Şimdi Ara

YOL TUTUŞ- TAM OLARAK NE ANLAMALIYIZ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
1.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • SİLİNMİŞTİR..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi giza -- 18 Mart 2008; 16:42:21 >
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: giza

    yazdıklarım beni bağlar.sen benim görüşlerime katılmaya bilirsin.ayrıca viraj tutuşu değil doğrusu yol tutuştur.bi şey daha fizik kanunu diye bi şey yoktur fizik kuralı vardır.amacım yarışmak falan değil öyle virajlarada hızlı girmem.
    quote:

    Orjinalden alıntı: froster2006

    arkadaşım araçların limitlerini anlamam için illa senin gibi alıp uzun süre kullanıp karar vermeme gerek yok .Banane passatın kaç yaptığından sen viraj tutuşunu konuşuyorsun arabadan birazcık anlayan bile sadece 15mm alçaltılıp sertleştirilmiş süspansiyonun fizik kanunlarına göre 40-50 km hızlı götürmeye yetmeyecegini bilir keşke passatı biraz daha iyi kullansaydın da daha hızlı girseydin.Bana güvenmezsen hakan bahara götürelimde aradaki farkı sana göstersin.Rs golfün eline su dökemez helede 18 inç jantlı olursa .



    hocam sanırsam o mesaj over_and_under aydı sana deil ortam gerilmiş yine
    _____________________________




  • @OZZİE teşekkür ederim sende mesajın bana ait olan tarafına silersen sevinirim.
    _____________________________
  • porsche carrera gt ile gelde sana nasıl viraj alınırmış göstereyim.passat octavia geç bunları.c sınıfından bozma araçla hava atılmaz.buda sana kapak olsun
    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    yol tutuşundan anlamamız gereken şeyi sen zaten kendin açıklamışsın dostum

    aynı viraja girerken ben kendimden örnek vereyim

    passat 2.0 fsi'm ile ....km ile girdiğim viraja octavia rs'imle o hız + 40km ile giriyorum hiç savrulmadan ve güvenli bir şekilde

    ancak arkamdan gelen diğer bir araçsa ancak passat-50km ile alabiliyor o virajı




    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kartalaraz

    nedense bu yoltutuşu denince aklıma subaru geliyor....

    neden daha mı iyi tutmakta..
    _____________________________
    uzaktan seveceğim,haberin bile olmayacak..
    !! SHOWCU !!
    <<==SÜKSELİM07==>>
    benimle Yaşadıklarını Unut,Yaşamadıklarını Düşün!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: froster2006

    arkadaşım araçların limitlerini anlamam için illa senin gibi alıp uzun süre kullanıp karar vermeme gerek yok .Banane passatın kaç yaptığından sen viraj tutuşunu konuşuyorsun arabadan birazcık anlayan bile sadece 15mm alçaltılıp sertleştirilmiş süspansiyonun fizik kanunlarına göre 40-50 km hızlı götürmeye yetmeyecegini bilir keşke passatı biraz daha iyi kullansaydın da daha hızlı girseydin.Bana güvenmezsen hakan bahara götürelimde aradaki farkı sana göstersin.Rs golfün eline su dökemez helede 18 inç jantlı olursa .


    sana ve kullandığını belirttiğin araçlara inanmıyorum o yüzden bu kadar açık ve net konuşuyorum

    ben deneyip gördüğümü söylerim

    passatın yol tutuşu konfora yönelik ve hızlı girilen virajlarda savurma eğilimi daha fazla

    160 ve üzerinde çekiniyor insan ki aracı limitinin sonuna dek kullanırım bunu beni tanıyan herkes bilir

    rs ise spor süspansiyonu ve daha kısa olmasının avantajıyla düz çizgisünü çok rahat koruyor

    son ettiğin laf da zaten konu hakkında zerre bilgin olmadığının açık ve net kanıtı

    dsg gti dışında manuel olan gti rs ile aynı performansa sahip

    bunun jantla falan alakası yok fazla film izleme
    _____________________________
    Sokak hayvanlarından bir kap su ve bir kap yemeği esirgemeyin




  • passatın 40km ile aldığı virajı diğer araçlar geri geri alıyormuş
    _____________________________
  • Passatın sınırlarını zorlarsan önden kayar.Ben eski kasa passat kullanıcısıydım,yeni kasalardada bu sorunun olduğunu söyleyen yakınlarım var.

    Bu arada Octavia düz vites mi over hocam?Ben octavia'nın standartının çok fazla yol tutuş konusunda başarılı olmadığını(Esp siz model) biliyorum.Rs lerde süspansiyon farkı var sanırım değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Little F.K -- 18 Mart 2008; 23:04:29 >
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bebeto85

    Passatın sınırlarını zorlarsan önden kayar.Ben eski kasa passat kullanıcısıydım,yeni kasalardada bu sorunun olduğunu söyleyen yakınlarım var.

    Bu arada Octavia düz vites mi over hocam?Ben octavia'nın standartının çok fazla yol tutuş konusunda başarılı olmadığını(Esp siz model) biliyorum.Rs lerde süspansiyon farkı var sanırım değil mi?




    Tamamen farklı diğer octavialardan ....evet düz vites maalesef dsg seçeneği yok rs de

    Octavia RS 2008 testinde yol tutuşu excellent (mükemmel) olarak değerlendirildi

    istersen linki p.m. olarak atarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi over and under -- 18 Mart 2008; 23:24:55 >
    _____________________________
    Sokak hayvanlarından bir kap su ve bir kap yemeği esirgemeyin
  • gövdenin burkulma direncinin yol tutuşa etkisi varmı acaba
    alfa romeo 159 un reklamında yokuş yukarı viraj dönerken söylüyordu fondaki ses
    _____________________________
  • yol tutuş frendede fark eder bildiğim kadarıyla sert fren yapınca araba dans etmez mesela
    _____________________________
    Too many prisons and not enough schools
    Too many weapons and not enough tools
    Not enough teachers, too many fools
  • quote:

    Orjinalden alıntı: roland-207


    gövdenin burkulma direncinin yol tutuşa etkisi varmı acaba
    alfa romeo 159 un reklamında yokuş yukarı viraj dönerken söylüyordu fondaki ses

    olmaz mı..çok katlı bi binanın temeli sayılabilir karoser rijitliği..
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muhammedda

    yol tutuş frendede fark eder bildiğim kadarıyla sert fren yapınca araba dans etmez mesela

    frenaj,yol tutuşun etki ettiği faktörlerden sadece bir tanesi..
    aynı zamanda akselerasyon da yol tutuşla direkt alakalıdır..
    bu arada imza güzelmiş
    _____________________________
  • Over hocam zaten bahsettiğim 2004*2005 octavialar.Bi dönem audi kullandık daha doğrusu babamın a4 tfsi quattro vardı oda 200 bg di,230 sonrası artık yetsin şeklinde hızlanıyordu.

    Sizin araçta durumlar nasıl.(Bu arada hocam diyorum bizde eczacıyız )
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bebeto85

    Over hocam zaten bahsettiğim 2004*2005 octavialar.Bi dönem audi kullandık daha doğrusu babamın a4 tfsi quattro vardı oda 200 bg di,230 sonrası artık yetsin şeklinde hızlanıyordu.

    Sizin araçta durumlar nasıl.(Bu arada hocam diyorum bizde eczacıyız )


    Leon fr'ından octavia rs'ine golf gtı'ından a4'ünden TT'sine kadar hepsi 2.0 tfsi motoru paylaştıkları için doğal olarak 210'dan sonra yavaşlama oluyor ancak ibrede 255'i görüyorum (kadran hatası mutlaka var ama görmek güzel)

    Eğer youtube videoları olsa sana izletirdim ancak bu sadece bu arabalara has bir olay değil 225 hatta modlanmış 240 beygirlik araçlara veya 260 beygirlik s3'de de durum çok farklı değil

    210'dan sonra aracın 270-280'e kadar sağlam hızlanması için 300 beygirin üzerinde olması veya ciddi anlamda hafif olması lazım... benim gözlemim

    Bu arada tekrar memnun oldum dostum yakın dallar aynı sektöre hizmet ediyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi over and under -- 19 Mart 2008; 8:04:32 >
    _____________________________
    Sokak hayvanlarından bir kap su ve bir kap yemeği esirgemeyin




  • quote:

    Orjinalden alıntı: helisel


    quote:

    Orjinalden alıntı: roland-207


    gövdenin burkulma direncinin yol tutuşa etkisi varmı acaba
    alfa romeo 159 un reklamında yokuş yukarı viraj dönerken söylüyordu fondaki ses

    olmaz mı..çok katlı bi binanın temeli sayılabilir karoser rijitliği..

    Motorsiklet tarihine bakarsanız bu sorunu ilk olarak İngiliz üretici Norton görmüş ve çözmüştür. O zamanlar dünyanın en hızlı motorsikleti olan Norton 160km gibi bir sürate çıkabiliyordu. Virajlarda tutuşu iyileştirmek için gövdeyi güçlendirdiler.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.