Şimdi Ara

Yokuşta kalkmanın doğru yolu nedir? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
2.374
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Drebin

    ben alıştım, debriyaj gaz zamanlamasını iyi ayarlayıp kalkabiliyorum. zaten artık pek çok arabada yokuş destek sistemi var. ama eskiden el freniyle kalkardım.

    sende şahinci tipi var ama hundayi kullanıyon galiba
  • ayağının ayarına güveniyorsan debriyajla kaldır, risk almayayım dersen el freni kullan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Drebin

    ben alıştım, debriyaj gaz zamanlamasını iyi ayarlayıp kalkabiliyorum. zaten artık pek çok arabada yokuş destek sistemi var. ama eskiden el freniyle kalkardım.

    sende şahinci tipi var ama hundayi kullanıyon galiba

    şahinci değil de eskiden dedemin kartalı vardı onda öğrendim araba kullanmayı
  • El freni ile kalkmayı bilmiyorum yarım debriyaj kullanıyorm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mytohology

    Merhaba.
    Tam otomatik kullandığım halde dik yokuşta el freni kullanırım.

    bende sol ayakla frene sağ ayakla gaza basıp sonra sol ayağı kenara çekiyom önerrim

    düz vitestede debriyaj fren en sağlamı bence
  • Normal kalkıştan fazla gaz veririm baktım araç patinaja düşecek debriyajdan ayagımız az bişey çekerim uygun deviri ayarlamış ve sorunsuz kalmış olurum ben böyle yapıyorum bu arada bir elim de el freninde durur geri çok kaçarsa çekerim diye :D yokuş kalkış desteği vardı da biz mi kaldıramadık :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8 sene önce çok dikte kavramayla kalka kalka ehliyet hocası öğretti
    el freni kullanıyorum
    Debriyaj aşağıda kavrıyor sorun olmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yarım debriyaj heyecansız araba direk kalkıyor
  • 2.5 dizel motorlu l300 ile en dik yokuşta bile çok rahat kalkarım arkamdaki araç dibimde olsa bile.yeter ki yol ıslak olmasın.tek sıkıntı yanı ıslak eğimli yolda patinaj yapması l300 ün.

    citroen nemo da ise duruma bağlı.arkam boşsa debriyajla,dibimde araç varsa el freni.
  • Dizel araçta yarım debriyaj
    Benzinli de ise yokuşa gore ya el freni yada debriyaj

    El freni çok nadir kullanırım ancak el freni ile kalkış bana daha çok güvenli geliyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarım debriyajla da değil el freni ile de değil. Düzlükte kalkar gibi kalkabiliyorum. En kolayı bu ama yine de el frenini tercih ediyorum.
  • El freni daha kullanışlı. Acemi diyenleri umursamadıkça sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    Ya bi git youtubeye yaz çıkar bunun için başlıkmı açılır Allahım ya ilkokul forumuna döndü burası

    Sakin ol ve o klavyeyi yere Burak veya telefonu veya tableti herneyse.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmen64


    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    Ya bi git youtubeye yaz çıkar bunun için başlıkmı açılır Allahım ya ilkokul forumuna döndü burası

    Sakin ol ve o klavyeyi yere Burak veya telefonu veya tableti herneyse.

    gayet sakinim ama durum vahim gerçekten.
  • Bu sorunun cevabını arayanlarla forumda otomobil konularını tartışıyoruz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Behaviour

    ehliyet sınavında illa da yarım debriyaj denilmesinin nedeni nedir? el freninin arabaya bir zararı mı var bilen aydınlatabilirse sevinirim

    1) Pedal dozajlama kabiliyetinin kazanılması

    2) Her aracın el freninin zamk gibi tutmaması

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç benzinli rampa da el freni ile kalkıyorum bazende debriyajla ama sık olarak el freni, birde burda millet öyle yazmış ki sanki el freni ile kaldıranlar günah istiyormuş gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkamdaki çok yakınsa, araç yüklü ve yol aşırı dik ise el freni kullanırım. Yoksa her türlü debriyaj.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ayağını frenden çek normalden biraz daha gaz vererek kalk. Eğer ki gecikmezsen neredeyse hiç kaymadan kaldırırsın arabayı. Tabi biraz tecrübe ister, yokuşta antreman yap istersen. Debriyajı kavrama noktasına getir, frenden çek felan uğraşmana değmez. Bir süre sonra hiçbirini aramazsın zaten..
  • ben yokuşlarda kalkamadığım için araba öylece kapıda yatıyor kullanamıyorum aracı beceremem diye korkuyorum bir kaç defa stop ettrdim soğudum araçtan
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.