bitiremediği, adeta orgazm yaşatan focus'un geyik testindeki başarısı

    http://www.otopark.com/2015/05/29/focus-geyik-yapiyor/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Nasıl DSG üzerine "arıza" algısı yapıştıysa Focus'a "yol tutuşu iyi" algısı yapışmış. Durum bundan ibaret. DSG'de olumsuz bir algı var ama Focus'ta olumlu ancak yanlış bir algı var. En iyi yol tutan C sınıfı aracın Focus olmadığını önde gelen C sınıfı araçları kullanan kişiler biliyor zaten. Sadece kulaktan dolma bilgilerle yaşayanlar "Focus muhteşem yol tutuyor, en iyisi Focus yol tutuşunda" diyerek geziyor.
  • bir insanın c sınıfında en iyi yol tutuşu şunda var diyebilmesi için hepsini test etmesi gerekir.NErden biliyon hemşerim hayatında kaçta ne c sınıfı kullandın da en iyisi focus diyorsun...
  • c sınıfında kullanmadığım otomobiller gerçekten çok sınırlıdır.
    ve bu segmentte focus gerçekten yol tutuş anlamında başarılı arkadaşlar neden bunu kabul etmiyorsunuz.
    yani 2 kere 2 nin illa 4 ettiğini ispatlamak mı gerekiyor.
    ne tuhaf bir yer oldu burası ya.
    ha siz derseniz ki bir focus ile astra veya golf arasındaki yol tutuş farkı kayda değer değildir bunu kabul ederim son kullanıcı açısından önem arz edecek kadar büyük farklar yok ama hangisi daha iyi derseniz focus daha iyi.
  • En iyi diyen kim ki arkadaş ya
    Çok iyi ile en iyi arasında fark var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100-120 beygir arabalar çok iyi yol tutsa ne yazar zaten pistte zaman mı kasacaksın boşver yavaş git sen yolu tutacağına yol seni tutsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu videoları izledikçe yav ne olacak diyorum . -bir palio kullanıcısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedumbcusin

    100-120 beygir arabalar çok iyi yol tutsa ne yazar zaten pistte zaman mı kasacaksın boşver yavaş git sen yolu tutacağına yol seni tutsun

    sen yavaş gidebilirsin. Misal uzun yolda 76 ile giderken önüne köpek çıkmayacağının garantisi var mı?

    Güvenlik açısından yol tutuş araçtaki airbag sayısından bile daha önemli bence. Ben araçla basit bir durumda yoldan çıkıp ağzıma airbag patlatmaktansa yoldan hiç çıkmamayı tercih ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    quote:

    Orijinalden alıntı: thedumbcusin

    100-120 beygir arabalar çok iyi yol tutsa ne yazar zaten pistte zaman mı kasacaksın boşver yavaş git sen yolu tutacağına yol seni tutsun

    sen yavaş gidebilirsin. Misal uzun yolda 76 ile giderken önüne köpek çıkmayacağının garantisi var mı?

    Güvenlik açısından yol tutuş araçtaki airbag sayısından bile daha önemli bence. Ben araçla basit bir durumda yoldan çıkıp ağzıma airbag patlatmaktansa yoldan hiç çıkmamayı tercih ederim

    kendimi tehlikeye atmaktansa ezer geçerim şahsen yukardada birisi yazmış zaten aralarında atla deve farkı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • geyikte patates olmuş hala övüyorsunuz.
  • C segmentinde en iyi yol tutuşa sahip arac Ford Focus.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • focusun c4 ten iyi yol tutmadıgını dünya alem biliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedumbcusin


    quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    quote:

    Orijinalden alıntı: thedumbcusin

    100-120 beygir arabalar çok iyi yol tutsa ne yazar zaten pistte zaman mı kasacaksın boşver yavaş git sen yolu tutacağına yol seni tutsun

    sen yavaş gidebilirsin. Misal uzun yolda 76 ile giderken önüne köpek çıkmayacağının garantisi var mı?

    Güvenlik açısından yol tutuş araçtaki airbag sayısından bile daha önemli bence. Ben araçla basit bir durumda yoldan çıkıp ağzıma airbag patlatmaktansa yoldan hiç çıkmamayı tercih ederim

    kendimi tehlikeye atmaktansa ezer geçerim şahsen yukardada birisi yazmış zaten aralarında atla deve farkı yok

    karşına her zaman köpek çıkmaz. İnsan , i,nek , traktör araba tır ... kaçını ezebilirsin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    quote:

    Orijinalden alıntı: thedumbcusin


    quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    quote:

    Orijinalden alıntı: thedumbcusin

    100-120 beygir arabalar çok iyi yol tutsa ne yazar zaten pistte zaman mı kasacaksın boşver yavaş git sen yolu tutacağına yol seni tutsun

    sen yavaş gidebilirsin. Misal uzun yolda 76 ile giderken önüne köpek çıkmayacağının garantisi var mı?

    Güvenlik açısından yol tutuş araçtaki airbag sayısından bile daha önemli bence. Ben araçla basit bir durumda yoldan çıkıp ağzıma airbag patlatmaktansa yoldan hiç çıkmamayı tercih ederim

    kendimi tehlikeye atmaktansa ezer geçerim şahsen yukardada birisi yazmış zaten aralarında atla deve farkı yok

    karşına her zaman köpek çıkmaz. İnsan , i,nek , traktör araba tır ... kaçını ezebilirsin?

    yola çıkmayalım ozaman? yada iyi yol tutuyor diye herkes wrx sti yada lancer evo alsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vw golf candır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • focusu öve öve bitiremiyolar çünkü golfün en büyük rakibi ve bi şekilde vw yi ezmeleri gerekiyo dostum anlasana
  • İlk nesil Focus'dan itibaren rakipleri içinde en iyi yol tutan olduğunu , forum üyeleri değil, dergi testçileri yazıyor. Aramızda uydurduğumuz bir şey değil yani.


    Fakat 3. nesile gelince fark azaldı sanırım. Ama verilen linkte Nissan'ın ESP'si övülüyor. Yol tutuşu değil.


    Ama biraz rahat olun yahu. Benim Corolla , viraj içinde , asfaltta bir tümseğe denk gelince, aklını kaybediyor mesela...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedumbcusin


    quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    quote:

    Orijinalden alıntı: thedumbcusin

    100-120 beygir arabalar çok iyi yol tutsa ne yazar zaten pistte zaman mı kasacaksın boşver yavaş git sen yolu tutacağına yol seni tutsun

    sen yavaş gidebilirsin. Misal uzun yolda 76 ile giderken önüne köpek çıkmayacağının garantisi var mı?

    Güvenlik açısından yol tutuş araçtaki airbag sayısından bile daha önemli bence. Ben araçla basit bir durumda yoldan çıkıp ağzıma airbag patlatmaktansa yoldan hiç çıkmamayı tercih ederim

    kendimi tehlikeye atmaktansa ezer geçerim şahsen yukardada birisi yazmış zaten aralarında atla deve farkı yok

    harika bi cevap ez geç baba ya ne takıyosun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    focusun c4 ten iyi yol tutmadıgını dünya alem biliyor.

    Yav hadi tamam Focus'un yol tutuşu o kadar iyi değil de C4'ten iyi.

    Sen kullanıyorsun diye övmenin anlamı yok. Konfor desen eyvallah altına imzamı atayım ama yol tutuşta duracaksın.
  • Ben Focus 3'ü bilmem. Focus 1, Focus 2, Focus 2.5 döneminde hepsini bilirim. Aynı arabaların, kendi ile yaşıt alternatiflerinde Focus'un hep bir tık daha iyi yol tuttuğunu şahsen deneyimledim.

    Daha doğrusu Focus, çoğu yıl, daha dar lastik, daha yüksek asfalt yüksekliği ile benzer sonuçlar elde ediyordu.

    Ancak neticede hepsi oyuncak araba sınıfıdır. Al birini, vur ötekine. Çok farkları yoktur. Hepsi dandiktir.

    Focus 3'ü hiç bilmemekle ve ilgilenmemekle birlikte, testlerinizi kendinizin yapmasını tavsiye ederim. Çok garip tepkileri olan arabalar var.

    94 saabımın U çekecek kadar direksiyonu kırdığınızda sahip olduğu yol tutuş, eşimin Kalos'undan kötüydü. Ancak 94 saab'ın yol tutuşu, kendinden 14 yaş küçük Focus 2.5'dan bariz daha iyiydi.

    Small Overlap'de çakmış olabilir. Yapılması gereken onlarca yol tutuş testinden biridir. Tek başına bir anlam ifade etmez. Gene, Focus 3'ü savunduğumdan değil. Bilmiyorum ve pek ilgilenmiyorum. Ancak doğruları söylemekte fayda var.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.